uuuhhhhhmmm nee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:55 schreef MrTorture het volgende:
Het hoogspanningslab in Arnhem. Geloof maar dat die aardappel pof! doet
maar kunnen ze eten koken en zo ja, hoe lang?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:57 schreef TimMer1981 het volgende:
Er zijn sowieso enorm grote magnetrons waarin hout gedroogd wordt en andere processen kunnen plaatsvinden. Die zullen dat wel redelijk snel kunnen verwacht ik.
In het ISS, denk ik.quote:
Ligt aan het vermogen. Meer vermogen = sneller opwarmen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:58 schreef Fokboer het volgende:
[..]
maar kunnen ze eten koken en zo ja, hoe lang?
dat is een hetelucht oven , magnetron combiquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
die magnetronovengrillgevallen in de subway doen het ook bizar snel.
Omdat het groot is hoeft het niet sneller te gaan... Die zijn gemaakt om in relatief korte tijd veel hout te drogen. niet om 1 aardappel te ploffen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:57 schreef TimMer1981 het volgende:
Er zijn sowieso enorm grote magnetrons waarin hout gedroogd wordt en andere processen kunnen plaatsvinden. Die zullen dat wel redelijk snel kunnen verwacht ik.
Ja in een kleine magnetron past ook niet zoveelquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:44 schreef tomaat52 het volgende:
Hier staat een 800 watt magnetron, en bij m'n kennis een 600 watt kleine magnetron.
Die kleine is dus wel flink sneller.
Een mok melk was toch een stuk sneller heet in de kleine.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:54 schreef Pasquale-amps het volgende:
[..]
Ja in een kleine magnetron past ook niet zoveel
Wat?! Bestaan diequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:57 schreef TimMer1981 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |