twitter:weermanreinier twitterde op donderdag 21-06-2012 om 13:50:55Buienlijn begint zich nu te formeren in Frankrijk, nog ten zuidwesten van Parijs. #noodweer reageer retweet
Er vloog een meeuw door je beeldquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Cam geinstalleerd
http://www.ustream.tv/channel/wsholwerd
Kijkrichting is ZO, daar is het meeste zicht. De shelf of wat dan ook maar zal toch amper tot niet te zien zijn hier.
Voor de rest staat alles klaar, helaas geen statief.
Hij reageert zelfs op dequote:Op donderdag 21 juni 2012 13:53 schreef Frutsel het volgende:
twitter:weermanreinier twitterde op donderdag 21-06-2012 om 13:50:55Buienlijn begint zich nu te formeren in Frankrijk, nog ten zuidwesten van Parijs. #noodweer reageer retweet
twitter:weermanreinier twitterde op donderdag 21-06-2012 om 13:31:02Wat nou voorbarig? (Telegraaf) Alle ingredienten zijn er voor kort en hevig onweer vanavond. #noodweer reageer retweet
Genoeg meeuwen / duiven hierquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:03 schreef hondenfokker het volgende:
De NS is ook goed voorbereid:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:03 schreef hondenfokker het volgende:
De NS is ook goed voorbereid:
[ afbeelding ]
Ook goede muziekkeuze, eric claptonquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:08 schreef tomaat52 het volgende:
http://ww.com/holland95
Cam is ook hier aan.
Ik woon enigzins net buiten Rotterdam, maar nog wel in Rotterdam. Toen kregen wij eigenlijk vrijwel niets, terwijl meer naar centrum toe er inderdaad meer actie was!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:01 schreef Maver24 het volgende:
Volle laag rotterdam?, de afgelopen keer 11 juni ook
kijk maar naar mijn filmpje, bij 1.59m
Hier in Twenterand ook niet. Wel benauwdquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:10 schreef Disorder het volgende:
Toch vraag ik me af of het wel goed komt voor Overijssel. Hier in Raalte voelt het nog niet echt warm aan.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ook goede muziekkeuze, eric clapton
Een aantal km verderop in Almelo ook niet dus.. maar 't kan nog, als de zon eenmaal goed doorbreekt..quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:10 schreef Disorder het volgende:
Toch vraag ik me af of het wel goed komt voor Overijssel. Hier in Raalte voelt het nog niet echt warm aan.
Hier wat noordelijker ook. Heb me maar wat luchtiger gekleed, voordat het weer plakweer wordtquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hier in Twenterand ook niet. Wel benauwd
Ik woon in Beverwaard dus ook tegen de rand van Rotterdam aan. Ik heb het ding dat ik ook zo goed als zeker aan de Maas woon. Buien blijven vaak hangen boven waterenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:11 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik woon enigzins net buiten Rotterdam, maar nog wel in Rotterdam. Toen kregen wij eigenlijk vrijwel niets, terwijl meer naar centrum toe er inderdaad meer actie was!
Offlinequote:Op donderdag 21 juni 2012 14:08 schreef tomaat52 het volgende:
http://ww.com/holland95
Cam is ook hier aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |