SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Mijn voeten groeien ook niet meer, ik heb 3 paar schoenen. Werkschoenen, nette schoenen voor uit te gaan, en een paar voor de rest van de tijd. Ow, en ik heb nog een stel pantoffels, die doe ik eigenlijk alleen aan als ik thuis ben en ff naar buiten moet, of voor in de winter, als ik op mijn balkon een peukie rook en dan geen koude voeten wil krijgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
als je voeten niet meer groeien en je koopt elk jaar wat schoenen kom je daar al snel aan hoor
Een beetje zoals bij mijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mijn voeten groeien ook niet meer, ik heb 3 paar schoenen. Werkschoenen, nette schoenen voor uit te gaan, en een paar voor de rest van de tijd. Ow, en ik heb nog een stel pantoffels, die doe ik eigenlijk alleen aan als ik thuis ben en ff naar buiten moet, of voor in de winter, als ik op mijn balkon een peukie rook en dan geen koude voeten wil krijgen.
En terechtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer mannen zijn met minder dan 5 paar schoenen.
*Meldt*quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer mannen zijn met minder dan 5 paar schoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
maar als je meer schoenen hebt, kun je meer afwisselen en verslijten ze dus minder snelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een beetje zoals bij mij
Ik koop eigenlijk alleen maar schoenen als een oud paar versleten is
Oeh, laarsjesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als je meer schoenen hebt, kun je meer afwisselen en verslijten ze dus minder snel
ik koop namelijk op jaar basis echt niet bizar veel schoenen
in 2012 pas 1 paar
laarsjes voor in de winter
Ja, das absoluut waarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als je meer schoenen hebt, kun je meer afwisselen en verslijten ze dus minder snel
ik koop namelijk op jaar basis echt niet bizar veel schoenen
in 2012 pas 1 paar
laarsjes voor in de winter
Ja, hoeveel heb jij er?quote:
Truequote:
ojeequote:
Nee.....? Linkje?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, hoeveel heb jij er?
Heb je mijn mededeling aan jou in het vorige topic nog gelezen trouwens?
Nah, het ging erover dat ik mijn karthandschoenen dus nog niet terug heb...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee.....? Linkje?
Ik weet het niet, maar we veel. Aangezien ik al 5 paar laarzen, 3 birckenstocks en 4 paar normale slippers heb...
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:40 schreef MsMessy het volgende:
Ik zeg maar niet te veel(meer dan 20 paar zeker
)
online shoppenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, das absoluut waar
Maar moet zeggen, ik heb een beetje een hekel aan shoppen, daarom doe ik dat alleen maar als het nodig is
Huh?? Ze zou ze toch komen brengen??? Wat een kut is het ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nah, het ging erover dat ik mijn karthandschoenen dus nog niet terug heb...
Ja, ken dat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ik moet echt nieuwe hebben maar schoenen kopen is drama.
Ik heb niks fatsoenlijks voor de zomer. Heel fijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, ken dat.
Heb 5 paar momenteel, waarvan er 2 aan vervanging toe zijn
is het iemand van fok?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nah, het ging erover dat ik mijn karthandschoenen dus nog niet terug heb...
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Huh?? Ze zou ze toch komen brengen??? Wat een kut is het ook
Pff....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]En ook niks meer van zich laten horen hè
hmh, aparte schoenen voor de zomer. Wil er niet aan denkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb niks fatsoenlijks voor de zomer. Heel fijn
Ik zou ze 1 voor 1 moeten tellen hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
dat jullie ze allemaal kunnen tellen ook gewoon he
heb een schoenenrek van 40 en die zit vol
en dan nog 3 van die opberg dozen vol
en alles wat door het huis slingert
Nee, dan breek ik mijn nekquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar de dames hier hebben niet bepaald veel sexy pumps of stiletto's zie ik wel. Of toch wel?
loads!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar de dames hier hebben niet bepaald veel sexy pumps of stiletto's zie ik wel. Of toch wel?
Ikke wel.. pumpsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:44 schreef Kper_Norci het volgende:
fijne trend is dat tegenwoordigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Dan zit ik weer met al die verschillende maten. En als de maat niet goed is moet ik het weer terug sturen. En eerst in de winkel passen en daarna online bestellen vind ik zo'n gedoe, dan koop ik ze liever ter plekkequote:
En welke heb je morgen aanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:42 schreef douche-eendje het volgende:
Even uit mijn hoofd...
1x sneakers
2x hakjes (dr martens)
1x laarsjes
1x hoge dr martens.
1x wandelschoenen
1x sandalen
1x hardloopschoenen
Zie foboquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |