D66 staat voor mij gelijk aan Europa en waarschijnlijk heb je het over Berlusconi? Hoewel ik Berlusconi aan de ene kant wel weer kon waarderen hoe fout hij eigenlijk ook bezig was.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Europa is de grootste partij huichelaars: Democratie prediken maar ondertussen er alles aan doen om dat in te dammen.
Hoe heette die ene italiaan ook al weer?
Nee, een italiaanse gek van het Europarlement die een groot complot achter de ACTA-demonstraties zag en dat als antidemocratisch zag.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:25 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
D66 staat voor mij gelijk aan Europa en waarschijnlijk heb je het over Berlusconi?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk niet dat veel sites nu nog op dos draaien. Typisch gevalletje weer van politici die geen verstand hebben van de moderne wereld.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 03:09 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Het recht om te demonstreren is wat anders dan het 'recht' om andermans eigendommen plat te leggen of te beschadigen.
Zou me een mooie boel worden: iemand wil ergens tegen demonstreren en doet dat door een giertank met stront tegen een winkelruit leeg te spuiten. En dat zou dan moeten mogen omdat de winkeleigenaar het van tevoren wist en alvast de schoonmaakdienst kan inschakelen?
Leuke poging, maar anderen deden het beter en bleven dichter bij de realiteit.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:28 schreef Farenji het volgende:
Wereldvreemde gasten, daar bij D66. Hoe ver moet je van de werkelijkheid afstaan om DDoS toe te staan "mits van te voren aangekondigd, en mits deze nog door een rechter getoetst en evt verboden kunnen worden"...
Ze vinden zeker ook dat groepsverkrachting toegestaan moet worden, mits van te voren aangekondigd zodat het slachtoffer alvast wat glijmiddel kan aanbrengen. En zolang er maar wat mensen van de GGD bij aanwezig zijn om eea in goede banen te leiden! Dan moet het gewoon kunnen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |