abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:11:17 #76
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_113215539
Gewoon uitleggen dat het zo echt niet verder kan en dat je serieus overweegt een punt achter de relatie te zetten. Als hij dan van schrik wel meewerkt kunnen jullie alle jonge katten (op één na) proberen gratis weg te doen zodat je uiteindelijk twee katten overhoudt.

Dan moederpoes steriliseren en die kleine ook, of castreren.

Als hij niet meewerkt, gewoon hetzelfde doen maar hem dan tegelijkertijd met de katten mee uit huis doen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:11:18 #77
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113215541
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:10 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja echt he :') Vreselijk
Zo eentje die gelijk begint te brullen als zijn prakje niet op tijd word geserveerd ;(
pi_113215576
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:06 schreef Hanako het volgende:

[..]

Daar mag je dan voor betalen het asiel neemt echt geen katten aan zonder dat jij daar niet voor hoeft te betalen. En terecht :Y
Dan een melding maken bij de dierenbescherming en als het maar erg genoeg is dan kunnen dieren in beslag worden genomen of kan er vrijwillig afstand van worden gedaan...TS had het over stank en vervuiling. Het beste blijft er zelf tehuizen voor te vinden maar ja met het aanbod van kittens op dit moment.....
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_113215629
Doe eerst alle katten behalve die twee die je (JIJ) wilt houden weg, en van het geld dat je bespaart op voer/vlooiendruppels etc. kun je die twee laten helpen.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:12:48 #80
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_113215635
Dat de vriend van TS allemaal mentale problemen heeft maakt niets uit. Dan moet TS (als ze met hem verder wilt) hem júist tegen zichzelf in bescherming nemen.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:12:56 #81
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113215642
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:11 schreef trovey het volgende:

[..]

Dan een melding maken bij de dierenbescherming en als het maar erg genoeg is dan kunnen dieren in beslag worden genomen of kan er vrijwillig afstand van worden gedaan...TS had het over stank en vervuiling. Het beste blijft er zelf tehuizen voor te vinden maar ja met het aanbod van kittens op dit moment.....
Tegenwoordig krijg je dan nog steeds de kosten die gewoon op deze persoon worden verhaald waar de dieren vrijwillig door zijn afgestaan.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:12:56 #82
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113215643
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:11 schreef trovey het volgende:

[..]

Ja, als TS e.e.a. uitlegt, is er ms best wat mogelijk, maar dan moet ze wel zelf de beslissing nemen.. En daar knelt het geloof ik.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_113215666
Een alfamannetje :') meid, get real. Grijp je tieten (bij gebrek aan kloten) bij elkaar, en wees eens eerlijk tegen hem. Het is JOUW huis, JOUW regels. Hij voegt helemaal NIKS toe aan je huishouden, dus hij heeft NIKS te eisen. Jij gaat eisen dat alleen moederpoes + jouw poes blijven, de rest gaat eruit, desnoods asiel. Kom eens op voor jezelf, hoe zielig hij ook is.
pi_113215671
haha nee hij is geen bokito. Juist een heel tengere en inteligente man. met een flinke rugzak bagage.

misschien dat ik daarom niet goed genoeg opgetreden heb, ik laat hem meestal maar met rust qwa discussies omdat ik hem ook niet te veel wil belasten. maar dit met de katten loopt de spuitgaten uit. Bij het eerste nest hadden we er een paar op Marktplaza gezet. Niemand wou ze hebben, want ze waren niet ontwormd of ingent (en weet ik het wat meer nogmaals : geen verstand van katten). Mn vriend wil ze ook absoluut niet gratis wegdoen, hij wil er wel wat aan overhouden. het zijn ook hele zeldzame katten.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:14:15 #85
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113215719
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef missbuckley het volgende:
haha nee hij is geen bokito. Juist een heel tengere en inteligente man. met een flinke rugzak bagage.

misschien dat ik daarom niet goed genoeg opgetreden heb, ik laat hem meestal maar met rust qwa discussies omdat ik hem ook niet te veel wil belasten. maar dit met de katten loopt de spuitgaten uit. Bij het eerste nest hadden we er een paar op Marktplaza gezet. Niemand wou ze hebben, want ze waren niet ontwormd of ingent (en weet ik het wat meer nogmaals : geen verstand van katten). Mn vriend wil ze ook absoluut niet gratis wegdoen, hij wil er wel wat aan overhouden. het zijn ook hele zeldzame katten.
Maar meisje, zo is het toch wachten tot er één ziek wordt.. die de rest weer aansteekt.. en dan? Je moet echt een beetje voor jezelf op komen hoor!
pi_113215724
quote:

wat kost meer geld? je kat gratis weg doen
of houden en hem elke dag voeren etc?

serieus je bent een troll toch?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_113215735
quote:

Zeldzame katten? Van een slipnestje? _O-

Sorry maar jij trapt echt OVERAL in :')

Ik vrees dat jij degene bent die hulp nodig heeft :*
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:14:45 #88
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_113215753
quote:

Niemand heeft wat aan een partner die nooit tegengas geeft indien nodig. Daar ben je partners voor; om elkaar te helpen en soms om elkaar af te remmen.
pi_113215754
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:12 schreef Hanako het volgende:

[..]

Tegenwoordig krijg je dan nog steeds de kosten die gewoon op deze persoon worden verhaald waar de dieren vrijwillig door zijn afgestaan.
Dan maar de boel helemaal uit de hand laten lopen en gedwongen. ;( TS haar vriend ontloopt zijn verantwoordelijkheid en TS zelf is helaas te zacht. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:15:10 #90
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113215773
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat kost meer geld? je kat gratis weg doen
of houden en hem elke dag voeren etc?

serieus je bent een troll toch?
Ondanks de overweldigende hoeveelheid trollen van de laatste tijd ( :r ), heb ik hier toch het nare gevoel dat het echt is. :{
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:15:17 #91
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113215778
quote:

Leuk voor hem niet inenten ontwormen dierenarts er even naar laten kijken ik walg best wel van dit soort mensen want ze zijn zeldzaam dus laat ik ze liever kapot gaan :X
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:15:52 #92
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113215808
Zeldzame katten zouden makkelijker kwijt te raken zijn lijkt me..
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:16:22 #93
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_113215842
quote:
11s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef NanKing het volgende:
Waarom heb je in godesnaam die beesten niet laten helpen :')
3 katten okay.. maar 5 of 7 :')
pi_113215847
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:15 schreef missbehavin het volgende:
Zeldzame katten zouden makkelijker kwijt te raken zijn lijkt me..
Ja, maar hoe zeldzaam is een kat die voor de helft of driekwart van een onbekende kater is :')
pi_113215859
nou de moederpoes is een combi pers/heilige birmaan/ragdoll. Een vriend van hem heeft dat helemaal uitgeplozen (zwerfkat dus geen stamboom...) schijnt heel zeldzaam te zijn. En ze is gedekt door een europese korthaar.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:16:41 #96
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113215863
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:14 schreef trovey het volgende:

[..]

Dan maar de boel helemaal uit de hand laten lopen en gedwongen. ;( TS haar vriend ontloopt zijn verantwoordelijkheid en TS zelf is helaas te zacht. :{
60E x 7 plus boete voor de dierenmishandeling even 120E minimaal...
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:16:42 #97
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113215865
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:15 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ondanks de overweldigende hoeveelheid trollen van de laatste tijd ( :r ), heb ik hier toch het nare gevoel dat het echt is. :{
Ik niet de dt-fouten zijn perfect gewisseld en af en toe vergeet hij ze te maken. Hetzelfde met de ij/ei...
Are you fokking to me?
pi_113215869
Heb je hem gevraagd waarom hij 7 katten wil? Hij moet toch ook wel doorhebben dat het financieel niet te doen is.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:16:55 #99
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113215883
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, maar hoe zeldzaam is een kat die voor de helft of driekwart van een onbekende kater is :')
Tja. Lijkt mij ook dat het meer een excuus voor hem is om ze te houden..
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:17:06 #100
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113215891
Hoe krijg je zeldzame katten uit een nestje van een poes die is aan komen lopen en een kater die ergens buiten rondloopt?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')