quote:
Op donderdag 21 juni 2012 00:41 schreef Sekhmet het volgende:[..]
Omdat als zij niks wilt dat alleen maar kan afschrikken...
Maar goed, misschien werkt het bij haar om gelijk te zoenen. Ik zou er toch eerst de juiste sfeer voor willen hebben...ik weet niet wat ik zou denken als een goede vriend mij uit het niets zou zoenen.
'Willen' is een onregelmatig werkwoord; zij wil. Bij een goede vriend waarmee je niets meer wil dan alleen vriendschap schrik je hoogstwaarschijnlijk, maar bij iemand waar je wel iets mee wil zou je het niet erg vinden. Denk ik. Praten is goed natuurlijk, maar gevoel (zoenen) is veel krachtiger.
Bij het praten denken mensen met hun verstand; bij gevoel spreekt het hart meer. En daar ligt nou net het verschil; hij kan er gebruik van maken door er handig op in te springen.
quote:
Het is mij ook niet duidelijk of ze wel echt nog flirten of dat het echt een vriendschap is geworden.
Dat is sowieso het grootste probleem: we weten niet hoe ze met elkaar omgaan. TS is de jongen niet, dus wordt anders verwoord.
Het kan net zo goed zijn dat zij hem inderdaad alleen als een goede vriend ziet, terwijl hij er meer achter zoekt. Dan is de vraag ook meteen of je dat wil behouden nu hij meer dan vriendschappelijke gevoelens koestert voor haar.
Hoe dan ook, hij moet iets ondernemen. Praten is óók goed.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2012 01:01:04 ]