Kwam op ebay een picture disk tegen van aenima van 300 dollar ofzo...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:51 schreef PimD het volgende:
Ook van Aenima zijn er tientallen bootlegs. Als het gekleurd vinyl is, is het een bootleg.
ik heb van Tool het afgelopen jaar wel diverse re-releases gezien op zo'n "back in black"-label, dat oude albums opnieuw uitbrengt op vinyl. Geen bootlegs, maar gewoon met toestemming dus. In iedergeval heb ik Undertow en Opiate voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:35 schreef PimD het volgende:
Voor zover ik weet is er van Aenima alleen een originele persing uit 1997 op zwart vinyl. Alles wat gekleurd, picture disc etc is zijn bootlegs. Zelfde geldt voor 10,000 Days - daar is zelfs nog steeds geen officiele release van op vinyl.
Undertow en Opiate heb ik al op vinyl. Evenals Lateralus.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:06 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik heb van Tool het afgelopen jaar wel diverse re-releases gezien op zo'n "back in black"-label, dat oude albums opnieuw uitbrengt op vinyl. Geen bootlegs, maar gewoon met toestemming dus. In iedergeval heb ik Undertow en Opiate voorbij zien komen.
Heldquote:
Daar ben ik met een vriend van me ook eens naar op zoek gegaan op de platenbeurs. Bij de derde of vierde kraam waar we het vroegen was het al raak. Maar dan het album, niet de single.quote:
Ik heb hem ook jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:12 schreef searchanddestroy het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze ben ik stiekem wel een beetje trots.![]()
Ja ik zag het album ook een keer, het is allemaal recent opnieuw uitgebrachtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar ben ik met een vriend van me ook eens naar op zoek gegaan op de platenbeurs. Bij de derde of vierde kraam waar we het vroegen was het al raak. Maar dan het album, niet de single.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:12 schreef searchanddestroy het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze ben ik stiekem wel een beetje trots.![]()
Thorens TD 145quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
Mooie platen maar wat gebruiken jullie om ze af te spelen?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
Project Debut toch? Wat voor element ga je gebruiken?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vanaf a.s. woensdag als alles meezit
Project Debut Carbon Esprit idd, ik begin met het default element wat erop zit, vorige platenspeler die ik had was antiek en ik ga niet pretenderen er heel veel verstand van te hebben (lees: nagenoeg niet). Wilde alleen een goede platenspeler waar ik nog genoeg aan kan veranderen mocht ik dat willen.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Project Debut toch? Wat voor element ga je gebruiken?
Dit was mijn vorige... een sony platenspeler die ik 22 jaar geleden zelf had gekocht;quote:Op zondag 29 juli 2012 11:39 schreef exile79 het volgende:
Ik heb een sony platenspeler van vijf euro.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
Tweedehands een optie? Voor rond de 100 euro heb je vaak al een mooie Thorens of Marantz.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:47 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een betaalbare platenspeler. Nu ben ik al eens een vrij sjieke audiozaak binnengestapt om wat informatie in te winnen, maar daar kreeg ik het verhaal dat een beetje platenspeler zo vanaf 300 euro verkocht werden.
Wat is jullie visie hierop? Ik begrijp dat je wel wat geld neer moet leggen om wat kwaliteit te krijgen, maar 300 euro vind ik persoonlijk erg veel geld. Ik wil hem dus alleen gebruiken om platen af te spelen, niet om iets te digitaliseren.
Op kieskeurig staat deze, en al is hij iets goedkoper dan wat ik voor ogen had, zijn de reviews wel lovend.
Ik weet dat Sounds een aantal platenspelers te koop heeft staan, misschien dat ik daar inderdaad even binnenkort binnen loop. De meeste hebben tegenwoordig toch wel gewoon tulpaansluitingen?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:19 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Tweedehands een optie? Voor rond de 100 euro heb je vaak al een mooie Thorens of Marantz.
Vroeger ook alquote:Op zondag 29 juli 2012 14:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik weet dat Sounds een aantal platenspelers te koop heeft staan, misschien dat ik daar inderdaad even binnenkort binnen loop. De meeste hebben tegenwoordig toch wel gewoon tulpaansluitingen?
Ik moet zeggen dat ik de afgelopen 10 jaar niet meer aan de achterkant van zo'n ding gekeken heb.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vroeger ook al2 tulpjes en een aarde draadje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |