de holquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja maar dat komt omdat een string vrij diep de hol in gaat. Daar kom je tenzij je goed je best doet met pleepapier niet altijd bij.
Als je niet normaal je reet af kan vegen, ben je te dik.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja maar dat komt omdat een string vrij diep de hol in gaat. Daar kom je tenzij je goed je best doet met pleepapier niet altijd bij.
Dat moet het zijn inderdaad. Wat ben ik blij dat mijn vriendin nooit strings droeg zeg, dan was ik dit ongetwijfeld vaker tegengekomen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo aardig als ik ben heb ik haar er niet mee geconfronteerd. Ik neem aan dat ze het uiteindelijk wel zelf gezien heeft. Dus ik hoop maar dat ze er iets van leert en voortaan gaat douchen na het schijten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:43 schreef Geelman het volgende:
Geneerde die knappe chick zich dan niet?!
Waarom vind ik dit erotischquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Ieuw... niet alle vrouwen zijn zo hoor...
Mijn strings zijn zo schoon na een dag dragen, je zou er in principe van kunnen eten...
lekker hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Mijn strings zijn zo schoon na een dag dragen, je zou er in principe van kunnen eten...
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik kan dit bevestigen.quote:
Nee gelukkig niet. En ik had de lampen niet aan gelukkig. Moet je je voorstellen dat je nog restjes ziet zitten rond haar anus, dan krijg ik hem echt niet meer stijf de rest van de avond.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Heb je niks geroken toen ze op haar knieën voor je zat?
Wait, whutquote:
Mensen die hun string als bord gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop