Puur sec een niet liberaal standpunt inderdaad, echter vanuit een moraal oogpunt goed te verdedigen. Echter is D66 verreweg de meest liberale partij (die in de kamer zit).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm.. dat vind ik ook een twijfelachtig voorstel. Kunnen ze die 7 miljoen mensen niet op een andere manier bereiken?
Vond ik ook. Heel helder.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:16 schreef Hexagon het volgende:
Ook bij Lowlands was hij sterk
http://nos.nl/video/40843(...)d66-op-lowlands.html
Ik was het met je eens, tot die laatste zinquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:38 schreef PKRChamp het volgende:
Ik blijf het maar een gluiperd vinden die zich graag inlikt en uit de hoogte doet tegen mensen die hij minderwaardig vind.
Veruit de meest verradelijke politicus die dit land nu heeft.
Ik vind hem eerlijk, integer, standvastig, een briljant debater (beste van de kamer m.i.). Mijn stem heeft hij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:38 schreef PKRChamp het volgende:
Ik blijf het maar een gluiperd vinden die zich graag inlikt en uit de hoogte doet tegen mensen die hij minderwaardig vind.
Veruit de meest verradelijke politicus die dit land nu heeft.
Dat vind ik zelf wat overdreven. Hij komt misschien soms een tikkeltje elitair uit de hoek in vergelijking met bijvoorbeeld een Roemer, maar narcistisch zou ik hem niet noemen. Dan zou dat net zo goed voor Rutte of Wilders gelden naar mijn mening.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:34 schreef Morthill het volgende:
Fatsoen zit in meer dan wat je zegt, ook wat je doet. Pechtold is veel te narcistisch om hem fatsoenlijk te noemen.
Vergeleken met een Fortuyn of Wiegel vind ik Pechtold nog enorm meevallen qua narcisme. Wel dat hij zich duidelijk verheven voelt boven figuren als Wilders of PVV'ers, maar daar kan ik hem moeilijk ongelijk in geven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:34 schreef Morthill het volgende:
Fatsoen zit in meer dan wat je zegt, ook wat je doet. Pechtold is veel te narcistisch om hem fatsoenlijk te noemen.
Geen man duidelijker dan Pechtold naar mijn mening. Zolang de VVD genoeg voorsprong heeft op de SP krijgt hij mijn stem. (vorige keer Boris trouwens)quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:47 schreef Knipoogje het volgende:
Die man praat mijns insziens echt geen poep.
Wat vind jij van zijn aanwezigheid op de bilderberg conferentie en dat hij daar geen openheid van zaken geeft terwijl er hoogst vermoedelijk toch politieke zaken besproken zijn daar?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:44 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik vind hem eerlijk, integer, standvastig, een briljant debater (beste van de kamer m.i.). Mijn stem heeft hij.
Bij wie heeft hij zich volgens jou ''ingelikt'' dan? Hij valt zowel de VVD als SP aan.
Eerlijk gezegd heb ik trouwens liever iemand die uit de hoogte doet tegen mensen die hij minderwaardig vindt, dan iemand die mensen die hij minderwaardig vindt uitscheldt en psychisch terroriseert. Zie Wilders -> Cohen. Dat was pas vreselijk. Pechtold houdt tenminste zijn fatsoen, ook al kan hij iemand met zijn ogen wel schieten.
Sowieso gewoon D'66 stemmen. Een stem op de VVD is sowieso een verloren stem, ook al stem je strategisch. De VVD is natuurlijk niet liberaal te noemen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geen man duidelijker dan Pechtold naar mijn mening. Zolang de VVD genoeg voorsprong heeft op de SP krijgt hij mijn stem. (vorige keer Boris trouwens)
Begin vooral over liberaal, net nadat D66 stelt dat iedereen donor moet zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sowieso gewoon D'66 stemmen. Een stem op de VVD is sowieso een verloren stem, ook al stem je strategisch. De VVD is natuurlijk niet liberaal te noemen.
Boris van der Ham is trouwens een sympathieke man. Ben geabonneerd op z'n Youtube-lezingen.
Wat een irritante interviewsterquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:47 schreef Knipoogje het volgende:
Die man praat mijns insziens echt geen poep.
Volgens mij is er geen partij met meer concrete voorstellen om de financiën op orde te krijgen. De VVD blijft hangen in voorstellen in de marge als 'minder bureaucratie' of het korten van ontwikkelingshulp.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:31 schreef Morthill het volgende:
Pechtold is er blijkbaar niet voor om zodanig te bezuinigen dat er binnen afzienbare tijd ook lagere belastingen kunnen komen. Liever een grote overheid die klauwen met geld kost.
Waarom moet er een rekening zijn die betaald wordt. Als de partij die zich zo graag liberaal noemt eens stopt met de lasten keer op keer te verzwaren om de almaar uitdijende overheid te betalen en echt komt met bezuinigingsplannen, dan is er ruimte zat voor lastenverlichtingen.
Ik twijfel al langer, maar als deze koers doorgaat, dan ga ik echt geen D66 stemmen. Lidmaatschap be damned.
Het zijn niet alleen politici maar ook het bedrijfsleven wat daar ook aanwezig was. Het is een grote lobbyclubje en ik vind dat alleen daarom al er openheid van zaken gegeven moeten worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef knnth het volgende:
Politici komen zo vaak bij elkaar zonder dat er openheid van zaken wordt gegeven ... alleen nu heeft de bijeenkomst een naampje en is het bekend ...
Iedereen kan de financiën op orde krijgen met hogere belastingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:33 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen partij met meer concrete voorstellen om de financiën op orde te krijgen. De VVD blijft hangen in voorstellen in de marge als 'minder bureaucratie' of het korten van ontwikkelingshulp.
Afgezien van het langzaam beperken van de HRA, wat wordt gecompenseerd door het afschaffen van de overdrachtsbelasting, welk voorstel van D66 pleit voor belastingverhoging?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Iedereen kan de financiën op orde krijgen met hogere belastingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |