Hoezo niet? Ik heb mijn vriendin ook ontmoet toen ze nog geen werk had. (en ook niet op school zat)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:07 schreef y.o.l.o het volgende:
ik zit momenteel niet op school en heb ook geen werk. dus daar iemand ontmoeten is ook geen optie.
ik ben niet dik.. ik probeer wel af te vallen ik weeg nu 55 kiloquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:09 schreef Skv het volgende:
Ik denk dat het komt door je kutkarakter en je gedrag, plus het feit dat je geen werk hebt en niet naar school gaat. Ben je ook nog dik en lelijk toevallig?
hoe dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb mijn vriendin ook ontmoet toen ze nog geen werk had. (en ook niet op school zat)
je vriendin ontmoeten tijdens carnavalquote:
wat is er nou TS?quote:
Nee, ze vierde geen carnaval ze liep naar huis en kwam mij tegen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je vriendin ontmoeten tijdens carnaval
zal wel een sletje zijn dan
sta je daar in je piratenpakquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ze vierde geen carnaval ze liep naar huis en kwam mij tegen.
Die linker is wel interessant.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:19 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
WTF IS ER MET DIE PROPORTIES?
Is die linker nou de GVR of is die rechter een Oempa-Loempa
zijn niet nep.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:18 schreef Sapstengel het volgende:
Oh jij was die user met nepfoto's van een Amerikaans meisje. Nvm dan.
lelijke gasten over het algemeen. en degene die wel leuk zijn willen alleen maar sex:(quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:22 schreef AldoTheApache het volgende:
maar TS waarom ga je dan niet op een datingsite?
ja dus maar misschien overweeg ik wel een keertje af te spreken.quote:
Prima houding zo te zien! Je stelt dus behoorlijk hoge eisen als jij niets kan vinden op datingwebsites.. Lees het topic van sugar daddys ff door, misschien is dat wat voor jouwquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:23 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
lelijke gasten over het algemeen. en degene die wel leuk zijn willen alleen maar sex:(
maar ik weet niet of ze me leuk vinden.. het is voorschut als dat niet zo is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
ga dan flirten ofzo bij leuke mensen die je tegenkomt en dan geef je je telefoonnummer?
Het is watquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:25 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
maar ik weet niet of ze me leuk vinden.. het is voorschut als dat niet zo is.
op datingwebsites is iedereen wanhopigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:25 schreef kahnus het volgende:
[..]
Prima houding zo te zien! Je stelt dus behoorlijk hoge eisen als jij niets kan vinden op datingwebsites.. Lees het topic van sugar daddys ff door, misschien is dat wat voor jouw
Nou, daar pas je dan dus prima tussen lijkt me zoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:27 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
op datingwebsites is iedereen wanhopig
Goeie insteekquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:27 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
Er zijn weinig mannen die zonder het aspect liefde, leuke dingen willen doen met een vrouw zonder het einddoel seks met haar te hebben.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:27 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
gewoon iemand om leuke dingen mee te doen
pm me een foto met timestamp en ik ben je over een uur op locatie aan het uitwonen.quote:
Ga vaker naar buiten. Zoek een baan of ga weer naar school.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:30 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
pm me een foto met timestamp en ik ben je over een uur op locatie aan het uitwonen.
Dafaq? Dat is het hele punt van jagen, je jaagt en je jaagt en loopt soms een blauwtje tot je scoort.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:25 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
maar ik weet niet of ze me leuk vinden.. het is voorschut als dat niet zo is.
+1quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:29 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Gewoon vaker uit huis gaan, ga in 't weekend op stap met vrienden, sporten doordeweeks etc.
Waarom moest ik lachen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:31 schreef AldoTheApache het volgende:
TS zou bijna een mod zijn, zo vaak ze een blauwtje oploopt
maar ik wil niet uitgelachen wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dafaq? Dat is het hele punt van jagen, je jaagt en je jaagt en loopt soms een blauwtje tot je scoort.
Alhoewel jij een vrouw bent dus zo een man aan de haak kan slaan.
Dan ga je toch naar dating sites?quote:
maar ik wil dus wel een aspect van liefdequote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Er zijn weinig mannen die zonder het aspect liefde, leuke dingen willen doen met een vrouw zonder het einddoel seks met haar te hebben.
Dat is dus gewoon onzin, met zo'n arrogante instelling kan ik begrijpen dat geen gast op jouw afloopt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:27 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
Liefde is overrated. Yolo.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:34 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
maar ik wil dus wel een aspect van liefde
Ach, er is vast wel iemand voor je. Ook iemand die jou liefde kan geven.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:34 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
maar ik wil dus wel een aspect van liefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |