abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113212943
Ik woon sinds 2 jaar samen met mn vriend. We lopen nu iets langer dan 2jr met elkaar, na 3 maand gingen we samenwonen. Met hem mee kwam een kat. hij had haar op straat gevonden en haar in huis genomen.

ben geen grote kattenliefhebber maar omdat me vriend zo gehecht was aan haar, zij ik dat ze ook in mijn huis welkom was. nog geen maand later bleek ze zwanger. Ze kreeg een nest van 6 kittens en die zouden alle 6 de deur uit gaan. Hij heeft er twee kwijt kunnen raken bij vrienden van hem. Nu hebben we dus in totaal 5 katten.

Maaar...de moederpoes is WEER zwanger, evenals een van de katten uit haar nest. wij zitten dus zo met een stuk of 12 katten opgescheept en daar hebben we echt de financien niet voor (leven van 900 per maand met ze tweetjes)

die katten gaan ook weer weg, maar hij wil er twee ofzo houden waardoor wij dus straks met 7 katten in huis zitten. Stank, troep en alles dat het met zich meebrengt. twee van hun zijn nog geeneens zindelijk.

Ik word echt gek van de troep en de stank en noem het allemaal maar op. Met hem praten helpt eigenlijk niet. pffff, iemand advies?
pi_113213072
Waarom heb je in godesnaam die beesten niet laten helpen :')
ijs_beer fan!
pi_113213175
Wat denk je van laten castreren van de hele zooitje en voor het teveel aan katten een goed tehuis zoeken, desnoods asiel? :{ Tevens als je de boel niet kan laten helpen, alle dieren maar weg want ik heb het idee dat ze het dan veel beter kunnen krijgen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_113213186
Me vriend dacht dat de moederpoes wel geholpen was. omdat toen hij haar vond ze er goed en mooi verzorgd uitzag. En voor sterilisatie hebben wij zelf geen financien momenteel. we leven met zn tweetjes van 900 per maand.
  PR/Manusje van alles donderdag 21 juni 2012 @ 22:36:55 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_113213236
Doe ze allemaal weg.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_113213275
Alle dieren weg, zo ver krijg ik mn vriend nooit trovey.
hij is zoiezo aan de moederpoes erg gehecht. die zal hij nooit van ze leven wegdoen.
toen zij een nest kreeg is hij ook weer teveel aan hun gaan hechten. met als gevolg dat maar 2 kittens weg zijn gegaan. Via marktplaats aanbieden wilt hij niet.
pi_113213277
Katten weg dus.
pi_113213384
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef missbuckley het volgende:
Me vriend dacht dat de moederpoes wel geholpen was. omdat toen hij haar vond ze er goed en mooi verzorgd uitzag. En voor sterilisatie hebben wij zelf geen financien momenteel. we leven met zn tweetjes van 900 per maand.
Dan alles maar weg want je dieren kunnen ook ziek worden en dan gaat het een drama worden. Ga weer aan de huisdieren zodra je het je ook kan veroorloven. ;)
Optimist tot in de kist
pi_113213408
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:37 schreef missbuckley het volgende:
hij is zoiezo aan de moederpoes erg gehecht. die zal hij nooit van ze leven wegdoen.
toen zij een nest kreeg is hij ook weer teveel aan hun gaan hechten. met als gevolg dat maar 2 kittens weg zijn gegaan. Via marktplaats aanbieden wilt hij niet.
Waarom ben jij niet assertiever?
pi_113213434
ja habork ik wil in principe me eigen kat houden (eentje uit het nest kreeg ik van mn vriend cadeau, mocht een uitzoeken) en dan de moederpoes voor mn vriend...en de rest weg, ja we zijn wel aan ze gehecht maar zo kan het ook niet langer.
pi_113213448
quote:
de moederpoes kan toch ook blijven? laat haar helpen
de meesten steden hebben een programma voor mensen die weinig verdienen dat je haar bij het asiel met korting kunt laten steriliseren

en breng de rest naar het asiel
en wil niet jammer dan
dan mag hij op zich zelf gaan wonen (weer latten) en zelf alle kosten en schoonmaak dingen doen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_113213496
quote:
Laat dan die ene kat wel helpen anders kom je nooit van dit probleem af. Wellicht is er iets van een betalingsregeling te treffen met een goedwillende dierenarts. Zo niet, dan moet je het welzijn van het dier boven je eigen stellen. :{
Optimist tot in de kist
  donderdag 21 juni 2012 @ 22:40:12 #13
376361 bojan
Het is friet
pi_113213503
Zoek een compromis
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
pi_113213616
Ik heb al rondgebeld bij dierenartsen hier in Apeldoorn doen ze dat niet. andere steden wel maarja dan nog...financien he.
we hebben 4 meiden 1 mannetje...ik ben zo bang dat de overige straks ook zwanger thuis komen. overdag werk ik, mn vriend is dan thuis. als ze krols zijn moeten we ze binnen houden, maar hij is vrij laks daarmee. laat rustig de tuindeur wagenwijd open (lekker, frisse lucht) en vergeet maar ff dat de dieren dan naar buiten gaan.
pi_113213638
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef missbuckley het volgende:
Zijn er nog meer argumenten nodig om er geen dozijn huisdieren op na te houden ?
Als je vriend dat nog niet kan uitrekenen heb je nog een reden om er een punt achter te zetten voordat je een levenlang armoe tegemoet gaat.
-
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 22:42:34 #16
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113213669
In mijn stad is de sterilisatie van zwerfkatten en voor katten met een baasje met laag inkomen gratis. Nagaan of er in jouw stad ook zulk een initiatief is. En een beetje gezond verstand in die vriend van je kloppen kan ook geen kwaad :')
Are you fokking to me?
pi_113213689
dat is maar tijdelijk hoor. dat is alleen mijn salaris mn vriend gaat ook werken zodra hij alles voor zichzelf op een rijtje heeft.
pi_113213728
Ben zoals je vriend alleen in minderen maten maar helaas je vriend zal ze kat niet weg doen... en wat boven staat (Waarom heb je in godesnaam die beesten niet laten helpen )
  donderdag 21 juni 2012 @ 22:43:22 #19
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113213745
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef Marie30 het volgende:
In mijn stad is de sterilisatie van zwerfkatten en voor katten met een baasje met laag inkomen gratis. Nagaan of er in jouw stad ook zulk een initiatief is. En een beetje gezond verstand in die vriend van je kloppen kan ook geen kwaad :')
Maar dat is België _O_
pi_113213783
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:41 schreef missbuckley het volgende:
Ik heb al rondgebeld bij dierenartsen hier in Apeldoorn doen ze dat niet. andere steden wel maarja dan nog...financien he.
we hebben 4 meiden 1 mannetje...ik ben zo bang dat de overige straks ook zwanger thuis komen. overdag werk ik, mn vriend is dan thuis. als ze krols zijn moeten we ze binnen houden, maar hij is vrij laks daarmee. laat rustig de tuindeur wagenwijd open (lekker, frisse lucht) en vergeet maar ff dat de dieren dan naar buiten gaan.
tja je kunt zo veel van je beest houden als je wil maar als je het niet kunt betalen kun je haar beter afstaan
ik zou het dan ook erg onverantwoordelijk vinden als je haar houdt
je kunt niet de gok nemen dat ze weer zwanger word
de enige manier is altijd binnen houden en als je kat dat niet gewent is kun je haar dat niet aan doen vind ik
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113213839
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef missbuckley het volgende:
dat is maar tijdelijk hoor. dat is alleen mijn salaris mn vriend gaat ook werken zodra hij alles voor zichzelf op een rijtje heeft.
heb je wel gekeken naar de huidige arbeidsmarkt?
je kunt er echt niet van uitgaan dat je alles over een paar maanden op orde hebt

word eens verantwoordelijk zeg :{w
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 22:45:12 #22
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113213867
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:43 schreef Hanako het volgende:

[..]

Maar dat is België _O_
:Y *O*
Are you fokking to me?
pi_113213889
ik snap dat het moeilijk word hoor. mn vriend heeft een gat op zn cv van 18 jaar en hij heeft een heel zwaar leven gehad. maar er is wel genoeg werk. ik heb ook sinds kort een baan gevonden het kan dus wel...
pi_113213908
Idd 2 katten houden en laten helpen en de rest weg ermee, of nog even wachten en dan weer een nestje erbij. Gewoon deadline stellen dat ze eruit moeten.... Damn, zoveel katten....
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 22:46:08 #25
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113213929
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef missbuckley het volgende:
Dit schreeuwt troll maar ik ga het toch vragen... :') Wat moet hij op een rijtje krijgen alvorens hij wil kan werken?
Are you fokking to me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')