Dan een melding maken bij de dierenbescherming en als het maar erg genoeg is dan kunnen dieren in beslag worden genomen of kan er vrijwillig afstand van worden gedaan...TS had het over stank en vervuiling. Het beste blijft er zelf tehuizen voor te vinden maar ja met het aanbod van kittens op dit moment.....quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:06 schreef Hanako het volgende:
[..]
Daar mag je dan voor betalen het asiel neemt echt geen katten aan zonder dat jij daar niet voor hoeft te betalen. En terecht
Tegenwoordig krijg je dan nog steeds de kosten die gewoon op deze persoon worden verhaald waar de dieren vrijwillig door zijn afgestaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan een melding maken bij de dierenbescherming en als het maar erg genoeg is dan kunnen dieren in beslag worden genomen of kan er vrijwillig afstand van worden gedaan...TS had het over stank en vervuiling. Het beste blijft er zelf tehuizen voor te vinden maar ja met het aanbod van kittens op dit moment.....
Ja, als TS e.e.a. uitlegt, is er ms best wat mogelijk, maar dan moet ze wel zelf de beslissing nemen.. En daar knelt het geloof ik.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan een melding maken bij de dierenbescherming en als het maar erg genoeg is dan kunnen dieren in beslag worden genomen of kan er vrijwillig afstand van worden gedaan...TS had het over stank en vervuiling. Het beste blijft er zelf tehuizen voor te vinden maar ja met het aanbod van kittens op dit moment.....
Maar meisje, zo is het toch wachten tot er één ziek wordt.. die de rest weer aansteekt.. en dan? Je moet echt een beetje voor jezelf op komen hoor!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef missbuckley het volgende:
haha nee hij is geen bokito. Juist een heel tengere en inteligente man. met een flinke rugzak bagage.
misschien dat ik daarom niet goed genoeg opgetreden heb, ik laat hem meestal maar met rust qwa discussies omdat ik hem ook niet te veel wil belasten. maar dit met de katten loopt de spuitgaten uit. Bij het eerste nest hadden we er een paar op Marktplaza gezet. Niemand wou ze hebben, want ze waren niet ontwormd of ingent (en weet ik het wat meer nogmaals : geen verstand van katten). Mn vriend wil ze ook absoluut niet gratis wegdoen, hij wil er wel wat aan overhouden. het zijn ook hele zeldzame katten.
wat kost meer geld? je kat gratis weg doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef missbuckley het volgende:
haha nee hij is geen bokito. Juist een heel tengere en inteligente man. met een flinke rugzak bagage.
misschien dat ik daarom niet goed genoeg opgetreden heb, ik laat hem meestal maar met rust qwa discussies omdat ik hem ook niet te veel wil belasten. maar dit met de katten loopt de spuitgaten uit. Bij het eerste nest hadden we er een paar op Marktplaza gezet. Niemand wou ze hebben, want ze waren niet ontwormd of ingent (en weet ik het wat meer nogmaals : geen verstand van katten). Mn vriend wil ze ook absoluut niet gratis wegdoen, hij wil er wel wat aan overhouden. het zijn ook hele zeldzame katten.
Zeldzame katten? Van een slipnestje?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef missbuckley het volgende:
Niemand heeft wat aan een partner die nooit tegengas geeft indien nodig. Daar ben je partners voor; om elkaar te helpen en soms om elkaar af te remmen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef missbuckley het volgende:
Dan maar de boel helemaal uit de hand laten lopen en gedwongen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:12 schreef Hanako het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je dan nog steeds de kosten die gewoon op deze persoon worden verhaald waar de dieren vrijwillig door zijn afgestaan.
Ondanks de overweldigende hoeveelheid trollen van de laatste tijd (quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat kost meer geld? je kat gratis weg doen
of houden en hem elke dag voeren etc?
serieus je bent een troll toch?
Leuk voor hem niet inenten ontwormen dierenarts er even naar laten kijken ik walg best wel van dit soort mensen want ze zijn zeldzaam dus laat ik ze liever kapot gaanquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef missbuckley het volgende:
3 katten okay.. maar 5 of 7quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef NanKing het volgende:
Waarom heb je in godesnaam die beesten niet laten helpen
Ja, maar hoe zeldzaam is een kat die voor de helft of driekwart van een onbekende kater isquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:15 schreef missbehavin het volgende:
Zeldzame katten zouden makkelijker kwijt te raken zijn lijkt me..
60E x 7 plus boete voor de dierenmishandeling even 120E minimaal...quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan maar de boel helemaal uit de hand laten lopen en gedwongen.TS haar vriend ontloopt zijn verantwoordelijkheid en TS zelf is helaas te zacht.
Ik niet de dt-fouten zijn perfect gewisseld en af en toe vergeet hij ze te maken. Hetzelfde met de ij/ei...quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ondanks de overweldigende hoeveelheid trollen van de laatste tijd (), heb ik hier toch het nare gevoel dat het echt is.
Tja. Lijkt mij ook dat het meer een excuus voor hem is om ze te houden..quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar hoe zeldzaam is een kat die voor de helft of driekwart van een onbekende kater is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |