abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juni 2012 @ 14:33:28 #51
377090 Pinoooo
Ik ben pino....
pi_113188749
Dat mens moeten ze hetzelfde mee doen en dan 6 keer zo hard o|O
'M'n nieuwe accountje ... groetjes Pinoooo
  donderdag 21 juni 2012 @ 14:57:55 #52
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113189746
quote:
6s.gif Op donderdag 21 juni 2012 11:41 schreef kawa4 het volgende:

[..]

iedereen zit te klagen dat de pliesie te soft is,
hoeken ze een keer iemand plat, om dat hij bijvoorbeeld die agente uitscheld.
is het weer niet goed..
Nee, dat is niet goed. Agressieve criminelen worden nog steeds niet aangepakt, en zwakkeren zoals deze man worden in elkaar geschopt. Dat is precies hoe het niet moet.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_113191082
Het wordt tijd om een nieuwe uitdrukking aan de Nederlandse taal toe te voegen. Naast "de gebeten hond" stel ik voor dat we voortaan ook "de geschopte man" hebben.
  donderdag 21 juni 2012 @ 15:38:43 #54
377090 Pinoooo
Ik ben pino....
pi_113191318
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2012 15:32 schreef thabit het volgende:
Het wordt tijd om een nieuwe uitdrukking aan de Nederlandse taal toe te voegen. Naast "de gebeten hond" stel ik voor dat we voortaan ook "de geschopte man" hebben.
De mensen worden streeds slimmer op fok.. c_/
'M'n nieuwe accountje ... groetjes Pinoooo
pi_113192117
quote:
6s.gif Op donderdag 21 juni 2012 11:36 schreef kawa4 het volgende:
hij zal vast wel iets gedaan/gezegd hebben waardoor hij dit verdiende.

ook al schelde die man die agente uit geef ik haar groot gelijk.

mocht er nix gebeurd zijn dan vindt ik het wel triest ja
Tuurlijk, want woorden die je niet aanstaan met fysiek geweld beantwoorden is volkomen normaal.

Idioot FOK!autistje. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 21 juni 2012 @ 17:13:38 #56
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_113195439
quote:
13s.gif Op donderdag 21 juni 2012 15:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Tuurlijk, want woorden die je niet aanstaan met fysiek geweld beantwoorden is volkomen normaal.

Idioot FOK!autistje. :r
Iedereen wil dat de politie harder optreedt maar dit gaat wel te ver..
pi_113197311
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 12:24 schreef deedeetee het volgende:
Belastinggeld verspillen aan een aso.... en wat is er nu helemaal voorgevallen ??? :')
Mishandeling.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_113197730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 12:24 schreef deedeetee het volgende:
Belastinggeld verspillen aan een aso.... en wat is er nu helemaal voorgevallen ??? :')
Er is een filmpje verschenen waaruit blijkt dat er belastinggeld is verspild in de vorm van een politiesalaris.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_113197896
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:13 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Iedereen wil dat de politie harder optreedt maar dit gaat wel te ver..
"iedereen wil"
"harder"

Hoe kom je bij deze volkomen uit de lucht gegrepen bewoordingen?

Ik kan niet voor iedereen spreken zoals jij blijkbaar.
Wat ik wil, is dat politie en justitie strenger optreden tegen geweldsdelinquenten.

Dronken slapende niemand kwaaddoende Polen op straat vallen daar niet onder en juist geweld toepassen tegen niet gewelddadigen is verkeerd. Heel verkeerd.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_113198320
Er kwam toch al een onderzoek?

Dan wordt die agente toch automatisch vervolgd als ze schuldig blijkt?
  donderdag 21 juni 2012 @ 18:21:28 #61
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_113198491
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Er is een filmpje verschenen waaruit blijkt dat er belastinggeld is verspild in de vorm van een politiesalaris.
Dan heb jij toch een bril nodig, of je bent ongewoon kleinzerig van aard. Vermoedelijk het laatste :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_113198746
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dan heb jij toch een bril nodig, of je bent ongewoon kleinzerig van aard. Vermoedelijk het laatste :P
Sommige mensen lijken hun rechten niet waard.

Evengoed zullen andere mensen zich er voor hard maken hoor :)
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  donderdag 21 juni 2012 @ 18:37:24 #63
78780 deedeetee
pi_113199161
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:27 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Sommige mensen lijken hun rechten niet waard.

Evengoed zullen andere mensen zich er voor hard maken hoor :)
Ik heb gewoon niets gezien wat IMO met het schenden van rechten te maken heeft. Eeen paar x porren met je knie omdat de vent niet meewerkte zie ik niet als het schenden van rechten.
pi_113199419
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:37 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik heb gewoon niets gezien wat IMO met het schenden van rechten te maken heeft. Eeen paar x porren met je knie omdat de vent niet meewerkte zie ik niet als het schenden van rechten.
Porren is vanuit normale positie een duwtje geven. Terugtrekken en met vaart uithalen is gewoon een knietje geven.

En ze kan hem gewoon tegen de grond werken. Het is niet zo dat een agent je mag slaan en schoppen tot je zelf besluit plat op de grond te gaan liggen.
pi_113200099
quote:
8s.gif Op donderdag 21 juni 2012 11:33 schreef genakt het volgende:
Ook al is er wat voor gebeurt. Hij doet op dat moment niks en dat is dus geen reden om hem in zijn noten te schoppen en na te schoppen als hij op de grond ligt :)
En de manier waarop ook, alsof ze een deur probeerde open te trappen :')
pi_113200141
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik laat me in ieder geval niet verblinden door een paar politie-insignes in ieder geval. Als het een paar lichtgetinte mannen waren die deze man op deze manier te lijf gingen dan zaten we nu al bij deel 10 met schande ervan spreken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 21 juni 2012 @ 19:25:06 #67
78780 deedeetee
pi_113201264
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik laat me in ieder geval niet verblinden door een paar politie-insignes in ieder geval. Als het een paar lichtgetinte mannen waren die deze man op deze manier te lijf gingen dan zaten we nu al bij deel 10 met schande ervan spreken.
:')
pi_113201542
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 19:25 schreef deedeetee het volgende:

[..]

:')
De tweede zin is natuurlijk wel helemaal waar.

Inderdaad dieptriest. Maar wel waar.
  donderdag 21 juni 2012 @ 20:02:48 #69
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_113203134
quote:
18s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"iedereen wil"
"harder"

Hoe kom je bij deze volkomen uit de lucht gegrepen bewoordingen?

Ik kan niet voor iedereen spreken zoals jij blijkbaar.
Wat ik wil, is dat politie en justitie strenger optreden tegen geweldsdelinquenten.

Dronken slapende niemand kwaaddoende Polen op straat vallen daar niet onder en juist geweld toepassen tegen niet gewelddadigen is verkeerd. Heel verkeerd.
Lees eens wat vaker sommige kranten, of beter, sommige reacties hier op Fok door als het om optreden van de politie gaat in sommige gevallen.
Veel mensen roepen dan moord en brand.

Dat jij je meteen voelt aangesproken, jongejonge.
Je kunt mijn reactie ook in een ander context lezen hoor.....

Ik heb het ook over harder optreden in andere gevallen en niet per se tegen dronken Polen...
pi_113203261
quote:
18s.gif Op donderdag 21 juni 2012 20:02 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Lees eens wat vaker sommige kranten, of beter, sommige reacties hier op Fok door als het om optreden van de politie gaat in sommige gevallen.

Ik heb het ook over harder optreden in andere gevallen en niet per se tegen dronken Polen...
Ik weet precies waar je het over hebt. Dit non-argument hoor je vaker.

IK vraag helemaal niet om een harde aanpak. Dus ik word ook kribbig wanneer mensen misdragingen van de politie goedpraten door te claimen dat "het ook nooit goed is".
pi_113205718
quote:
18s.gif Op donderdag 21 juni 2012 20:02 schreef penny-wise het volgende:

[..]

En, wat heb ik daarmee te maken?
quote:
Jij maakt de context door je generalisaties.
quote:
Dus je eerste reactie sloeg nergens op. Goed dat we dat helder hebben.

pi_113205879
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 20:04 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Ik weet precies waar je het over hebt. Dit non-argument hoor je vaker.

IK vraag helemaal niet om een harde aanpak. Dus ik word ook kribbig wanneer mensen misdragingen van de politie goedpraten door te claimen dat "het ook nooit goed is".
Een zelf agressieve geweldplegende mongool (bijvoorbeeld het mocrotuig) mag je best een trap (extra) verkopen. Een weerloze dronken vent die hooguit "straatbeeldvervuilend" is in elkaar trappen is van een heel andere orde.

donderdag 21 juni 2012 @ 21:10:18 #73
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_113207298
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2012 20:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En, wat heb ik daarmee te maken?

[..]

Jij maakt de context door je generalisaties.

Nee, jij snapt ironie niet

[..]

Dus je eerste reactie sloeg nergens op. Goed dat we dat helder hebben.
Wat is jouw probleem? :')

Moet jij elke reactie doorgronden en relativeren zodat het in jouw straatje valt? :?

Man, reageer normaal als je bepaalde reacties te serieus wil nemen :')
  donderdag 21 juni 2012 @ 21:24:08 #74
321876 Cherna
Fuck the System
pi_113208175
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 11:38 schreef schommelstoel het volgende:
Hoe dan ook, politie komt hier toch wel goed mee weg.
En dat denk jij. Geloof dit nou maar niet. Als zij verkeerd gehandeld heeft volgt er ontslag. Zo simpel is het.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  donderdag 21 juni 2012 @ 21:43:48 #75
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_113209446
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 11:36 schreef Pinoooo het volgende:
De agente van het korps Rotterdam-Rijnmond die een arrestant heeft geschopt, is verhoord en laat weten dat de man zich verzette bij de aanhouding. 'Haar lezing van wat er is gebeurd verschilt met die van getuigen,' aldus een woordvoerster van het politiekorps. De vrouw is wel als verdachte aangemerkt.

De politievrouw heeft nadat de beelden van de arrestatie in de publiciteit kwamen meteen de status van verdachte gekregen, omwille van de zorgvuldigheid. De agente heeft daardoor bijvoorbeeld onder meer recht op een advocaat en ze mag zich op haar zwijgrecht beroepen.

Verschillende verklaringen
Het onderzoek van de politie naar het incident, wordt geleid door een officier van justitie. De politie zegt nog circa 27 getuigen te ondervragen. Het gaat om voorbijgangers en buurtbewoners. Getuigen hebben tot dusver verschillende lezingen van het incident: enkele buurtbewoners claimen dat de agente pas op de dronken man begon in te trappen, nadat hij haar had geslagen. Anderen, onder wie de maker van het filmpje spreken dit tegen.

De collega die bij ook het incident aanwezig was, is niet als verdachte aangemerkt. De politie liet weten dat de 29-jarige Oost-Europeaan 'agressief' zou hebben gereageerd toen hij werd gewekt. De man zelf was gisteren nog niet verhoord. 'Dat ligt ook aan wanneer mensen kunnen,' is de uitleg van de woordvoerster in het Algemeen Dagblad.

Geen aangifte
De 29-jarige man werd na het incident aangehouden voor openbare dronkenschap, belediging van agenten en verzet bij zijn arrestatie Hij is na een nachtje in de cel maandag op straat gezet met een boete van 480 euro. Hij heeft nog geen aangifte gedaan tegen de politie. Gisteren was hij niet op zijn vermoedelijke woonadres te vinden.

Gekkewerk...
Yeah right, het duurde echt best wel lang voordat ze hem in zn ballen trapte en toen lag ie al rustig tegen de muur, stomdronken. En die collega mag wel als medeplichtige berecht worden vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')