010! Nou ja... net erbuiten dan...quote:
Een blauwe auto is meer dan genoegquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen blauwe kentekenplaten, geen taxi-pas en geen taxi-meter.
ik liep gisteren met rucky in de actin en prompt moest hij aan jou denken toen er een of ander stuk speelgoed van belle in de schappen lagquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:11 schreef belle1608 het volgende:
Haha flauw, ach het is vrijdag
Ok nog niet zo lang bezig dusBalen dat het niet lekker ging vandaag!
Ga dan maar lekker je 'frustratie' weggooien bij de Action
Zit hier ook niet in het dorp helaas!
haha niet slim dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:52 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja als je de verkeerde besteld hahaNu goede besteld, wordt morgen geleverd
Ik heb hem nog niet in gebruik gehad, maar Papabear heeft hem ook gekregen gister
Een etui met Belle erop idd, zelfs als ik buiten kom word ik nog met het FHF geconfronteerd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik liep gisteren met rucky in de actin en prompt moest hij aan jou denken toen er een of ander stuk speelgoed van belle in de schappen lag
Da's maar n beetje uit de regio.... scheelt maar 29quote:
Ja dat dus.. zie door de bomen het bos niet meer.. heb de mijne opgezegd maanden geleden omdat ze ineens alles gingen veranderen (Hi)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:29 schreef Merlijn het volgende:
Ik betaal al jarenlang 45 euro met (echt) onbeperkt internet. Belminuten krijg ik van zijn levensdagen niet op... Maar ik laat het lekker zo, de huidige abo's zijn me iets te beperkend...
Dammit, ik zie net dat ik een aanbieding op een Canon 24-105 heb gemist...![]()
![]()
Ik hoor hier en daar (lees: DJMO) dat Hollandsnieuwe wel een aardige is (voodaaafoon)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:31 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja dat dus.. zie door de bomen het bos niet meer.. heb de mijne opgezegd maanden geleden omdat ze ineens alles gingen veranderen (Hi)
thnx voor de tipquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik hoor hier en daar (lees: DJMO) dat Hollandsnieuwe wel een aardige is (voodaaafoon)
Ooo coolquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een etui met Belle erop idd, zelfs als ik buiten kom word ik nog met het FHF geconfronteerd.![]()
Zo eerst maar even gaan lunchen.
Hmm das balen!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:29 schreef Merlijn het volgende:
Ik betaal al jarenlang 45 euro met (echt) onbeperkt internet. Belminuten krijg ik van zijn levensdagen niet op... Maar ik laat het lekker zo, de huidige abo's zijn me iets te beperkend...
Dammit, ik zie net dat ik een aanbieding op een Canon 24-105 heb gemist...![]()
![]()
Ik liep gister langs een bedrijf dat 'belle' in de naam had, toen moest ik ook gelijk aan jou denkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ooo cool
Wat lief dat je aan mij dacht Rucky!
Hier 071 (vlakbij MaffeMuts)
Dat vind ik nou ook wel weer wat te ver gaan om te zeggen maar belle is iig wel een toffe meid.quote:
haha het was het eerst wat in me opkwamquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook wel weer wat te ver gaan om te zeggen maar belle is iig wel een toffe meid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |