Nee, dat is niet goed. Agressieve criminelen worden nog steeds niet aangepakt, en zwakkeren zoals deze man worden in elkaar geschopt. Dat is precies hoe het niet moet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:41 schreef kawa4 het volgende:
[..]
iedereen zit te klagen dat de pliesie te soft is,
hoeken ze een keer iemand plat, om dat hij bijvoorbeeld die agente uitscheld.
is het weer niet goed..
De mensen worden streeds slimmer op fok..quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:32 schreef thabit het volgende:
Het wordt tijd om een nieuwe uitdrukking aan de Nederlandse taal toe te voegen. Naast "de gebeten hond" stel ik voor dat we voortaan ook "de geschopte man" hebben.
Tuurlijk, want woorden die je niet aanstaan met fysiek geweld beantwoorden is volkomen normaal.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:36 schreef kawa4 het volgende:
hij zal vast wel iets gedaan/gezegd hebben waardoor hij dit verdiende.
ook al schelde die man die agente uit geef ik haar groot gelijk.
mocht er nix gebeurd zijn dan vindt ik het wel triest ja
Iedereen wil dat de politie harder optreedt maar dit gaat wel te ver..quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk, want woorden die je niet aanstaan met fysiek geweld beantwoorden is volkomen normaal.
Idioot FOK!autistje.
Mishandeling.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:24 schreef deedeetee het volgende:
Belastinggeld verspillen aan een aso.... en wat is er nu helemaal voorgevallen ???
Er is een filmpje verschenen waaruit blijkt dat er belastinggeld is verspild in de vorm van een politiesalaris.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:24 schreef deedeetee het volgende:
Belastinggeld verspillen aan een aso.... en wat is er nu helemaal voorgevallen ???
"iedereen wil"quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:13 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Iedereen wil dat de politie harder optreedt maar dit gaat wel te ver..
Dan heb jij toch een bril nodig, of je bent ongewoon kleinzerig van aard. Vermoedelijk het laatstequote:Op donderdag 21 juni 2012 18:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er is een filmpje verschenen waaruit blijkt dat er belastinggeld is verspild in de vorm van een politiesalaris.
Sommige mensen lijken hun rechten niet waard.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dan heb jij toch een bril nodig, of je bent ongewoon kleinzerig van aard. Vermoedelijk het laatste
Ik heb gewoon niets gezien wat IMO met het schenden van rechten te maken heeft. Eeen paar x porren met je knie omdat de vent niet meewerkte zie ik niet als het schenden van rechten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:27 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Sommige mensen lijken hun rechten niet waard.
Evengoed zullen andere mensen zich er voor hard maken hoor
Porren is vanuit normale positie een duwtje geven. Terugtrekken en met vaart uithalen is gewoon een knietje geven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niets gezien wat IMO met het schenden van rechten te maken heeft. Eeen paar x porren met je knie omdat de vent niet meewerkte zie ik niet als het schenden van rechten.
En de manier waarop ook, alsof ze een deur probeerde open te trappenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:33 schreef genakt het volgende:
Ook al is er wat voor gebeurt. Hij doet op dat moment niks en dat is dus geen reden om hem in zijn noten te schoppen en na te schoppen als hij op de grond ligt
Ik laat me in ieder geval niet verblinden door een paar politie-insignes in ieder geval. Als het een paar lichtgetinte mannen waren die deze man op deze manier te lijf gingen dan zaten we nu al bij deel 10 met schande ervan spreken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dan heb jij toch een bril nodig, of je bent ongewoon kleinzerig van aard. Vermoedelijk het laatste
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik laat me in ieder geval niet verblinden door een paar politie-insignes in ieder geval. Als het een paar lichtgetinte mannen waren die deze man op deze manier te lijf gingen dan zaten we nu al bij deel 10 met schande ervan spreken.
De tweede zin is natuurlijk wel helemaal waar.quote:
Lees eens wat vaker sommige kranten, of beter, sommige reacties hier op Fok door als het om optreden van de politie gaat in sommige gevallen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"iedereen wil"
"harder"
Hoe kom je bij deze volkomen uit de lucht gegrepen bewoordingen?
Ik kan niet voor iedereen spreken zoals jij blijkbaar.
Wat ik wil, is dat politie en justitie strenger optreden tegen geweldsdelinquenten.
Dronken slapende niemand kwaaddoende Polen op straat vallen daar niet onder en juist geweld toepassen tegen niet gewelddadigen is verkeerd. Heel verkeerd.
Ik weet precies waar je het over hebt. Dit non-argument hoor je vaker.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:02 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Lees eens wat vaker sommige kranten, of beter, sommige reacties hier op Fok door als het om optreden van de politie gaat in sommige gevallen.
Veel mensen roepen dan moord en brand.
Dat jij je meteen voelt aangesproken, jongejonge.
Je kunt mijn reactie ook in een ander context lezen hoor.....
Ik heb het ook over harder optreden in andere gevallen en niet per se tegen dronken Polen...
En, wat heb ik daarmee te maken?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:02 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Lees eens wat vaker sommige kranten, of beter, sommige reacties hier op Fok door als het om optreden van de politie gaat in sommige gevallen.
Veel mensen roepen dan moord en brand.
Jij maakt de context door je generalisaties.quote:Dat jij je meteen voelt aangesproken, jongejonge.
Je kunt mijn reactie ook in een ander context lezen hoor.....
Dus je eerste reactie sloeg nergens op. Goed dat we dat helder hebben.quote:Ik heb het ook over harder optreden in andere gevallen en niet per se tegen dronken Polen...
Een zelf agressieve geweldplegende mongool (bijvoorbeeld het mocrotuig) mag je best een trap (extra) verkopen. Een weerloze dronken vent die hooguit "straatbeeldvervuilend" is in elkaar trappen is van een heel andere orde.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:04 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik weet precies waar je het over hebt. Dit non-argument hoor je vaker.
IK vraag helemaal niet om een harde aanpak. Dus ik word ook kribbig wanneer mensen misdragingen van de politie goedpraten door te claimen dat "het ook nooit goed is".
Wat is jouw probleem?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En, wat heb ik daarmee te maken?
[..]
Jij maakt de context door je generalisaties.
Nee, jij snapt ironie niet
[..]
Dus je eerste reactie sloeg nergens op. Goed dat we dat helder hebben.
En dat denk jij. Geloof dit nou maar niet. Als zij verkeerd gehandeld heeft volgt er ontslag. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:38 schreef schommelstoel het volgende:
Hoe dan ook, politie komt hier toch wel goed mee weg.
Yeah right, het duurde echt best wel lang voordat ze hem in zn ballen trapte en toen lag ie al rustig tegen de muur, stomdronken. En die collega mag wel als medeplichtige berecht worden vind ik.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:36 schreef Pinoooo het volgende:
De agente van het korps Rotterdam-Rijnmond die een arrestant heeft geschopt, is verhoord en laat weten dat de man zich verzette bij de aanhouding. 'Haar lezing van wat er is gebeurd verschilt met die van getuigen,' aldus een woordvoerster van het politiekorps. De vrouw is wel als verdachte aangemerkt.
De politievrouw heeft nadat de beelden van de arrestatie in de publiciteit kwamen meteen de status van verdachte gekregen, omwille van de zorgvuldigheid. De agente heeft daardoor bijvoorbeeld onder meer recht op een advocaat en ze mag zich op haar zwijgrecht beroepen.
Verschillende verklaringen
Het onderzoek van de politie naar het incident, wordt geleid door een officier van justitie. De politie zegt nog circa 27 getuigen te ondervragen. Het gaat om voorbijgangers en buurtbewoners. Getuigen hebben tot dusver verschillende lezingen van het incident: enkele buurtbewoners claimen dat de agente pas op de dronken man begon in te trappen, nadat hij haar had geslagen. Anderen, onder wie de maker van het filmpje spreken dit tegen.
De collega die bij ook het incident aanwezig was, is niet als verdachte aangemerkt. De politie liet weten dat de 29-jarige Oost-Europeaan 'agressief' zou hebben gereageerd toen hij werd gewekt. De man zelf was gisteren nog niet verhoord. 'Dat ligt ook aan wanneer mensen kunnen,' is de uitleg van de woordvoerster in het Algemeen Dagblad.
Geen aangifte
De 29-jarige man werd na het incident aangehouden voor openbare dronkenschap, belediging van agenten en verzet bij zijn arrestatie Hij is na een nachtje in de cel maandag op straat gezet met een boete van 480 euro. Hij heeft nog geen aangifte gedaan tegen de politie. Gisteren was hij niet op zijn vermoedelijke woonadres te vinden.
Gekkewerk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |