CO-CREATIE en klantentevredenheidquote:
Leugensquote:
quote:Het beantwoorden van de vragen zal 5 tot 10 minuten van uw tijd in beslag nemen
Ik begon met de insteek om TS wat constructieve kritiek te geven, maar het is zó'n diepe ellende dat ik er gefrustreerd van word.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Rustig Skv, rustig...
Of ben je zijn enquete aan het co-creeeren ofzo?
Ik zag die ninja-editquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik begon met de insteek om TS wat constructieve kritiek te geven, maar het is zó'n diepe ellende dat ik er gefrustreerd van word.
quote:
Waarschijnlijk bedoelt TS: 'Ik vind een korting van 20% op goederen of diensten een redelijke vergoeding voor het investeren van een uur van mijn tijd ten behoeve van het bedrijf."quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:01 schreef lurf_doctor het volgende:
"Ik zal een bedrage leveren aan een bedrijf wat 1 a 2 uurtjes kan kosten van mijn tijd. Daarover krijg ik 20% op producten of diensten."
Wat is 20% op producten of diensten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je er nog niet over uit, Jan?quote:Geslacht
zeg ik niet
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:05 schreef Compoantje het volgende:
Ik snap er niks van.QFT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:08 schreef JANNNO het volgende:
Bedankt voor de feedback!
Ik zal een taalcursus nemen en ik zal mijn enquête verbeteren.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:19 schreef Skv het volgende:
Waarschijnlijk doet TS een onderzoek naar verontwaardiging in reacties op internetfora bij het afnemen van een waardeloze enquête.
Pwnd.
Ga je dat nog doen voor het einde van je studie? Als in: ga je binnenkort met een nieuwe enquête komen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:08 schreef JANNNO het volgende:
Bedankt voor de feedback!
Ik zal een taalcursus nemen en ik zal mijn enquête verbeteren.
owja?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef JANNNO het volgende:
Ik heb mijn enquête verbeterd!
Jullie kunnen mijn enquête invullen : https://uvafeb.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3gTzK2V5nZWOEzG
en hier heeft een begeleider van gezegd: doe maar?quote:Ik zal een bedrage leveren aan een bedrijf
Tevens is het ook handig als je uitlegt wat je nu precies bedoelt met co-creatie, want niet iedereen weet wat dat betekent.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
en je legt nog steeds niet uit wat co creatie eigenlijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |