Ik weet niet wat de mods van plan zijn en/of hoeveel je kan hebbenquote:
Wil ik eerst weten wat ze van plan zijn en hoe beinvloedbaar ze zijn.. ik kan heel zielig kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de mods van plan zijn en/of hoeveel je kan hebben![]()
Tenzij je dat zielige kijken tijdens het pijpen doet geef ik je niet veel kansquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil ik eerst weten wat ze van plan zijn en hoe beinvloedbaar ze zijn.. ik kan heel zielig kijken
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Skv. We zijn je taalgebruik nu meer dan zat. Drie maanden weg.
Wat nou weer.quote:
Ik mag ook niks.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het doen kerel?
HE HE NIET ZO BIJDEHAND MANNETJEquote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:33 schreef Skv het volgende:
[..]
HE HE NIET ZO BIJDEHAND MANNETJE
Het is bijna weekend
Ojee.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:34 schreef Skv het volgende:
[..]![]()
Je begint Haratrekjes te vertonen, gozert.
hara/crutch samensmelting.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:34 schreef Skv het volgende:
[..]![]()
Je begint Haratrekjes te vertonen, gozert.
Ik vraag me af of er ooit een moment komt dat ik niet meer moet lachen om flauwe grappen. Dat volwassen worden wil niet erg lukken in mijn geval.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Tenzij je dat zielige kijken tijdens het pijpen doet geef ik je niet veel kans![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:37 schreef Crutch het volgende:
Oh en ik ga lekker cupcakes bakken met Hara.
picsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:37 schreef Crutch het volgende:
Oh en ik ga lekker cupcakes bakken met Hara.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:40 schreef Crutch het volgende:
[..]![]()
Mag haast wel ja, heb gisteren zelfs geholpen met de was opvouwen.
Beter regel jij MohMi gewoon.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:41 schreef Skv het volgende:
Ik heb een filmpje van MOhmi's bbq-meneer, maar die mag ik niet posten.
Jij krijgt ook best wel vaak bans.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:51 schreef Skv het volgende:
Ik heb net tegen iemand gezegd dat haar vriend in het circus werkt omdat 'ie Axe deo gebruikt. Ben benieuwd of ik daar een ban voor krijg.
Wij houden van elkaar in een haat-vormquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb mn best ook nog gedaan, maar ze woont een klere end weg, en eigenlijk haten we elkaar.
Nee, MohMi vertikt het om rokjes aan te trekken en is een blowende alto. Én woont aan de andere kant van het land én zit een beetje smerig te smoezelen met een bijstandstrekkende worstendraaier.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, MohMi vertikt het om rokjes aan te trekken en is een blowende alto. Én woont aan de andere kant van het land én zit een beetje smerig te smoezelen met een bijstandstrekkende worstendraaier.
Je kan het zo leuk brengen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, MohMi vertikt het om rokjes aan te trekken en is een blowende alto. Én woont aan de andere kant van het land én zit een beetje smerig te smoezelen met een bijstandstrekkende worstendraaier.
En stelt haar holletjes gewillig ter beschikking aan shifto. En als ze uitgewoond is zegt ze dat ze 'vrienden wil blijven'.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:52 schreef MohMi het volgende:
[..]Beste omschrijving everrr!
![]()
Overigens draag ik wel rokjes, dat dan weer wel!
Misbruik maken van mijn nieuw geleerde BBQ-skills?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:53 schreef Skv het volgende:
[..]
En stelt haar holletjes gewillig ter beschikking aan shifto. En als ze uitgewoond is zegt ze dat ze 'vrienden wil blijven'.
Wat moet ik daar nou mee? Nou? Nou? NOU??
Haar uitwonen en vriendjes blijven?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:53 schreef Skv het volgende:
[..]
En stelt haar holletjes gewillig ter beschikking aan shifto. En als ze uitgewoond is zegt ze dat ze 'vrienden wil blijven'.
Wat moet ik daar nou mee? Nou? Nou? NOU??
Ja. 'shifto, je mag me best in mn reet nemen, maar dan wel als vriend. Puur voor de gezelligheid.'quote:
Maandag avond heb ik tijd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja. 'shifto, je mag me best in mn reet nemen, maar dan wel als vriend. Puur voor de gezelligheid.'
En dan ondertussen keuvelen over het weer, hoe schoon het sanitair wel niet is en dat er vorige week op het terras een man naast haar zat die stonk naar zweet en een cowboyhoed droeg terwijl de zon niet eens scheen.
Gast, ga een boek schrijven ofzo.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja. 'shifto, je mag me best in mn reet nemen, maar dan wel als vriend. Puur voor de gezelligheid.'
En dan ondertussen keuvelen over het weer, hoe schoon het sanitair wel niet is en dat er vorige week op het terras een man naast haar zat die stonk naar zweet en een cowboyhoed droeg terwijl de zon niet eens scheen.
Ik heb al een boek geschreven. En uitgegeven.quote:
Woeste liefde.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wij houden van elkaar in een haat-vorm![]()
En ik zou je heul wel missen!Traagste reactie van de dag
![]()
Verdomde accuraat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Just the way I like itZoals je kunt lezen in de beschrijving van Skv
![]()
Dit vraagt om bewijs dit datquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb al een boek geschreven. En uitgegeven.
Zelfs nog een review op de FP gehad.
Diepe shit!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:08 schreef Skv het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/review/416303/1/1/50/boek-zuip-h-t-drankspellenboek.html
Zelfs op Bol.comquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:08 schreef Skv het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/review/416303/1/1/50/boek-zuip-h-t-drankspellenboek.html
Zijn er nu in totaal iets van 3500-4000 verkocht. Maar meeste geld is weer geïnvesteerd in een nieuwe webshop, nieuwe druk van het boekje (zitten nu op de derde) en voorraad van andere drankspellen in de webshop. En één van de vennoten is er mee gestopt, dus die heeft een bedrag meegekregen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
Maar nu is de vraag. Hoeveel verdien je er nu eig aan?
De vraag is dan vooral, hoe kan IK hier aan verdienen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Zijn er nu in totaal iets van 3500-4000 verkocht. Maar meeste geld is weer geïnvesteerd in een nieuwe webshop, nieuwe druk van het boekje (zitten nu op de derde) en voorraad van andere drankspellen in de webshop. En één van de vennoten is er mee gestopt, dus die heeft een bedrag meegekregen.
Als je wilt weten hoeveel ik daadwerkelijk heb kunnen plussen op mn bankrekening, dan is dat 250 Euro. Maar ik ben mede-eigenaar van het bedrijfje.
JIj? Niks denk ik. Wil je meedoen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
De vraag is dan vooral, hoe kan IK hier aan verdienen.
Ligt er aan wat voor share je wil. Zijn nu aan het kijken naar een Engelse vertaling. Zit nog genoeg potentie in.quote:
Wat is de constructie nu? VOF/BV?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor share je wil. Zijn nu aan het kijken naar een Engelse vertaling. Zit nog genoeg potentie in.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:32 schreef shifto het volgende:
Ik ging zo stuk, dat ik even moet roken...
[ afbeelding ]
Firma. Niet genoeg voordelen om het om te zetten tot op heden.quote:
Als ík er maar beter van word.quote:
Dat is zeker waar. Die websiteboer moet nog veel veranderen.quote:
Een animatie als promotie laten maken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Die websiteboer moet nog veel veranderen.![]()
Tips?
Ik doe het goedkoperquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Tips?
Custom webshop, je hebt maar een paar producten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Tips?
30 producten. en iDeal en die ellende hebben we wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Custom webshop, je hebt maar een paar producten.
Mollie iDeal integreren, hoppa.
Zo'n osCommerce of Magento webshop is veeeeeel te standaard.
Valt tegen.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:26 schreef shifto het volgende:
Dit is een fucking saaie dag G's.
Ik ga naar huis
cum at me brah.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:26 schreef shifto het volgende:
Dit is een fucking saaie dag G's.
Ik ga naar huis
T cafe inquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:13 schreef SicSicSics het volgende:
Mijn overleg is voorbij. Wie gaat er mee wat leuks doen?Iemand?.. Halloooooohooooo!
Deze is ook wel leukquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:10 schreef SicSicSics het volgende:
Wrom begint ie niet gewoon bij 42s als ik zeg dattie daar moet beginnen!?!
Potjandriedubbeledokiodikkies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |