'Patient' is mss wat onhandig geforumuleerd. Een vereniging van slachtoffers dan? Met zijn allen zul je in ieder geval sterker staan.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:10 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik ben geen patientvalt geen onderzoek naar te doen, die geesten manipuleren alles en misleiden alleen maar, naar mijn ervaring.
ben wel genezen van dat alles demonisch is inmiddels, weet niet wat de waarheid is, maar wat ik beleef is wel alleen maar kwaadaardig.
Er is wel een patiëntenvereniging voor stemmenhoorders, maar die geloven niet in het paranormale, ken verder geen mensen die dit ook hebben, maar het is een idee.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
'Patient' is mss wat onhandig geforumuleerd. Een vereniging van slachtoffers dan? Met zijn allen zul je in ieder geval sterker staan.
Een groep geesten bedoel je?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:37 schreef sientelo het volgende:
ik heb het ook ik weet niet wat jij precies hebt natuurlijk...ik heb vanaf februari 2011 last van een groep.. ik zoek ook nog steeds mensen die me ermee kunnen helpen of lotgenoten... (die weten waar ze last van hebben en niet helemaal overgenomen zijn of niet bewust zijn van de astrale wereld)
Eigenlijk vooral mensen die me ermee kunnen helpen maar begrip voor ervaring is ook al heel fijn...
De mensen die het kennen/zien zijn schaars... en de mensen die weten wat te doen heb ik nog niet ontmoet...
Thanks. Ze hebben ook gewoon een aards lichaam hoor, althans een aantal. Ik kan niet met zekerheid zeggen dat ze dat allemaal hebben.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:11 schreef Manke het volgende:
[..]
Een groep geesten bedoel je?
Heb ik ook last van, ik hoor ze. Ik weet niet hoe ik je kan helpen, ik kom er ook maar niet van af. Deze mevrouw heeft veel mensen geholpen, ook op afstand, mij helpt ze ook op afstand, merk er alleen weinig van, misschien heb jij meer succes:
http://www.staciespielman.com/index.htm
deze link kan ik me goed in vinden... veel is herkenbaar...quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:35 schreef Manke het volgende:
Hier kan ik me redelijk in vinden:
http://curezone.com/forums/am.asp?i=1032989
wat is er gek?quote:
Dus je hoort ook stemmen?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:02 schreef sientelo het volgende:
[..]
deze link kan ik me goed in vinden... veel is herkenbaar...
toen ik die link las heb ik het verhaal helemaal uitgelezen en uitgeprint...misschien kan ik het aan iemand laten lezen die het niet kent dacht ik... nog niet gedaan...ik heb mn eigen verhaal nog niet op papier gezet... vind het moeilijk...en ben ook veel al weer vergeten...
ik heb deze persoon ook nog gemaild.. maar is al van 2007 dus ja...ik dacht misschien weet hij ondertussen iets...
Jij moet je hier niet begeven als je om bewijs en allerlei onzin gaat vragen, en dat weet je dondersgoed. En toch doe je het. Dus wat wil je nou? Etteren? Ga je gang, maar dan mag je voor mij de bloedtyphus krijgen. Wil je hier blijven posten? Mag ook, maar opdonderen met dat gezuig en gezanik van je, want ik word 't spuugzat.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:29 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Nee jij moet geen dingen zeggen die nog nooit wetenschappelijk getoetst zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |