Dat is ze zeker, toevallig hadden vannelle en ik het er pas nog over dat er best een hoop toffe mensen in het FHF zitten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:48 schreef LaPeach het volgende:
[..]
haha het was het eerst wat in me opkwammaar lief is ze zeker
en tof
Nou dat is 1 ding wat zeker isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is ze zeker, toevallig hadden vannelle en ik het er pas nog over dat er best een hoop toffe mensen in het FHF zitten.
Met sommige heb ik ook best wel een speciale band.quote:
Ik heb het ook wel eens op mijn werk verteld maar dat snappen sommige ook niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:55 schreef belle1608 het volgende:
Ik vertelde over FHF aan mijn moeder, zegt ze, huh, maar die mensen ken je gewoon niet en toch wordt er heel veel geregeld (o.a. verteld over dingen die via Yska bij Rucky terecht zijn gekomen onderweg naar Merlijn), maar ook over de klusmeet bij Ingrid
Vond ze maar apart
dit dus.. ben ook niet altijd in staat om altijd te helpen maar waar ik kan en als ik iemand ergens een plezier mee kan doen zal ik dat zeker doenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:17 schreef maffemuts het volgende:
Wat Ehhe zegt, achter elke nick zit (in het algemeen genomen) een persoon met waarden en normen.
Natuurlijk zitten er rotte appels tussen, maar die pik je er vrij snel uit meestal...
FHF is gewoon![]()
Vind het ook heel jammer dat ik niet in de mogelijkheid ben om mensen te helpen, maar probeer altijd even te kijken of er echt niet iets weg kan wat een ander echt nodig heeft... (en weg kan/mag) want ook hier staan nog spulletjes van mijn schoonouders in huis, ga ik niet schijnheilig over doen, schaam me er ook niet voor
Totaal eens!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:17 schreef maffemuts het volgende:
Wat Ehhe zegt, achter elke nick zit (in het algemeen genomen) een persoon met waarden en normen.
Natuurlijk zitten er rotte appels tussen, maar die pik je er vrij snel uit meestal...
FHF is gewoon![]()
Vind het ook heel jammer dat ik niet in de mogelijkheid ben om mensen te helpen, maar probeer altijd even te kijken of er echt niet iets weg kan wat een ander echt nodig heeft... (en weg kan/mag) want ook hier staan nog spulletjes van mijn schoonouders in huis, ga ik niet schijnheilig over doen, schaam me er ook niet voor
Ingrid vertelde mij ook eens dat mensen het raar vonden dat ze op Internet om spullen en hulp ging vragen. Want waarom zou een vreemde je helpen? Ik denk dat die mensen nu ook wel hun mening kunnen bijstellen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:12 schreef Ehhe het volgende:
Ik denk dat mensen het ook snel onderschatten. Het is 'maar' internet... Maarja, achter elke nickname zit wel een echt persoon natuurlijk
Ik vind het ook tof hoe mensen hier voor elkaar klaarstaan
Ik denk dat met de mentaliteit van tegenwoordig te maken heeft, mensen zijn alleen nog maar met zichzelf bezig maar als je andere mensen kunt helpen en je doet zelf toch niks meer met de spullen waarom zou je het dan niet doen, of je gooit het weg of je maakt er een ander blij meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ingrid vertelde mij ook eens dat mensen het raar vonden dat ze op Internet om spullen en hulp ging vragen. Want waarom zou een vreemde je helpen? Ik denk dat die mensen nu ook wel hun mening kunnen bijstellen.
Mijn kleine simkaart, zat in een grote simkaart, dus ik heb ze weer ff in elkaar gedaan, toen paste hij in mijn oude telefoon en kon ik de nummers overzettenquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Mijn kleine simkaart, zat in een grote simkaart, dus ik heb ze weer ff in elkaar gedaan, toen paste hij in mijn oude telefoon en kon ik de nummers overzetten
Ah DAT was die knal die ik hier hoorde....quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ah DAT was die knal die ik hier hoorde....
Ik zit hier nog onder mijn bureau.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ah DAT was die knal die ik hier hoorde....
Weet je dat heeeeel zeker?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:12 schreef Ehhe het volgende:
Maarja, achter elke nickname zit wel een echt persoon natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |