ik hou niet van onweer...quote:

Maak het eerst jezelf maar eens wijsquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik snap zelf wel dat het goeie eigenschappen zijn.. Maar maak dat de rest eens wijs..

Die van mij vond het altijd leuk om dan naar buiten te kijkenquote:

Gewoon vuilnisbakken ja, maar zijn wel superbeesten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
vuilnisbakkenras. of inteelt?

Kom maar bij sheldon onder het bed zittenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik hou niet van onweer...niet hele bang, maar wordt gewoon neurveus van t geflits vooral

zijn ze door die inteelt geestelijk of psychisch niet helemaal in orde?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon vuilnisbakken ja, maar zijn wel superbeesten.
Charlie en Sheldon

Niks aan 't handje hier als t onweert eigenlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik hou niet van onweer...niet hele bang, maar wordt gewoon neurveus van t geflits vooral
Vind ik ja, en jij vind dat het wel zo is, en dat kan, maar is nergens voor nodig.. Al ken ik er genoeg die het met jou eens zouden zijn..quote:

zijn geen nieuwe toch? of wel?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga zo op in Breaking Bad dat ik vergeten ben dat er een voetbalwedstrijd was vanavond

Er mankeert niks aan zequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
zijn ze door die inteelt geestelijk of psychisch niet helemaal in orde?

Net pas begonnen ermeequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
zijn geen nieuwe toch? of wel?

ghehehehequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom maar bij sheldon onder het bed zitten

Dat werkt contraproductief, been there done thatquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maak het eerst jezelf maar eens wijs

Dat weet ik al, maar je hebt er vaak niet zo veel aan, want ik ben het eigenlijk 24/7quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maak het eerst jezelf maar eens wijs

en als ik charlie aandoenlijker vind...?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja op bed mag niet, daar ligt charlie

Dan mag je proberen of je er bij mag liggen hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en als ik charlie aandoenlijker vind...?

Ging je nou binnenkort daten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat werkt contraproductief, been there done that
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |