Ja ik had alleen een beetje diarree voor de rest toppiequote:Op donderdag 21 juni 2012 20:15 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je kapsalon, was die nog lekker?
Nu is het iets minder ja, maar kan zo zijn dat er morgen 20 bij zijn in Tilburg.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Daar staan in totaal 20 kamers op, waarvan de meeste in Breda.
Het is geen leerwerk helaas, maar een kwestie van naar plaatjes kijken, simpele dingen opschrijven en hopen dat de corrector het goed keurt.quote:
haha hadden jongens in 5havo ook gedaan. Allemaal gemillimeterd!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Weddenschap/deal met klasgenoot, dat als ik slaag, ga ik mijn haar laten milimeteren. Ik ben gek
Maar ik heb echt zo'n half-lang kapsel, en dat heb ik nu al 4 jaar, dus met een kale kop herkent niemand me nog.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:21 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
haha hadden jongens in 5havo ook gedaan. Allemaal gemillimeterd!
misschien is het wel leuk, je weet het niet! Vorig jaar had ik nog heel lang haar, maar had het in de kerstvakantie tot mn schouders geknipt. Het was nog best leuk ook!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maar ik heb echt zo'n half-lang kapsel, en dat heb ik nu al 4 jaar, dus met een kale kop herkent niemand me nog.
Als ik slaag, staat hier volgende week een pic, beloofdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:42 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
misschien is het wel leuk, je weet het niet! Vorig jaar had ik nog heel lang haar, maar had het in de kerstvakantie tot mn schouders geknipt. Het was nog best leuk ook!
oke ik houd je eraan! & duim voor je dat je slaagt!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als ik slaag, staat hier volgende week een pic, beloofd
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:19 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
oh wacht, jij was het die mij mn diploma misgunde he? IN YOUR FACE, IK HEB HET GEHAALD
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:19 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
oh wacht, jij was het die mij mn diploma misgunde he? IN YOUR FACE, IK HEB HET GEHAALD
Ik dacht dat dat pas vanaf je 21ste mocht?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
Vandaag begonnen met m'n motorrijbewijs! Was echt zooo leuk.Wel gelijk de eerste les gevallen, maar ach..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |