Het laatste deel staat nu ook hierboven.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:36 schreef komrad het volgende:
yay nieuwe verslagen
En hopelijk komt er een vervolg, maar daar vrees ik een beetje voor gezien sommige opmerkingen het afgelopen jaar en de aankondiging van een 'slotconclusie'
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Velen hebben inmiddels gevraagd of er nog een vervolg aan zit te komen. Het simpele antwoord op deze vraag is nee.
We zijn met de dobbelsteen en met jullie op diverse avonturen geweest: eurolanden, europese landen en wereldwijd. Wat zou verder nog in dat rijtje passen? Niets zijn wij van mening. We hebben het hier lang over gehad, maar eigenlijk was dit gelijk wel duidelijk.
Daarnaast hebben we nu allebei een vriendin en de weinige tijd die we vrij kunnen nemen, willen we met onze vriendinnen doorbrengen. We zijn overigens na dit avontuur wel op dobbeldate geweest met de vriendinnen en hoe leuk dat ook was, zij zijn duidelijk geen dobbelpersonen..
Het is goed zo..
Adat ja! Het als tof om te lezen!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:15 schreef Skaai het volgende:
Heb ik me al die jaren opgedrongen en de liefde verklaard aan alle mogelijke dobbelstenen die er maar bestaan, hebben ze opeens ALLEBEI een vriendin!.
.
.
Ik heb ontzettend genoten van jullie avonturen en meer respect gekregen voor het mysterieuze blokje. Wie weet zijn er ooit een paar gekke Fokkers die het stok..eh blokje overnemen, maar zoals jullie dit hebben gedaan doet niemand het jullie na! En ik blijf mensen er overigens over vertellen.
Ja, wat zij zegt dusquote:Op zondag 1 juli 2012 14:15 schreef Skaai het volgende:
Heb ik me al die jaren opgedrongen en de liefde verklaard aan alle mogelijke dobbelstenen die er maar bestaan, hebben ze opeens ALLEBEI een vriendin!.
.
.
Ik heb ontzettend genoten van jullie avonturen en meer respect gekregen voor het mysterieuze blokje. Wie weet zijn er ooit een paar gekke Fokkers die het stok..eh blokje overnemen, maar zoals jullie dit hebben gedaan doet niemand het jullie na! En ik blijf mensen er overigens over vertellen.
Graag gedaan.quote:
Nee, maar binnenkort wel een schipholdate om je cadeau in ontvangst te nemen?quote:
Geen dank. En zonder de hulp van de users van FOK! was het niet half zo leuk geworden. Dus onze dank aan jullie allemaal.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:41 schreef Cobra4 het volgende:
Dank voor de reizen en verslagen UIO en Costa.
Dat gaat niet gebeuren. Sterker nog, ik zat te bedenken wat ik met de dobbelsteen ga doen. Ik denk dat ik hem stuur naar The Dog Bark Park Inn. Hij is immers ook groot en van hout en ik denk dat de omschrijving die bij Sweet Willy hing, ook van toepassing is op ons avontuur: A noble & absurd undertaking.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:48 schreef Blik het volgende:
Alles kan kapot, relaties ook.
Ik verwacht volgend jaar gewoon weer een nieuw avontuur
goed planquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat gaat niet gebeuren. Sterker nog, ik zat te bedenken wat ik met de dobbelsteen ga doen. Ik denk dat ik hem stuur naar The Dog Bark Park Inn. Hij is immers ook groot en van hout en ik denk dat de omschrijving die bij Sweet Willy hing, ook van toepassing is op ons avontuur: A noble & absurd undertaking.
Bijna het einde. We moeten bijvoorbeeld nog ons souvenir overhandigen aan een gelukkige FOK!ster. En ik ben nog steeds benieuwd of en hoe onze avonturen jullie geīnspireerd hebben. En we wachten vol spanning op de filmpjes van Costa.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Dus dit is het einde?Ongelofelijk bedankt voor al jullie avonturen en verslagen
In october ben ik er pas weer. En dan krijg je je geld ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, maar binnenkort wel een schipholdate om je cadeau in ontvangst te nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |