Iedereen die elke dag intensief sport en aan zijn lichaam bouwt heeft extra voedingstoffen nodig.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die goser heeft aardig wat supplementen nodig zo te zien![]()
Misschien moet hij iets minder melk drinken ?![]()
http://www.guydroog.com/blog/supplementen/
Ow... moet je tegen hem zeggen...quote:
Als jullie eruit zijn hoor ik het wel ........quote:Op zondag 1 juli 2012 09:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Even een vraagje tussendoor. Waarom zou je 100% plantaardig eten?
Het lijkt me bijzonder lastig. Je kunt nergens anders dan thuis eten en iedereen moet zich altijd aan jou aanpassen, je dieet wordt extreem beperkt en je moet supplmenten slikken.
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... moet je tegen hem zeggen...
Producten die 100% plantaardig en lekker zijn :)
[..]
Als jullie eruit zijn hoor ik het wel ........
Je zou eigenlijk beter de linkjes moeten lezen die je zelf hier neerzet.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:55 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt.
Vind je supplementen nou wel of neit fout?
Vreemde uitspraken voor iemand die tig supplementen slikt, of niet dan?quote:“Psh!” hoor ik vegetariërs nu zeggen.
“Alle vitamines/mineralen die ik nu mis kan ik toch uit supplementen halen!”.
Dat klopt, maar toont dat niet gelijk een probleem aan?
Een gezond dieet voorziet je van alle nodige vitamines en mineralen uit de voeding
die je binnen krijgt.
Vind ik ook hoor, vroeger dronk ik zeker een liter per dagquote:Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef Woestijnvos het volgende:
Een glaasje koude melk heerlijk is dat.
Ga er nog even een vullen nuquote:Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef Woestijnvos het volgende:
Een glaasje koude melk heerlijk is dat.
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb een smoorhie aarbei / banaan![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |