Minder alcohol nuttigen en meer water drinken helpt ook heel goed.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Probeer ik, maar mijn huid blijft schraal. Minder douchen is ook geen optie.
Excuus, ik las er overheen. Zal dat van de week eens halen ja. Hopelijk werkt dat wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik ben hier de kenner, doe wat ik zeg. Dode zee dag en nacht creme van de tuinen kopen jij, probleem opgelost.
Ja. Niet goed?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Maar doe je dan ook nog weleens aan zelfbevrediging als je niet onder de douche staat?
Haha je gaat wel overal serieus op inquote:
Ik laat hem ook nog even in MyAT staan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dit topic gaat nu iig de goeie richting in
Tsja, jij noemt het gay maar ik noem het gewoon goed voor jezelf zorgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:41 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Man man, kom nou toch op zeg... Dat is echt zo vreselijk gay, als je nog meer van de verkeerde kant bent kom je zowat weer goed uit
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik laat hem ook nog even in MyAT staan.
Ja hoor geen probleemquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:45 schreef Internepper het volgende:
[..]
Haha je gaat wel overal serieus op in
Bevredig je ook rozen?quote:
Nou dat moet je helemaal zelf weten, maar als alle vrouwen zo zijn vind ik het niet gek dat mannen vaker aan seks denken dan vrouwen.quote:
Is ook serieuze interesse.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:45 schreef Internepper het volgende:
[..]
Haha je gaat wel overal serieus op in
Prikkelende vraag,,,quote:
quote:
Make-up gebruiken is niet goed voor jezelf zorgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:45 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Tsja, jij noemt het gay maar ik noem het gewoon goed voor jezelf zorgen.
Hij zag er idd altijd goed uit
Ik snap het nietquote:
quote:
intiem hoor rosequote:
Ik zou die clitoris er helemaal afscheuren.quote:
Ik probeer je niet te passeren hoor!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik ben hier de kenner, doe wat ik zeg. Dode zee dag en nacht creme van de tuinen kopen jij, probleem opgelost.
quote:
Elegant en toch banaal. Mooi plaatje.quote:
Ah nee hoor meid, ik doe soms graag een beetje dramatisch hier.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:51 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik probeer je niet te passeren hoor!
Werk jij in de richting van visagie ofzoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop