SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
FOK!kers stappen niet af op iemand in het openbaarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Er staat toch 'echt waar'! Dus dan is het waargebeurd hoor!1!!!1!!
Ja maar de 'echt waar' danquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:32 schreef SuperPanda het volgende:
[..]
FOK!kers stappen niet af op iemand in het openbaar
Nou ik werk in een cleanroom en bij ons lopen wel vaker stinkende mensen rond, omdat we helemaal ingepakt zitten in een cleanroompak (en die dingen zijn warm!). We spreken wel vaker mensen aan wat dat betreft.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat een gelul, durf te wedden dat jij hem niet hebt aangesproken ts, internetheld.
Pics van TS in een cleanroompak!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:35 schreef Noin het volgende:
[..]
Nou ik werk in een cleanroom en bij ons lopen wel vaker stinkende mensen rond, omdat we helemaal ingepakt zitten in een cleanroompak (en die dingen zijn warm!). We spreken wel vaker mensen aan wat dat betreft.
Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat die persoon dan mij 'de schuld' gaf alsof ik gek was.
Serieus die kerel dacht dat er niks aan de hand was en dat ie lekker naar bloemetjes rook of zo..
Hee wauw ik denk dat 'echt' een stopwoordje van me is :|quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Er staat toch 'echt waar'! Dus dan is het waargebeurd hoor!1!!!1!!
Echt?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:36 schreef Noin het volgende:
[..]
Hee wauw ik denk dat 'echt' een stopwoordje van me is :|
En wat verwacht je dan dat die mensen daar ter plekke aan doen aan het feit dat ze stinken?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:35 schreef Noin het volgende:
[..]
Nou ik werk in een cleanroom en bij ons lopen wel vaker stinkende mensen rond, omdat we helemaal ingepakt zitten in een cleanroompak (en die dingen zijn warm!). We spreken wel vaker mensen aan wat dat betreft.
Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat die persoon dan mij 'de schuld' gaf alsof ik gek was.
Serieus die kerel dacht dat er niks aan de hand was en dat ie lekker naar bloemetjes rook of zo..
*fapfap*quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:38 schreef Noin het volgende:
[..]
[..]
Tis gewoon een cleanroompak.
Dittem dus: [ afbeelding ]
We hebben 3 pauze's he dus dan kun je een nieuw pak aantrekken, dat scheelt al.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:38 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En wat verwacht je dan dat die mensen daar ter plekke aan doen aan het feit dat ze stinken?
Heb jij nog noooooit iemand geroken die echt extreem stonk?quote:
Dit is FOK!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:42 schreef Noin het volgende:
[..]
Heb jij nog noooooit iemand geroken die echt extreem stonk?
Of kom je gewoon nooit buiten de deur?
Niet zoveel!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:42 schreef Noin het volgende:
[..]
Heb jij nog noooooit iemand geroken die echt extreem stonk?
Of kom je gewoon nooit buiten de deur?
Sowieso FOK!kers in het openbaarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:32 schreef SuperPanda het volgende:
[..]
ESF-Meetpics gezien dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:46 schreef Straalkachel het volgende:
[..]
Sowieso FOK!kers in het openbaar
TS wist dat deze vleesberg haar toch nooit kon inhalen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:32 schreef SuperPanda het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je moeder!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:50 schreef Pharkus het volgende:
Hier loopt een schoonmaakster rond, daar wil je niet mee samen in de lift komen te staan zeg maar. Nadeel is dat ze wel heel hard werkt dus het is niet gek waar het vandaan komt.
maar als ze hard werkt kan ik het nog wel begrijpen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:50 schreef Pharkus het volgende:
Hier loopt een schoonmaakster rond, daar wil je niet mee samen in de lift komen te staan zeg maar. Nadeel is dat ze wel heel hard werkt dus het is niet gek waar het vandaan komt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:54 schreef borbit het volgende:
en ik had er nog wel zo me best op gedaan Ik stink maar heb ook gevoel!
misschien heeft TS schenkstroop wel gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:56 schreef Ezio het volgende:
Na de OP nogmaals te hebben gelezen ben ik ervan overtuigd dat dit een trolltopic is, die omschrijving van die gozer is precies Schenkstroop
Chronisch verkoudenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:27 schreef Noin het volgende:
Hoe kan het dat zo iemand zoiets zelf niet merkt?
Echt.. hoe??
je gaat er aan wennenquote:
Ja oke, maar als je dan even wat anders ruikt, en je ruikt dan die stank weer, dan ruik je het toch wel?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je gaat er aan wennen
hetzelfde als je de hele dag in een boeren stal werkt, die stank ruik je dan niet meer na een tijdje
Haten op Schenkstroopquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:56 schreef Ezio het volgende:
Na de OP nogmaals te hebben gelezen ben ik ervan overtuigd dat dit een trolltopic is, die omschrijving van die gozer is precies Schenkstroop
geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja oke, maar als je dan even wat anders ruikt, en je ruikt dan die stank weer, dan ruik je het toch wel?
Mountainbike je in het bos?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk.
ik ruik het wel als ik net gedouched heb "wat ruik ik lekker" maar als ik dan een middagje gemountainbiked heb ruik ik niet echt dat ik naar zweet ruik
misschien omdat het geleidelijk komt ofzo.
ja, van die gruisweggetjes enzo. Is wel leuk om te doen als je je verveeltquote:
Familie Lommers zekerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:02 schreef bijdehand het volgende:
Omgeving Den Bosch ken ik wel zo'n iemand als uit de OP
Nog nooit opgegeten door een eland?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, van die gruisweggetjes enzo. Is wel leuk om te doen als je je verveelt
Nee zo'n vent die bij mij op school werktequote:
neequote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:04 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Nog nooit opgegeten door een eland?
Welke school?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee zo'n vent die bij mij op school werkte
Nog nooit opgegeten door de witblonde boswachter?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee
was wel close een paar keermaar toen liet ik een scheet en toen renden ze weg
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |