quote:
Bedankt voor de tip man.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:50 schreef RemcoDelft het volgende:
Voor je verzameling MOET je een "Battery" hebben! Ooit gekocht op de veerboot naar Noorwegen, rond 5 uur 's ochtends leeggedronken en ik was tot 12 uur 's middags weer klaarwakker.
[ afbeelding ]
oh je bent 16, oke ik heb niks gezegdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is ook geen hobby. Het is gewoon een verzameling.
Wat is het probleem?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:33 schreef new_moon het volgende:
[..]
oh je bent 16, oke ik heb niks gezegd
Ah, die heb ik helaas nooit gedronken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:34 schreef BasEnAad het volgende:
SPAM is wel lekker. Te verkrijgen bij de Sligro, ook goedkoop.
Overal waar ze de gewone Red Bull ook verkopen, volgens mijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:26 schreef jaren80 het volgende:
Die nieuwe Redbull bij de AH to go was goed te pruimen. Knows iemand bij welke winkel je die kunt halen?
Nou niet bij de plaatselijke C1000 en Jumbo iig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Overal waar ze de gewone Red Bull ook verkopen, volgens mij
Oh, bij de C1000 in Vlissingen weer wel. Bij de lokale Jumbo hier ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:07 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Nou niet bij de plaatselijke C1000 en Jumbo iig.
Die heb ik een keer gehad in Finland. Op de boot terug van Noorwegen (andere vakantie) verkochten ze Battery met gembersmaak, dat werkte nog een stukje beter op de vroegen ochtendquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:50 schreef RemcoDelft het volgende:
Voor je verzameling MOET je een "Battery" hebben! Ooit gekocht op de veerboot naar Noorwegen, rond 5 uur 's ochtends leeggedronken en ik was tot 12 uur 's middags weer klaarwakker.
[ afbeelding ]
Drink je dat voor de energie, of omdat je het lekker vind? Anders kun je gewoon pure caffeine kopen, eventueel mixen met je favoriete drankje...?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:39 schreef Thas het volgende:
Weet iemand of er ook een winkel is waar energy shots te koop zijn die niet 3 euro per flesje kosten; dus eigenlijk vraag ik gewoon, zijn er ergens b-merk energy shots? Een jaar geleden had de Xenos ze, maar die heeft natuurlijk bijna alleen van die partijen dus dat was maar van korte duur.
nee is echt niet vervelend bedoeld!! maar als je 16 bent bewaar je inderdaad dat soort dingen, om dan vervolgens jaren later weg te tiefenquote:
Red Bull zonder suiker is inmiddels een onmisbaar onderdeel van mijn dieet geworden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:53 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Ik was laatst onderweg en was moe dus ik dacht een Red Bull halen maar ik kreeg niet eens het gevoel dat ik iets wakkerder werd.
Tja, dat is misschien wel zo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 07:19 schreef new_moon het volgende:
[..]
nee is echt niet vervelend bedoeld!! maar als je 16 bent bewaar je inderdaad dat soort dingen, om dan vervolgens jaren later weg te tiefen
ontopic:
gewoon red bull is favoriet, behalve sugarfree.![]()
Btw, laatst weer eens wat exotische exemplaren geprobeerd (ene links uit Oostenrijk, rest rechts Noorwegen):quote:
Waar kan ik dat halen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:26 schreef shiznuts het volgende:
Oh ja, en dit is mogelijk de coolste energydrink ooit:
[ afbeelding ]
1L , ¤2,69 hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |