Wat?quote:
Waar komt dat vertrouwen in Omar trouwens vandaan? Het lijkt mij erg stug dat een nog niet doorgebroken speler Schaken zomaar uit de basis speelt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Dit legt het ZO hard af tegen:
---------------Mulder---------------
Janmaat - Vlaar - Vrij - BMI
Ahmadi -- Immers -- Clasie
Omar ---- Guidetti ---- Cissé
Helemaal met onze bank![]()
![]()
Sowieso één mooie constatering: PSV doet weer niet mee dit jaar![]()
Je krijgt een krat bier of een fles sterke drank van mij mocht dat gebeurenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:47 schreef Geo4kant het volgende:
Tegen beter weten in hoop ik dat PSV jullie blije arrogante smoeltjes snoert en even met 8 punten verschil kampioen wordt
Klopt PSV doet mee aan het kampioenschap en Feyenoord strijd voor degradatiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Dit legt het ZO hard af tegen:
---------------Mulder---------------
Janmaat - Vlaar - Vrij - BMI
Ahmadi -- Immers -- Clasie
Omar ---- Guidetti ---- Cissé
Helemaal met onze bank![]()
![]()
Sowieso één mooie constatering: PSV doet weer niet mee dit jaar![]()
Quote, dealio.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je krijgt een krat bier of een fles sterke drank van mij mocht dat gebeuren
coolquote:
Waarom zo duurquote:
En dan noemt hij schakenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar komt dat vertrouwen in Omar trouwens vandaan? Het lijkt mij erg stug dat een nog niet doorgebroken speler Schaken zomaar uit de basis speelt.
Ik blijf erom lachenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:48 schreef Caland het volgende:
------------------------Cler-------------------
---Cler---------Cler----Cler---------Cler
----------------------Cler---------------------
-------------Cler-----------Cler-------------
---Cler-------------Cler--------------Cler--
Kampioen
Wat is daar vreemd aan dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:51 schreef Helpmefok het volgende:
Kapiteintje heeft zich twee keer laten klaarpijpen en heeft dat wijf daarna zijn huis uitgekankerd zonder iets voor haar te doen![]()
![]()
Wat een eindbaas
Toen heb jij je vriendin bij thuiskomst maar gebeft uit medelijden?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:51 schreef Helpmefok het volgende:
Kapiteintje heeft zich twee keer laten klaarpijpen en heeft dat wijf daarna zijn huis uitgekankerd zonder iets voor haar te doen![]()
![]()
Wat een eindbaas
Deze is onder de gordel vriend.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen heb jij je vriendin bij thuiskomst maar gebeft uit medelijden?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
kankerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Te makkelijk gewoon.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar o zo grappigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |