Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
kquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Speelt bij mij naast Ibra, valt nog niet echt op, maar speelt wel soepeltjes.
kan uren naar die man luisterenquote:
Maakt nu in de eerste helft zijn tweedequote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
k
[..]
kan uren naar die man luisteren
nog nooit gehadquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:06 schreef Rijst het volgende:
Ik krijg een witte scherm als ik wil inloggen op de webapp. Gisteren had ik dat ook. Ik had het opgelost door m'n cookies te verwijderen maar dat werkt nu niet meer. Hebben meer mensen hier last van?
Paar keer per dag, gewoon refreshquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:06 schreef Rijst het volgende:
Ik krijg een witte scherm als ik wil inloggen op de webapp. Gisteren had ik dat ook. Ik had het opgelost door m'n cookies te verwijderen maar dat werkt nu niet meer. Hebben meer mensen hier last van?
LM, maar toch voelt het nutteloos, daar m'n beste speler hebben lopenquote:
Ja best nutteloos jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
LM, maar toch voelt het nutteloos, daar m'n beste speler hebben lopen
ik pak gewoon de snelste speler en pleur ik daar neer. Het enige waar ze goed voor zijn is pacehoeren afjagen van de tegenstander en af en toe een crossquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
LM, maar toch voelt het nutteloos, daar m'n beste speler hebben lopen
haha precies, Ribery wel weer grappig daar, die loopt constant in de spits en aan de rechterkant bij mij:') Maarja zodra de tegenstander de bal heeft ben je de lul.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik pak gewoon de snelste speler en pleur ik daar neer. Het enige waar ze goed voor zijn is pacehoeren afjagen van de tegenstander en af en toe een cross
Ik kwam in dat 3.5k toernooi bijna alleen maar Engelse pace teams tegen met Hart op goal, dat was best wel irritant. Ze moeten zo'n 4* toernooi uitbrengen waar je alleen maar silvers en golds mag hebben, dus geen bronzes op de bank.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:06 schreef Thorb het volgende:
Kom ook geen normale tegenstanders meer tegen. Nu weer iemand met Robinho op CM en dan weer Bale LW zonder link en dan sweaty + herhalingen
Dit is niet leuk meer deze tegenstander, sta op het punt te leaven.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kwam in dat 3.5k bijna alleen maar Engelse pace teams tegen met Hart op goal, dat was best wel irritant. Ze moeten zo'n 4* toernooi uitbrengen waar je alleen maar silvers en golds hebben, dus geen bronzes op de bank.
Die mensen die alleen maar abusen en sweaten zijn irritant ja. Vooral als ze ook nog winnen terwijl ze eigenlijk niks kunnenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit is niet leuk meer deze tegenstander, sta op het punt te leaven.
Skrtel springt 2x onder de bal doorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die mensen die alleen maar abusen en sweaten zijn irritant ja. Vooral als ze ook nog winnen terwijl ze eigenlijk niks kunnen
die commentquote:
een echte center CAM dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
967 coins in 1 potje.Tikt ook lekker aan.
Pjanic motm, 2 goals en een assist. Doet het vooralsnog ook prima.
Jep! Beweegt heerlijk tussen de linies en als hij op tijd afspeelt is 'ie sowieso dodelijk. Passing compenseert z'n pace voldoende imo.quote:
80 pace ofzo toch? Meer dan zat. IF Deco doet het ook prima met zijn 69 (hihiquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jep! Beweegt heerlijk tussen de linies en als hij op tijd afspeelt is 'ie sowieso dodelijk. Passing compenseert z'n pace voldoende imo.
Hij heeft een IF?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
80 pace ofzo toch? Meer dan zat. IF Deco doet het ook prima met zijn 69 (hihi) pace
ja deze week geloof ikquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij heeft een IF?Ik wist niet eens dat hij nog in het spel spel zit..
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij heeft een IF?Ik wist niet eens dat hij nog in het spel spel zit..
Prima team.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:19 schreef Lindgren. het volgende:
Vastloper in het beginscherm tegen deze gast
[ afbeelding ]
Jammer
EA faalt keer op keer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:21 schreef Vijf_voor het volgende:
Iemand ervaring met IF Seedorf? (vervanger voor Emmanuelson of Fer in mijn NL team)
Probeer je niet per ongeluk in te loggen op de fepapp?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:26 schreef Rijst het volgende:
Er is echt iets mis met die webapp. Op mn laptop doetie het ook niet
En ook gewoon niet leaven.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:19 schreef Lindgren. het volgende:
Vastloper in het beginscherm tegen deze gast
[ afbeelding ]
Jammer
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil een datalimietvriendelijke gratis FUT-app.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:25 schreef laucas het volgende:
Wie heeft er PS3 coins tk/te huur/te leen?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:32 schreef laucas het volgende:
[..]
Zou fijn zijn maar 20K is genoeg, krijg je zsm terug ofc
Nice! Jammer dat ik net mijn team met hem heb verkochtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:34 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gOgVSHr0bdL4W
Ja, cd tray openen. Lig je wel uit de cup thoughquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
Is er nou een manier om te leaven in het beginscherm zonder dnf te verliezen?
uh elke manier?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
Is er nou een manier om te leaven in het beginscherm zonder dnf te verliezen?
Nee ik heb alle coins verkocht en mijn laatste 60K uitgegeven om voor lul te lopen met deze avatar. Maar nu staat mijn PS3 op een andere locatie en heb ik even zin om te spelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Oké, ik dacht dat je een grapje maakte. Ik heb het niet eens op 1 account.
Als je wat eerder had geweest, had je zo 50k kunnen lenen.. Nu heb ik 't gewoon niet.. Sorry.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Nee ik heb alle coins verkocht en mijn laatste 60K uitgegeven om voor lul te lopen met deze avatar. Maar nu staat mijn PS3 op een andere locatie en heb ik even zin om te spelen.
Op de tradepile staat nog:
(3x) 4-1-2-1-2 Krul, de 74 versie
(1x) 4-3-3 Elm, de 73 versie
Wie wil ruilen tegen een vergoeding?
Ik kom op de ps3 alleen maar pauperteams tegen. Ik heb nog niet tegen blauwe kaartjes gespeeldquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:44 schreef Lindgren. het volgende:
Net als je dacht dat je alles gehad had.
[ afbeelding ]
waarom spelen dat soort mensen dit spel serieusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:44 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je Moutinho halen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom spelen dat soort mensen dit spel serieus
Het is jammer dat er zo veel van dat soort mensen zijn, want zij zijn ook weer de oorzaak van de achterlijke hoeveelheid 'wegklikkers' voor de match die alleen maar tegen noobs durven te spelenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:44 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je wat eerder had geweest, had je zo 50k kunnen lenen.. Nu heb ik 't gewoon niet.. Sorry.
Ga dan toernooien spelenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:44 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat sowieso niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:51 schreef BDIL het volgende:
Ik hoop dat Moutinho onder de 100k gaat zitten
Op de PS3 misschien nietquote:
Hij noemt me een 'sad sweaty bastard'quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:38 schreef StijnDa het volgende:
Tegen iemand met 70 chem en Agbon op RM. Ben benieuwd
Is dat niet 1 van de eerste seizoenen? Het klinkt inderdaad voor geen meterquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:57 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand anders comedy central op staan?
Meg en Lois hebben een andere stem ineens. Klinkt nergens naar :/
Onee is zondag pasquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:59 schreef Rijst het volgende:
Godver. Morgen heb ik eindelijk genoeg voor Hart maar raad eens wie er morgen speelt.
dat zijn de originele stemmen..voor Mila Kunis enzoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:57 schreef DannyDeko het volgende:
Doe mij Mila maar danquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat zijn de originele stemmen..voor Mila Kunis enzo
TOTY is ALTIJD de kaart met de hoogste rating hoor..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:59 schreef Rijst het volgende:
Godver. Morgen heb ik eindelijk genoeg voor Hart maar raad eens wie er morgen speelt.
Ja maar dan wordt de TOTY toch duurder omdat iedereen hem opeens wilt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TOTY is ALTIJD de kaart met de hoogste rating hoor..
niet zo populair, niet pacy. Zal wel goedkomen.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
niet zo populair, niet pacy. Zal wel goedkomen.
als hij heel goed is dan is hij misschien een avondje wat duurder. Dramaqueen ben je ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt de TOTY toch duurder omdat iedereen hem opeens wilt.
Hele oude aflevering volgens mij.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:57 schreef DannyDeko het volgende:
stfu noobquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als hij heel goed is dan is hij misschien een avondje wat duurder. Dramaqueen ben je ook
Rustig aan Nakamura.quote:
door zijn keepershelm?quote:
Heb er net 1 besteld. Handig voor als de gel op is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had gewoon gelijk hoor! Kijk maar xd
http://www.keepershelm.nl/
Dus je noemt het gewoon een helm?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:23 schreef Tim86 het volgende:
Als ik een vest als jas gebruik dan wil dat nog niet zeggen dat het daadwerkelijk een jas is.
een rugbyhelm die wordt gebruikt als helm voor keepers (en spelers). Meer is het niet.quote:
Keepershelm, rugbyhelm het kan beide.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
een rugbyhelm die wordt gebruikt als helm voor keepers (en spelers). Meer is het niet.
Gebruik je je PVR erg vaak?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:42 schreef Rijst het volgende:
Normaal gesproken hadden ze de MOTM toch al bekend gemaakt?
ben je nou aan het trollen? Moutinho enzquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:42 schreef Rijst het volgende:
Normaal gesproken hadden ze de MOTM toch al bekend gemaakt?
Ja ik was aan het trollenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ben je nou aan het trollen? Moutinho enz
Haha nee, maar vroeg of het erg veel nut had om een PVR te kopen. Jij gebruikt hem alleen voor streamen enzo toch?quote:
Ik maak ook filmpjes. Is al weer een tijdje geleden maar ben bezig met een nieuwequote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:47 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Haha nee, maar vroeg of het erg veel nut had om een PVR te kopen. Jij gebruikt hem alleen voor streamen enzo toch?
Maar je gaat niet echt filmpjes maken zoals:"Road to ...."?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik maak ook filmpjes. Is al weer een tijdje geleden maar ben bezig met een nieuwe
Nee.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:52 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Maar je gaat niet echt filmpjes maken zoals:"Road to ...."?
haha kvind hem echt een heldquote:
Zorg dat de opstelling zoveel mogelijk intact blijft. Met andere woorden: vaak switchen van spelers, kies de speler die tijdens een normale wedstrijd ook die persoon zou aanpakken. Soms zie ik m'n broer z'n hele elftal uit elkaar trekken waardoor er gigantische gaten ontstaan..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:01 schreef Lamabal het volgende:
Vraagje, hoe verdedigen jullie eigenlijk? Ik merk dat iedereen er bij mij veels te makkelijk langs loopt
Hmm. En dan dat automatisch switchen uitzetten? Dat de cpu het niet meer doet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:18 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Zorg dat de opstelling zoveel mogelijk intact blijft. Met andere woorden: vaak switchen van spelers, kies de speler die tijdens een normale wedstrijd ook die persoon zou aanpakken. Soms zie ik m'n broer z'n hele elftal uit elkaar trekken waardoor er gigantische gaten ontstaan..
Heb automatisch switchen zelf op "air-balls" staan, voor de rest moet je gewoon zelf switchen ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hmm. En dan dat automatisch switchen uitzetten? Dat de cpu het niet meer doet.
En het beste is gewoon met een verdediger er constant voor blijven lopen (niet sprinten) dan kan hij vanzelf nergens meer naartoe en loopt hij zich klemquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:58 schreef HalvinCarris het volgende:
O ja, en dan nog de tip: niet teveel sprinten tijdens het verdedigen, je bent zo je mannetje kwijt als het een goede dribbelaar is.
Haha nee ik volg het nog wel. iig bedankt voor de tips allemaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Laten we anders allemaal wat anders zeggen zodat ie in de war raakt
Lachen als hij hierna gaat vragen: welke formatie is het beste?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Laten we anders allemaal wat anders zeggen zodat ie in de war raakt
1-4-5 op ultra attacking + counter-attack. Doe ik altijd als ik een goal moet forcerenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lachen als hij hierna gaat vragen: welke formatie is het beste?
volgens twitter is het een toernooi waarbij je consumable packs kan winnen maar het kan ook een extra toernooi zijn. Als je een paar goedkope brasilvers op kan pikken zou ik het sowieso doen iigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:43 schreef GuRBuH het volgende:
Brasilver toernooi over 14 uur hoor ik, iemand die dat kan bevestigen? Massaal brasilvers hamsteren? Of heb ik de hype al gemist?
Bazen UI.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:42 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
1-4-5 op ultra attacking + counter-attack. Doe ik altijd als ik een goal moet forceren
Triplelink Silvers?quote:‘Elia en Castaignos ondergaan medische keuring bij West Ham’
Eljero Elia en Luc Castaignos lijken spoedig bij West Ham United te gaan tekenen. Het Nederlandse duo wordt woensdagmiddag nog medisch gekeurd bij de promovendus. Dat berichten The Hammers op hun officiële Facebook-pagina.
Elia komt over van Juventus en zal een meerjarig contract ondertekenen bij West Ham. De technisch begaafde flankspeler hoopt al geruime tijd op een vertrek, gezien zijn laag aantal speelminuten in Turijn. Mede hierdoor miste hij bijvoorbeeld al de EK 2012-selectie van Bert van Marwijk.
Ook Castaignos komt over uit Italië: hij verlaat Internazionale tijdelijk. De jonge spits kwam een jaar geleden nog over van Feyenoord, maar wist door de vele concurrentie in Milaan nooit door te breken. Eerder leek hij om die reden tijdelijk terug te keren naar Feyenoord, maar het is dus West Ham United wat het komende seizoen ogenschijnlijk over Castaignos zal gaan beschikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |