Dan alles maar weg want je dieren kunnen ook ziek worden en dan gaat het een drama worden. Ga weer aan de huisdieren zodra je het je ook kan veroorloven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef missbuckley het volgende:
Me vriend dacht dat de moederpoes wel geholpen was. omdat toen hij haar vond ze er goed en mooi verzorgd uitzag. En voor sterilisatie hebben wij zelf geen financien momenteel. we leven met zn tweetjes van 900 per maand.
Waarom ben jij niet assertiever?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:37 schreef missbuckley het volgende:
Alle dieren weg, zo ver krijg ik mn vriend nooit trovey.
hij is zoiezo aan de moederpoes erg gehecht. die zal hij nooit van ze leven wegdoen.
toen zij een nest kreeg is hij ook weer teveel aan hun gaan hechten. met als gevolg dat maar 2 kittens weg zijn gegaan. Via marktplaats aanbieden wilt hij niet.
de moederpoes kan toch ook blijven? laat haar helpenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:37 schreef missbuckley het volgende:
hij is zoiezo aan de moederpoes erg gehecht. die zal hij nooit van ze leven wegdoen.
toen zij een nest kreeg is hij ook weer teveel aan hun gaan hechten. met als gevolg dat maar 2 kittens weg zijn gegaan. Via marktplaats aanbieden wilt hij niet.
Laat dan die ene kat wel helpen anders kom je nooit van dit probleem af. Wellicht is er iets van een betalingsregeling te treffen met een goedwillende dierenarts. Zo niet, dan moet je het welzijn van het dier boven je eigen stellen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:37 schreef missbuckley het volgende:
Zijn er nog meer argumenten nodig om er geen dozijn huisdieren op na te houden ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef missbuckley het volgende:
Me vriend dacht dat de moederpoes wel geholpen was. omdat toen hij haar vond ze er goed en mooi verzorgd uitzag. En voor sterilisatie hebben wij zelf geen financien momenteel. we leven met zn tweetjes van 900 per maand.
Maar dat is Belgiëquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef Marie30 het volgende:
In mijn stad is de sterilisatie van zwerfkatten en voor katten met een baasje met laag inkomen gratis. Nagaan of er in jouw stad ook zulk een initiatief is. En een beetje gezond verstand in die vriend van je kloppen kan ook geen kwaad
tja je kunt zo veel van je beest houden als je wil maar als je het niet kunt betalen kun je haar beter afstaanquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:41 schreef missbuckley het volgende:
Ik heb al rondgebeld bij dierenartsen hier in Apeldoorn doen ze dat niet. andere steden wel maarja dan nog...financien he.
we hebben 4 meiden 1 mannetje...ik ben zo bang dat de overige straks ook zwanger thuis komen. overdag werk ik, mn vriend is dan thuis. als ze krols zijn moeten we ze binnen houden, maar hij is vrij laks daarmee. laat rustig de tuindeur wagenwijd open (lekker, frisse lucht) en vergeet maar ff dat de dieren dan naar buiten gaan.
heb je wel gekeken naar de huidige arbeidsmarkt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef missbuckley het volgende:
dat is maar tijdelijk hoor. dat is alleen mijn salaris mn vriend gaat ook werken zodra hij alles voor zichzelf op een rijtje heeft.
Dit schreeuwt troll maar ik ga het toch vragen...quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef missbuckley het volgende:
dat is maar tijdelijk hoor. dat is alleen mijn salaris mn vriend gaat ook werken zodra hij alles voor zichzelf op een rijtje heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |