Ja ik had alleen een beetje diarree voor de rest toppiequote:Op donderdag 21 juni 2012 20:15 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je kapsalon, was die nog lekker?
Nu is het iets minder ja, maar kan zo zijn dat er morgen 20 bij zijn in Tilburg.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Daar staan in totaal 20 kamers op, waarvan de meeste in Breda.
Het is geen leerwerk helaas, maar een kwestie van naar plaatjes kijken, simpele dingen opschrijven en hopen dat de corrector het goed keurt.quote:
haha hadden jongens in 5havo ook gedaan. Allemaal gemillimeterd!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Weddenschap/deal met klasgenoot, dat als ik slaag, ga ik mijn haar laten milimeteren. Ik ben gek
Maar ik heb echt zo'n half-lang kapsel, en dat heb ik nu al 4 jaar, dus met een kale kop herkent niemand me nog.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:21 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
haha hadden jongens in 5havo ook gedaan. Allemaal gemillimeterd!
misschien is het wel leuk, je weet het niet! Vorig jaar had ik nog heel lang haar, maar had het in de kerstvakantie tot mn schouders geknipt. Het was nog best leuk ook!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maar ik heb echt zo'n half-lang kapsel, en dat heb ik nu al 4 jaar, dus met een kale kop herkent niemand me nog.
Als ik slaag, staat hier volgende week een pic, beloofdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:42 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
misschien is het wel leuk, je weet het niet! Vorig jaar had ik nog heel lang haar, maar had het in de kerstvakantie tot mn schouders geknipt. Het was nog best leuk ook!
oke ik houd je eraan! & duim voor je dat je slaagt!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als ik slaag, staat hier volgende week een pic, beloofd
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:19 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
oh wacht, jij was het die mij mn diploma misgunde he? IN YOUR FACE, IK HEB HET GEHAALD
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:19 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
oh wacht, jij was het die mij mn diploma misgunde he? IN YOUR FACE, IK HEB HET GEHAALD
Ik dacht dat dat pas vanaf je 21ste mocht?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
Vandaag begonnen met m'n motorrijbewijs! Was echt zooo leuk.Wel gelijk de eerste les gevallen, maar ach..
dope! Motorrijden lijkt me echt tofquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
Vandaag begonnen met m'n motorrijbewijs! Was echt zooo leuk.Wel gelijk de eerste les gevallen, maar ach..
Niets aanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:18 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
dope! Motorrijden lijkt me echt tof
Maak je wel een mooie eerste indruk mee.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:18 schreef Lilliesleaf het volgende:
Oh, dat sowieso. Eerste collegedag ga ik op de motor naar de faculteit. Dat is al 2 jaar lang m'n doel.
Als ik dat niet doe, maak ik alsnog indruk. Ik ga een studie doen waar maar een kwart tot een derde van de studenten vrouw is en áls het een vrouw is dan is het vaak toch een beetje van het type 'wijde band shirts met spijkerbroek en vans'. Ik ben een type: Hoge hakken, rokjes en alles super getailleerd. Het grootste deel van de mannelijke studenten heeft nog nooit zo'n wezen van dichtbij gezien.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maak je wel een mooie eerste indruk mee.En dan kom ik met mijn scooter aan zetten.
Bij technische informatica is het net 10%quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:31 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe, maak ik alsnog indruk. Ik ga een studie doen waar maar een kwart tot een derde van de studenten vrouw is en áls het een vrouw is dan is het vaak toch een beetje van het type 'wijde band shirts met spijkerbroek en vans'. Ik ben een type: Hoge hakken, rokjes en alles super getailleerd. Het grootste deel van de mannelijke studenten heeft nog nooit zo'n wezen van dichtbij gezien.(zoals wel bleek toen ik daar een paar colleges ging volgen)
Scheikunde/Scheikundige Technologie.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef dramatic het volgende:
[..]
Bij technische informatica is het net 10%met geluk. wat ga je doen?
Eindhoven?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Scheikunde/Scheikundige Technologie.
Groningen, daar valt het gelukkig nog mee omdat het een gewone uni is en geen TU, maar toch.. best dramatisch eigenlijk. xD Het wordt denk ik de technologische variant, toch wat meer natuurkunde enzo, vind ik wel leuk. Later een beetje fabriekjes bouwen, ook leuk.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:31 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe, maak ik alsnog indruk. Ik ga een studie doen waar maar een kwart tot een derde van de studenten vrouw is en áls het een vrouw is dan is het vaak toch een beetje van het type 'wijde band shirts met spijkerbroek en vans'. Ik ben een type: Hoge hakken, rokjes en alles super getailleerd. Het grootste deel van de mannelijke studenten heeft nog nooit zo'n wezen van dichtbij gezien.(zoals wel bleek toen ik daar een paar colleges ging volgen)
Nicequote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Scheikunde/Scheikundige Technologie.
Dat is inderdaad jammerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:36 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Groningen, daar valt het gelukkig nog mee omdat het een gewone uni is en geen TU, maar toch.. best dramatisch eigenlijk. xD Het wordt denk ik de technologische variant, toch wat meer natuurkunde enzo, vind ik wel leuk. Later een beetje fabriekjes bouwen, ook leuk.Maar toch, weinig 'meisjes-meisjes' op zo'n opleiding.. beetje jammer.
Om uiterlijk word je niet raar aangekeken in technische studies hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:39 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ach.. verder pas ik wel bij de mensen daar, gelukkig. Ik ben namelijk wel een echte nerd.
Dat zeg jij.. ik kom al best vaak op de faculteit vanwege vrienden die al studeren en dat ik ze daar zie.. je ziet die jongens gewoon staren met een gezicht van: 'wtf is this creature', terwijl ik voor mijn doen niks bijzonders aan heb, pumps en een rokje, mijn standaard outft, zeg maar.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:43 schreef dramatic het volgende:
[..]
Om uiterlijk word je niet raar aangekeken in technische studies hoorkomt vast goed
Gewoon spang dusquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
je ziet die jongens gewoon staren met een gezicht van: 'wtf is this creature', terwijl ik voor mijn doen niks bijzonders aan heb, pumps en een rokje, mijn standaard outft, zeg maar.
Jij komt er dan ook als 'vreemde' binnenlopen.. logisch dat iedereen even opkijkt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat zeg jij.. ik kom al best vaak op de faculteit vanwege vrienden die al studeren en dat ik ze daar zie.. je ziet die jongens gewoon staren met een gezicht van: 'wtf is this creature', terwijl ik voor mijn doen niks bijzonders aan heb, pumps en een rokje, mijn standaard outft, zeg maar.
edit: niet de vrienden, maar de overige vreemde jongens op de faculteit.
Tussenjaar nemen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:48 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Gewoon spang dus![]()
Maar effe serieus, zijn er nog mensen die een tussenjaar nemen? Ben echt bang dat ik forever alone ben volgend jaar, veel vrienden gaan op kamers wonen
In het faculteitsgebouw zitten scheikunde, scheikundige technologie, wiskunde, natuurkunde en van die gebieden alle onderzoekslaboratoria.. niemand kent daar iedereen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:00 schreef dramatic het volgende:
[..]
Jij komt er dan ook als 'vreemde' binnenlopen.. logisch dat iedereen even opkijkt.
.. Ik snap de link niet eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:04 schreef Etsu het volgende:
Groningers kennen gewoon geen chicks, daarom keken ze raar op.
Vandaar dat het mijn stad wordt
Je loopt achter.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
.. Ik snap de link niet eerlijk gezegd.
Hij wil graag weinig chicks zien want hommo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
.. Ik snap de link niet eerlijk gezegd.
Nou ik schijt ook zeven kleuren stront als ik denk aan daar volgend jaar de weg moeten vinden en alles.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef FokNederland het volgende:
Je druk maken over een stad + studenten, je komt er toch om te studeren.
Gewoon tentamens halen en ondertussen elk moment van de dag bier drinken en een jongen spotten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef FokNederland het volgende:
Je druk maken over een stad + studenten, je komt er toch om te studeren.
Ik ook hoor, want ik ga 250 km verderop wonen en studerenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ik schijt ook zeven kleuren stront als ik denk aan daar volgend jaar de weg moeten vinden en alles.
Ik ben al jong voor de universiteit, zie er ook nog jonger uit dan ik ben, ben hartstikke klein. Ik kijk naar dat aspect echt niet uit![]()
Je druk maken over leeftijdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ik schijt ook zeven kleuren stront als ik denk aan daar volgend jaar de weg moeten vinden en alles.
Ik ben al jong voor de universiteit, zie er ook nog jonger uit dan ik ben, ben hartstikke klein. Ik kijk naar dat aspect echt niet uit![]()
Ja gelukkig gaan drie mensen van school dezelfde studie doen.. Wel jongens, maar kan er goed zat mee opschieten. Eentje zit ik al dertien jaar bij in de klas, kan dit er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook hoor, want ik ga 250 km verderop wonen en studerenMaar gelukkig ken ik mensen daar dus kom niet alleen voor te staan. En tijdens de studie enzo leer je ook weer mensen kennen
Hahahaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:10 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Je druk maken over leeftijd, zolang je maar niet lelijk bent.
Zie dat in de praktijk niet gebeuren. Je hebt bijvoorbeeld miniwijkjes in Groningen waar studentencontainers staan en waar überhaupt alleen studenten in mogen. Dan heb je dus straten waar de bezetting door studenten 100% is, omdat het zo is bedoeld.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:12 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, Groningen staat in het nieuws.
http://mobiel.nu.nl/pda/a(...)volksverhuizing.html
Laatst ging ik een jurk passen, zegt de verkoper: waar is het voor?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
HahahaNou stond vandaag jurkjes te passen voor diplomauitreiking, zegt er een man tegen me: nou staat je goed meid, mooi lijntje heb je.
Beetje een dafuq moment maar ach, goed voor je ego
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Werchter is dat dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:44 schreef Gezicht het volgende:
Morgen boeken inleveren, diploma-uitreiking zit ik op Werchter dus morgen voor het laatst naar m'n middelbare school.
Hahaha, wink wink nudge nudgequote:Op zondag 24 juni 2012 13:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Laatst ging ik een jurk passen, zegt de verkoper: waar is het voor?
ik: een Turkse bruiloft
hij: ohh ik hou wel van turkse meisjes... en turks eten
ok
Ik ben net zeventien. Dat zal het wel worden ja, komt vast goed met mijn sociale vaardighedenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:35 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Ik was ook de jongste (iig van mijn klas). Gewoon achter de rest aanlopen, zo eng is het niet
Ja precies, ik was ook 17 en merkte weinig verschil met mijn 25 jarige klasgenoten.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben net zeventien. Dat zal het wel worden ja, komt vast goed met mijn sociale vaardigheden
Spannend! Maar, nu nog moeten herkansen?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Woensdag hét bericht, ga ik slagen in 1 keer, of zou ik toch moeten herkansen.. Ik ben benieuwd
Gesplitst examen gedaan, mag nog herkansen in het 3e tijdvakquote:Op maandag 25 juni 2012 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Spannend! Maar, nu nog moeten herkansen?
Ik.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:26 schreef Renn het volgende:
Ben ook 17.
Woensdag diplomauitreiking. Wie heeft er een mooie handtekening?
Ah, ok!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gesplitst examen gedaan, mag nog herkansen in het 3e tijdvak
Ik vond het ook heel spannend toendertijdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb geen handtekeningquote:Op maandag 25 juni 2012 23:26 schreef Renn het volgende:
Ben ook 17.
Woensdag diplomauitreiking. Wie heeft er een mooie handtekening?
Spannend!!! Komt goedquote:Op maandag 25 juni 2012 23:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Woensdag hét bericht, ga ik slagen in 1 keer, of zou ik toch moeten herkansen.. Ik ben benieuwd
Ik zal het me ook wel erger voorstellen dan het daadwerkelijk wordtquote:Op maandag 25 juni 2012 23:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel spannend toendertijdmaar uiteindelijk valt het allemaal wel mee hoor! Iedereen zit een beetje in hetzelfde schuitje van de eerstejaars dat scheelt
Heb je geen vaste? Je kan niet zomaar van handtekening wijzigen lijkt me.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:08 schreef Renn het volgende:
Ik ben een mooie aan het ontwerpen, ik wil wel even een mooie handtekening op mijn diploma(s).
Nog niet nee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je geen vaste? Je kan niet zomaar van handtekening wijzigen lijkt me.
Ja maar andere Kunst dan die drama, muziek etc.quote:
Maar er staatquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja maar andere Kunst dan die drama, muziek etc.
Ja, en het max, aantal punten klopt niet met wat op mijn examen stond. Kunstgeschiedenis was namelijk 84 punten.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
Spanning ende sensatie vandaag!*duimt*
Ik kreeg óók vandaag mijn cijfers terug en heb m'n bachelor gehaaldDus ik straal wat positieve energie uit naar de wachtenden! Of je nou een gemiddelde wilt opkrikken óf dat alles er vanaf hangt!
Goed nieuws!quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:08 schreef Lutte het volgende:
Vanochtend een belletje van m'n mentor, van een 7,4 een 8,2 gemaakt voor Duits. Nu dus een acht gemiddeld voor dat vak, jeeej!
Zekerquote:
Niet zo gek ook, hoor van alle kanten dat tv2 moeilijker was dan tv1.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
ZekerVan de herprofileerders hadden blijkbaar maar weinig het gehaald, en het nieuws over de herkansers is ook niet erg positief
Hadden ze dat jou aan de telefoon gezegd of heb je van anderen resultaten gehoord?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
ZekerVan de herprofileerders hadden blijkbaar maar weinig het gehaald, en het nieuws over de herkansers is ook niet erg positief
Ze zei dat ik één van de weinige was die het nog had verbeterd (herprofileren) en dat de herkansingen ook tegenvielen, maar dan vooral op havo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hadden ze dat jou aan de telefoon gezegd of heb je van anderen resultaten gehoord?
Oh wat spannendquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Havo tv2 was ook veel moeilijker volgens mij klasgenoten. Ik moet dus wachten tot de examensecretaris bij mij op school (geen idee wie dat is trouwens) mijn cijfer heeft doorgegeven aan mijn mentor, zodat hij mij kan bellen met het goede of slechte nieuws. Cijfers zijn al vanaf 10 uur bekend.
Jep, ik hoop dat het niet nodig is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh wat spannendJe had nog een derde tijdvak toch?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
GESLAAGDHeb zelfs economie van een 4 naar een 5 weten op te halen, en voor kunstgeschiedenis had ik een 6.2 gehaald. Wat een ontlading hier zeg
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
GESLAAGDHeb zelfs economie van een 4 naar een 5 weten op te halen, en voor kunstgeschiedenis had ik een 6.2 gehaald. Wat een ontlading hier zeg
Danku dankuquote:
Congratzz!! Dus dat betekent millimeteren he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Trotsquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:53 schreef Etsu het volgende:
Een 5,2 ipv een 4,7, nog steeds 6 afgerond.
Ach, staat netter dan een 4,7.
Ik snap alleen niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen.quote:
Geen spanning, kan een hoop schelenquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen.
Met examencursus, leren etc.: 4,7
Helemaal NIKS doen, afgeraffeld maken, niet geconcentreerd: 5,2
Zie jij de logica?
Stiekem hoopte ik dat je het gladjes vergeten wasquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:55 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Congratzz!! Dus dat betekent millimeteren he?
Danku!quote:
Goed zo!quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:53 schreef Etsu het volgende:
Een 5,2 ipv een 4,7, nog steeds 6 afgerond.
Ach, staat netter dan een 4,7.
Yay! Super zeg!quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Balen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:24 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ben nu definitief gezakt helaas door 5,5 norm. Had voor Duits 1ste tijdvak 4,1 gehaald en met de herkansing een 6,6. Maar ik had een 7,1 nodig om te slagen. Helaas
Wat klotequote:Op woensdag 27 juni 2012 13:24 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ben nu definitief gezakt helaas door 5,5 norm. Had voor Duits 1ste tijdvak 4,1 gehaald en met de herkansing een 6,6. Maar ik had een 7,1 nodig om te slagen. Helaas
Zonde, maar nu gewoon volgend jaar ass kicken!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:24 schreef Nutkicker22 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zonde, maar nu gewoon volgend jaar ass kicken!
ghehehe you promised!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Stiekem hoopte ik dat je het gladjes vergeten was
[..]
Danku!
Ik en mijn domme acties ook altijdquote:
Ik vind ook wel dat je een 5,5 gemiddeld zou moeten kunnen halen, maar de factor stress/spanning is zo groot dat ik niet denk dat je kunt zeggen dat de mensen die lager dan een 5,5 het niveau niet hebben. En ik begrijp dat je ergens een lijn moet trekken, maar ik vind dit niet helemaal eerlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik vind het niet zo'n stomme regel. Lijkt me niet meer dan logisch dat je gewoon over-all een beetje fatsoenlijk scoort en de grens moet je érgens leggen. Als je nou heel veel 8-en hebt en 2 onvoldoendes voor vakken waar je helaas gewoon geen talent voor hebt: soit, maar de 5,5 gemiddeld niet halen...
dan zeg ik: hup, schouder eronder en hup voor >6.5 gemiddeld.
Dat neemt niet weg dat het ontzettend klote is, zakken![]()
Maar, zoals ik al tegen nutkicker zei:
[..]
Njah, daarom gewoon zorgen dat je voor je SE's goed scoort. Ik zuig ook als 't aankomt op tentamens/examens en andere momentopnames die héél belangrijk zijn, zoals de CE's, dus heb me vrij snel aangeleerd om te compenseren met de minder stressvolle evenementen. Maargoed, zoals ik al zei: 't blijft natuurlijk kut.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind ook wel dat je een 5,5 gemiddeld zou moeten kunnen halen, maar de factor stress/spanning is zo groot dat ik niet denk dat je kunt zeggen dat de mensen die lager dan een 5,5 het niveau niet hebben. En ik begrijp dat je ergens een lijn moet trekken, maar ik vind dit niet helemaal eerlijk.
Maar juist dat compenseren gaat nu dus niet meerquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Njah, daarom gewoon zorgen dat je voor je SE's goed scoort. Ik zuig ook als 't aankomt op tentamens/examens en andere momentopnames die héél belangrijk zijn, zoals de CE's, dus heb me vrij snel aangeleerd om te compenseren met de minder stressvolle evenementen. Maargoed, zoals ik al zei: 't blijft natuurlijk kut.
Ik ben meer voor een 7,0 gemiddeld, we moeten maar eens ophouden met die papiertjes gratis weggeven.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:44 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Volgend jaar minimaal 6,5 gemiddeld halen om te kunnen slagen.
En sowieso geen onvoldoendes op de lijst.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben meer voor een 7,0 gemiddeld, we moeten maar eens ophouden met die papiertjes gratis weggeven.
Dat compenseren kan nog wel hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar juist dat compenseren gaat nu dus niet meer
Maar idd, je kunt er lang en kort over lullen, het is gewoon kut.
Wat is het probleem ermee dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed joh, een mening zonder onderbouwende argumenten, jij komt er wel.
Deze man weet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef FokNederland het volgende:
[..]
En sowieso geen onvoldoendes op de lijst.
Als je hem tript op CE's en je moet daar een 5,5 gemiddeld voor halen, kun je daar niet compenseren met SE's. Gemiddeld samen wel natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat compenseren kan nog wel hoor.
Zoals in mijn geval: één vak heel hoog halen, en dan kan je makkelijk vier vijven compenseren. En die vijven kan je compenseren met een 6 of hoger voor je SE zodat je alsnog een voldoende uitkomt.
Sowieso mensenquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:48 schreef Etsu het volgende:
Mensen die denken dat je enkel ene papiertje mag krijgen als je een kei bent in alles wat je voorgeschoteld krijgt.
Gewoon lager niveau gaan doen als je geen fucking 5,5 gemiddeld kan halen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:48 schreef Etsu het volgende:
Mensen die denken dat je enkel ene papiertje mag krijgen als je een kei bent in alles wat je voorgeschoteld krijgt.
X beweren, en dan over Y hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon lager niveau gaan doen als je geen fucking 5,5 gemiddeld kan halen?
Daar ging het over. Lezen, klapjosti.quote:
chanantquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:50 schreef Lutte het volgende:
Vanmiddag diplomauitreiking, ze laten je schoolfoto uit de eerste en van dit jaar zien en er wordt wat over je verteld. Wat kijk ik hier tegenop
5.9, moest een 6.2 halen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Balen.Wat moest je halen en wat heb je gehaald?
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:51 schreef rubensanti het volgende:
[..]
5.9, moest een 6.2 halen.
Ook al ben ik er zelf op gezakt, vind ik de 5.5 regel eigenlijk wel logisch. Als je je diploma alleen haalt doordat je hoge SE cijfers hebt en je allemaal onvoldoendes haalt voor je CE ben je het eigenlijk niet waardig.
Ik heb twee examens finaal verkloot en de rest wel redelijk gemaakt. Dat heeft me helaas de kop gekost. Volgend jaar de vavo, maar dan ga ik wel met mooie cijfers slagen hoop ik
Je snapt het niet. Misschien staan ze GEMIDDELD wel een zeven of hoger, maar de 5,5 regel gaat alleen over je CE's gemiddeld. En er zijn honderdduizend redenen waarom je die twee weken kunt verprutsen, en dan kunnen je cijfers en de vier, vijf of zes jaar ervoor nog zo goed zijn, jammer dan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon lager niveau gaan doen als je geen fucking 5,5 gemiddeld kan halen?
Ja, dat vind ik dan oprecht spijtig voor hem/haar. Maar je moet toch ergens een grens stellen als je het niveau van scholieren omhoog wil halen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
En er zijn honderdduizend redenen waarom je die twee weken kunt verprutsen, en dan kunnen je cijfers en de vier, vijf of zes jaar ervoor nog zo goed zijn, jammer dan.
110kg dikkerdjequote:Op woensdag 27 juni 2012 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die niet zoals ik 110 kg wegen, 5% bf hebben.
[..]
Ja, dat vind ik dan oprecht spijtig voor hem/haar. Maar je moet toch ergens een grens stellen als je het niveau van scholieren omhoog wil halen?
Ja echtquote:
Dat deden ze bij m'n zusje ook! Bij ons gelukkig nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:50 schreef Lutte het volgende:
Vanmiddag diplomauitreiking, ze laten je schoolfoto uit de eerste en van dit jaar zien en er wordt wat over je verteld. Wat kijk ik hier tegenop
Misschien moet je dan ook echt het niveau verhogen en niet alleen een regeltje instellen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die niet zoals ik 110 kg wegen, 5% bf hebben.
[..]
Ja, dat vind ik dan oprecht spijtig voor hem/haar. Maar je moet toch ergens een grens stellen als je het niveau van scholieren omhoog wil halen?
Suggesties hoe?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Misschien moet je dan ook echt het niveau verhogen en niet alleen een regeltje instellen?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:58 schreef Paxcon het volgende:
Geldt de 5.5 regel volgend jaar ook gewoon weer?
Combinatie van beide denk ik sowieso. Maargoed, als je soms ziet wat er van de middelbare school af komt en hoe men schrijft. Als men het Nederlands al niet eens fatsoenlijk beheerst..quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Misschien moet je dan ook echt het niveau verhogen en niet alleen een regeltje instellen?
Nee, maar je hebt mensen die bagger zijn in Engels en op CE een 4 halen. Met deze nieuwe regel zijn ze dan gelijk gezakt, maar met 5.5-regel is dit nog weg te poetsen met een 7.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:57 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, mensen zeggen dat de regel wat volgend jaar geldt (1 vijf voor de kernvakken) véél zwaarder weegt dan de 5,5-regel. Ik geloof dit niet zo eigenlijk. Heb nooit iemand zien slagen met 2 vijven voor de kernvakken. Jullie wel?
Met de nieuwe regel zijn ze met een 4 op CE niet gezakt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt mensen die bagger zijn in Engels en op CE een 4 halen. Met deze nieuwe regel zijn ze dan gelijk gezakt, maar met 5.5-regel is dit nog weg te poetsen met een 7.
Alleen nog echte docenten voor de klas, geen onderbouwdocent voor een bovenbouwklas zetten 'want dat kan ie wel'.quote:
U serious?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met de nieuwe regel zijn ze met een 4 op CE niet gezakt.
Het gaat om eindcijfers.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
U serious?
Ik dacht dat je niet lager dan een 5 mocht halen en op de andere twee vakken niet lager dan een 6.
Ja, en waar halen we die docenten vandaan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alleen nog echte docenten voor de klas, geen onderbouwdocent voor een bovenbouwklas zetten 'want dat kan ie wel'.
Geen natuurkundeleraar die 'ook wel' wiskunde kan geven, die dingen.
Geld investeren heet dat. Dan komen die docenten vanzelf wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en waar halen we die docenten vandaan?
Oh zo eensquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Combinatie van beide denk ik sowieso. Maargoed, als je soms ziet wat er van de middelbare school af komt en hoe men schrijft. Als men het Nederlands al niet eens fatsoenlijk beheerst..maargoed, tegenwoordig is iedereen die geen d van een t kan onderscheiden meteen dyslect.... Al die excuses, al die smoesjes, waardoor de mensen die écht problemen hebben met dyslexie niet meer serieus genomen worden. 't Zelfde geldt voor al die ADHD en autisten. Vroeger was je gewoon 'dom', nu moet iedereen 'hoogopgeleid' zijn en lukt dat niet, dan heb je een verzachtende omstandigheid.
Ik heb ook extra tijd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh zo eensJe mag het alleen niet hardop zeggen
Iedereen heeft ook maar extra tijd tegenwoordig, viel me op tijdens de examens. Dyslecten, ADD'ers, ADHD'ers. Leestoetsen op examens worden voorgelezen door de computer. Dat is toch geen lezen meer?
Spijker op de kopquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..] Vroeger was je gewoon 'dom', nu moet iedereen 'hoogopgeleid' zijn en lukt dat niet, dan heb je een verzachtende omstandigheid.
Wat betere werkomstandigheden en salaris. Ik snap best dat je met je universitaire opleiding niet voor 1600 euro per maand ontelbaar meer uren gaat draaien dan uitgekeerd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en waar halen we die docenten vandaan?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:04 schreef FokNederland het volgende:
Ik heb nog steeds geen werk trouwens
gewoon hosselen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:04 schreef FokNederland het volgende:
Ik heb nog steeds geen werk trouwens
Bij mij ook vanavondquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:50 schreef Lutte het volgende:
Spijker op de kopquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Spijker op de kop
WO/hbo moet niet meer de norm zijn, gewoon mensen die een beroep leren ook weer leren waarderen, heb je meer aan dan de gemiddelde 'student' tegenwoordig
Maandag belde ik de AH op zegt hij ''Ik wou je dinsdag bellen'', ik zo ''Dus u belt me morgen '' hij ''Ja''. Ik de hele dag gisteren thuisblijven, belt hij niet.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:05 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Maandag belde ik de AH op zegt hij ''Ik wou je dinsdag bellen'', ik zo ''Dus u belt me morgen '' hij ''Ja''. Ik de hele dag gisteren thuisblijven, belt hij niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, daar heb je het alquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook extra tijd.![]()
Terwijl ik geen echte reden heb.
Welk pauperfiliaal is dat? Al zie ik mijn TL daar ook voor aan: die vergeet ook alles.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:05 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Maandag belde ik de AH op zegt hij ''Ik wou je dinsdag bellen'', ik zo ''Dus u belt me morgen '' hij ''Ja''. Ik de hele dag gisteren thuisblijven, belt hij niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben aangenomen, maar ik moest even een week wachten omdat ze net mensen aan hebben genomen. Nu is het ondertussen al bijna een maand verder.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:06 schreef Etsu het volgende:
Waarom vraag je niet meteen of hij nu kon vertellen of je bent aangenomen...
Waarop wachten?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen, maar ik moest even een week wachten omdat ze net mensen aan hebben genomen. Nu is het ondertussen al bijna een maand verder.
Breek me de bek niet open, onzinstudies zijn m'n andere stokpaardjequote:Op woensdag 27 juni 2012 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Spijker op de kop
Ik word er zo ziek van dat iedereen neerkijkt op de vuilnisman, de loodgieter, de buschauffeur, etc. Je voelt je toch niet meer gerespecteerd als je zo'n beroep uitoefent. Een beroep dat nét zo belangrijk is voor een samenleving, wellicht nog belangrijker dan die muts die met wat funding onderzoek doet naar het effect van de kleur winkelmandjes op de gemoedstoestand van de vrouwelijke winkelaar tussen de 20 en 35 bij de JUMBO.
De reden dat ik tijdsverlenging heb is dat er wat aan m'n oren mankeert. En daardoor ben je ook minder de taal machtig (meer moeite met taal begrijpen oid, want je neemt het ook minder snel op). De meeste doven hebben daar last van, maar ik echter niet. Maar waar trek je een grens?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, daar heb je het alNee grapje, ik vind het goed dat je niet meer gelijk af wordt geschreven omdat je moeite hebt met lezen. Maar ik hoor net iets te vaak dat iemand eerst te weinig tijd had voor toetsen en pappie toen een afwijking is gaan zoeken
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:08 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Ze moesten de dingen even op orde krijgen. De nieuwe mensen even inwerken enzo.
Ze testen uit hoeveel geduld je hebt/had, en dat heb je niet want je belde ze op en tja..quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze dat dan, dat slaat nergens op zeg het dan meteen bij het eerste gesprek.
Maar dat is ook wel een heel ander verhaalquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
De reden dat ik tijdsverlenging heb is dat er wat aan m'n oren mankeert. En daardoor ben je ook minder de taal machtig (meer moeite met taal begrijpen oid, want je neemt het ook minder snel op). De meeste doven hebben daar last van, maar ik echter niet. Maar waar trek je een grens?
Heb het maar 2x gebruikt bij de CE's/SE's afgelopen 4 jaar, dus dat valt reuze mee.
Vent, ze waren mij ''vergeten''. Ik heb liever dat hij dan meteen zegt als ik bel, nee we nemen je niet aan. Maar ik durf nu eigenlijk er niet heen te bellen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze testen uit hoeveel geduld je hebt/had, en dat heb je niet want je belde ze op en tja..
Nou ja, ik vind dat die studies best mogen blijven bestaan, maar dat er reëler gekeken moet worden naar het ontwikkelingspatroon van mensen die zo'n studie doen voor hun plezier. Ik kan me héél goed voorstellen dat je naar de kunstacademie wilt. Echt, heus. Maar je krijgt dan geld voor een opleiding waar de kans best groot is dat je niet (direct) wat vindt wat bij die opleiding aansluit. Voor dat soort 'afgestudeerden' zou er best een mindering van werkeloosheidsuitkering mogen zijn: je wist toen je begon dat je kansen niet goed waren, dus nou ja, hè? Neem maar een andere baan aan totdat je wel wat vindt dat naar je gading is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, onzinstudies zijn m'n andere stokpaardje
Voor Engels (havo/vwo) kreeg ik ondertiteling erbij. Vragen etc. gewoon zelfde.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar dat is ook wel een heel ander verhaalUit interesse, hoe werd dit opgelost met luistertoetsen?
Vriend van me zei ooit (als grapje): ADHD, dan ben je druk, zou je eigenlijk twintig minuten korter moeten krijgen!
Niet altijd helemaal waar maar moest wel lachen
Gewoon langsgaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:11 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Vent, ze waren mij ''vergeten''. Ik heb liever dat hij dan meteen zegt als ik bel, nee we nemen je niet aan. Maar ik durf nu eigenlijk er niet heen te bellen.
Nice.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:53 schreef Duderd het volgende:
her gelukt9 gemiddeld voor wiskunde, vwo
Een negen voor A is nog steeds iets om trots op te zijn hoor.quote:
jammerquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:24 schreef Nutkicker22 het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:29 schreef Lutte het volgende:
Ja, en van de anderen, leuke quotes en zo![]()
En er gingen leraren optredenEen docent Nederlands die Green day zingt
Jeugdfoto's van de leraren staan altijd bij ons in de schoolkrant, moeten we raden wie het is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:40 schreef Lutte het volgende:
HahahaHerkenbaar
Ook wel leuk: jeugdfoto's van leraren
En ff langs m'n oude leraar natuurkunde met wie ik drie jaar mot heb gehad en die me hoogstpersoonlijk maatschappijstroon wilde laten doen, vertellen dat ik een 7,3 voor m'n CSE had en een zeven afgerond stond. Zijn reactie: was de basis toch goed.
Haha, das wel geniaalquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jeugdfoto's van de leraren staan altijd bij ons in de schoolkrant, moeten we raden wie het is.
Oeh, dat kwam vast hard aan voor hem.
Pokerfacequote:Op woensdag 27 juni 2012 22:52 schreef Rezania het volgende:
Dat valt nog vies tegen hoor, bij één leraar duurde het zelfs 3 weken voordat hij was geraden.
Nou ja, dat is het belangrijkste toch?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
Gisteravond diploma-uitreiking gehad. Ik dacht fijn op alfabetische volgorde maar het was pure willekeur. Ik was al allerlaatste![]()
Maar voor een grote zaal met 400 á 450 man mocht ik apart nog naar voren komen voor: "Meest kunstzinnige handschrift diploma".
Nog je cijfer opgehaald?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:23 schreef Ayca het volgende:
Die van mij is volgende week maar geen idee hoe of watstaat onderop wel dat er een drankje is na afloop..
Waar staat die kerk eigenlijk, in het centrum?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:33 schreef Blistering het volgende:
Vandaag m'n uitreiking gehad in de grote kerk te Apeldoorn. Was erg gezellig, had ik niet verwacht van mijn school. Enige nadeel was dat ik als laatste mocht v/d 60 leerlingen, want achternaam beginnend met een W
Maar goed, eindelijk binnen dat diploma, dus gelijk kopie gemaakt voor m'n toekomstige school.
Wat voor cijfers heb je gehaald?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:47 schreef Dennisweb het volgende:
Toch nog even melden dan. Bij de diploma-uitreiking is bekendgemaakt dat ik behoor tot de beste 10% van Nederland van het HAVO.
Ik dacht dat Socrates lidmaatschappen alleen voor VWO waren? Of had dit niks met Socrates te maken?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:47 schreef Dennisweb het volgende:
Toch nog even melden dan. Bij de diploma-uitreiking is bekendgemaakt dat ik behoor tot de beste 10% van Nederland van het HAVO.
Had inderdaad met Socrates te maken. Wel leuk: mijn school is geen partner. Je mag lid worden, voor 30 euro per jaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:07 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik dacht dat Socrates lidmaatschappen alleen voor VWO waren? Of had dit niks met Socrates te maken?
Als dat bij de beste 10% van NL hoort dan hoort FokNederland daar ook bij. En ik ook trouwens. Prima lijst overigens hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:00 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Had inderdaad met Socrates te maken. Wel leuk: mijn school is geen partner. Je mag lid worden, voor 30 euro per jaar.
@Paxcon:
Geschiedenis: 7
Economie: 6
Maatschappijleer: 7
Informatica: 9
Aardrijkskunde: 6
Frans: 7
Engels: 8
Duits: 7
Nederlands: 8
Dat is al bij de beste 10%?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:00 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Had inderdaad met Socrates te maken. Wel leuk: mijn school is geen partner. Je mag lid worden, voor 30 euro per jaar.
@Paxcon:
Geschiedenis: 7
Economie: 6
Maatschappijleer: 7
Informatica: 9
Aardrijkskunde: 6
Frans: 7
Engels: 8
Duits: 7
Nederlands: 8
Ja, het verwonderde mij ook een beetje. Maar goed, het zal wel zo zijn dan. Die 9 van Informatica doet blijkbaar veel goeds.quote:
Als dat bij de beste 10% hoort, sta ik bij de beste 1% man. Overigens wel goede cijferlijst hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Als dat bij de beste 10% van NL hoort dan hoort FokNederland daar ook bij. En ik ook trouwens. Prima lijst overigens hoor.
Tja, ik denk dat jij ook gewoon VWO had moeten kiezen i.p.v. HAVO.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:03 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Als dat bij de beste 10% hoort, sta ik bij de beste 1% man. Overigens wel goede cijferlijst hoor.
Dit. Ongelooflijk dat je havo gedaan hebt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:13 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat jij ook gewoon VWO had moeten kiezen i.p.v. HAVO.
Wat is dat ''Socrates'' dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:24 schreef Unsub het volgende:
Diploma-uitreiking was verrassend leuk
Ook ik heb tevens een uitnodiging voor Socrates gekregen.. (8.1 gemiddeld voor CE's, 7.9 gemiddeld eindcijfer) Altijd leuk voor m'n CV, nietwaar?
Zeg dan gewoon een jaartje jonger!quote:
Bedankt.quote:
Tja, 17 klinkt weer zo jong.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon een jaartje jonger!
Dan ben ik ouder dan jij.. NU VOEL IK ME OUDquote:Op zondag 1 juli 2012 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Tja, 17 klinkt weer zo jong.
En jij bent hoe oud?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dan ben ik ouder dan jij.. NU VOEL IK ME OUD
Misverstandje.. Ik bedoelde natuurlijk niet in die ene post ''jaartje jonger'', maar ''jaartjes jong''.quote:
Ah.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Misverstandje.. Ik bedoelde natuurlijk niet in die ene post ''jaartje jonger'', maar ''jaartjes jong''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |