SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
[ Bericht 1% gewijzigd door Pien85 op 22-06-2012 02:09:39 ]En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Daten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:28 schreef ArTiC het volgende:
ah...dus straks date iedereen weer met elkaar en blijf ik over
gebeurde ook niet zoiets in singles?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:28 schreef ArTiC het volgende:
ah...dus straks date iedereen weer met elkaar en blijf ik over
Alleen als je je tas meeneemtquote:
whehehequote:Op donderdag 21 juni 2012 23:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gebeurde ook niet zoiets in singles?![]()
Ach. Je mag het hier ook niet eens hebben over ''die smerige roodhuiden met hun mohawks'' zonder raar aangekeken te worden en dat mensen je dan bewust links laten liggen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook al!
damn er word hier flink gedate voor een topic waar je het niet eens over daten mag hebben
Nou. Wie kopt 'm in?quote:
ik heb geen ideequote:
Jijquote:
Mag ik foto's van je maken dan?quote:
Het schijnt dat jij uit gaat eten met mensen van fok...heb ik gehoord hequote:
Alleen als ik onherkenbaar in beeld komquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij
[..]
Mag ik foto's van je maken dan?
Neequote:Op donderdag 21 juni 2012 23:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alleen als ik onherkenbaar in beeld kom
heb ik daar zelf niks over te zeggen ofzo?quote:
Niet als je wil dat ik m'n tas meeneemquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb ik daar zelf niks over te zeggen ofzo?
Dan laat je je tas maar thuisquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet als je wil dat ik m'n tas meeneem
geen foto date dusquote:
Maar dat doe ik toch wel vaker?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het schijnt dat jij uit gaat eten met mensen van fok...heb ik gehoord he
ja?quote:
Thanks!quote:
Dropkick Murphysquote:
Ik wist wel dat er iets te vinden was...quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
*trapt kutmuziek op wmp af*
Ik heb zin in wat heroisch. Iets met agenten en superhelden.
We posten goede liedjes. Geen gay-pr0n.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:57 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb jullie gewaarschuwd
als jullie filmpjes gaan posten doe ik het ook
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:57 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb jullie gewaarschuwd
als jullie filmpjes gaan posten doe ik het ook
ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
We posten goede liedjes. Geen gay-pr0n.
Nee. Ik wil gewoon grunge.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
maar goed, wat dames dan als dat meer je smaak is
quote:
dikke +1 voor jou...quote:
pechquote:
Ik ben zelfs met jou gaan eten!quote:
watskebeurt?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:24 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit mezelf een kutgevoel te bezorgen door de verkeerde muziek te luisteren... Zo maar naar bed denk ik
Wie daten er dan naast jullie via dit topic?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HJ en ik zijn niet gaan daten via dit topic, dan mag 't
Hoe lang heb je vakantie? Wel snel naar BB gaan he! Anders verloopt hetquote:
2 en halve weekquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe lang heb je vakantie? Wel snel naar BB gaan he! Anders verloopt het
Beekse Bergen. Dat is met die hardleerse trommelnegers die het kleingeld uit je hand lopen te kijken bij de coca cola-stands toch?quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Beekse Bergen. Dat is met die hardleerse trommelnegers die het kleingeld uit je hand lopen te kijken bij de coca cola-stands toch?
Herinner me er even aan dat ik je tas volstouw met glimmende kraaltjes voor we gaan. Kan best lachen worden.
Geen idee, ik drink geen colaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Beekse Bergen. Dat is met die hardleerse trommelnegers die het kleingeld uit je hand lopen te kijken bij de coca cola-stands toch?
Herinner me er even aan dat ik je tas volstouw met glimmende kraaltjes voor we gaan. Kan best lachen worden.
Ik denk op dezelfde manier als de hardleerse trommelnegers... of de hangkinderen bij de Albert Heijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen idee, ik drink geen cola![]()
Hoe kom jij aan zoveel glimmende kraaltjes eigenlijk?
Ik vind jouwquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik denk op dezelfde manier als de hardleerse trommelnegers... of de hangkinderen bij de Albert Heijn
Was ik eerst dan wel serieus te nemen. Ik denk ik maak dat maar als PI dan hoef ik niet overal bij te zetten dat het sarcasme isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind jouwPI storend... Je bent niet meer serieus te nemen zo
Zo af en toe wel ja. Nu niet meer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Was ik eerst dan wel serieus te nemen. Ik denk ik maak dat maar als PI dan hoef ik niet overal bij te zetten dat het sarcasme is
Nee... Maar goed, ik ben sowieso tegen andere standaard-PI's dan de normalequote:
3 keer raden wie ik nooit mee ga nemen naar 't paard...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Trouwens! Doet me denken aan Ouwehands, waar ze van die aapjes hebben.
Ging ik eens heen met een maat van me. Van tevoren een zak pelpinda's gekocht, daar gaatjes in gemaakt en de boel opvullen met peper. Wij de volgende dag als malloten die beesten met doppinda's bekogelen natuurlijk. En dan die vuile blikken van die gretige primaten als ze beginnen met pellen en pinda's verorberen bij het leven. Net boze mensen. Hahahahaha!
*sniff*
....
Jullie hadden erbij moeten zijn denk ik.
Ik lig hier dubbel hahahaha geweldige woordkeuze ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Trouwens! Doet me denken aan Ouwehands, waar ze van die aapjes hebben.
Ging ik eens heen met een maat van me. Van tevoren een zak pelpinda's gekocht, daar gaatjes in gemaakt en de boel opvullen met peper. Wij de volgende dag als malloten die beesten met doppinda's bekogelen natuurlijk. En dan die vuile blikken van die gretige primaten als ze beginnen met pellen en pinda's verorberen bij het leven. Net boze mensen. Hahahahaha!
*sniff*
....
Jullie hadden erbij moeten zijn denk ik.
U vraagt, wij draaien...quote:
Deze is beter.quote:
Ik had hem al ge-edit.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar ik dacht dat je dat stomme 240p linkje bedoelde zie ik nu. Nevermind. We gaan gewoon verder.
ik haal meteen mijn FoBo foto's weg......quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Prodigy , altijd +1
Wat de meeste mensen echter niet weten is dat tijnbrein een aanzienlijke collectie voodoo-poppetjes heeft van Fok-luitjes, bestaand uit papiermaché, geboetseerd naar FoBo-gelijkenis en die tenminste één uitgeprint comment van het slachtoffer in kwestie bevatten.
Ik wilde daar verder nog wat over zeggen maar ben het kwijt.
Wat doe jij 's nachts dan? overdag werken en 's nachts fokken of ben je nachtportier ergens want dan is het wel hypocrietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wel rustig hier s'nachts.
En dat terwijl een topic of drie er doorheen jagen overdag nauwelijks uitzonderlijk te noemen valt. Maar al die hordes loonslaven hebben hun zuurverdiende nachtrust hard nodig natuurlijk.
Om tijdens kantooruren te kunnen fokken. Dat spreekt.
Ik werk morgen (of vandaag) niet. S'nachts slaap ik doorgaans.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:40 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wat doe jij 's nachts dan? overdag werken en 's nachts fokken of ben je nachtportier ergens want dan is het wel hypocriet
Pien!quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Pien!
Verkaansie voor jou natuurlijk!
Wel apart is dat. Als je vakantie hebt vindt niemand het vreemd dat je stomdronken en met een speedo aan naar lekkere wijven loopt te fluiten s'middags om een uurtje of twee.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaLeegte... kut is dat eigenlijk... weken uitkijken naar m'n vakantie... en voor ie goed en wel begonnen is heb ik al geen idee wat ik met m'n tijd moet doen
Nouja... Ik loop ook in mijn vakantie niet fluitend naar 'lekkere wijven' in een speedo hoor...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wel apart is dat. Als je vakantie hebt vindt niemand het vreemd dat je stomdronken en met een speedo aan naar lekkere wijven loopt te fluiten s'middags om een uurtje of twee.
Moet je eens op je werk proberen.
En bedankt....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja... Ik loop ook in mijn vakantie niet fluitend naar 'lekkere wijven' in een speedo hoor...
* Pien85 heeft nu mental image van HJ in speedo
Zo vroeg dat je nu alweer wakker bent?quote:
Da’s nog niks man. Ik ben deze hele week nog niet wakker geweest.quote:
uhuh je bent ook vroeg wakker...je moet je aailampjes uitdoen. dan slaap je langer.quote:
ja en de lampjes!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:00 schreef ArTiC het volgende:
Ik zal mijn aaipad uitdoen...dat scheelt ook
Die zijn allang uit...net als mijn kleren.quote:
Niks mis met die MIquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die zijn allang uit...net als mijn kleren.
Succes met je MI
Oelalala....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die zijn allang uit...net als mijn kleren.
Succes met je MI
Hoe was je date met Automatic_ eigenlijk?quote:
Ze zit achter mequote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe was je date met Automatic_ eigenlijk? <--- het moet met een kleine a![]()
Gunstig dus. Wat hebben jullie zoal gedaan? (naast tijnbreins broer gespot, that is)quote:
Sushi gegeten bij umo...daarna wat gedronken op een terrasje en de broer van tijn gespot idd...nu hier wat drinken en een beetje Fok!kenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gunstig dus. Wat hebben jullie zoal gedaan? (naast tijnbreins broer gespot, that is)
Wat gedronken op de Grote Markt toevallig? En je slaapt daar dus?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Sushi gegeten bij umo...daarna wat gedronken op een terrasje en de broer van tijn gespot idd...nu hier wat drinken en een beetje Fok!ken
nee in de veemarktstraat grote markt zat vol...nee ze slaapt is hierquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat gedronken op de Grote Markt toevallig? En je slaapt daar dus?
En dan ga je FOK!ken?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee in de veemarktstraat grote markt zat vol...nee ze slaapt is hier
In G. moet dat dan zijn. Netjes!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee in de veemarktstraat grote markt zat vol...nee ze slaapt is hier
Dat doe jij ook, Pien. Plaag die jongen niet zo.quote:
Nu wel ja... Zo rond de pasen nog niet... If you know what I meanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat doe jij ook, Pien. Plaag die jongen niet zo.
ja zoals in die reclame van marktplaatsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
In G. moet dat dan zijn. Netjes!![]()
Snurkt ze?
Waarom niet?quote:
Neuken mag niet op de eerste date.....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom niet?Neuken is altijd een goed plan!
Mja, er over praten is nou eenmaal the next best thing...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik dacht nog wat common courtesy toe te passen gaat het ALWEER over neuken.
Die memo heb ik even gemist denk ikquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Neuken mag niet op de eerste date.....
ja richt die vriendin van je eens af HJ.....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik dacht nog wat common courtesy toe te passen gaat het ALWEER over neuken.
Omdat ze schreef dat ze in Breda was en ik vroeg me af of dat work-related was, that's all. Ik wist niet dat jullie daar samen zaten verder.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:23 schreef NaRRaToR het volgende:
ey HJ jij bent zeker ook wel fan van The Oatmeal?
Waarom vroeg jij straks aan auto of ze in R. woonde?
toen zat ze daar nog alleen.... maar ken je The Oatmeal? is wel echt jou humor denk ik:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat ze schreef dat ze in Breda was en ik vroeg me af of dat work-related was, that's all. Ik wist niet dat jullie daar samen zaten verder.
Oatmeal kende ik wel, maar die specifieke pagina nog nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
toen zat ze daar nog alleen.... maar ken je The Oatmeal? is wel echt jou humor denk ik:
http://theoatmeal.com/comics/facebook_likes
ja ik dacht wij delen dezelfde humor dus dan moet je oatmeal ook wel kennenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oatmeal kende ik wel, maar die specifieke pagina nog niet![]()
Al leer ik er niets nieuws van natuurlijk, ik adem die visie.
ik ben altijd braafquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Auto is wat braver qua humor kreeg ik de indruk. Ik postte vanmorgen - bewust - een gigantisch belegen jiskefet-grap waarop er een regen aan emo-smileys op me neerdaalde maar zij de uitzondering was.
En ik kende het wel qua naam. Weer een van de vele sites die ik ''vergeten'' was, maar staat nu weer solide in mijn bookmarks. Thanks.
Dat is mij gisteravond gelukt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:41 schreef ArTiC het volgende:
oh...vanmorgen vanmiddag toen ik uit bed kwam dacht ik: ik ga echt vroeg naar bed vanavond
Heeeeel zachtjesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
In G. moet dat dan zijn. Netjes!![]()
Snurkt ze?
Ik heb geen flauw idee eigenlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:55 schreef NaRRaToR het volgende:
Thijs. Hoor je vandaag of je mag blijven?
Dat herken ik wel een beetje hoor. Toen ik klaar was met afstuderen begon de crisis zeg maar. Ik zou gaan werken bij mijn stage in Utrecht maar dat ging dus niet door. En ook toen was het een beetje het verhaal van we zoeken mensen met werkervaring maar wel die net van school afkomen...en vaak afgewezen op het feit dat je te weinig ervaring hebt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee eigenlijk
En eerlijk gezegd ga ik me er ook niet meer druk om maken. Ik wil hier toch weg uiteindelijk, want ik heb nu wel gemerkt dat dit soort werk echt niets voor me is om fulltime te doen. Maar zoals gezegd: als je 5 maanden thuis zit neem je elk werk wat je kan krijgen.
Wat is ventolin? Astmamiddel?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:02 schreef douche-eendje het volgende:
Wauw. Ventolin is magisch, goed geslapen en mn klachten zijn ook een stuk minder.
Klopt maar het maakt het niet minder irritant. Ik ben opgeleid als een ontwerper voor applicaties, en als ik met mensen aan tafel zit en ze vertellen me wat ze willen kan ik in mijn hoofd al meteen een beeld krijgen van hoe ze het eruit willen hebben zien. Klantinlevingsvermogen is iets wat ik blijkbaar goed kan, maar hoe ik dit ook aankaart op gesprekken en laat zien wat ik gemaakt heb als ontwerp (afstudeerproject etc.) willen ze toch liever iemand met 'ervaring'.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat herken ik wel een beetje hoor. Toen ik klaar was met afstuderen begon de crisis zeg maar. Ik zou gaan werken bij mijn stage in Utrecht maar dat ging dus niet door. En ook toen was het een beetje het verhaal van we zoeken mensen met werkervaring maar wel die net van school afkomen...en vaak afgewezen op het feit dat je te weinig ervaring hebt.
Was op een punt aangekomen dat in in Brussel wellicht zou gaan werken en toen kwam mijn huidige baan om de hoek kijken
Helemaal mee eens. Doe je zelf ook actief zoeken of wil je alleen gevonden worden? Het is wel aan te raden om ook te zoeken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt maar het maakt het niet minder irritant. Ik ben opgeleid als een ontwerper voor applicaties, en als ik met mensen aan tafel zit en ze vertellen me wat ze willen kan ik in mijn hoofd al meteen een beeld krijgen van hoe ze het eruit willen hebben zien. Klantinlevingsvermogen is iets wat ik blijkbaar goed kan, maar hoe ik dit ook aankaart op gesprekken en laat zien wat ik gemaakt heb als ontwerp (afstudeerproject etc.) willen ze toch liever iemand met 'ervaring'.
Soms is het gewoon niet eerlijk en krijg je het gevoel dat ze je iets leuks voorhouden en het dan net buiten je bereik houden
Ik zoek zelf ook actief naar leuke functies en ik wordt ook benaderd door headhunters waar ik al eerder mee in contact ben geweest. Dus ik steek er wel moeite inquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Doe je zelf ook actief zoeken of wil je alleen gevonden worden? Het is wel aan te raden om ook te zoeken.
Ik kan je wellicht in contact brengen met een soort van headhunter. Die heeft me ook aan mijn huidige baan geholpen. Ik zal hem wel eens vragen of hij op dit moment op zoek is. Zijn regio is volgens mij Brabant.
Sure. Mocht ik meer weten dan stuur ik een pmquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zoek zelf ook actief naar leuke functies en ik wordt ook benaderd door headhunters waar ik al eerder mee in contact ben geweest. Dus ik steek er wel moeite in
Je mag me altijd in contact brengen met leads van jouw kant. Ik ben erg benieuwd en zou het heel erg waarderenGeef hem mijn contactgegevens maar, dan hoop ik snel van hem te horen. Verdere details kan je in een PM stoppen
Alvast bedankt!
Thanks. Zou een mooie start van het weekend zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Sure. Mocht ik meer weten dan stuur ik een pm
Halleekesquote:
Wasn't me.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen! Wie van jullie heeft vannacht op een paar na alle notebooks uit onze showroom gejat?
Thijsquote:
Kperquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen! Wie van jullie heeft vannacht op een paar na alle notebooks uit onze showroom gejat?
Tijd voor de Fok! knokploeg?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Had ik net een paar foto's op Facebook gezet, zie ik een mailtje waarin wordt gevraagd om geen foto's op social media te zettenJe gaat natuurlijk eerst de schade opnemen, dan pas je mail lezen natuurlijk.
Maar ik hoorde net dat ze gisteren bij het bedrijf naast ons hebben ingebroken, dus het zal wel een of andere bende zijn ofzo.
Die shooter ken ik niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thanks. Zou een mooie start van het weekend zijn
Gisteren even met DOSBox zitten klooien, heb de oude shooter Blood aan de praat gekregen
Toen waren shooters nog echt leuk
Mjah, geen marine zaak dus geen NCISquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, CSI West-Brabant is al bezig met een sporenonderzoek, dus denk niet dat het nodig is
quote:
Bloodquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het hele spel zat tjokvol easter eggs naar bekende horrorfilms. In een level vind je zelfs Duke Nukem in een niet zo'n beste staat
Heb deel 1 en 2 allebei, alleen was deel 2 inferieur aan deel 1.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:33 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vond Soldier of Fortune wel een coole shooter, vooral vanwege de gore.
Dat was de hele catch van de gamequote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:33 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vond Soldier of Fortune wel een coole shooter, vooral vanwege de gore.
Je bent weer aan de medsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Een luchtwegverwijder die werkt op het glad spierweefsel
Als je het zo uitlegt lijkt het wel mosterdgas.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Een luchtwegverwijder die werkt op het glad spierweefsel
Inderdaad. Kingpin deed het al een beetje en Soldier of Fortune ging eroverheen. Geloof dat je in Kingpin al op 15 plekken je vijand kon raken, en in SoF was dat al verhoogd naar 26.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat was de hele catch van de game
[..]
Je bent weer aan de meds
Ik ben eigenlijk niet zo van de shooters. Zijn er maar een paar die ik echt tof vond.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb deel 1 en 2 allebei, alleen was deel 2 inferieur aan deel 1.
Sowieso waren alle oude shooters beter dan wat je nu hebt. Duke Nukem 3D, Shadow Warrior, Redneck Rampage... om er maar een paar te noemen.
De enige shooter die wat mij betreft in de buurt komt is Painkiller.
Die realistische crap hoeft van mij niet. Ook CoD isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo van de shooters. Zijn er maar een paar die ik echt tof vond.
RPG's kan ik me ook in vinden, zoals Skyrim en Dragon Age. Witcher 2 is ook briljant. Verder vind ik vooral actiegames leuk, zoals Devil May Cry, Ninja Gaiden en God of War.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:46 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ben toch meer van de RPG's (Oblivion, Skyrim, vroeger Baldur's Gate), of wat strategische games, Civilization, Empire, dat soort dingen, maar ook sportspellen vind ik vaak tof, en dan niet alleen FIFA of PES. Heb bijvoorbeeld jaren terug mezelf uitstekend vermaakt met Triple Play Baseball, dat spel was zo cool. Homerunchallenge waarbij je na 25 opeenvolgende homeruns je een lightsaber basebalbat kreeg, incl. bijbehorend geluid.
En ik vind het ook heel leuk om huisjes te bouwen in de Sims![]()
Heb ik ook vaak last vanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:50 schreef Solique het volgende:
Ik heb geen voorkeur.
Te veel games, te weinig tijd
Heb er ook teveelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:50 schreef Solique het volgende:
Ik heb geen voorkeur.
Te veel games, te weinig tijd
Neen, helaasch.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak last van![]()
Game waar ik trouwens de meeste tijd aan kwijt ben is Football Manager, maar dat zullen jullie wel niks vinden zeker?
Zal voor mij straks ook wel zijn, maar ligt eraan hoe je je dag hebt ingedeeld denk ik en hoe het met je werk staat. Ik ben zelf meestal rond 4 uur klaar en dan heb je nog een redelijke avond voor de boeg.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:57 schreef Kper_Norci het volgende:
Toen ik nog thuis woonde had ik ook veel meer tijd om te gamen dan nu. Maar meestal ben ik op zondag wel de hele dag bezig, da's toch mijn vaste chilldag. Maar door de weeks komt er weinig meer van.
Heb deel '11quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak last van![]()
Game waar ik trouwens de meeste tijd aan kwijt ben is Football Manager, maar dat zullen jullie wel niks vinden zeker?
Autoquote:
Lekker geslapen?quote:
Dat scheelt veel idd. Ik ben meestal tussen kwart over 6 en 7 thuis,normaal gesproken doe ik dan nog ff een uurtje of wat in huis, stofzuigje hier, wasje daar, dat soort dingen, nog ff wat internetten, tja, dan is het weer zo 9 uur. Soms slinger ik dan nog wel een game aan, maar ik heb nooit zin om bijvoorveeld Skyrim maar voor een uurtje te spelen, dan wil ik gelijk meerdere uren achter mekaar. En nu met het EK kijk ik toch meestal gewoon de wedstrijden en het gelul daarna.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal voor mij straks ook wel zijn, maar ligt eraan hoe je je dag hebt ingedeeld denk ik en hoe het met je werk staat. Ik ben zelf meestal rond 4 uur klaar en dan heb je nog een redelijke avond voor de boeg.
Prima!!quote:
Ik speel het vanaf 2005, heb alle delen vanaf dat jaarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb deel '11
Niet dat ik het veel speel
Ik koop daarom nu ook niets meer, eerst dingen uitspelen.
Ff je kop onder de koude kraanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Prima!!Ben nog wel een beetje duf haha
Dan snap ik dat je er inderdaad niet veel tijd voor hebt. En games als Skyrim vragen nu eenmaal veel tijd, die wil je altijd langer spelenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat scheelt veel idd. Ik ben meestal tussen kwart over 6 en 7 thuis,normaal gesproken doe ik dan nog ff een uurtje of wat in huis, stofzuigje hier, wasje daar, dat soort dingen, nog ff wat internetten, tja, dan is het weer zo 9 uur. Soms slinger ik dan nog wel een game aan, maar ik heb nooit zin om bijvoorveeld Skyrim maar voor een uurtje te spelen, dan wil ik gelijk meerdere uren achter mekaar. En nu met het EK kijk ik toch meestal gewoon de wedstrijden en het gelul daarna.
Ja, zoquote:
Steam zegt dat ik Skyrim nu al bijna 300 uur gespeeld hebquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je er inderdaad niet veel tijd voor hebt. En games als Skyrim vragen nu eenmaal veel tijd, die wil je altijd langer spelen
@Auto: iedereen denk ik, ben zelf ook een duf konijn nu
Ik vanaf 2008, maar heb nu alleen nog deel '11 waar ik mee bezig ben.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik speel het vanaf 2005, heb alle delen vanaf dat jaar![]()
Dit weekend trouwens nieuwe uitbreiding van Civ V downloaden en spelen, zin in
Zover ben ik nog lang nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Steam zegt dat ik Skyrim nu al bijna 300 uur gespeeld heb
Dit is geen dating topicquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik vanaf 2008, maar heb nu alleen nog deel '11 waar ik mee bezig ben.
Maar wil er eigenlijk tijd voor maken, maar dan ben je zo uren verder.
Dit weekend niet gamen, morgen date en meet.
Jemie.... Jij bent echt de top meeter van Fokquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Net aantalquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Steam zegt dat ik Skyrim nu al bijna 300 uur gespeeld heb
Date via ander topic geregeldquote:
Zit in 4 SC'squote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie.... Jij bent echt de top meeter van Fok
Achievement Unlocked: 100Gquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie.... Jij bent echt de top meeter van Fok
Hosselkoning dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Net aantal
[..]
Date via ander topic geregeld
Of beter gezegd, zei wil er een date van maken![]()
[..]
Zit in 4 SC's
Kunnen we nog wat van lerenquote:
Gaat wel leuk wordenquote:
Nee, zo erg ben ik niet.quote:
Ik ben alleen al een uur of 4 kwijt aan database aanpassen, nieuwe game aanmaken en opstarten, en dan het begin, spelers in de juiste teams zetten, dus 1e elftal, reserves en jeugd, trainingen aanmaken, scouts en trainers kopen, tactiek in mekaar fixen en dan komt het meest tijdrovende, de transfermarkt uitpluizen. Ben meestal net zoveel tijd kwijt aan de periode tussen juli en september, de periode dat de transfermarkt open is, als het complete seizoen daarnaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Van mij lerenquote:
Uh, neequote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf![]()
je hebt zeker niet terug gelezen?
Niet zo pessimistisch!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Van mij leren
Daarom kom ik nooit verder dan dates en al jaren zonder dame.
Ach, ik vind het tegenwoordig allemaal wel best.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch!![]()
Straks leest zij dat ook
Dan komt het zeker tot een tweede date deze keerquote:
Never give up hope!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan komt het zeker tot een tweede date deze keer
Tenzij het natuurlijk tegenvalt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zou ik niet erg vindenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
I won'tquote:
Ik ken der alquote:
Juist! Zo moet je denkenquote:
Goed ideequote:
Hier al de 5dequote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Hier ook alweer de 3e bak. Of was het toch de 4e?
Sjezus, en in koffie zit niet eens alcoholquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Het is net als met bier, na de 2e ben ik meestal al de tel kwijt
Ik stapel de koffiebekertjes opquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Het is net als met bier, na de 2e ben ik meestal al de tel kwijt
Zo'n toren op je bureauquote:
quote:
Nah, je hebt wel wat koffievarianten met een scheutje drank erin, Irish Coffee geloof ik. Maar ik drink hier cappucino, en dat zou toch zonder moeten zijn. Maar ik heb gewoon een geheugen als een zeef, denk dat het daar aan ligt hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sjezus, en in koffie zit niet eens alcohol
Toch?
Ik drink ook nooit koffie, dus ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nah, je hebt wel wat koffievarianten met een scheutje drank erin, Irish Coffee geloof ik. Maar ik drink hier cappucino, en dat zou toch zonder moeten zijn. Maar ik heb gewoon een geheugen als een zeef, denk dat het daar aan ligt hoor
Ook na een etentje is dat wel eens lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik drink ook nooit koffie, dus ik zou het niet weten
Maar sommige hebben inderdaad een beetje drank erin. Schijnt vooral in de winter erg lekker te zijn
Idd, ik heb niet zo'n grote maag, dus voor mij is het meestal of voorgerecht en hoofdgerecht, of hoofdgerecht en nagerecht. Maar doe ik het eerste, dan neem ik meestal iets van een Irish Coffee als achterafje.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Ook na een etentje is dat wel eens lekker
Net een flinke bui gehad andersquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:00 schreef LaPeach het volgende:
1 goede morgen deze morgen![]()
Zonnetje schijnt weer heerlijk hier(nouja af en toe
)
Peachquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:00 schreef LaPeach het volgende:
1 goede morgen deze morgen![]()
Zonnetje schijnt weer heerlijk hier(nouja af en toe
)
Misschien komt ie dadelijk wel bij jou aankloppenquote:
Sol!!quote:
nee hoor naast een cappuccino kan ook prima een amarettotje of zoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nah, je hebt wel wat koffievarianten met een scheutje drank erin, Irish Coffee geloof ik. Maar ik drink hier cappucino, en dat zou toch zonder moeten zijn. Maar ik heb gewoon een geheugen als een zeef, denk dat het daar aan ligt hoor
Dan stuur ik hem mooi weer terug naar jouquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien komt ie dadelijk wel bij jou aankloppen
Niet liefquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:07 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dan stuur ik hem mooi weer terug naar jou
Welkom!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Goed idee
* ArTiC is ook weer onder de levenden
Ik moet kotsen van chocolaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor naast een cappuccino kan ook prima een amarettotje of zo
chocolaatje er bij
Haiiiquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:15 schreef MsMessy het volgende:
Moggûhkom er net uit rollen, zit nog flink te
eet ik jou chocola wel opquote:
Ook voor jou, kop onder de koude kraanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:15 schreef MsMessy het volgende:
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:15 schreef MsMessy het volgende:
Je neemt mijn katten ook mee zekerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eet ik jou chocola wel op
en ja amaretto wil ik dan ook wel
als ik dan toch ga jatten
als ik toch bezig ben is in een keer door pakken misschien wel handig ja...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je neemt mijn katten ook mee zeker
Dacht dat jij wel aardig was, maar je doet het ook maar alleen om er zelf beter van te worden dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik toch bezig ben is in een keer door pakken misschien wel handig ja...
nee mijn kat kan niet zo goed delen dus dat word niks
Ja goed geslapenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:16 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Haiiiwel goed geslapen mag ik hopen??
Last gehad van het noodweer?quote:
uiteraardquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel aardig was, maar je doet het ook maar alleen om er zelf beter van te worden dus
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard
ik blijf wel een vrouw he
maar goed, daarnaast ben ik heel aardig
Misschien maar goed dus dat ik nog vrijgezel benquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard
ik blijf wel een vrouw he
maar goed, daarnaast ben ik heel aardig
Dan heb je er geen last van gehadquote:
Bespeur ik hier een date?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Misschien maar goed dus dat ik nog vrijgezel ben
Volgens mij heeft ze al een vriend hoorquote:
aah nu heb ik medelijde je mag mijn minaar zijn ok?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze al een vriend hoor![]()
Ook weer typisch iets voor mij hoor, komt wel vaker voor dat ik iemand leuk vind die al een relatie heeft.
Same herequote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze al een vriend hoor![]()
Ook weer typisch iets voor mij hoor, komt wel vaker voor dat ik iemand leuk vind die al een relatie heeft.
Je bent zo mager dat je heen en weer moet springen onder de douche om nat te worden?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
Djeez ik glij net echt gewoon uit onder de douche
Ik deed een vage split en lande met mijn rug op de kraanAUW!!
Ochtendgymnastiek.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je bent zo mager dat je heen en weer moet springen onder de douche om nat te worden?
whahaha ik en mager?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je bent zo mager dat je heen en weer moet springen onder de douche om nat te worden?
welkom in nederlandquote:
Hier regende het kikkers zojuist. Zie je ook niet iedere dag.quote:
Het regent... nee, de zon schijnt... oh nee toch niet, het regent... nee, de zon schijnt...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hier regende het kikkers zojuist. Zie je ook niet iedere dag.
Volgens mij verwar je het nu met een sugardaddy, en tja, ik kan zelf al nauwelijks rondkomen van mijn schrale salaris, dus zo duur zullen de kadootjes niet zijn vrees ikquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah nu heb ik medelijde je mag mijn minaar zijn ok?
Geven die traditioneel gezien niet veel en dure kadootjes?
Kom ik een keer een meisje tegen waar ik verliefd op kan worden, heeft ze al een relatie met een bankmanager ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Same here
Of ze vinden je niet leuk en 2 weken later hebben ze een ander.
Ik rij zo richting het oosten des lands. Mini-Joe halen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het regent... nee, de zon schijnt... oh nee toch niet, het regent... nee, de zon schijnt...
he dan laat maarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je het nu met een sugardaddy, en tja, ik kan zelf al nauwelijks rondkomen van mijn schrale salaris, dus zo duur zullen de kadootjes niet zijn vrees ik
[..]
Kom ik een keer een meisje tegen waar ik verliefd op kan worden, heeft ze al een relatie met een bankmanager ofzo
Ik had er al op gerekend, dus ben ook niet teleurgesteld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh, wees blij, met dat het salaris groeit groeit vaak ook 't ego... en dan worden mannen opeens van die enorm zelfvoldane arogante eikelsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je het nu met een sugardaddy, en tja, ik kan zelf al nauwelijks rondkomen van mijn schrale salaris, dus zo duur zullen de kadootjes niet zijn vrees ik
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik had er al op gerekend, dus ben ook niet teleurgesteld.oohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kom ik een keer een meisje tegen waar ik verliefd op kan worden, heeft ze al een relatie met een bankmanager ofzo
op de markt?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:54 schreef Pien85 het volgende:
Spreek ik af om met m'n moeder naar de markt te gaan... Is ze niet thuis"ja, vergeten, ik ben boodschappen doen"
nou zeg, jij bent wel heel negatief over dames de afgelopen 8 posts of zoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Herkenbaar
Of ze heeft een oogje op iemand anders en gebruikt jou om hem te leren kennen
Da's ook zo, bedankt voor dit steuntje in de rug.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Joh, wees blij, met dat het salaris groeit groeit vaak ook 't ego... en dan worden mannen opeens van die enorm zelfvoldane arogante eikels
En jij voor het kusjequote:
Nee, aan de hele andere kant van de stadquote:
Nah, dat kan ook aan m'n ex gelegen hebben hoor... Maar toch, af en toe is het wel even lekker om te generaliseren en te doen alsof alle mannen het zelfde zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Da's ook zo, bedankt voor dit steuntje in de rug.
Is ook zo. Ik vind het eigenlijk ook heerlijk om af te geven op een paar exen, of bijvoorbeeld die kut waar ik laatst een paar dates mee had.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:56 schreef Pien85 het volgende:
Nah, dat kan ook aan m'n ex gelegen hebben hoor... Maar toch, af en toe is het wel even lekker om te generaliseren en te doen alsof alle mannen het zelfde zijn
Nouja, ik heb geen hekel aan m'n ex, heb nog steeds goed contact met 'm, doen nog af en toe leuke dingen samen en zijn gewoon vriendjes... Maar dan nogquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik vind het eigenlijk ook heerlijk om af te geven op een paar exen, of bijvoorbeeld die kut waar ik laatst een paar dates mee had.![]()
Oh, ff feelgood momentje tussendoor: http://www.buzzfeed.com/e(...)y?sub=1627910_377836
Ach, ja ik heb goeie exen en kwaaie exen, en die date van laatst was niet bepaald degene die ze vertelde te zijn. Auto weet er ook wat van, oh en auto, ik heb mijn karthandschoenen nog steeds niet, was schijnbaar toch teveel moeite om ze in de brievenbus te doenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, ik heb geen hekel aan m'n ex, heb nog steeds goed contact met 'm, doen nog af en toe leuke dingen samen en zijn gewoon vriendjes... Maar dan nog
wat was er met je date dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ach, ja ik heb goeie exen en kwaaie exen, en die date van laatst was niet bepaald degene die ze vertelde te zijn. Auto weet er ook wat van, oh en auto, ik heb mijn karthandschoenen nog steeds niet, was schijnbaar toch teveel moeite om ze in de brievenbus te doen
Waar dan? Is mijn eigen ervaringen als het niet ging zoals ik wildequote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou zeg, jij bent wel heel negatief over dames de afgelopen 8 posts of zo
ik word er bijna verdrietig van
Nou, in het kort dan, eerste date gingen we uit eten, bij de Griek, toen kwam de rekening, 84 Euro, aan het begin van de avond had ze al gezegd dat ze niet wilde dat ik voor haar betaalde, zij legt een briefje van 50 weg met de melding ik heb niet kleiner. Dus ik vul aan tot 90 Euro omdat ik 16 Euro fooi een beetje too much vond. Ik haar thuis afgezet, was hardstikke gezellig en dat doen we vaker bla bla bla. Weer 2 dates verder begon ze tot 2 keer toe dates uit te stellen, dus toen had ik al zoiets van, ok, graag of niet, dus toen heb ik het afgekapt, was ze het helemaal mee eens. Tijdens koninginnedag hoor ik van vrienden van een paar vriendinnen van haar dat ze had lopen lullen over mij, en dat ze het heel slecht van mij vond dat ik bij de Griek een tientje minder had betaald dan haar...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat was er met je date dan?
ik heb een bad track record als het gaat om exen
ik viel nou niet echt op het betrouwbare type vroeger
nou alleen al in de post die ik quotequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waar dan? Is mijn eigen ervaringen als het niet ging zoals ik wilde
Is ook een paar keer goed gegaan.
wat moet je doen dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi,
ik heb vanochtend een afspraak gemaakt met het ziekenhuis. Ik ga 3 juli er heen
naja als je na 1 date al over de kleine dingen valt was het op lange termijn sowieso niks gewordenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, in het kort dan, eerste date gingen we uit eten, bij de Griek, toen kwam de rekening, 84 Euro, aan het begin van de avond had ze al gezegd dat ze niet wilde dat ik voor haar betaalde, zij legt een briefje van 50 weg met de melding ik heb niet kleiner. Dus ik vul aan tot 90 Euro omdat ik 16 Euro fooi een beetje too much vond. Ik haar thuis afgezet, was hardstikke gezellig en dat doen we vaker bla bla bla. Weer 2 dates verder begon ze tot 2 keer toe dates uit te stellen, dus toen had ik al zoiets van, ok, graag of niet, dus toen heb ik het afgekapt, was ze het helemaal mee eens. Tijdens koninginnedag hoor ik van vrienden van een paar vriendinnen van haar dat ze had lopen lullen over mij, en dat ze het heel slecht van mij vond dat ik bij de Griek een tientje minder had betaald dan haar...
Ik ga naar een dermatoloog om mijn huid te fixen.quote:
Ik ben er inmiddels toch al achter dat ze heel anders is dan dat ze zich voordoet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja als je na 1 date al over de kleine dingen valt was het op lange termijn sowieso niks geworden
oh succes!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ga naar een dermatoloog om mijn huid te fixen.
hoe doet ze zich voor dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels toch al achter dat ze heel anders is dan dat ze zich voordoet.
Nou, ze vind zichzelf heel volwassen, terwijl ze zich daar niet naar gedraagt. Verder zei ze bijvoorbeeld vaak dat als er wat is dat ze dat dan gelijk zegt, nou, als je 2 dates uit gaat stellen, en dan bijvoorbeeld een date op een zondagavond voorstelt, dan heb ik zo iets van durf je niet te zeggen dat het niks wordt ofzo, ik stuurde haar een berichtje dat het voor mij klaar was, dat het zo niks wordt, krijg ik een reactie terug: ja, nu je het zegt, zo denk ik er eigenlijk ook over...quote:
Duuurom!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ach ja, op naar de volgende dan maar he
her loss toch?
ik heb denk ik meer schoenen en die staan hier in de extra kamer samen met een grote kledingkast en dan liggen nog overal stapels kleren in die kamerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Duuurom!!
Het is graag of niet, en bij nader inzien, ze had 60 paar schoenen en 1 slaapkamer van het huis waar ze mee bezig was werd een complete kleding kast, dus het was denk ik toch al niet een type voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |