Nouja ik bedoel alleen te zeggen als je dan USA tegen Germany gaat doen doe het dan helemaal juist en niet forza juistquote:Op zondag 24 juni 2012 13:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maak jij de volgende keer een race met jouw voorkeuren
Ik geef daar helemaal niks om eerlijk gezegdquote:Op zondag 24 juni 2012 13:40 schreef invine het volgende:
[..]
Nouja ik bedoel alleen te zeggen als je dan USA tegen Germany gaat doen doe het dan helemaal juist en niet forza juistdesalniettemin vind ik het wel een leuk idee.
Ik ben een perfectionistquote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik geef daar helemaal niks om eerlijk gezegdKies je een andere auto dan de Acura, de Lexus en de Cosworth
Nee acura is geen luxe merk maar puur voor de Amerikaanse markt.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toch ook als luxe-merk gelanceerd door Toyota in eerste instantie? Zoals Acura door Honda, Inifiniti door Nissan etc.?
Edit: Oh wacht, de ene is echt een merk, de andere een divisie?
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:50 schreef invine het volgende:
[..]
Ik ben een perfectionistkan er niks aan doen, ga wel met de nsx rijden hoor.
Fixed.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:50 schreef invine het volgende:
[..]
Ik ben een mierenneukerkan er niks aan doen, ga wel met de nsx rijden hoor.
Ik ben er vanavond denk ik ook welquote:Op zondag 24 juni 2012 14:29 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Vanavond online, dus als iemand GP circuit of Laguna wil oefenen met zijn nieuwe ride....
Die Talbot Lago was zeker één van de mooiste daar inderdaad.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Hele mooie auto's in ApeldoornTalbot-lago, Renault 5 Turbo, Bugatti. Echt heel gaaf
Haha ik vroeg me af wanneer iemand er een opmerking over zou makenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:11 schreef Desunoto het volgende:
invine, ik snap je wel wat betreft de niet échte échte Amerikaanse auto's maar ik snap dan niet dat je dan toch de NSX pakt. Pak dan zelf een échte échte Amerikaanse bak als een Camaro of een Mustang.
Hoe heb je je gears staan? Ik heb het idee dat ik wat snelheid mis, maar ik wil ook niet constant schakelen...quote:Op zondag 24 juni 2012 18:30 schreef Row-1 het volgende:
Dit is dus mijn monster
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nürburgring GP : 2.16.920
Laguna Seca : 1.39.366
Mijn paint en tune
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindverhouding meer op acceleratie gericht maar heb wel een theoretische top van 233 maar kom er op beide circuits niet aan dus kan de versnellingen nog korter zettenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:34 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Hoe heb je je gears staan? Ik heb het idee dat ik wat snelheid mis, maar ik wil ook niet constant schakelen...
Hmmm... Mijn bak rijdt op Laguna prima, maar op Nur stuitert ie heel erg en ik kan niet terugvinden waardoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:47 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Eindverhouding meer op acceleratie gericht maar heb wel een theoretische top van 233 maar kom er op beide circuits niet aan dus kan de versnellingen nog korter zetten
En zijn PI is 496
Mijne heeft wel full weight reduction. Kijk ook eens naar je vering, mss te stijf afgesteld?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:50 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Hmmm... Mijn bak rijdt op Laguna prima, maar op Nur stuitert ie heel erg en ik kan niet terugvinden waardoor.
Heb je full weight reduction gedaan toevallig? Ik niet, maar ik heb het idee dat ie daardoor in de bochten teveel gewicht mee draagt......
Hij heeft wel grip als een achterlijke.
edit: 2.18.4 NurGP. Geen verschillen van 6 seconden meer!![]()
Goeie! Helemaal over het hoofd gezien!quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Mijne heeft wel full weight reduction. Kijk ook eens naar je vering, mss te stijf afgesteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |