SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hoe was jouw werkdag?quote:
Druk. Veel presentaties en vergaderingen. En netwerkenquote:
Smakelijk alvast! Klinkt inderdaad lekker gevuldquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Druk. Veel presentaties en vergaderingen. En netwerkennu snel haasten in de auto. Lekker sushi eten
ik moet ook bestellen! zullen we samen eten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:42 schreef Pien85 het volgende:
Volgens mij komt er enorm kutweer aan straksZal ik wachten met pizza bestellen tot vlak voor 't gaat regenen?
of mag ik met jou mee sushi eten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Druk. Veel presentaties en vergaderingen. En netwerkennu snel haasten in de auto. Lekker sushi eten
Bestel er voor mij ook maar 1quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:42 schreef Pien85 het volgende:
Volgens mij komt er enorm kutweer aan straksZal ik wachten met pizza bestellen tot vlak voor 't gaat regenen?
Doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:42 schreef Pien85 het volgende:
Gezelligquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet ook bestellen! zullen we samen eten?
pizza shoarmaquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bestel er voor mij ook maar 1
Met shoarma
Dat sowieso, ik heb nooit meer contant geld bij mequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
DoenEn dan wel online en via ideal betalen natuurlijk
Een R&P Diner-Meetquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
pizza shoarma
[..]
Dat sowieso, ik heb nooit meer contant geld bij me
Nope. Prive sushi sessiequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of mag ik met jou mee sushi eten?
aaaah het is nyotaimori!!!!quote:
Die doen we de 30e als niemand kijktquote:
Is dat niet wat laat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die doen we de 30e als niemand kijkt
Heb je wel honger.quote:
True, maar dan nog, het is me wat te laatquote:
hier is het nog nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:01 schreef automatic_ het volgende:
Wat een vies weer!!!! Bah!! Nog even op iemand wachten en dan gaan etenHeb braaf mijn studieboek meegenomen, dus nu even "leren" in de auto, haha.
Mjah eigenlijk welquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True, maar dan nog, het is me wat te laat
Hier in Breda ook geen onweer hoor!! Maar vies plakkerigquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier is het nog niet
nu ben ik nerveus
Dit.quote:
ojeequote:
Het zal niet lang duren danquote:
hier zit in iedere frietzaak een chineesquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
oh tijd om te bestellen dan
friet of chinees?
Ik las ''hier zit in iedere frietzak een chinees''....quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hier zit in iedere frietzaak een chinees
Jupquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Automatic_, jij kwam toch uit Roosendaal?
hmmm toch eens friet halen danquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik las ''hier zit in iedere frietzak een chinees''....
oh zo'n leuk vrouwtje?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik las ''hier zit in iedere frietzak een chinees''....
Nu ook in Hellimondquote:
ik zit tussen jullie in en hier niksquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nu ook in Hellimond
nu nog de bliksems erbij
het zal wel weer meevallen dusquote:EINDHOVEN – Brandweer en politie in Zuidoost-Brabant bereiden zich voor op de gevolgen van de zware storm die aan het begin van de avond de regio zal treffen.
De 'procedure extreem weer' is in werking gesteld. Het KNMI in De Bilt waarschuwt voor extreem weer in de vier zuidelijke provincies. In Zeeland, Zuid-Holland, Noord-Brabant en Limburg zijn stevige onweersbuien te verwachten met hagel en zware windstoten. Plaatselijk kan in korte tijd veel neerslag vallen. De code oranje is afgegeven.
In de veiligheidsregio Zuidoost-Brabant zijn vanwege de ingestelde procedure alle lokale brandweerkazernes bezet met lokale coördinatoren. Zij gaan in hun eigen dorpen zo veel mogelijk de meldingen over overlast van bijvoorbeeld omgewaaide bomen en ondergelopen kelders coördineren. De lokale coördinatoren roepen de eigen vrijwilligers op. Voor de noodmeldingen blijft de normale procedure via de meldkamer gelden.
Ook de politie rekent op een drukke avond. 'Meldkamer wil dat alle eenheden voor zes uur gegeten hebben', liet buurtbrigadier Erwin van Melis via twitter weten.
De buien trekken naar verwachting vanuit het zuidwesten in noordoostelijke richting over de rest van het land, waar nu nog de lagere waarschuwingscode geel geldt. Indien nodig schaalt het KNMI de waarschuwing ook daar op.
De Nederlandse Spoorwegen waarschuwden woensdag al dat treinreizigers donderdagavond door het slechte weer rekening moeten houden met vertragingen en uitval van treinen. Blikseminslag kan elektrische installaties beschadigen en bij harde wind zijn vallende bomen een risico voor de bovenleiding.
Ook vrijdag overdag zijn er volgens het KNMI geregeld buien met daarbij kans op onweer en hagel.
Hier wind en meer druppels.quote:
waarom?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier wind en meer druppels.
Camera staat klaar
Was geintjequote:
Mijne lekker nietquote:
Neuh, maar het kan allicht de moeite waard zijn om te proberenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:03 schreef rhubarbje het volgende:
ik wou er al 20 keer over klagen maar ik dacht dan gaat ie natuurlijk niet minder storen
ik neem aan dat ik nu al de beste service krijg die er is en dat er na mijn klacht niet een of ander laatje met extra bereik open getrokken kan wordenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neuh, maar het kan allicht de moeite waard zijn om te proberen
Pas later op de avondquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
jullie zijn wel niet echt een avond sc he?
Is al op johquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
oh dan wacht ik wel even!
heb jij je pizza al?
nu nog bliksem en regen in de vorm van meters bierquote:
wat studeer je?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb de afgelopen weken enkele studenten bijles gegeven omdat zij enkele tentamens moesten herkansen. Zij hebben allemaal een 7+ gescoord.
Dat nieuws maakte mijn dag weer goed.
Regen ook inmiddels, en flink ook, maar het smaakt gewoon naar water. Zal wel Heineken zijn dan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu nog bliksem en regen in de vorm van meters bier
dan is het vast zure regenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Regen ook inmiddels, en flink ook, maar het smaakt gewoon naar water. Zal wel Heineken zijn dan.
Bedrijfskundige Informatica (naamswijziging vanaf volgend studiejaar: Business, IT & Management)quote:
Ik leef met je meequote:
Ik wil ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik leef met je mee
Het is al een kwartier aan het stortregenen
ga onder de douche staanquote:
paperclip in je stopcontact voor bliksem en laat een grote pan vallenquote:
Ik wacht wel gewoon even tot we hier ook raar weer krijgenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
paperclip in je stopcontact voor bliksem en laat een grote pan vallen
oh okequote:Op donderdag 21 juni 2012 19:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bedrijfskundige Informatica (naamswijziging vanaf volgend studiejaar: Business, IT & Management)
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
paperclip in je stopcontact voor bliksem en laat een grote pan vallen
ik weet uit ervaring dat het na 4x begint te wennenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
220V is geen fijn gevoel weet ik uit ervaring...
ik gooi er een lasso om en dan rij ik naar jouquote:
nee maar het zegt me geen zakquote:
Heldquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik gooi er een lasso om en dan rij ik naar jou
waarom zou je de stekker eruit trekken?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh oke
brrr het enge onweer is ook hier begonnen
heb de stekker er nog niet uit omdat ik te graag wil fokken maar als ik niks meer zeg is of de bliksem ingeslagen of werd ik te bang
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring dat het na 4x begint te wennen
omdat ik niet dood wilquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom zou je de stekker eruit trekken?
we zitten niet meer in 1967
laatste keer had ik netjes de spanning van de keukengroep gehaald...bleek de lamp toch op de huiskamergroep aangesloten te zittenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is me twee keer overkomen.
1. Ik was ongeveer 4 jaar, zag een snoer met een eurostekker liggen...
2. Enkele jaren geleden toen ik een lamp wilde ophangen. Ik vond het niet nodig om spanningsloos te werken...
Het eerste jaar was ruk, want 90% van de lesstof kende ik al (werkervaring & hobby). Nu maar hopen dat ik in de hoofdfase wel iets meer leer... Anders gaan het 3 lange jaren worden, ik wil dat papiertje namelijk graag hebben...quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar het zegt me geen zakdus ik kan er geen beeld bij krijgen
maar het is vast leuk
Tijnquote:
naja dan ga je toch gewoon niet naar college en maak je alleen de toetsen? makkelijk papiertje danquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het eerste jaar was ruk, want 90% van de lesstof kende ik al (werkervaring & hobby). Nu maar hopen dat ik in de hoofdfase wel iets meer leer... Anders gaan het 3 lange jaren worden, ik wil dat papiertje namelijk graag hebben...
Welke installateur heeft dat zo aangesloten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laatste keer had ik netjes de spanning van de keukengroep gehaald...bleek de lamp toch op de huiskamergroep aangesloten te zitten
Huis waar ik met m'n ex woonde was wat bekabeling een grote bende... Vorige bewoner had zelf zitten knutselenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laatste keer had ik netjes de spanning van de keukengroep gehaald...bleek de lamp toch op de huiskamergroep aangesloten te zitten
sindsdien zet ik alle groepen uit
Nee jij wel?quote:
Dat laatste is in 't huis van m'n ex ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Welke installateur heeft dat zo aangesloten?
Hobbyisten die de bedrading aanpassen zonder de juiste kleuren te gebruiken zou ik trouwens graag een kopje kleiner willen maken. Dat is ook irritant.
waarschijnlijk een dronken installateurquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Welke installateur heeft dat zo aangesloten?
Hobbyisten die de bedrading aanpassen zonder de juiste kleuren te gebruiken zou ik trouwens graag een kopje kleiner willen maken. Dat is ook irritant.
Jouw ouders wonen bij mijn ex in huis?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarschijnlijk een dronken installateur
Waar mijn ouders wonen woonde eerst een echte doe het zelf'er. Als je daar op de overloop het licht aandoet gaat op het toilet het licht uit
het is mijn ouderlijk huis...ben jij mijn ex?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jouw ouders wonen bij mijn ex in huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |