Om 5 uur pasquote:
Ach nee man, om 11u al. Of 10u als ik geen zin meer hebquote:
Ik heb ook geen zin, maar mijn weekend kan dan nog niet beginnenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach nee man, om 11u al. Of 10u als ik geen zin meer heb
Ik ga over een half uurtje. Ben zo aan het gapen dat m'n mondhoeken op inscheuren staanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin, maar mijn weekend kan dan nog niet beginnen![]()
Anders was ik om 9 uur weer thuis
M'n mail is gedaan, klanten zijn geinformeerd... alles wat ik vanaf nu doe levert alleen extra werk op, dat kan nooit de bedoeling zijn
Wat een topplaat blijft dit tochquote:
Ja hebben ze die weer op de playlist gezet ofzo? Net als Next to mieihiieeeee ooooeeehooeehooeeequote:
En Birdy. Kutvogel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hebben ze die weer op de playlist gezet ofzo? Net als Next to mieihiieeeee ooooeeehooeehooeee
quote:
fapfapfapquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag dat alleen op die datum? Wat een onzin
Ik vind dat echt idioterie ten top, mogen we dat zelf nog uitmaken? Al wil ik het hele jaar geen ondergoed aan en op 22 juni welquote:
Schat please leef je uit. Mail je me dan elke dag, op de 22e juni na, een fapfoto van jouw verrukkelijke blote billen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind dat echt idioterie ten top, mogen we dat zelf nog uitmaken? Al wil ik het hele jaar geen ondergoed aan en op 22 juni wel
Nog meer? Kolere, ik blijf je mailen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schat please leef je uit. Mail je me dan elke dag, op de 22e juni na, een fapfoto van jouw verrukkelijke blote billen?
Dat was me werkelijk nog nooit opgevallenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, de nieuwe megahit wordt vaak de hele dag niet gedraaid...
Mis je net het verhaal over joggen/hardlopen waarmee je kunt afvallen/strakker wordenquote:
Zo gaat het eigenlijk altijd bij RobRadio, ook bij Effe Ekdom; volgens mij is de openingsplaat free-choice en de 2e plaat weer eentje van de playlist.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:10 schreef minthy het volgende:
Dat 'ie Call me maybe er achteraan draait is dan wel weer jammer...
Carly Raequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:10 schreef minthy het volgende:
Dat 'ie Call me maybe er achteraan draait is dan wel weer jammer...
Nog nooit opgevallen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:12 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Zo gaat het eigenlijk altijd bij RobRadio, ook bij Effe Ekdom; volgens mij is de openingsplaat free-choice en de 2e plaat weer eentje van de playlist.
Ik ben nog nooit een nummer zo ontzettend beu geweest als dezequote:
Het geluid op de webcam komt nu direct vanuit de studio, je hoort ze dus pratenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:16 schreef ConscienceNL het volgende:
[ afbeelding ]
Rob is altijd zo schuchter voor de cam, nu introduceert hij zelfs 'het tweede scherm' bij radio
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Op de webcam staat het geluid echt kut
twitter:Robstenders twitterde op vrijdag 22-06-2012 om 14:16:04Vandaag maken we radio via het 2e scherm! Kijk EN luister mee wat er backstage gebeurt via http://t.co/2PHFwkba ! reageer retweet
Ik pakte een klein stukje mee jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mis je net het verhaal over joggen/hardlopen waarmee je kunt afvallen/strakker wordenWilde jij iets over weten toch?
Lekker rustig aan op lage hartslag, dan ga je vetten verbranden. Ga je op hoge hartslag trainen, dan ga je koolhydraten verbranden. Oh, en lopers hebben over 't algemeen een goed kontjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik pakte een klein stukje mee ja
Maar wat was de conclusie?
Oh, nou dat laatste heb ik alquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lekker rustig aan op lage hartslag, dan ga je vetten verbranden. Ga je op hoge hartslag trainen, dan ga je koolhydraten verbranden. Oh, en lopers hebben over 't algemeen een goed kontje
Hiphopquote:
quote:
Niet gehoord, ben er even tussenuit geweestquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ik zat die 21 foto's te bekijken waar Claudia het over had
Ontroerend
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:04 schreef Pino112 het volgende:
We kunnen weer TVP's plaatsen ipv 'volg topic'
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig
Waarom dat nou weer?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:04 schreef Pino112 het volgende:
We kunnen weer TVP's plaatsen ipv 'volg topic'
Ah, geinig! Was al bang dat die knop eruit ging, zodat alles weer overspoeld zou worden met tvp's, net als vroegâhquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sommige nummers komen echt véél te vaak voorbij.
Dit.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb jij je onderbroek al weer aangetrokken?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:19 schreef ConscienceNL het volgende:
De chinese versie van Peter Pan?
Peter Wok
Ik heb hier weleens meer niveau meegemaakt op de vrijdagquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
Beetje niveautje:
"Waarom drinken Italianen koffie uit zo'n klein kopje? Dat doen ze espresso...."
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:19 schreef ConscienceNL het volgende:
De chinese versie van Peter Pan?
Peter Wok
EUPHOOOOORIAAAAAAAquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:35 schreef ConscienceNL het volgende:
Kap toch eens met deze plaat te draaien zeg
Ik hoorde de jingle en ik dacht dat 't nog moest beginnenquote:
Dacht ik ook, maar hij zei een aantal keren dat er een klein driehoekje bovenop kwamquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar hij zei een aantal keren dat er een klein driehoekje bovenop kwam
Plaatje van een vuurpijl, incl driehoekje bovenopquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, geen idee? Ik zie je plaatje niet.
Ik kan hem niet openen... Maakt ook niet uit, ik zal me wel teveel hebben gefocust op het woord "klein"quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Plaatje van een vuurpijl, incl driehoekje bovenop
twitter:Robstenders twitterde op vrijdag 22-06-2012 om 15:53:52De #FlashMop van vandaag: Robert M. veroordeeld tot 18 jaar, hij gaat in hoger beroep want hij vindt dat te oud! Retweet hem! reageer retweet
Tofquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:16 schreef Pino112 het volgende:
Hehe, er staat nu ook 'Kuttopic' ipv 'Stop volgen'
![]()
.
huh? heb ik wat gemist? bij mij niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:16 schreef Pino112 het volgende:
![]()
.
Lol wat. Screencap?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:16 schreef Pino112 het volgende:
![]()
.
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:20 schreef Danny het volgende:
en dan 'TVP' in plaats van 'Volg Topic' aanvinken.
Gossiequote:
Bartquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:00 schreef Paul het volgende:
Bartje doet Ekstraweekend
Ik ga het sinds jaren weer luisteren daarom
EN DAN ZO WEEEEEEEEEEEKEND ROEPEN AHAHAHAHAH JA
Zit je vaker, alleen viel je niet opquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:04 schreef Paul het volgende:
Ik zit voor het eerst in een topic met een weblogger-collega
Ja heur!quote:
Het is zo grappigquote:
Ik maak een Foe van je hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is zo grappignu al
die Tjibbe voor gek zetten
hahahah
!!!
omg en dan die puisten enzo haha
Moest jij niet lachen dan om de opening, was gewoon briljant. Zelden zo gelachenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:09 schreef Evertjan het volgende:
Paul moet zijn pilletje nog in nemen, niks aan de hand mensen
Obvious troll is obvious.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Moest jij niet lachen dan om de opening, was gewoon briljant. Zelden zo gelachen
Mensen die haten op Gielquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Obvious troll is obvious.
Giel mag dromen dat hij zo grappig is.
Bart is een bladhark pur sangquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:13 schreef Paul het volgende:
Dit programma is niets voor Bart eigenlijk
Hij is veel te serieus
Fijn een cd aanzetten danquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:22 schreef Paul het volgende:
Sjonge doen ze nog steeds op die kutfluitjes blazen
Giel doet niet mee, dan is het nooit goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Fijn een cd aanzetten danWat luister je naar Ekstra weekend als je de kazoo niet tof vindt?
Waz met jou?
Wat is er leuk aan dat lelijke fluiten danquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Fijn een cd aanzetten danWat luister je naar Ekstra weekend als je de kazoo niet tof vindt?
Waz met jou?
Giel heeft 4 kazoos, heb ik net vernomen!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan dat lelijke fluiten dan? Vertel me de lol ervan
Kazoo fluiten is echt mooiquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Giel heeft 4 kazoos, heb ik net vernomen!!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan dat lelijke fluiten dan? Vertel me de lol ervan
Leugenaar!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:25 schreef Paul het volgende:
Dat fluiten wat ze net deden op die kazoo he vond ik echt te wowie mooi en supergrappig
Ik moest gewoon keihard lachen, Giel blaast ook altijd op een kazoo tijdens begin de dag met een dansjequote:
Dat maak ik nooit meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik moest gewoon keihard lachen, Giel blaast ook altijd op een kazoo tijdens begin de dag met een dansje
Eensch!quote:
Is dit serieus de megahit hee, die werd al gedraaid als megahit. Oftewel 10000 keer per dag op 3fmquote:
Doe ik! Stopt vanzelf na een poosje, net als altijdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:29 schreef TradeMarkie het volgende:
kan iemand me even wakker maken als paul geen typtyfus meer heeft?
Ben jij niet in de war over wat de megahit is?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:30 schreef Paul het volgende:
Ik durf gewoon kritiek te geven op 3fm, dat durven jullie niet meer. Jullie zijn gehypnotiseerd door 3fm en vinden alles toch wel leuk wat ze doen
NEE! DEZE MEGAHIT IS AL ALS MEGAHIT GEDRAAID OP 3FM
3fm gaat kapot aan eentonigheid!
al zo'n 25 keer in anderhalve maand. 1x per 2 dagen dus. lutser.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Is dit serieus de megahit hee, die werd al gedraaid als megahit. Oftewel 10000 keer per dag op 3fm
Giel is gespot in onz!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:30 schreef Paul het volgende:
Ik durf gewoon kritiek te geven op 3fm, dat durven jullie niet meer. Jullie zijn gehypnotiseerd door 3fm en vinden alles toch wel leuk wat ze doen
NEE! DEZE MEGAHIT IS AL ALS MEGAHIT GEDRAAID OP 3FM
3fm gaat kapot aan eentonigheid!
ohhhhhhhhh ik dacht dat nummer net voordat ze over bier aan het praten waren?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben jij niet in de war over wat de megahit is?
laat dat over de mh maar weg...paul is gewoon in de war.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben jij niet in de war over wat de megahit is?
Nee, niet Calvin Harris en Rihanna, maar Gaslight Anthem is megahit! Lesje voor de volgende keer met je geroepquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:31 schreef Paul het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh ik dacht dat nummer net voordat ze over bier aan het praten waren?
Zelfs ik maak wel eens een foutje hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, niet Calvin Harris en Rihanna, maar Gaslight Anthem is megahit! Lesje voor de volgende keer met je geroep
juist niet lagge, en ook niet lachen....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:33 schreef Paul het volgende:
Wel lagge met mij erbij he, dan gaan de topics weer wat sneller
Ik lag me suvquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:33 schreef Paul het volgende:
quote:
tot laterquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:34 schreef CindieY het volgende:
Ik kom tegen 10en weer terug, EkstraWeekend trekt me de laatste tijd niet meer echt.
ja, je kan me oprapen, lig op de vlour van het laggenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:33 schreef Paul het volgende:
Ik kijk het nog even aan...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:34 schreef CindieY het volgende:
Ik kom tegen 10en weer terug, EkstraWeekend trekt me de laatste tijd niet meer echt.
quote:
je was 13sec te laatquote:
scherp!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:36 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat 'ie erg veel vertraging heeft...
je hoofd ook, in opsporing verzochtquote:
oe, ik heb er net 1 opgepeuzeldquote:
Zeg Paul, dit topic heeft al gebitch genoeg. Hophop, terug naar onz als je je niet kan gedragenquote:
-Hans-quote:
Giel eet ook wel eens pizza's ok het mag voor deze ene keer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
-Hans-![]()
at vroeger altijd op vrijdag pizza. dat dus.
Veel plezier en tot de volgende keer!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:48 schreef Paul het volgende:
OK IK GA
IK HEB HET 3 KWARTIER GEPROBEERD TE LUISTEREN!
Ik ga naar Patrick Kicken @ Radio Veronica
doeiquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:48 schreef Paul het volgende:
OK IK GA
IK HEB HET 3 KWARTIER GEPROBEERD TE LUISTEREN!
Ik ga naar Patrick Kicken @ Radio Veronica
en al bijna 20jr oudquote:
allebeiquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en al bijna 20jr oud
of bedoel je krokobil? want die is natuurlijk veel nieuwer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |