Hoezo niet? Ik heb mijn vriendin ook ontmoet toen ze nog geen werk had. (en ook niet op school zat)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:07 schreef y.o.l.o het volgende:
ik zit momenteel niet op school en heb ook geen werk. dus daar iemand ontmoeten is ook geen optie.
ik ben niet dik.. ik probeer wel af te vallen ik weeg nu 55 kiloquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:09 schreef Skv het volgende:
Ik denk dat het komt door je kutkarakter en je gedrag, plus het feit dat je geen werk hebt en niet naar school gaat. Ben je ook nog dik en lelijk toevallig?
hoe dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb mijn vriendin ook ontmoet toen ze nog geen werk had. (en ook niet op school zat)
je vriendin ontmoeten tijdens carnavalquote:
wat is er nou TS?quote:
Nee, ze vierde geen carnaval ze liep naar huis en kwam mij tegen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je vriendin ontmoeten tijdens carnaval
zal wel een sletje zijn dan
sta je daar in je piratenpakquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ze vierde geen carnaval ze liep naar huis en kwam mij tegen.
Die linker is wel interessant.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:19 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
WTF IS ER MET DIE PROPORTIES?
Is die linker nou de GVR of is die rechter een Oempa-Loempa
zijn niet nep.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:18 schreef Sapstengel het volgende:
Oh jij was die user met nepfoto's van een Amerikaans meisje. Nvm dan.
lelijke gasten over het algemeen. en degene die wel leuk zijn willen alleen maar sex:(quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:22 schreef AldoTheApache het volgende:
maar TS waarom ga je dan niet op een datingsite?
ja dus maar misschien overweeg ik wel een keertje af te spreken.quote:
Prima houding zo te zien! Je stelt dus behoorlijk hoge eisen als jij niets kan vinden op datingwebsites.. Lees het topic van sugar daddys ff door, misschien is dat wat voor jouwquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:23 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
lelijke gasten over het algemeen. en degene die wel leuk zijn willen alleen maar sex:(
maar ik weet niet of ze me leuk vinden.. het is voorschut als dat niet zo is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
ga dan flirten ofzo bij leuke mensen die je tegenkomt en dan geef je je telefoonnummer?
Het is watquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:25 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
maar ik weet niet of ze me leuk vinden.. het is voorschut als dat niet zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |