abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 augustus 2012 @ 04:11:41 #101
158641 Babbelegoegje
geen babbelegoegjes
pi_115585360
D66 komt weer met het idee, nu ze de Eu zo steunen om hun macht over de landen, zodat die provincies worden van Europa, komt dus nu weer met het idee terug, om de provincies dan ook maar af te schaffen en per drie samen te voegen. Daarmee jagen ze vooral de friezen in het harnas. (En de limburgers zullen dit ook niet waarderen).. De friese afgevaardigde van D66 heeft al gezegd, dat ze het daarmee niet eens Dat moest ze ook wel, want anders kan ze het hier in Friesland echt wel schudden. Slym slym (betekent slijm slijm)...Ze denkt overigens wel, dat dit D66 geen stemmen gaat kosten, de stiekemerd.
Liefde vind je niet als je het zoekt, liefde overkomt je, tegen wil en dank.
Liefde kan je maken en breken.
pi_115687546
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 13:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm.. dat vind ik ook een twijfelachtig voorstel. Kunnen ze die 7 miljoen mensen niet op een andere manier bereiken?
Puur sec een niet liberaal standpunt inderdaad, echter vanuit een moraal oogpunt goed te verdedigen. Echter is D66 verreweg de meest liberale partij (die in de kamer zit).
pi_115797276

Die man praat mijns insziens echt geen poep.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 20 augustus 2012 @ 21:16:16 #104
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_115807839
quote:
Vond ik ook. Heel helder.
pi_115808397
Ik blijf het maar een gluiperd vinden die zich graag inlikt en uit de hoogte doet tegen mensen die hij minderwaardig vind.
Veruit de meest verradelijke politicus die dit land nu heeft.
pi_115812355
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:38 schreef PKRChamp het volgende:
Ik blijf het maar een gluiperd vinden die zich graag inlikt en uit de hoogte doet tegen mensen die hij minderwaardig vind.
Ik was het met je eens, tot die laatste zin :') Ik ken 99% van de politici in NL niet (en jij ook niet, tenzij je plots alle gemeenteraden en staten kent) en toch kan ik er zo 1 noemen: Maxime Verhagen. En dit afgelopen kabinet zaten er wel meer die echt nog een graadje erger waren.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:44:57 #108
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_115813380
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:38 schreef PKRChamp het volgende:
Ik vind hem eerlijk, integer, standvastig, een briljant debater (beste van de kamer m.i.). Mijn stem heeft hij.

Bij wie heeft hij zich volgens jou ''ingelikt'' dan? Hij valt zowel de VVD als SP aan.

Eerlijk gezegd heb ik trouwens liever iemand die uit de hoogte doet tegen mensen die hij minderwaardig vindt, dan iemand die mensen die hij minderwaardig vindt uitscheldt en psychisch terroriseert. Zie Wilders -> Cohen. Dat was pas vreselijk. Pechtold houdt tenminste zijn fatsoen, ook al kan hij iemand met zijn ogen wel schieten.
pi_115823037
Fatsoen zit in meer dan wat je zegt, ook wat je doet. Pechtold is veel te narcistisch om hem fatsoenlijk te noemen.
pi_115826986
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:34 schreef Morthill het volgende:
Fatsoen zit in meer dan wat je zegt, ook wat je doet. Pechtold is veel te narcistisch om hem fatsoenlijk te noemen.
Dat vind ik zelf wat overdreven. Hij komt misschien soms een tikkeltje elitair uit de hoek in vergelijking met bijvoorbeeld een Roemer, maar narcistisch zou ik hem niet noemen. Dan zou dat net zo goed voor Rutte of Wilders gelden naar mijn mening.
pi_115827223
Als de wereld niet georganiseerd wordt exact zoals meneertje Pechtold het wil, dan gooit hij zijn kont tegen de krib en gebeurt er niks. Hij negeert afspraken, omdat hij zijn eigen pleziertjes belangrijker vindt en schoffeert zo zelfs leden van de partij.

Pechtold kan niet snel genoeg opzouten als partijleider.
pi_115827330
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:34 schreef Morthill het volgende:
Vergeleken met een Fortuyn of Wiegel vind ik Pechtold nog enorm meevallen qua narcisme. Wel dat hij zich duidelijk verheven voelt boven figuren als Wilders of PVV'ers, maar daar kan ik hem moeilijk ongelijk in geven.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2012 16:31:25 ]
pi_115831230
Agema, Pechtold en Rouvoet op zoek naar premier

Hij gaat al uit van een nederlaag, want heeft blijkbaar geen coalitieonderhandelingen te voeren. Of lekker op tv komen is belangrijker.

Pechtold :')
pi_115836885
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 20:47 schreef Knipoogje het volgende:

Geen man duidelijker dan Pechtold naar mijn mening. Zolang de VVD genoeg voorsprong heeft op de SP krijgt hij mijn stem. (vorige keer Boris trouwens)
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_115837256
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 09:44 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik vind hem eerlijk, integer, standvastig, een briljant debater (beste van de kamer m.i.). Mijn stem heeft hij.

Bij wie heeft hij zich volgens jou ''ingelikt'' dan? Hij valt zowel de VVD als SP aan.

Eerlijk gezegd heb ik trouwens liever iemand die uit de hoogte doet tegen mensen die hij minderwaardig vindt, dan iemand die mensen die hij minderwaardig vindt uitscheldt en psychisch terroriseert. Zie Wilders -> Cohen. Dat was pas vreselijk. Pechtold houdt tenminste zijn fatsoen, ook al kan hij iemand met zijn ogen wel schieten.
Wat vind jij van zijn aanwezigheid op de bilderberg conferentie en dat hij daar geen openheid van zaken geeft terwijl er hoogst vermoedelijk toch politieke zaken besproken zijn daar?
pi_115843935
Politici komen zo vaak bij elkaar zonder dat er openheid van zaken wordt gegeven ... alleen nu heeft de bijeenkomst een naampje en is het bekend ...
pi_115844180
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Geen man duidelijker dan Pechtold naar mijn mening. Zolang de VVD genoeg voorsprong heeft op de SP krijgt hij mijn stem. (vorige keer Boris trouwens)
Sowieso gewoon D'66 stemmen. Een stem op de VVD is sowieso een verloren stem, ook al stem je strategisch. De VVD is natuurlijk niet liberaal te noemen.

Boris van der Ham is trouwens een sympathieke man. Ben geabonneerd op z'n Youtube-lezingen. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115844635
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Sowieso gewoon D'66 stemmen. Een stem op de VVD is sowieso een verloren stem, ook al stem je strategisch. De VVD is natuurlijk niet liberaal te noemen.

Boris van der Ham is trouwens een sympathieke man. Ben geabonneerd op z'n Youtube-lezingen. :P
Begin vooral over liberaal, net nadat D66 stelt dat iedereen donor moet zijn :D Dat is geen begin van een liberale campagne.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:28:35 #119
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_115846375
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_115847549
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 20:47 schreef Knipoogje het volgende:

Wat een irritante interviewster
pi_115859608
Pechtold is er blijkbaar niet voor om zodanig te bezuinigen dat er binnen afzienbare tijd ook lagere belastingen kunnen komen. Liever een grote overheid die klauwen met geld kost.

Waarom moet er een rekening zijn die betaald wordt. Als de partij die zich zo graag liberaal noemt eens stopt met de lasten keer op keer te verzwaren om de almaar uitdijende overheid te betalen en echt komt met bezuinigingsplannen, dan is er ruimte zat voor lastenverlichtingen.

Ik twijfel al langer, maar als deze koers doorgaat, dan ga ik echt geen D66 stemmen. Lidmaatschap be damned.
pi_115866295
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:31 schreef Morthill het volgende:
Pechtold is er blijkbaar niet voor om zodanig te bezuinigen dat er binnen afzienbare tijd ook lagere belastingen kunnen komen. Liever een grote overheid die klauwen met geld kost.

Waarom moet er een rekening zijn die betaald wordt. Als de partij die zich zo graag liberaal noemt eens stopt met de lasten keer op keer te verzwaren om de almaar uitdijende overheid te betalen en echt komt met bezuinigingsplannen, dan is er ruimte zat voor lastenverlichtingen.

Ik twijfel al langer, maar als deze koers doorgaat, dan ga ik echt geen D66 stemmen. Lidmaatschap be damned.
Volgens mij is er geen partij met meer concrete voorstellen om de financiën op orde te krijgen. De VVD blijft hangen in voorstellen in de marge als 'minder bureaucratie' of het korten van ontwikkelingshulp.
pi_115866408
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef knnth het volgende:
Politici komen zo vaak bij elkaar zonder dat er openheid van zaken wordt gegeven ... alleen nu heeft de bijeenkomst een naampje en is het bekend ...
Het zijn niet alleen politici maar ook het bedrijfsleven wat daar ook aanwezig was. Het is een grote lobbyclubje en ik vind dat alleen daarom al er openheid van zaken gegeven moeten worden.
Iets waar de D66 voorstander van was maar helaas als het hunzelf betreft is openheid van zaken ineens niet meer nodig.
pi_115868119
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:33 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Volgens mij is er geen partij met meer concrete voorstellen om de financiën op orde te krijgen. De VVD blijft hangen in voorstellen in de marge als 'minder bureaucratie' of het korten van ontwikkelingshulp.
Iedereen kan de financiën op orde krijgen met hogere belastingen.
pi_115868414
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:27 schreef Morthill het volgende:

[..]

Iedereen kan de financiën op orde krijgen met hogere belastingen.
Afgezien van het langzaam beperken van de HRA, wat wordt gecompenseerd door het afschaffen van de overdrachtsbelasting, welk voorstel van D66 pleit voor belastingverhoging?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')