Mij in vieren laten delen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat wordt de paarden erbij halen!

Misschien.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik typte een nadeel over het OV en toen realiseerde ik me dat ik heeeeeeeeeeeeul snel moest typen dat dat voor het hele verkeer geld. Vandaar dat ene typfoutje.
Mag ik je wat vragen?quote:

Ken je de film "Twister"?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
Ik kom morgen weer naar de vissenkoppen dorp. Hoe is het weer daar nu?

Jij altijd, schatje.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien.
Ik wilde net wat serieuzer worden in mijn relatie tot Flips.
[..]![]()
Ik kom morgen weer naar de vissenkoppen dorp. Hoe is het weer daar nu?
[..]
Mag ik je wat vragen?

Vanwege een vraag die Kaneelstokje mij stelde. Ik wist het niet zo goed dus ik heb mijn hulplijn ingeschakeld.quote:

Ik kan een wondertje als jij niet voor mij alleen houden. Dat is niet eerlijk voor de rest van de wereld.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat wordt de paarden erbij halen!

Als het een hond was was het vast weer heel zielig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iets met een koe die de lucht invloog

Nee, ik ben meer van de kattenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het een hond was was het vast weer heel zielig.

Jammer.quote:
Stel, ik kom jou ophalen voor onze date en ik heb mijn handen vol. In mijn ene hand heb ik een prachtig bosje zelfgeplukte bloemen (paarsquote:

Hoe is het met jouw poesje?quote:

Wil ze dan melk ofzo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja nu is ze rustig, maar om 6 uur ;s ochtends

Je poesje aaien is toch fijnquote:

Haha, noem jij de jouwe slak?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stel, ik kom jou ophalen voor onze date en ik heb mijn handen vol. In mijn ene hand heb ik een prachtig bosje zelfgeplukte bloemen (paars) en in mijn andere hand heb ik een slak.
Als ik je zou vragen er een te kiezen, welke zou je dan nemen?

Biologisch klok van je poes beter afstellen danquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet als ze om 6 uur aan de deur staat te krabben

Poezen zijn net vrouwen, daar valt niets aan af te stellen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Biologisch klok van je poes beter afstellen dan

quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Poezen zijn net vrouwen, daar valt niets aan af te stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |