Ik weet niet wat de mods van plan zijn en/of hoeveel je kan hebbenquote:
Wil ik eerst weten wat ze van plan zijn en hoe beinvloedbaar ze zijn.. ik kan heel zielig kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de mods van plan zijn en/of hoeveel je kan hebben![]()
Tenzij je dat zielige kijken tijdens het pijpen doet geef ik je niet veel kansquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil ik eerst weten wat ze van plan zijn en hoe beinvloedbaar ze zijn.. ik kan heel zielig kijken
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Skv. We zijn je taalgebruik nu meer dan zat. Drie maanden weg.
Wat nou weer.quote:
Ik mag ook niks.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het doen kerel?
HE HE NIET ZO BIJDEHAND MANNETJEquote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:33 schreef Skv het volgende:
[..]
HE HE NIET ZO BIJDEHAND MANNETJE
Het is bijna weekend
Ojee.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:34 schreef Skv het volgende:
[..]![]()
Je begint Haratrekjes te vertonen, gozert.
hara/crutch samensmelting.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:34 schreef Skv het volgende:
[..]![]()
Je begint Haratrekjes te vertonen, gozert.
Ik vraag me af of er ooit een moment komt dat ik niet meer moet lachen om flauwe grappen. Dat volwassen worden wil niet erg lukken in mijn geval.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Tenzij je dat zielige kijken tijdens het pijpen doet geef ik je niet veel kans![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:37 schreef Crutch het volgende:
Oh en ik ga lekker cupcakes bakken met Hara.
picsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:37 schreef Crutch het volgende:
Oh en ik ga lekker cupcakes bakken met Hara.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:40 schreef Crutch het volgende:
[..]![]()
Mag haast wel ja, heb gisteren zelfs geholpen met de was opvouwen.
Beter regel jij MohMi gewoon.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:41 schreef Skv het volgende:
Ik heb een filmpje van MOhmi's bbq-meneer, maar die mag ik niet posten.
Jij krijgt ook best wel vaak bans.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:51 schreef Skv het volgende:
Ik heb net tegen iemand gezegd dat haar vriend in het circus werkt omdat 'ie Axe deo gebruikt. Ben benieuwd of ik daar een ban voor krijg.
Wij houden van elkaar in een haat-vormquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb mn best ook nog gedaan, maar ze woont een klere end weg, en eigenlijk haten we elkaar.
Nee, MohMi vertikt het om rokjes aan te trekken en is een blowende alto. Én woont aan de andere kant van het land én zit een beetje smerig te smoezelen met een bijstandstrekkende worstendraaier.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, MohMi vertikt het om rokjes aan te trekken en is een blowende alto. Én woont aan de andere kant van het land én zit een beetje smerig te smoezelen met een bijstandstrekkende worstendraaier.
Je kan het zo leuk brengen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, MohMi vertikt het om rokjes aan te trekken en is een blowende alto. Én woont aan de andere kant van het land én zit een beetje smerig te smoezelen met een bijstandstrekkende worstendraaier.
En stelt haar holletjes gewillig ter beschikking aan shifto. En als ze uitgewoond is zegt ze dat ze 'vrienden wil blijven'.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:52 schreef MohMi het volgende:
[..]Beste omschrijving everrr!
![]()
Overigens draag ik wel rokjes, dat dan weer wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |