zoooo dat was even een vette anti climax na al die sex berichtenquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:03 schreef Mereltje het volgende:
Zeeman heeft grote katoenen hoge onderbroeken in de aanbieding, met een leuk motiefje, handig voor de mega kraamverbanden straks. Heb even wat ingeslagen.
heel even dacht ik dat je wat anders ging harkenquote:
b]Op donderdag 21 juni 2012 16:10 schreef Enfermera het volgende:[/b]
Was van plan even het onkruid (oerwoud/jungle inmiddels in voor- en achtertuin) te verwijderen, maar heb geen krukje om op te zittenNu regent het ook dus heb ik al helemaal geen zin meer
Maar had al speciaal handschoenen, harkje en schepje gekocht bij hema
![]()
Nouja, van het weekend dan maar.
ik zou graag met je meedoen.. maarja.. it takes two to tango!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Ja nu moet ik natuurlijk ook weer zwanger
Wordt veel te gezellig hier...
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Ja nu moet ik natuurlijk ook weer zwanger
Wordt veel te gezellig hier...
Wattan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:23 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
zoooo dat was even een vette anti climax na al die sex berichten
[..]
heel even dacht ik dat je wat anders ging harken
maar goed waar het hart van vol is zullen we maar zeggen![]()
tico gefeliciteerd![]()
en twinkle lekker genieten straks van je vakantie en alles even laten bezinken
hoop dat als ze er straks is dat alle gaatjes dicht zijn
verder een bagger dag op werk halverwege de middag had ik het echt benauwd en werd ik zooooo moe.
maar nu weer lekker thuis en afgekoeld onder de douche
Hoeveel kantjes is normaal?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:47 schreef LeNeHe het volgende:
Hier weinig te melden, vanmorgen het bevallingsplan doorgenomen. Moet nog één puntje met de gyn doornemen, maar het zag er goed uit en kreeg zelfs een compliment![]()
klopt! en dat vind ik niet eerlijk!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:50 schreef Sorbootje het volgende:
Ach je houdt altijd mensen die menen te moeten oordelen op basis van 1 kant van t verhaal.
Ik wilde al gaan zoekenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef Ticootje het volgende:
Gelukkig blijft de rel lekker op twitter. Dank voor de aardige reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |