Van der Wiel en Heitinga ja. Beste wat we atm hebben. Van der Wiel moet gewoon naar een andere club waar hij weer zijn uiterste best moet doen om de linksbuiten te stoppen. Heitinga was speler van het jaar bij de nummer 7 van Engeland.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat wil jij? Doorgaan met v.d. Wiel, Mathijsen, Heitinga enz?
Rare reden. Heitinga was gewoon niet goed genoeg voor Oranje.quote:
Ik denk dat een De Vrij (al vind ik hem in potentie echt een wereldtopper) nu ook had verzopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rare reden. Heitinga was gewoon niet goed genoeg voor Oranje.
Maargoed het is nog 2 jaar, tijd zat
Whaha: "Iedereen denkt Kader is dom, maar als we gaan rappen zijn we de bom"quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook allemaal van die vieze randstad accentjes
Ja dat welquote:
Die kende ik alquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als kinderen dit op scholen in de VS rappen worden ze daar gek
Inderdaad, eerst iedereen afkraken en dan: "enige die zich goed gedragen heeft en opgestaan is, is Sneijder". Dat is een beetje opzichtig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:44 schreef Caland het volgende:
Derksen doet ook geen moeite om het lek, Sneijder, te beschermen he.
Funny links topicquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat wel![]()
Maar dat is niks vergeleken met sommige (helaas weinig) 14/15 jarige meisjes op onze school![]()
![]()
Hoe kom je eigenlijk bij dit kanaal? Lach me de tyfus, als je hiervan een beetje filmpjes aan het kijken en ja gaat gewoon janken.
Ik vind dat het nogal overdreven werd hoe goed hij speelde. Heb hem eigenlijk alleen tegen Denemarken een paar goede passes zien geven.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad, eerst iedereen afkraken en dan: "enige die zich goed gedragen heeft en opgestaan is, is Sneijder". Dat is een beetje opzichtig.
Al blijf ik erbij dat hij gelijk heeft dat Sneijder aanvoeder moet worden, beste speler en je ziet dat spelers hem wel accepteren.
Zeg ik dan dat hij een geweldig EK heeft gespeeld? Hij heeft zeker beter dan de rest gespeeld maar dat was niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat het nogal overdreven werd hoe goed hij speelde. Heb hem eigenlijk alleen tegen Denemarken een paar goede passes zien geven.
Ga daarnaast altijd naar de kapper.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Caland ben jij wel eens hier geweest?
http://goo.gl/maps/JEeo
Lekkerste kapsalon hebben ze daarVandaag en dindsag weer geweest
Moet je Robben en Van Persie eens zien als het even niet loopt. Ik geloof als je Sneijder aanvoeder maakt dat een impuls in het team geeft en hij het team in moeilijke fases op sleeptouw kan nemen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:49 schreef Caland het volgende:
Geboren leider, ja. Als het niet loopt gaat hij ballen vanaf de middenstip op doel proberen te schieten.
Goede eigenschap altijd van een leider.
6 euro idd voor grote bak kapsalon. Die saus die ze daar erop gooienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga daarnaast altijd naar de kapper.
Ben daar wel eens geweest, ja. Lekker goedkoop. Maar zou het niet de beste Turk willen noemen.
Waarom was je trouwens daar? Kutbuurt is dat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
6 euro idd voor grote bak kapsalon. Die saus die ze daar erop gooien
Steenoveland is een briljante Turkse zaak! Beste Turkse Pizza's kan je daar krijgen. Die döner daarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
6 euro idd voor grote bak kapsalon. Die saus die ze daar erop gooien
Het zijn allemaal geen leiders imo. Geen enkele speler. Egotjes die alleen aan zichzelf denken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je Robben en Van Persie eens zien als het even niet loopt. Ik geloof als je Sneijder aanvoeder maakt dat een impuls in het team geeft en hij het team in moeilijke fases op sleeptouw kan nemen.
Net herhaling gekeken van de NOS en dan zegt Pieters ook gewoon dat Sneijder de leider op het veld is. Maak die man aanvoerder!
Vriend van mij moest 2x langs de ROC bij het station om aan te melden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom was je trouwens daar? Kutbuurt is dat.
Welke stad?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steenoveland is een briljante Turkse zaak! Beste Turkse Pizza's kan je daar krijgen. Die döner daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |