SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Mijn voeten groeien ook niet meer, ik heb 3 paar schoenen. Werkschoenen, nette schoenen voor uit te gaan, en een paar voor de rest van de tijd. Ow, en ik heb nog een stel pantoffels, die doe ik eigenlijk alleen aan als ik thuis ben en ff naar buiten moet, of voor in de winter, als ik op mijn balkon een peukie rook en dan geen koude voeten wil krijgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
als je voeten niet meer groeien en je koopt elk jaar wat schoenen kom je daar al snel aan hoor
Een beetje zoals bij mijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mijn voeten groeien ook niet meer, ik heb 3 paar schoenen. Werkschoenen, nette schoenen voor uit te gaan, en een paar voor de rest van de tijd. Ow, en ik heb nog een stel pantoffels, die doe ik eigenlijk alleen aan als ik thuis ben en ff naar buiten moet, of voor in de winter, als ik op mijn balkon een peukie rook en dan geen koude voeten wil krijgen.
En terechtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer mannen zijn met minder dan 5 paar schoenen.
*Meldt*quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer mannen zijn met minder dan 5 paar schoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
maar als je meer schoenen hebt, kun je meer afwisselen en verslijten ze dus minder snelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een beetje zoals bij mij
Ik koop eigenlijk alleen maar schoenen als een oud paar versleten is
Oeh, laarsjesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als je meer schoenen hebt, kun je meer afwisselen en verslijten ze dus minder snel
ik koop namelijk op jaar basis echt niet bizar veel schoenen
in 2012 pas 1 paar
laarsjes voor in de winter
Ja, das absoluut waarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als je meer schoenen hebt, kun je meer afwisselen en verslijten ze dus minder snel
ik koop namelijk op jaar basis echt niet bizar veel schoenen
in 2012 pas 1 paar
laarsjes voor in de winter
Ja, hoeveel heb jij er?quote:
Truequote:
ojeequote:
Nee.....? Linkje?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, hoeveel heb jij er?
Heb je mijn mededeling aan jou in het vorige topic nog gelezen trouwens?
Nah, het ging erover dat ik mijn karthandschoenen dus nog niet terug heb...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee.....? Linkje?
Ik weet het niet, maar we veel. Aangezien ik al 5 paar laarzen, 3 birckenstocks en 4 paar normale slippers heb...
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:40 schreef MsMessy het volgende:
Ik zeg maar niet te veel(meer dan 20 paar zeker
)
online shoppenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, das absoluut waar
Maar moet zeggen, ik heb een beetje een hekel aan shoppen, daarom doe ik dat alleen maar als het nodig is
Huh?? Ze zou ze toch komen brengen??? Wat een kut is het ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nah, het ging erover dat ik mijn karthandschoenen dus nog niet terug heb...
Ja, ken dat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ik moet echt nieuwe hebben maar schoenen kopen is drama.
Ik heb niks fatsoenlijks voor de zomer. Heel fijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, ken dat.
Heb 5 paar momenteel, waarvan er 2 aan vervanging toe zijn
is het iemand van fok?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nah, het ging erover dat ik mijn karthandschoenen dus nog niet terug heb...
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Huh?? Ze zou ze toch komen brengen??? Wat een kut is het ook
Pff....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]En ook niks meer van zich laten horen hè
hmh, aparte schoenen voor de zomer. Wil er niet aan denkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb niks fatsoenlijks voor de zomer. Heel fijn
Ik zou ze 1 voor 1 moeten tellen hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
dat jullie ze allemaal kunnen tellen ook gewoon he
heb een schoenenrek van 40 en die zit vol
en dan nog 3 van die opberg dozen vol
en alles wat door het huis slingert
Nee, dan breek ik mijn nekquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar de dames hier hebben niet bepaald veel sexy pumps of stiletto's zie ik wel. Of toch wel?
loads!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar de dames hier hebben niet bepaald veel sexy pumps of stiletto's zie ik wel. Of toch wel?
Ikke wel.. pumpsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:44 schreef Kper_Norci het volgende:
fijne trend is dat tegenwoordigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Dan zit ik weer met al die verschillende maten. En als de maat niet goed is moet ik het weer terug sturen. En eerst in de winkel passen en daarna online bestellen vind ik zo'n gedoe, dan koop ik ze liever ter plekkequote:
En welke heb je morgen aanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:42 schreef douche-eendje het volgende:
Even uit mijn hoofd...
1x sneakers
2x hakjes (dr martens)
1x laarsjes
1x hoge dr martens.
1x wandelschoenen
1x sandalen
1x hardloopschoenen
Zie foboquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou ik moet eerlijk zeggen, ondanks dat ik geen fuck verstand heb van mode en dat soort shit, ik vind dat zulk schoeisel toch al een hoop kan schelen, ondanks dat het maar een klein onderdeel van het geheel is.quote:
Groetjes uit Brabantquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:44 schreef Kper_Norci het volgende:
want daar brand nog lichtquote:
Jij ziet er echt fucking goed uit. Fuck catwalkmodellen, tits and ass we want!quote:
terug sturen is bijna geen moeite en als je een winkel/merk eenmaal kent weet je gewoon je maatquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan zit ik weer met al die verschillende maten. En als de maat niet goed is moet ik het weer terug sturen. En eerst in de winkel passen en daarna online bestellen vind ik zo'n gedoe, dan koop ik ze liever ter plekke
Netjesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik wil deze eigenlijk:
[ afbeelding ]
Maar ik vind ze te duur en ik kan er toch niet op lopen. En het staat mij ook niet. Maar ow wat zijn ze
Niet meer dan logischquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vrees mn klussneakersivm mn nog brakke enkel.
dat zijn geen pumpsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik wil deze eigenlijk:
[ afbeelding ]
Maar ik vind ze te duur en ik kan er toch niet op lopen. En het staat mij ook niet. Maar ow wat zijn ze
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jij ziet er echt fucking goed uit. Fuck catwalkmodellen, tits and ass we want!![]()
Vooral die foto's van de achterkant is echt heel
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jij ziet er echt fucking goed uit. Fuck catwalkmodellen, tits and ass we want!![]()
Vooral die foto's van de achterkant is echt heel
Die eerste zijn voor mij al een hele uitdaging om op te lopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zijn geen pumps
die eerste bedoel ik
Ja, maar ik werd door je vormen en sexy foto's afgeleidquote:
echte vent dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, maar ik werd door je vormen en sexy foto's afgeleid![]()
Ik heb niet eens hakken gezien, nog maar eens kijken
Heb ik idd ook. Van mijn gaastra's weet ik gewoon de maatquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
terug sturen is bijna geen moeite en als je een winkel/merk eenmaal kent weet je gewoon je maat
bij mijn favo winkel hoef ik nooit wat terug te sturen
Nu helemaal natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die eerste zijn voor mij al een hele uitdaging om op te lopen.
Whahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, maar ik werd door je vormen en sexy foto's afgeleid![]()
Ik heb niet eens hakken gezien, nog maar eens kijken
Ik kan gewoon echt niet shoppenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
terug sturen is bijna geen moeite en als je een winkel/merk eenmaal kent weet je gewoon je maat
bij mijn favo winkel hoef ik nooit wat terug te sturen
Inderdaad... helaas. En dan kan ik ook niet "zomaar" even schoenen kopen want 95% van de schoenen die verkocht worden zijn veel te smal voor mijn brede voeten.quote:
Eerst maar even wachten tot je pootje weer normaal isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Inderdaad... helaas. En dan kan ik ook niet "zomaar" even schoenen kopen want 95% van de schoenen die verkocht worden zijn veel te smal voor mijn brede voeten.
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Eerst maar even wachten tot je pootje weer normaal is
Of een foto van jezelf ipv een kop soepquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
he verdorie, ik dacht dan zet ik ook ff wat schoentjes in mijn fobo is het bestand te groot
Picasa?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
he verdorie, ik dacht dan zet ik ook ff wat schoentjes in mijn fobo is het bestand te groot
ik keek naar de hakkenquote:
Dat sowiesoquote:
helaas, dat nooit meerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Of een foto van jezelf ipv een kop soep
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:58 schreef douche-eendje het volgende:
En de dr martens waarvan ik altijd nog spijt heb dat ik ze toen niet heb gekocht zijn nogsteeds niet te koop in Nederland.
En welke waren dat?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:58 schreef douche-eendje het volgende:
En de dr martens waarvan ik altijd nog spijt heb dat ik ze toen niet heb gekocht zijn nogsteeds niet te koop in Nederland.
Schoenenquote:
proostquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:58 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij heb ik weleens een foto van rhu gezien... Jij heet toch L met je echte naam of niet?
Hahahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Schoenen
Ik keek gisteren ook naar schoenen maar kreeg meteen de opmerking "de winkels zijn dicht" m.a.w je hoeft niet te kijken
Fotobewerkingsprogramma, volgens mij gratis.quote:
Ach, ik vind het niet zo erg hoor, die foto's van mezelf in mijn fobo. Krijg er toch er toch geen reacties opquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
vroeger had ik wel foto's
toen ik nog naïef was
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet zo erg hoor, die foto's van mezelf in mijn fobo. Krijg er toch er toch geen reacties op![]()
Ja, in Duitsland waren ze ook een stuk goedkoper...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:58 schreef Solique het volgende:
[..]En in het buitenland voor een beetje normale prijs?
quote:
nah ik wil gewoon op mijn werk niet herkent wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet zo erg hoor, die foto's van mezelf in mijn fobo. Krijg er toch er toch geen reacties op![]()
oh tnx maar dat kan ik allemaal niet hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fotobewerkingsprogramma, volgens mij gratis.
Join the clubquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, op hyves colgens mij... Via Bels ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
proost
geen idee wat dat is
[..]
vroeger had ik wel foto's
toen ik nog naïef was
kun je ze niet bestellen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, in Duitsland waren ze ook een stuk goedkoper...
[..]
[ afbeelding ]
Dit model/patroon maar dan andere kleuren, hij was donkerbruin.
Waarom dan niet daar halen/bestellen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, in Duitsland waren ze ook een stuk goedkoper...
[..]
[ afbeelding ]
Dit model/patroon maar dan andere kleuren, hij was donkerbruin.
Resizen met Paint?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh tnx maar dat kan ik allemaal niet hoor
ik had er al een stukje afgeknipt met een knip programma maar hij is nog steeds te groot
maar kleiner kan ie niet want dan staan de schoenen er niet op
oh kan jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, op hyves colgens mij... Via Bels ofzo
Moet ik even reageren?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Met Paint kan je de grootte al wijzigen. Bewerken -> Formaat wijzigen en klaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh tnx maar dat kan ik allemaal niet hoor
ik had er al een stukje afgeknipt met een knip programma maar hij is nog steeds te groot
maar kleiner kan ie niet want dan staan de schoenen er niet op
ik weet ook niet wat dat isquote:
Geen idee. Lang niet gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh kan ja
hoe is het met hem trouwens? moest vorige week nog aan hem denken!
Ik moet ze sowieso eerst weer passen, geen idee of ik een 6.5 of 7 moet hebben. En ach, als je al beperkt bent in het kopen met schoenen... niks aan te doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kun je ze niet bestellen?
ik vind ze wel onvrouwlijksorry
maar ieder zijn smaak
oh!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met Paint kan je de grootte al wijzigen. Bewerken -> Formaat wijzigen en klaar.
quote:
Plaats wat foto's van je katten, niet te schattig, anders gaat het alleen nog maar daar overquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
quote:
Huilliesquote:
Vast een typische mannenopmerking hahaquote:
Heb geen kattenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Plaats wat foto's van je katten, niet te schattig, anders gaat het alleen nog maar daar over
ik ook nietquote:
Ben ook een manquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vast een typische mannenopmerking haha
maar waar moet ik het dan in wijzigen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met Paint kan je de grootte al wijzigen. Bewerken -> Formaat wijzigen en klaar.
Vind ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
maar ieder zijn smaak
Want dat slaat aanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[..]
Plaats wat foto's van je katten, niet te schattig, anders gaat het alleen nog maar daar over
ik heb converse schoenen en palladiums! ergens in een bak samen met mijn regenlaarsjesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ookOok sneakers of van die Converse schoenen vind ik
Ik heb ook altijd het idee dat je daar verschrikkelijke stinkvoeten in krijgt
![]()
Nee, hou toch meer van wat stijlvols i.p.v. casual.
Afbeelding -> Uitrekken/Hellen -> vul een ander percentage in bij uitrekken (beide vakjes!) en je hebt een kleinere foto. Sla hem wel apart op!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar waar moet ik het dan in wijzigen?
sorry ik ben zo'n digibeet
Haha ik zou wel willen hoor. Maar ik moet het aan kunnen trekken zonder dat mn voeten pijn doen, ik moet er op kunnen lopen én de zool mag niet te glad zijn ivm werk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ookOok sneakers of van die Converse schoenen vind ik
Ik heb ook altijd het idee dat je daar verschrikkelijke stinkvoeten in krijgt
![]()
Nee, hou toch meer van wat stijlvols i.p.v. casual.
Hoef toch niet speciaal reacties op foto's te krijgen.quote:
tnx!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Afbeelding -> Uitrekken/Hellen -> vul een ander percentage in bij uitrekken (beide vakjes!) en je hebt een kleinere foto. Sla hem wel apart op!
Nette patta's hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tnx!
wow ik heb het gefixt!!!!
wel een lelijke foto bij nader inzienmaar goed nu staan er tenminste 2 fotos in mijn fobo
misschien ook eens de kat uploaden dan
aangezien daar vrouwen op af komen blijkbaar
Zie je nu wel dat je het kanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tnx!
wow ik heb het gefixt!!!!
wel een lelijke foto bij nader inzienmaar goed nu staan er tenminste 2 fotos in mijn fobo
tnxquote:
Dat is wel de meeste belangrijke functie van schoenenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Haha ik zou wel willen hoor. Maar ik moet het aan kunnen trekken zonder dat mn voeten pijn doen, ik moet er op kunnen lopen én de zool mag niet te glad zijn ivm werk.
ik kan allesquote:
Nou ja, leuke schoenen ook nog graag. Maar die combi is nogal lastig te vindenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is wel de meeste belangrijke functie van schoenen
Als ze er dan nog netjes of mooi uit zien is mooi meegenomen.
ik vind dat je voor alles bepaalde schoenen hebtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Haha ik zou wel willen hoor. Maar ik moet het aan kunnen trekken zonder dat mn voeten pijn doen, ik moet er op kunnen lopen én de zool mag niet te glad zijn ivm werk.
Ik vind het ook maar lompe dingen om te zien.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kun je ze niet bestellen?
maar ieder zijn smaak
niet! allesquote:
Ach, mn hakjes zijn ook mn stapschoenen en mn hoge doccies mn festivallaarzen... maar ik ga geen schoenen kopen waar ik niet op kan lopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind dat je voor alles bepaalde schoenen hebt
ik heb schoenen voor werk, maar ook voor uitgaan en ook schoenen die niet zitten maar wel mooi zijn etc
ik heb zelfs schoenen gewoon omdat mijn vriend ze wel geil vond
Waren alle vrouwen maar zo. Heb een ex die me kwaad aankeek als ik vroeg of ze een keer iets leuks aanwilde doen voor tussen de lakensquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb zelfs schoenen gewoon omdat mijn vriend ze wel geil vond
Jij met je vrouwen hosselenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
Laat maar zien danquote:
Dan vraag ik me af wat je bedoeldequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Waren alle vrouwen maar zo. Heb een ex die me kwaad aankeek als ik vroeg of ze een keer iets leuks aanwilde doen voor tussen de lakens
is ook een kwestie van oefenen he...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, mn hakjes zijn ook mn stapschoenen en mn hoge doccies mn festivallaarzen... maar ik ga geen schoenen kopen waar ik niet op kan lopen.
het schiet alleen niet echt opquote:
neequote:
een smurfenpakje of zoquote:
Denk je nou echt dat ik het nooit geprobeerd heb?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is ook een kwestie van oefenen he...
niemand word geboren en kan meteen op hakken lopen
Is niks mis mee toch. Doorschijnendquote:
Je durft gewoon niet!quote:
Misschien die sushi manier in je fobo zettenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het schiet alleen niet echt op
vast het gebrek aan kat in mijn fobo
dat zeg ik toch niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik het nooit geprobeerd heb?
nee ik wil nietquote:
dat ging jij toch al doenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien die sushi manier in je fobo zetten
Ik vind dat ook wel geil. Toch een verrassing die je mag uitpakkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Ik ben wel fan van zulke setjes
Hoe moet ik dan weten of je alles kanquote:
Te begrijpenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, leuke schoenen ook nog graag. Maar die combi is nogal lastig te vinden
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ging jij toch al doendus die hoeft dan niet meer
weer iets af te vinken van mijn nog-doen-voor-ik-sterf lijst
Heb jij een bucket list?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ging jij toch al doendus die hoeft dan niet meer
weer iets af te vinken van mijn nog-doen-voor-ik-sterf lijst
omdat ik het zegquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan weten of je alles kan
Precies. Ik vind een foto van een vrouw met sexy kleding of lingerie vaak spannender of geiler dan een spread 'em foto. Alhoewel ik bij dat laatste altijd wel zin in een broodje rosbief krijg.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel geil. Toch een verrassing die je mag uitpakken
jaquote:
Pfoe, zonder bewijs geloof ik er niks vanquote:
Eerst uitpakken en dan eten is het lekkerstquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Precies. Ik vind een foto van een vrouw met sexy kleding of lingerie vaak spannender of geiler dan een spread 'em foto. Alhoewel ik bij dat laatste altijd wel zin in een broodje rosbief krijg.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
maar er stond maar 1 ding op
sushi geserveerd op auto eten
jammer danquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pfoe, zonder bewijs geloof ik er niks van
Mijn enkel klapt ook "wel eens om" ja. Ook zonder hakken. en ik zie ook nog geen dieptequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet?
maar iedereen kan het hoor, is gewoon een kwestie van doorzetten
ik kan het eigenlijk ook niet (want mijn voet klapt telkens om) maar als je gewoon door zet kom je een heel eind
ik ga er ook niet op shoppen maar ergens wat eten, dus van de deur naar mijn tafel en terug is prima te doen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn enkel klapt ook "wel eens om" ja. Ook zonder hakken. en ik zie ook nog geen diepte
Gelukkig dat het langzaam aan wat beter gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn enkel klapt ook "wel eens om" ja. Ook zonder hakken. en ik zie ook nog geen diepte
Ouch.. lig je er nu zo bij? (heb niet alles meegekregen de laatste tijd)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat was 3 weken geledenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ouch.. lig je er nu zo bij? (heb niet alles meegekregen de laatste tijd)
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:34 schreef STING het volgende:
Ik dacht al, een topic zonder een foto van d-e haar enkel, dat kan niet
Ik ben ook trots op deze prestatiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:34 schreef STING het volgende:
Ik dacht al, een topic zonder een foto van d-e haar enkel, dat kan niet
Ah, dat heb ik gemist dan.. nou ja, goed om te horen dat het inmiddels wat beter gaat!quote:
Vrouwen met lang haarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
aargh mijn haar word echt te lang
wassen, drogen en kammen duurt gewoon een dagdeel
Lang haar is vaak wel mooiii! (niet altijd trouwens..)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
aargh mijn haar word echt te lang
wassen, drogen en kammen duurt gewoon een dagdeel
nou ik ga er voro ik op vakantie ga een flink stuk af knippen hoorquote:
Zolang het niet kort en pittig wordtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik ga er voro ik op vakantie ga een flink stuk af knippen hoor
want anders zit ik mijn halve vakantie te fohnen
daar ga ik niet voor naar de andere kant van de wereld
Lang haar is wel mooi, maar te lang is ook niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zolang het niet kort en pittig wordt
oh nee ik heb het sinds ik 9 was niet meer korter gehad dan mijn kaakquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zolang het niet kort en pittig wordt
Heb wel eens een meisje gezien met haar tot op haar kont, die kon na het kakken.., naja, maar dat vond ik toch echt wel mooi. Maar korter mag ook wel, maar niet korter dan tot aan de nek ofzo. Echt van die vrouwen met stekeltjes ofzo, dat vind ik zooo lelijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lang haar is wel mooi, maar te lang is ook niet aantrekkelijk.
Net tot over de nek of tussen de schouders. Dat is perfectquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heb wel eens een meisje gezien met haar tot op haar kont, die kon na het kakken.., naja, maar dat vond ik toch echt wel mooi. Maar korter mag ook wel, maar niet korter dan tot aan de nek ofzo. Echt van die vrouwen met stekeltjes ofzo, dat vind ik zooo lelijk.
Zou ik wel doen, anders worden je schoenen nat!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:48 schreef rhubarbje het volgende:
wat voor weer is het trouwens?
kan ik met blote benen naar de winkel?
Ten eerste weet ik niet waar je woont, ten tweede, wat mij betreft mag je altijd met blote benen naar de winkel, want blote benen is gewoon sowieso een +1.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:48 schreef rhubarbje het volgende:
wat voor weer is het trouwens?
kan ik met blote benen naar de winkel?
ik snap het niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, anders worden je schoenen nat!
Edit:Ow, ik neem het geloof ik weer eens te letterlijk
bij jou in de buurt geloof ikquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ten eerste weet ik niet waar je woont, ten tweede, wat mij betreft mag je altijd met blote benen naar de winkel, want blote benen is gewoon sowieso een +1.
Maak ik je daar na toch weer warm?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bij jou in de buurt geloof ik
en ik wil niet bevriezen natuurlijk
kun je dan niet beter gewoon meteen mijn boodschappen mee nemen als je toch deze kant op komt?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Maak ik je daar na toch weer warm?
[ afbeelding ]
Krijgt hij het warm vanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kun je dan niet beter gewoon meteen mijn boodschappen mee nemen als je toch deze kant op komt?
Warm je mij op dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kun je dan niet beter gewoon meteen mijn boodschappen mee nemen als je toch deze kant op komt?
Vertelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:02 schreef Pien85 het volgende:
Ik weet opeens weer waarom ik nooit naar de markt ga
Druk, mensen met rollators die overal de boel ophouden, orgels...quote:
+ schreeuwende marktwijven en -kerels, rotte visgeur..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Druk, mensen met rollators die overal de boel ophouden, orgels...
Klinkt bekend inderdaad. Vind de markt zelf ook niksquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Druk, mensen met rollators die overal de boel ophouden, orgels...
Dat eerste hebben wij nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:08 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
+ schreeuwende marktwijven en -kerels, rotte visgeur..
bleghh
Geen loslopend kind gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt bekend inderdaad. Vind de markt zelf ook niks
Loslopende koters die overal tussendoor schieten
Op de markten waar ik ben geweest liepen er teveel. Godsamme, voor je voeten en soms zelfs eroverheen. En dan zeg je er wat van krijg je een preek van die moeder. Als die eens wat beter op d'r koters let hoef ik niets te zeggen.quote:
Dat is hier alleen in de schoolvakanties zo... En op andere markten, niet op de weekmarktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op de markten waar ik ben geweest liepen er teveel. Godsamme, voor je voeten en soms zelfs eroverheen. En dan zeg je er wat van krijg je een preek van die moeder. Als die eens wat beter op d'r koters let hoef ik niets te zeggen.
Mjah, eigen ervaringquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is hier alleen in de schoolvakanties zo... En op andere markten, niet op de weekmarkt
ja hoorquote:
Waarom is dat goed voor je ego?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja hoor
maar het was goed te doen! behalve in de winkel zelf natuurlijk
owja en plantsoenendienst voor je deur is goed voor je ego
Ik kwam er trouwens in de winkel achter dat ik nog niks gegeten of gedronken had vandaag
[/ratelen]
omdat ze aardige doch een beetje directe opmerkingen maken over mijn fysiekquote:
Dus je bent ook gewoon nog lekker ook dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ze aardige doch een beetje directe opmerkingen maken over mijn fysiek
zwervers voor supermarkten ook altijd
Uiteraard!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dus je bent ook gewoon nog lekker ook dan?
Mannen die te dom zijn om iets anders te doen dan schoffelen en dan zwetend en met hun handen (en wie weet wat nog meer) onder de aarde seksistische opmerkingen gaan maken waarvan ze zelf waarschijnlijk de strekking niet begrijpen... Dat is in jouw wereld egostrelend?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ze aardige doch een beetje directe opmerkingen maken over mijn fysiek
zwervers voor supermarkten ook altijd
Diepgaande tekstquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mannen die te dom zijn om iets anders te doen dan schoffelen en dan zwetend en met hun handen (en wie weet wat nog meer) onder de aarde seksistische opmerkingen gaan maken waarvan ze zelf waarschijnlijk de strekking niet begrijpen... Dat is in jouw wereld egostrelend?
er was niks seksistisch aan hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mannen die te dom zijn om iets anders te doen dan schoffelen en dan zwetend en met hun handen (en wie weet wat nog meer) onder de aarde seksistische opmerkingen gaan maken waarvan ze zelf waarschijnlijk de strekking niet begrijpen... Dat is in jouw wereld egostrelend?
Ik zie gewoon een bepaald type man en hoor een bepaald type opmerking als ik aan dat soort situaties denkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er was niks seksistisch aan hoor
als iemand mij een compliment geeft streelt dat mijn ego ja maakt niet uit of ze dan wel of geen middelbare school diploma hebben
of is een compliment bij jou alleen wat waard als de gever aan bepaalde criteria voldoet
het was gewoon een 'nou nou' en een 'goedemiddag' op een toontje als je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een bepaald type man en hoor een bepaald type opmerking als ik aan dat soort situaties denk
Dat scheelt dus ontzettend veel. Dan is een paar maatjes meer ook helemaal niet erg. Ik had vorig jaar een keer een date met een meisje die ook niet de slankste was, we klikte ontzettend goed met elkaar, maar ze zag eruit als de winterschilder, zwarte flubberbroek, heel wijd zwart t-shirt, beetje gothic/rockchick look zeg maar. Dat vond ik echt jammer. Zeker voor een date, dan trek je toch iets leuks aan, iets stijlvols? Ik vind die extra kilo's geen probleem, ok, het ziet er niet altijd even flatteus uit, maar je kan toch best zorgen dat je er iets leuks van maakt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Uiteraard!!
nee, on a more serious note:
ik vind mezelf mooi ja maar veel mensen vinden dat vast ook niet ik ben namelijk niet echt slank te noemen
ik ben een zeekoe vergeleken bij london andrews dus dat wil wel wat zeggen![]()
maar ik kleed me leuk al zeg ik het zelf dus dat helpt
naja ik snap het ook wel hoor, duurde voor mij ook wel even voor ik een fijne en leuke kledingstijl had gevondenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat scheelt dus ontzettend veel. Dan is een paar maatjes meer ook helemaal niet erg. Ik had vorig jaar een keer een date met een meisje die ook niet de slankste was, we klikte ontzettend goed met elkaar, maar ze zag eruit als de winterschilder, zwarte flubberbroek, heel wijd zwart t-shirt, beetje gothic/rockchick look zeg maar. Dat vond ik echt jammer. Zeker voor een date, dan trek je toch iets leuks aan, iets stijlvols? Ik vind die extra kilo's geen probleem, ok, het ziet er niet altijd even flatteus uit, maar je kan toch best zorgen dat je er iets leuks van maakt.
Ja, dat weet ik dus niet. Zelf heb ik gewoon een normaal postuur. Maar de vrouw van een maat van me was ook altijd een maatje meer, en die zag er toch ook altijd sexy uit. Maar die accentueerde ook dingen, decollete hier, of zo'n riem waarmee je wat meer taille krijgt. Het grappige is eigenlijk dat ze na haar zwangerschap zo'n 20 kilo is afgevallen (ze weegt nu tussen de 60-65), en ik ze nu eigenlijk een beetje te mager vindquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja ik snap het ook wel hoor, duurde voor mij ook wel even voor ik een fijne en leuke kledingstijl had gevonden
ga maar eens zoeken naar kleding die gemaakt is voor een figuur met een maatje meer, dat is praktisch niet te doen
en er word je natuurlijk ook zeg maar aangeleerd dat je wijde dingen moet dragen omdat je anders de aandacht op je vet richt
grappig! heb ik nog nooit gehoord, afvallen door de zwangerschapquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet. Zelf heb ik gewoon een normaal postuur. Maar de vrouw van een maat van me was ook altijd een maatje meer, en die zag er toch ook altijd sexy uit. Maar die accentueerde ook dingen, decollete hier, of zo'n riem waarmee je wat meer taille krijgt. Het grappige is eigenlijk dat ze na haar zwangerschap zo'n 20 kilo is afgevallen (ze weegt nu tussen de 60-65), en ik ze nu eigenlijk een beetje te mager vindHaar borsten lijken ook kleiner geworden, terwijl dat toch aardige pluspunten waren voor haar.
Nou ze was dus wel aangekomen, maar ze was het schijtbeu, dus is ze flink gaan lijnen, vandaar die 20 kilo eraf. Dus nee, dat is idd niet natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
grappig! heb ik nog nooit gehoord, afvallen door de zwangerschapnormaal is het andersom toch?
geen idee, ik ben nog nooit zwanger geweest
ik draag vaak jaren 50 modelletjes
die zijn meer gemaakt voor een 'rond' lichaam
en ik heb gelukkig een redelijke taille en decolleté inderdaad dus daar kun je veel aandacht mee af leidenhoewel ik met dat laatste erg voorzichtig ben want om de een of andere reden denken sommige mannen dan dat ze bepaalde dingen mogen zeggen of doen
Ever had rodeo sex?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:41 schreef Kper_Norci het volgende:
How do you make your girlfriend scream twice during sex?
1) Fuck her in the ass.
2) Wipe it on the drapes.
heb je wel eens een korset gedragen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou ze was dus wel aangekomen, maar ze was het schijtbeu, dus is ze flink gaan lijnen, vandaar die 20 kilo eraf. Dus nee, dat is idd niet natuurlijk![]()
Het scheelt wel wat voor figuur je hebt natuurlijk. Of als je taille wilt, doe je er toch gewoon zo'n strak corset onder? Komen je borsten er ook nog mooier uit
Dat kan ik allemaal wel in een korset hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je wel eens een korset gedragen?
daar kun je helemaal niks in!!
niet zitten, dansen, fietsen etc
maar goed het is wel geil ja
Een "Dirty Sanchez" is ook gaaf.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ever had rodeo sex?
Tie your girl to the bed and mount her. Then whisper in her ear:
1. "Honey, I cheated."
or
2. "Honey, I'm HIV-positive."
Then count the seconds on how long you can stay on top.
Ik ben een man, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je wel eens een korset gedragen?
daar kun je helemaal niks in!!
niet zitten, dansen, fietsen etc
maar goed het is wel geil ja
ja het kan wel, maar ik doe het mezelf echt niet aan hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat kan ik allemaal wel in een korset hoorIets minder comfortabel, dat wel, maar het kan prima
Ach, zo af en toe moet dat best kunnenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja het kan wel, maar ik doe het mezelf echt niet aan hoor
vooral niet in dagelijks gebruik zeg maar
die van mij hebben echt stalen baleinen, dat is niet te doen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, zo af en toe moet dat best kunnenIk heb best veel korsetjes, draag ik lang niet dagelijks ofzo, maar af en toe is 't gewoon leuk
En dan ben ik gek genoeg om er mee te fietsen ofzo hoor
![]()
Als je hoofd blauw wordt welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik kan er echt niet in fietsen hoor
maar misschien trek ik ze dan gewoon te strak
Kwestie van je rug recht houdenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik kan er echt niet in fietsen hoor
maar misschien trek ik ze dan gewoon te strak
Nee, ik doe er wel iets overheenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Dus als ik een vrouw in lingerie op de fiets zie dan is het Pien?
Doorschijnend...quote:
Neequote:
Moet je zo'n stripperspak aan doen, wat met klitteband vast zitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeIets waardoor de rest van de wereld niet ziet wat ik er onder aan heb, maar wat - als ik eenmaal de plaats van bestemming heb bereikt - snel uit te trekken is
nee joh, mooie trenchcoatquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Moet je zo'n stripperspak aan doen, wat met klitteband vast zit
Snel en praktischquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeIets waardoor de rest van de wereld niet ziet wat ik er onder aan heb, maar wat - als ik eenmaal de plaats van bestemming heb bereikt - snel uit te trekken is
Het zal je nog verbazen hoe snel de meest ingewikkelde sluitingen losgemaakt kunnen worden als men weet wat er onder zit...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Moet je zo'n stripperspak aan doen, wat met klitteband vast zit
Mja, dat is ook zoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazen hoe snel de meest ingewikkelde sluitingen losgemaakt kunnen worden als men weet wat er onder zit...
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mja, dat is ook zo
Als je met twee vingers een beha kan losmaken
Ik had het even moeten leren (in de vingers krijgenquote:
Openmaken kan ik (ook bij een ander) met 2 vingers... dichtmaken is lastigerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had het even moeten leren (in de vingers krijgen), maar ik heb verhalen van mannen gehoord die er dusdanig moeite mee hadden dat hun vriendin het zelf moest doen
Daar had ik dan echt geen moeite mee. Was echt zo gebeurdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
nou die van mij hebben meestal 3 haakjes op de rug dus die heb je ook niet zo open
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
nou die van mij hebben meestal 3 haakjes op de rug dus die heb je ook niet zo open
ik kan het nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Openmaken kan ik (ook bij een ander) met 2 vingers... dichtmaken is lastiger
Kan prima toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan het niet
zeg, kunnen blote benen als je wel een vestje met 3 kwart mouwen aan hebt?
dat is toch een beetje zo van ik heb het koud maar wil perse blote benen toch?
oke dan doe ik het gewoonquote:
Binkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:27 schreef Kper_Norci het volgende:
BH openmaken ben ik ook niet zo'n ster inIk heb zelf wel zo'n blousje met van die drukknopen, ook altijd lachen als die in 1 ruk opengetrokken wordt, zeker met zo'n gespierde body als die van mij
nee joh, duw hem gewoon op de bank/rand van het bed/keukentafel als het zo ver is en doe het zelfquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:31 schreef Pien85 het volgende:
Mannen moeten gewoon verplicht op BH-open-cursus.
Daar is de lol na een paar keer ook wel af hoor. Mannen moeten dat soort dingen gewoon kunnen, zonder geduw en getrek en gezucht en gesteun.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh, duw hem gewoon op de bank/rand van het bed/keukentafel als het zo ver is en doe het zelf
kun je ook leuk die blik op zijn gezicht zien
altijd mooi
Je zou bijna zelf met zo'n sleurhut op vakantie willen zeker?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
En weer terug. Heb werkelijk waar genoten van alle caravans op de weg.
*Pijnlijke herinnering bovenkomt*quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:34 schreef Kper_Norci het volgende:
Of een verplichte pijpcursus voor vrouwen, heb van sommige nog steeds tandafdrukken staan
weet je zeker dat ze hem er niet gewoon af wilde bijten?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:34 schreef Kper_Norci het volgende:
Of een verplichte pijpcursus voor vrouwen, heb van sommige nog steeds tandafdrukken staan
Een van mijn exen had het nog nooit gedaan. Ik zei nog: doe voorzichtig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ach, ik heb goede en minder goede ervaringen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:43 schreef JK1982 het volgende:
Godnondeju, jullie denken ook echt aan niks anders dan sex hè
Wat voor effect zou dat hebben?quote:
Geen idee.. maar er is iemand die dat wel kan uitleggenquote:
Ik zeg: ik ga maar eens een bakkie thee zetten. En straks de steiger van de buurman hier afbreken waar hij al 2,5jr niet naar om heeft gekeken.. (huis staat leeg, maar steiger staat op de erfafscheiding. En er moet een nieuwe schutting komen..)quote:
ik vind het wel aandoenlijk als ze een beetje stuntelenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar is de lol na een paar keer ook wel af hoor. Mannen moeten dat soort dingen gewoon kunnen, zonder geduw en getrek en gezucht en gesteun.
Een beetje is 1 ding, maar elke keer opnieuw daar waak ik voorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het wel aandoenlijk als ze een beetje stuntelen
ik ben zelf ook verre van perfect dus dan voel ik me misschien meer op mijn gemak
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een van mijn exen had het nog nooit gedaan. Ik zei nog: doe voorzichtig.
*HAP*
...auw
alles is te trainen en aan te leren zo ongeveerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een beetje is 1 ding, maar elke keer opnieuw daar waak ik voor
Je moet toch wel laten zien dat je het in je vingers hebt.
Deed GVD echt zeer. Ik ben niet kleinzerig, meer sodeju wat deed dat een pijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]![]()
Zover is het gelukkig nooit gekomen bij mij. Wel een andere, aparte ervaring
owja weekendquote:
Dan had je wel echt een dom wijf zeg, tering..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Deed GVD echt zeer. Ik ben niet kleinzerig, meer sodeju wat deed dat een pijn![]()
@rhu: Dat is ook zo, mijn laatste ex heb ik nog veel kunnen leren
Alweer?! Dat is morgen weer een kater :p enne easy met de flirtsquote:
Ik ben soms echt een ramp in riem + knopen los krijgenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:27 schreef Kper_Norci het volgende:
BH openmaken ben ik ook niet zo'n ster inIk heb zelf wel zo'n blousje met van die drukknopen, ook altijd lachen als die in 1 ruk opengetrokken wordt, zeker met zo'n gespierde body als die van mij
Mannen hebben soms broeken aan die gewoon met geen mogelijkheid normaal los te maken zijn ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben soms echt een ramp in riem + knopen los krijgen
Juist! Omdat het dan ook andersom moet, dan kan ik het ook niet hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mannen hebben soms broeken aan die gewoon met geen mogelijkheid normaal los te maken zijn ook
Dat, en sommige mannen doen hun riem zo strak dat ie bijna niet los te krijgen isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist! Omdat het dan ook andersom moet, dan kan ik het ook niet haha
Dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat, en sommige mannen doen hun riem zo strak dat ie bijna niet los te krijgen is
Jup!quote:
Het moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup!
En ik zag pijpen ook voorbij komen.
Ik welquote:
Dat klinkt niet gezondquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik welDat ze echt hun buik helemaal in moeten houden om hun riem los te maken
Niets van gemerktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben soms echt een ramp in riem + knopen los krijgen
Midden in Utrecht?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:57 schreef JK1982 het volgende:
Dat wordt nog één grote orgie volgens mij, de 30e..
Zie niet in waarom niet. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:
Maar nu is het weekendquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:01 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, het weekend begon met overwerken.
Ieuw...! Dan kom ik nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:57 schreef JK1982 het volgende:
Dat wordt nog één grote orgie volgens mij, de 30e..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |