Ik noem dag en nachtcreme dan ook geen make-up.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Make-up gebruiken is niet goed voor jezelf zorgen.
FOK!Players!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oh meisje toch, ik zou je tenen likken en de warme chocola van je tepels aflikken.
Wie ik?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oh meisje toch, ik zou je tenen likken en de warme chocola van je tepels aflikken.
Ik dacht dat het om de concealer ging, mijn fout.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:54 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik noem dag en nachtcreme dan ook geen make-up.
Concealer daarentegen wel maar als je een goede creme eronder smeert en een concealer van goede kwaliteit gebruikt is dat ook niet zo'n probleem.
En werkt dit nou ooit? Of zit je dadelijk weer met de puddingbuks in de hand?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
mmmmm tenenkaas, iets verfijnder dan een remspoor qua smaakquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alleen als jij denkt dat ik de ambachtelijk geur van je mooie haren verdien, om vervolgens ons in het zweet te werken en af te sluiten met vloeiende koude champagne op onze prachtige lichamen.quote:
Tenenkaas, ik eet het elke avond.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
mmmmm tenenkaas, iets verfijnder dan een remspoor qua smaak
Ik vind het altijd erg knap dat visagisten van de 'minder' mooie vrouw met de juiste make-up en goede techniek vrijwel een modellengezicht kan maken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ah nee hoor meid, ik doe soms graag een beetje dramatisch hier.![]()
Nee, wou ik wel een tijdje doen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alleen als jij denkt dat ik de ambachtelijk geur van je mooie haren verdien, om vervolgens ons in het zweet te werken en af te sluiten met vloeiende koude champagne op onze prachtige lichamen.
Je hebt ook nog een ander soort kaas wat je kunt eten. Is iets zouter van smaak.quote:
Ah nee, mijn hart ligt er niet zo. Hele dag bezig zijn met haar en make-up lijkt me niks, al ben ik het wel met je eens dat het heel knap is wat ze zoal kunnen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:00 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd erg knap dat visagisten van de 'minder' mooie vrouw met de juiste make-up en goede techniek vrijwel een modellengezicht kan maken.
Nooit te laat voor een carriereswitch?!
Warme chocolade van je eigen puddingbuks likken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En werkt dit nou ooit? Of zit je dadelijk weer met de puddingbuks in de hand?
quote:
Het topic ging net zo goed manquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Warme chocolade van je eigen puddingbuks likken.
Dat vraag ik me soms ook af.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En werkt dit nou ooit? Of zit je dadelijk weer met de puddingbuks in de hand?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het topic ging net zo goed man![]()
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHquote:
Hahahahahahaahah echt nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als je echt geil bent eet je zelfs poep op man
Hij misschien welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
HAHAHAHAH![]()
[..]
Hahahahahahaahah echt niet
Ik voel mij vereerd, echter zul jij mijn goddelijkheid nooit kunnen beproeven.quote:
Gaat het wel goed met je?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik voel mij vereerd, echter zul jij mijn goddelijkheid nooit kunnen beproeven.
Groeten,
Zoon van Zeus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |