En ook niet die van mij.quote:
Niet alleen daar, zijn er 2 binnen een uur als ik de storingen zo zie. Ziekquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:44 schreef Don_Vanelli het volgende:
Voor de grap is alvast iemand tussen Rotterdam en Breda voor de trein gesprongen. Kan de ns zich daar alvast voor indekken
OT: kan niet wachten tot de frontlinie rotterdam bereikt!
Zal tijd worden, met hun friet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:29 schreef OnweersComplex het volgende:
België zal van de kaart geveegd worden
Ik zie het ook donkerder worden. Zwijndrecht hierquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Wordt donker hier , ten zuiden van Rotterdam!
Christus te paard het zal weer eens niet waar zijn, ik ga niet eens kijken op de buienradar.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:29 schreef Green1 het volgende:
Het breda force field heeft al zijn uitwerking zie ik. Er begint al een gat te onstaan in de bui..
waaronder hijzelf?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:32 schreef tralalala het volgende:
Volgens Peter Timofeeff zijn veel dieren op dit moment erg onrustig.
Noodweer op komst!
Keiglad daar altijd in de winterquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:31 schreef tomaat52 het volgende:
http://www.terena.org/webcam/
Koningsplein Amsterdam.
Het schijnt dat ze de bergen al in rennen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:32 schreef tralalala het volgende:
Volgens Peter Timofeeff zijn veel dieren op dit moment erg onrustig.
Noodweer op komst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |