Ben benieuwd wanneer Narsingh-transfer afgerond wordt..quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:29 schreef Enchanter het volgende:
Mijn benieuwen of er nog wat spelers bij gaan komen.
Het is erg stil iig , maar dat heeft natuurlijk met het EK te maken
Ook met de verkoop van Vertonghen, als dat eenmaal rond is zal er wel een kettingreactie komen, Sulejmani waarschijnlijk naar Galatasaray, v/d Wiel tja die zal wel blijvenquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:29 schreef Enchanter het volgende:
Mijn benieuwen of er nog wat spelers bij gaan komen.
Het is erg stil iig , maar dat heeft natuurlijk met het EK te maken
Hoop dat die idioot snel oprot.quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook met de verkoop van Vertonghen, als dat eenmaal rond is zal er wel een kettingreactie komen, Sulejmani waarschijnlijk naar Galatasaray, v/d Wiel tja die zal wel blijven
Ja, want als je slecht speelt kan je niet overbelast zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Eriksen overbelast.
Van het het hele seizoen onzichtbaar zijn en je duels verliezen zeker.
Topper in the making hoor.
vast wel, maar hij speelt al 1,5 jaar volkomen kut en nu issie ook nog overbelast, ja, ik voorspel een enorme carriere voor deze stick boyquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, want als je slecht speelt kan je niet overbelast zijn.![]()
Ben benieuwd wie ze gaan halen als vervanger voor Vertonghen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook met de verkoop van Vertonghen, als dat eenmaal rond is zal er wel een kettingreactie komen, Sulejmani waarschijnlijk naar Galatasaray, v/d Wiel tja die zal wel blijven
Mja, hij speelt op jonge leeftijd gewoon heel veel. Maarja, maar eens zien hoe hij er over een maand staat.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vast wel, maar hij speelt al 1,5 jaar volkomen kut en nu issie ook nog overbelast, ja, ik voorspel een enorme carriere voor deze stick boy.
Is wel meteen zijn laatste kans om wat te laten zien lijkt me... Hij is al weer veels te lang talent.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mja, hij speelt op jonge leeftijd gewoon heel veel. Maarja, maar eens zien hoe hij er over een maand staat.
Vermoeidheid is dodelijk voor je creativiteit
Super was hij niet afgelopen seizoen maar wel nuttig, hij had een aardig rendement voor iemand die onder zijn kunnen speelt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is wel meteen zijn laatste kans om wat te laten zien lijkt me... Hij is al weer veels te lang talent.
dat sowieso. Als hij het dit jaar niet laat zien is het wel klaar dacht ik. Ik was dit jaar ook niet onder de indruk van hem.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is wel meteen zijn laatste kans om wat te laten zien lijkt me... Hij is al weer veels te lang talent.
Greg kan het maar vindt andere dingen belangrijker. Eriksen kan het volgens mij echt alleen zonder druk en in een team dat hem heel veel vrijheid heeft. En ik denk gewoon niet dat ie goed genoeg is om een team omheen te bouwen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat sowieso. Als hij het dit jaar niet laat zien is het wel klaar dacht ik. Ik was dit jaar ook niet onder de indruk van hem.
Net als met Greg, je weet dat ze beter kunnen, maar je begint toch steeds meer te twijfelen of ze het basisnivo wel hebben
Een team om één speler heen bouwen is sowieso uit de tijd en is in zijn geval ook niet gedaanquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Greg kan het maar vindt andere dingen belangrijker. Eriksen kan het volgens mij echt alleen zonder druk en in een team dat hem heel veel vrijheid heeft. En ik denk gewoon niet dat ie goed genoeg is om een team omheen te bouwen.
Ik vind je wat ongenuanceerd. Van der Vaart en Sneijder hadden ook meer seizoenen dat ze minder dan 10 goals scoorden dan meer dan 10 goals. Qua cijfers doet Eriksen het oké. Het is wel van belang dat hij komend seizoen, of uiterlijk het seizoen erna een stap gaat zetten naar dé bepalende speler bij Ajax, zoals Sneijder dat ook deed - maar let wel, pas in zijn laatste jaar bij Ajax! Van der Vaart deed dat eerder maar zakte later weer wat terug.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vast wel, maar hij speelt al 1,5 jaar volkomen kut en nu issie ook nog overbelast, ja, ik voorspel een enorme carriere voor deze stick boy.
20 jaar & 15 assists en 7 goals.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Eriksen overbelast.
Van het het hele seizoen onzichtbaar zijn en je duels verliezen zeker.
Topper in the making hoor.
So? In een gehavend elftal heeft ie het redelijk gedaan. Maar was hij ergens echt bepalend? Nam hij het team op sleeptouw, heeft ie ergens echt een hele goeie pot gespeeld?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
20 jaar & 15 assists en 7 goals.
kut troll ben je ook eigenlijk he.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? In een gehavend elftal heeft ie het redelijk gedaan. Maar was hij ergens echt bepalend? Nam hij het team op sleeptouw, heeft ie ergens echt een hele goeie pot gespeeld?
Nee, nergens, nooit was kwam het talent eruit waarop iedereen hier fapt.
Dan heb je echt snot in je ogen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? In een gehavend elftal heeft ie het redelijk gedaan. Maar was hij ergens echt bepalend? Nam hij het team op sleeptouw, heeft ie ergens echt een hele goeie pot gespeeld?
Nee, nergens, nooit was kwam het talent eruit waarop iedereen hier fapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |