SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hoe was jouw werkdag?quote:
Druk. Veel presentaties en vergaderingen. En netwerkenquote:
Smakelijk alvast! Klinkt inderdaad lekker gevuldquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Druk. Veel presentaties en vergaderingen. En netwerkennu snel haasten in de auto. Lekker sushi eten
ik moet ook bestellen! zullen we samen eten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:42 schreef Pien85 het volgende:
Volgens mij komt er enorm kutweer aan straksZal ik wachten met pizza bestellen tot vlak voor 't gaat regenen?
of mag ik met jou mee sushi eten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Druk. Veel presentaties en vergaderingen. En netwerkennu snel haasten in de auto. Lekker sushi eten
Bestel er voor mij ook maar 1quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:42 schreef Pien85 het volgende:
Volgens mij komt er enorm kutweer aan straksZal ik wachten met pizza bestellen tot vlak voor 't gaat regenen?
Doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:42 schreef Pien85 het volgende:
Gezelligquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet ook bestellen! zullen we samen eten?
pizza shoarmaquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bestel er voor mij ook maar 1
Met shoarma
Dat sowieso, ik heb nooit meer contant geld bij mequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
DoenEn dan wel online en via ideal betalen natuurlijk
Een R&P Diner-Meetquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
pizza shoarma
[..]
Dat sowieso, ik heb nooit meer contant geld bij me
Nope. Prive sushi sessiequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of mag ik met jou mee sushi eten?
aaaah het is nyotaimori!!!!quote:
Die doen we de 30e als niemand kijktquote:
Is dat niet wat laat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die doen we de 30e als niemand kijkt
Heb je wel honger.quote:
True, maar dan nog, het is me wat te laatquote:
hier is het nog nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:01 schreef automatic_ het volgende:
Wat een vies weer!!!! Bah!! Nog even op iemand wachten en dan gaan etenHeb braaf mijn studieboek meegenomen, dus nu even "leren" in de auto, haha.
Mjah eigenlijk welquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True, maar dan nog, het is me wat te laat
Hier in Breda ook geen onweer hoor!! Maar vies plakkerigquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier is het nog niet
nu ben ik nerveus
Dit.quote:
ojeequote:
Het zal niet lang duren danquote:
hier zit in iedere frietzaak een chineesquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
oh tijd om te bestellen dan
friet of chinees?
Ik las ''hier zit in iedere frietzak een chinees''....quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hier zit in iedere frietzaak een chinees
Jupquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Automatic_, jij kwam toch uit Roosendaal?
hmmm toch eens friet halen danquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik las ''hier zit in iedere frietzak een chinees''....
oh zo'n leuk vrouwtje?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik las ''hier zit in iedere frietzak een chinees''....
Nu ook in Hellimondquote:
ik zit tussen jullie in en hier niksquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nu ook in Hellimond
nu nog de bliksems erbij
het zal wel weer meevallen dusquote:EINDHOVEN – Brandweer en politie in Zuidoost-Brabant bereiden zich voor op de gevolgen van de zware storm die aan het begin van de avond de regio zal treffen.
De 'procedure extreem weer' is in werking gesteld. Het KNMI in De Bilt waarschuwt voor extreem weer in de vier zuidelijke provincies. In Zeeland, Zuid-Holland, Noord-Brabant en Limburg zijn stevige onweersbuien te verwachten met hagel en zware windstoten. Plaatselijk kan in korte tijd veel neerslag vallen. De code oranje is afgegeven.
In de veiligheidsregio Zuidoost-Brabant zijn vanwege de ingestelde procedure alle lokale brandweerkazernes bezet met lokale coördinatoren. Zij gaan in hun eigen dorpen zo veel mogelijk de meldingen over overlast van bijvoorbeeld omgewaaide bomen en ondergelopen kelders coördineren. De lokale coördinatoren roepen de eigen vrijwilligers op. Voor de noodmeldingen blijft de normale procedure via de meldkamer gelden.
Ook de politie rekent op een drukke avond. 'Meldkamer wil dat alle eenheden voor zes uur gegeten hebben', liet buurtbrigadier Erwin van Melis via twitter weten.
De buien trekken naar verwachting vanuit het zuidwesten in noordoostelijke richting over de rest van het land, waar nu nog de lagere waarschuwingscode geel geldt. Indien nodig schaalt het KNMI de waarschuwing ook daar op.
De Nederlandse Spoorwegen waarschuwden woensdag al dat treinreizigers donderdagavond door het slechte weer rekening moeten houden met vertragingen en uitval van treinen. Blikseminslag kan elektrische installaties beschadigen en bij harde wind zijn vallende bomen een risico voor de bovenleiding.
Ook vrijdag overdag zijn er volgens het KNMI geregeld buien met daarbij kans op onweer en hagel.
Hier wind en meer druppels.quote:
waarom?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier wind en meer druppels.
Camera staat klaar
Was geintjequote:
Mijne lekker nietquote:
Neuh, maar het kan allicht de moeite waard zijn om te proberenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:03 schreef rhubarbje het volgende:
ik wou er al 20 keer over klagen maar ik dacht dan gaat ie natuurlijk niet minder storen
ik neem aan dat ik nu al de beste service krijg die er is en dat er na mijn klacht niet een of ander laatje met extra bereik open getrokken kan wordenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neuh, maar het kan allicht de moeite waard zijn om te proberen
Pas later op de avondquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
jullie zijn wel niet echt een avond sc he?
Is al op johquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
oh dan wacht ik wel even!
heb jij je pizza al?
nu nog bliksem en regen in de vorm van meters bierquote:
wat studeer je?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb de afgelopen weken enkele studenten bijles gegeven omdat zij enkele tentamens moesten herkansen. Zij hebben allemaal een 7+ gescoord.
Dat nieuws maakte mijn dag weer goed.
Regen ook inmiddels, en flink ook, maar het smaakt gewoon naar water. Zal wel Heineken zijn dan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu nog bliksem en regen in de vorm van meters bier
dan is het vast zure regenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Regen ook inmiddels, en flink ook, maar het smaakt gewoon naar water. Zal wel Heineken zijn dan.
Bedrijfskundige Informatica (naamswijziging vanaf volgend studiejaar: Business, IT & Management)quote:
Ik leef met je meequote:
Ik wil ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik leef met je mee
Het is al een kwartier aan het stortregenen
ga onder de douche staanquote:
paperclip in je stopcontact voor bliksem en laat een grote pan vallenquote:
Ik wacht wel gewoon even tot we hier ook raar weer krijgenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
paperclip in je stopcontact voor bliksem en laat een grote pan vallen
oh okequote:Op donderdag 21 juni 2012 19:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bedrijfskundige Informatica (naamswijziging vanaf volgend studiejaar: Business, IT & Management)
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
paperclip in je stopcontact voor bliksem en laat een grote pan vallen
ik weet uit ervaring dat het na 4x begint te wennenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
220V is geen fijn gevoel weet ik uit ervaring...
ik gooi er een lasso om en dan rij ik naar jouquote:
nee maar het zegt me geen zakquote:
Heldquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik gooi er een lasso om en dan rij ik naar jou
waarom zou je de stekker eruit trekken?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh oke
brrr het enge onweer is ook hier begonnen
heb de stekker er nog niet uit omdat ik te graag wil fokken maar als ik niks meer zeg is of de bliksem ingeslagen of werd ik te bang
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring dat het na 4x begint te wennen
omdat ik niet dood wilquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom zou je de stekker eruit trekken?
we zitten niet meer in 1967
laatste keer had ik netjes de spanning van de keukengroep gehaald...bleek de lamp toch op de huiskamergroep aangesloten te zittenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is me twee keer overkomen.
1. Ik was ongeveer 4 jaar, zag een snoer met een eurostekker liggen...
2. Enkele jaren geleden toen ik een lamp wilde ophangen. Ik vond het niet nodig om spanningsloos te werken...
Het eerste jaar was ruk, want 90% van de lesstof kende ik al (werkervaring & hobby). Nu maar hopen dat ik in de hoofdfase wel iets meer leer... Anders gaan het 3 lange jaren worden, ik wil dat papiertje namelijk graag hebben...quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar het zegt me geen zakdus ik kan er geen beeld bij krijgen
maar het is vast leuk
Tijnquote:
naja dan ga je toch gewoon niet naar college en maak je alleen de toetsen? makkelijk papiertje danquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het eerste jaar was ruk, want 90% van de lesstof kende ik al (werkervaring & hobby). Nu maar hopen dat ik in de hoofdfase wel iets meer leer... Anders gaan het 3 lange jaren worden, ik wil dat papiertje namelijk graag hebben...
Welke installateur heeft dat zo aangesloten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laatste keer had ik netjes de spanning van de keukengroep gehaald...bleek de lamp toch op de huiskamergroep aangesloten te zitten
Huis waar ik met m'n ex woonde was wat bekabeling een grote bende... Vorige bewoner had zelf zitten knutselenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laatste keer had ik netjes de spanning van de keukengroep gehaald...bleek de lamp toch op de huiskamergroep aangesloten te zitten
sindsdien zet ik alle groepen uit
Nee jij wel?quote:
Dat laatste is in 't huis van m'n ex ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Welke installateur heeft dat zo aangesloten?
Hobbyisten die de bedrading aanpassen zonder de juiste kleuren te gebruiken zou ik trouwens graag een kopje kleiner willen maken. Dat is ook irritant.
waarschijnlijk een dronken installateurquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Welke installateur heeft dat zo aangesloten?
Hobbyisten die de bedrading aanpassen zonder de juiste kleuren te gebruiken zou ik trouwens graag een kopje kleiner willen maken. Dat is ook irritant.
Jouw ouders wonen bij mijn ex in huis?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarschijnlijk een dronken installateur
Waar mijn ouders wonen woonde eerst een echte doe het zelf'er. Als je daar op de overloop het licht aandoet gaat op het toilet het licht uit
het is mijn ouderlijk huis...ben jij mijn ex?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jouw ouders wonen bij mijn ex in huis?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is mijn ouderlijk huis...ben jij mijn ex?
Misschien wel!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is mijn ouderlijk huis...ben jij mijn ex?
Ik heb een jaar geleden de volledige bedrading bij een vriend thuis vervangen, ik vertrouwde het voor geen meter. Sindsdien heeft hij ook overal geaarde stopcontacten (in plaats van alleen in de keuken).quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarschijnlijk een dronken installateur
Waar mijn ouders wonen woonde eerst een echte doe het zelf'er. Als je daar op de overloop het licht aandoet gaat op het toilet het licht uit
Geaarde stopcontacten zijn (volgens de vorige bewoners van 't huis van m'n ex) zelfs niet nodig als in dat stopcontact een stekker zit die via een gaatje in de muur de tuin in loopt en bij regen nat wordt enzoquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een jaar geleden de volledige bedrading bij een vriend thuis vervangen, ik vertrouwde het voor geen meter. Sindsdien heeft hij ook overal geaarde stopcontacten (in plaats van alleen in de keuken).
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geaarde stopcontacten zijn (volgens de vorige bewoners van 't huis van m'n ex) zelfs niet nodig als in dat stopcontact een stekker zit die via een gaatje in de muur de tuin in loopt en bij regen nat wordt enzo
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik gooi er een lasso om en dan rij ik naar jou
je wilde dat onweer toch...hier is het wegquote:
quote:
Ja! Maar het ging echt zó snel opeens netquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je wilde dat onweer toch...hier is het weg
Alleen de mannen zeker?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
het is wel heel erg offtopic maar jeetje die strandwachten zijn heet
het zijn alleen mannenquote:
Droog volgens mij.quote:
Droog is goedquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Droog volgens mij.
Hier gaat het redelijk tekeer nu.
Dan ga ik niet kijkenquote:
Je zei gisteren dat je op mannen valt... Toch? Heb je het in de kast meer naar je zin dan uit de kast?quote:
trek de stekker eruitquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:31 schreef rhubarbje het volgende:
mijn kattebeest is een beetje van slag door het onweer
gek beesje
ooh nee ze ligt gewoon heel lief op mijn schoot nuquote:
Awwquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:31 schreef rhubarbje het volgende:
mijn kattebeest is een beetje van slag door het onweer
gek beesje
whut?quote:
Ik heb een kast met een draaideurquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je zei gisteren dat je op mannen valt... Toch? Heb je het in de kast meer naar je zin dan uit de kast?
ik hou niet van katten (allergisch) maar ze hoeven niet dood hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met "trek de stekker eruit" dacht ik aan iets anders, maar goed...
ff serieus he tijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een kast met een draaideur
Ik heb al lang gekozen. Dus snap niet zo goed wat je nu bedoeld.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ff serieus he tijn
waarom kun je niet gewoon kiezen?
zo ver ik weet zijn er 3 keuzes (nou goed er zijn er meer maar die neem ik niet serieus)
lijkt me niet zo moeilijk om er 1 uit te halen
Het mocht niet zo zijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:46 schreef ArTiC het volgende:
Hier had Nederland tegen Rusland moeten spelen
En dan weer zo kansloos verliezen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:46 schreef ArTiC het volgende:
Hier had Nederland tegen Rusland moeten spelen
Ja...arm Ruslandquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan weer zo kansloos verliezen?
Bi waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb al lang gekozen. Dus snap niet zo goed wat je nu bedoeld.
Ik val op vrouwen. En heb wel eens wat met een man gedaan. Wat dat mij maakt geen idee. Maakt mij ook niet uit
nou omdat iemand hier net zei dat je gister zei dat je op mannen valtquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb al lang gekozen. Dus snap niet zo goed wat je nu bedoeld.
Ik val op vrouwen. En heb wel eens wat met een man gedaan. Wat dat mij maakt geen idee. Maakt mij ook niet uit
naja vind ik ook wel een lastige hoorquote:
Wedden dat ie na de rust wéér een ander kapsel heeftquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
Over herenliefde gesproken; die Ronaldo maar omhoog kijken naar het grote scherm om te zien of zijn haar nog goed zit...
Dikke kans iddquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wedden dat ie na de rust wéér een ander kapsel heeft
Ik heb lekker Metallica op staanquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:57 schreef ArTiC het volgende:
er zit iemand met een camera vlakbij de microfoon...als er wat dreigt te gebeuren hoor je steeds *tact*tac*tac*tac*tac*tac*
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:57 schreef Pien85 het volgende:
For fucks sakeVanavond is de eerste avond van mijn vakantie en ik vergeet drank te halen
Ik ben weer een Duvelke soldaat aan het makenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:57 schreef Pien85 het volgende:
For fucks sakeVanavond is de eerste avond van mijn vakantie en ik vergeet drank te halen
je moet ook gewoon een drank kast aan leggenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:57 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb nog een halve fles wijn geloof ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je moet ook gewoon een drank kast aan leggen
dan zit je nooit zonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
HJ Oerblond hierquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben weer een Duvelke soldaat aan het maken
Baileys....daarvan heb ik nog een fles bij m'n kerstpakket gehadquote:
Ach ja ik zeg wel meerquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou omdat iemand hier net zei dat je gister zei dat je op mannen valt
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve fles wijn geloof ikik heb hier serieus van alles (maar drink zelf zelden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rode witte en rose
likeurtjes
wiskey
wodka
pils en speciaalbier
portHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Heb je niks in huis?quote:
Hier net ook, maar was net te laat met kijkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:00 schreef ArTiC het volgende:
wow...dikke witte bliksem recht voor mijn raam
maar waarom dan?quote:
Hier geen donder en bliksem meerquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier net ook, maar was net te laat met kijken
Aandacht?quote:
Thor! En zijn Mjolnir.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hier geen donder en bliksem meer
RIP
[ afbeelding ]
bah wijn....ik zou het door de gootsteen spoelen als ik jou wasquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hola, wat schetst mijn verbazing. Tref ik bij nadere inspectie van de koelkast zomaar een halve karaf wijn aan. Die kan vast leeg alvorens ik mij aan het bier laaf.
Ik heb ook nog een fles rode wijn staan...Castillo San Simon, uit 2009... als m'n bier op is kan altijd een glaasje nemenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hola, wat schetst mijn verbazing. Tref ik bij nadere inspectie van de koelkast zomaar een halve karaf wijn aan. Die kan vast leeg alvorens ik mij aan het bier laaf.
't Is drank. Mooi niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bah wijn....ik zou het door de gootsteen spoelen als ik jou was
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thor! En zijn Mjolnir.
Hammer of justice crushes you!
Omdat het kan.quote:
Witte wijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bah wijn....ik zou het door de gootsteen spoelen als ik jou was
dat is waar...dan zou ik eerst de alcohol destilleren en dan het residu weggietenquote:
Film was best aardig, al had ik het idee dat de background van Loki niet helemaal klopte. Avengers moet ik nog downl.. kopen. Als 'ie uit is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb z'n film niet gezien, though. The Avengers dan weer wel, maar daar was The Hulk toffer.
Hoe sneller die wijn op is, hoe eerder ik aan het bier kan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is waar...dan zou ik eerst de alcohol destilleren en dan het residu weggieten
Ga je 'm niet kijken in de bios? Kan je Pien mooi meenemenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Film was best aardig, al had ik het idee dat de background van Loki niet helemaal klopte. Avengers moet ik nog downl.. kopen. Als 'ie uit is.
Volgens mij heb ik weer een vaguebook-er gespotquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat het kan.
Oh en vanavond geen bier heb nu al hoofdpijn
Hoe kun je mij nu vergeten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik weer een vaguebook-er gespot
wie zei dat ook alweer vanmiddag?
Wat? It wasn't me. Ik was vanmiddag aan het werken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik weer een vaguebook-er gespot
wie zei dat ook alweer vanmiddag?
owjaquote:
Ik ben niet zo'n biosfan. Al die chips knauwende mensen links, rechts, achter en voor je. Gelach om foute momenten of bij too obvious jokes. Irritant geouwehoer. Zweet. Stank. Mensen die voor je stoel langs lopen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ga je 'm niet kijken in de bios? Kan je Pien mooi meenemen
Heb Thor een paar dagen gekregen van m'n broertje, binnenkort maar 'ns kijken. Als het EK afgelopen is uiteraard
oh nee in het donker in de biosquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n biosfan. Al die chips knauwende mensen links, rechts, achter en voor je. Gelach om foute momenten of bij too obvious jokes. Irritant geouwehoer. Zweet. Stank. Mensen die voor je stoel langs lopen.
Een echte baas kijkt thuis op zijn 120 cm flatscreen.
niks voor mij zo'n klein schermpjequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n biosfan. Al die chips knauwende mensen links, rechts, achter en voor je. Gelach om foute momenten of bij too obvious jokes. Irritant geouwehoer. Zweet. Stank. Mensen die voor je stoel langs lopen.
Jij hebt tenminste een 120cm flatscreenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Euj!quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik hou niet zo van bios... Thuis film kijken is veel handiger, die kun je tenminste op pauze zettenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ga je 'm niet kijken in de bios? Kan je Pien mooi meenemen
Heb Thor een paar dagen gekregen van m'n broertje, binnenkort maar 'ns kijken. Als het EK afgelopen is uiteraard
En dan natuurlijk een grote beker popcorn voor 'r kopen in mijn geval.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee in het donker in de bios
achter in
en dan lekker frunniken en verlegen zijn
scrollen met pijltjes?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Fuckin' touchpad....dit scrollt toch voor geen meter....
En typen werkt dat een beetje?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Fuckin' touchpad....dit scrollt toch voor geen meter....
ze bijten nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben een beetje huiverig voor touchscreens het lijkt mij echt niets.
HJ heeft het over een gewone laptop he...quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben een beetje huiverig voor touchscreens het lijkt mij echt niets.
Oh gelukkig, daar was ik echt bang voorquote:
Oh ik dacht een ipad ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HJ heeft het over een gewone laptop he...
niet klagen...je zat te zeuren dat je onweer wildequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:29 schreef Pien85 het volgende:
Damn... tutende oren van 't onweer hierGing hard opeens
een laptop met touchscreen? :pquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HJ heeft het over een gewone laptop he...
Jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet klagen...je zat te zeuren dat je onweer wilde
Nee, met een touchpadquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een laptop met touchscreen? :p
what will they think of next!
Touchpad is zo ruk, ik zorg altijd dat ik een muis bij me heb.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is een laptop zonder muis, maar wel met touchpad. Ik denk dat ik me zo richting pc begeef.
*lift*quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Touchpad is zo ruk, ik zorg altijd dat ik een muis bij me heb.
Geur TVquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een laptop met touchscreen? :p
what will they think of next!
wat is dat dan?quote:
goei ideequote:
Jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is dat dan?
net zo als mijn laptop muis? zo'n vakje om te wrijven?
met een klikbalkje?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En dan natuurlijk een grote beker popcorn voor 'r kopen in mijn geval.
Care to elaboratequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:25 schreef ArTiC het volgende:
best kut...weggedragen worden door 4 vuilnismannen
Nou, 't is zeker niet ideaal... Maar goed, het is (mi) beter dan geen laptopquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met een klikbalkje?
oh ik vind dat best oke!!
Die portugees...die 4 man die de brancard droegen hadden een vuilnismannenpak aanquote:
True, maar een touchpad is echt niet heel erg fijn. Sommige mensen kunnen er mee werken, maar anderen vinden het een ruk-uitvinding.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, 't is zeker niet ideaal... Maar goed, het is (mi) beter dan geen laptop
Ik gebruik mijn touchpad eigenlijk alleen als ik met de laptop in bed lig... Als ik met de laptop op de bank zit dan gebruik ik een kussen naast me als muismat en gebruik ik een draadloze muisquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, maar een touchpad is echt niet heel erg fijn. Sommige mensen kunnen er mee werken, maar anderen vinden het een ruk-uitvinding.
Oja.... wel een portugees minderquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die portugees...die 4 man die de brancard droegen hadden een vuilnismannenpak aan
oh nee ik zou echt na een half uur mezelf al per ongeluk gewurgd hebben met het draadjequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn touchpad eigenlijk alleen als ik met de laptop in bed lig... Als ik met de laptop op de bank zit dan gebruik ik een kussen naast me als muismat en gebruik ik een draadloze muis
welk draadje?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee ik zou echt na een half uur mezelf al per ongeluk gewurgd hebben met het draadje
ik verwissel echt elke 2 minuten van houding
het draadje? Van die draadloze muis? Of van die touchpad?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee ik zou echt na een half uur mezelf al per ongeluk gewurgd hebben met het draadje
Ik ben een verstokte pc-gebruiker. Nu heb ik (thanks to Pien) een laptop sinds een week of twee. Relaxed op de bank liggen ermee denk je dan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh draadloos!!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
het draadje? Van die draadloze muis? Of van die touchpad?
Ik ben er nog steeds wel erg blij mee dat jij die laptop hebtquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben een verstokte pc-gebruiker. Nu heb ik (thanks to Pien) een laptop sinds een week of twee. Relaxed op de bank liggen ermee denk je dan.
Ik heb me zelden in zulke acrobatische manoeuvres bevonden als die laatste twee weken. Kan er niet aan wennen en weet van gekkigheid niet waar ik het zoeken moet.
heerlijk joh! liggen, hangen, zitten etcquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben een verstokte pc-gebruiker. Nu heb ik (thanks to Pien) een laptop sinds een week of twee. Relaxed op de bank liggen ermee denk je dan.
Ik heb me zelden in zulke acrobatische manoeuvres bevonden als die laatste twee weken. Kan er niet aan wennen en weet van gekkigheid niet waar ik het zoeken moet.
Mijn flatscreen staat zo afgesteld dat hij reageert op knipperen met mijn oogleden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh draadloos!!!
handy
maar dan nog zou ik heb 4 keer kwijt zijn
ik kan nu ook niet zappen want ik weet niet waar de afstandsbediening is
onder de bank denk ik
We daten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heerlijk joh! liggen, hangen, zitten etc
maar zijn jij en pien een setje?
ik mis hier alles
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mijn flatscreen staat zo afgesteld dat hij reageert op knipperen met mijn oogleden.
oh nicequote:
Jij hebt toch al iemand?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nice
en too bad, je ziet er leuk uit in je fobo![]()
ik loop ook niet constant met een camera voor mijn gezichtquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij hebt toch al iemand?
overigens... HJ ziet 'r in 't echt beter uit dan in z'n FoBo... in 't echt bestaat ie niet uit losse onderdelen
1 ei is geen eiquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij hebt toch al iemand?
overigens... HJ ziet 'r in 't echt beter uit dan in z'n FoBo... in 't echt bestaat ie niet uit losse onderdelen
Niet?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik loop ook niet constant met een camera voor mijn gezicht
Al die losse stukkken bij elkaar in 1 pakketje is beter hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
1 ei is geen ei
nietdamn dan mag jij hem hebben
vond al die losse stukken juist zo heet
i feel your pain broquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik wilde eigenlijk een complete foto posten in dat FoBo, maar..ik weet het niet... ik hoef ook niet direct herkent te worden door al mijn fans. Op straat.
Het is niet makkelijk om een internet legende te zijn.quote:
jaja maak me maar lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Al die losse stukkken bij elkaar in 1 pakketje is beter hoor
Paardenmeisje valt wel mee hoor, heb al ruim een jaar niet meer op een paard gezeten... Wel dr naast gestaan enzo overigens...quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaja maak me maar lekker![]()
oh dat komt omdat je een paarden meisje bent zeker!!
iets met wortels voor hun neus houden en zo
ik bedoelde bij mijquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Paardenmeisje valt wel mee hoor, heb al ruim een jaar niet meer op een paard gezeten... Wel dr naast gestaan enzo overigens...
En ik geloof dat HJ niet reageert op wortels
Oh jij... hou jij van wortels?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde bij mij
HJ is de wortel
die je dan niet krijgt
never mind
ik vond het grappig
quote:
Wij kennen je toch alquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik wilde eigenlijk een complete foto posten in dat FoBo, maar..ik weet het niet... ik hoef ook niet direct herkend te worden door al mijn fans. Op straat.
maar ik nietquote:
IN JE BROEK!11!!111!quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou. Ik heb vast nog wel een dikke winterpeen ergens.
True.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou. Ik heb vast nog wel een dikke winterpeen ergens.
Wortelsapquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik maak er nu 5 op mijn balkon
en wortelappelsap
*insert foute opmerking hier*quote:
Inderdaad. Wortelstamp daarentegenquote:
Ik kan hem iig niet insertenquote:
Neequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tsjechie gaat zo naar huis denk ik. En dat is kut, want ik heb ze in de finale staan tegen Spanje.
Ik heb punten nodig om dat astronomische geldbedrag te winnen in de pool.
Mijn kwartfinales zijn toch al aardig messed up. Kunnen ze elkaar nu pas treffen in de finale eigenlijk?quote:
een olifant hoop ik?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:37 schreef Pien85 het volgende:
er zat net een of ander beest in Ronaldo z'n haar
`quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:52 schreef NaRRaToR het volgende:
Ey tijn. We hebben net je broer gespot in Breda Hahaha.
Stond 'ie achter de bar bij Parc en rook 'ie naar frituurvet?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:52 schreef NaRRaToR het volgende:
hij lag onder je sushi?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:52 schreef NaRRaToR het volgende:
Joost mag het weten, maar die weet het niet dus ik ook niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
De hamvraag is eigenlijk of er nog dusdanig gecopuleerd is, dat het zich liet aanzien dat het Einde der Tijden was aangebroken.
Dat kan. We hadden het er vorige week nog over dat tijn rent zoals die terminator-agent.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:58 schreef NaRRaToR het volgende:
Nee hij (of najah zijn broer) kwam
Hier achteruit joggend door de veemarkt straat. :p
Hij was wel goed voorbereid. Met trainingspak en flesjes water en oordopjes enzo
hoe weet jij dat dat zijn broer is?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:58 schreef NaRRaToR het volgende:
Nee hij (of najah zijn broer) kwam
Hier achteruit joggend door de veemarkt straat. :p
Hij was wel goed voorbereid. Met trainingspak en flesjes water en oordopjes enzo
Aan de manier van lopen hahahaquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe weet jij dat dat zijn broer is?
Ik ga ook pitten, morgen weer werkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga jullie een fijne avond wensen!
Welterusten!
nu ben ik heel benieuwdquote:
whahhaquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik denk dat ze drukker waren hun phasers op stun te zetten. Tenminste. Dat zou ik doen.
ook al!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar NaRRaToR en Automatic_ daten kennelijk. Wat leuk!![]()
Gaarne volledig verslag. We leven immers graag mee.
HJ en ik zijn niet gaan daten via dit topic, dan mag 'tquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook al!
damn er word hier flink gedate voor een topic waar je het niet eens over daten mag hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |