abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113227453
Laat ik Eduard Vorganov bij deze de 'Valk van Voronezh' noemen. :)
pi_113233540
Uit de OP: Klostergaard en Muravyev starten niet.
pi_113235007
Jonathan Cantwell van Saxobank, info is onderweg.
Chisthopher Froome is te bekend zeker?

[ Bericht 30% gewijzigd door CrownHill op 22-06-2012 14:43:14 ]
pi_113236198
Federico Canuti dus zo goed als zeker geselecteerd. Die is dus van mij.

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_113236214
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:15 schreef CrownHill het volgende:
Jonathan Cantwell van Saxobank, info is onderweg.
Chisthopher Froome is te bekend zeker?
Werd vorig jaar tweede(?) in de Vuelta. Dus lijkt me wel.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 14:54:13 #131
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_113236609
Is Szmyd te bekend?
  vrijdag 22 juni 2012 @ 15:03:00 #132
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_113236944
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:54 schreef DeMessias het volgende:
Is Szmyd te bekend?
Ik denk dat hij niet zo bekend is.
pi_113240102
Is het akkoord als ik ga supporteren voor de bijna legendarische Joeri Trofimov! *O*

Alleen zijn kapsel spreekt al boekdelen:

Dit gaat een grote worden! :7
pi_113241088
Is Daryl Impey nog beschikbaar?
pi_113241352
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:42 schreef cafca het volgende:
Is Daryl Impey nog beschikbaar?
Jup, en niet te bekend, dus die is voor jou ;).
pi_113241417
Rafael Majka start trouwens niet.
pi_113241501
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:49 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Jup, en niet te bekend, dus die is voor jou ;).
Tof!

Deze Zuid-Afrikaanse klepper weet wat het is om de gele trui te dragen:

Hij won namelijk de ronde van Turkije, ondanks een aanslag door onze landgenoot Theo Bos :X

Na een jaartje droogstaan won hij vorig jaar het nationaal kampioenschap tijdrijden en een etappe in de ronde van Marokko.

Ook in zijn huidige shirt heeft hij al bewezen te weten wat winnen is:

Hij won dit jaar de 2e etappe van de ronde van het Basekenland en de 2e etappe in de ronde van Slovenië. Ik denk dat ik al weet wie de 2e etappe van deze tour gaat winnen :9

[ Bericht 16% gewijzigd door cafca op 22-06-2012 21:35:59 ]
pi_113251353
Jonathan Cantwell.

Als je Jonathan's achternaam vertaald krijg je: Kan 't wel. En of hij het kan! Jonathan zal het deze Tour allemaal laten zien.
Cavendish, maak je borst maar nat!
pi_113251545
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:54 schreef DeMessias het volgende:
Is Szmyd te bekend?
Sylvester Szmyd, al jaren mijn kluns bij sportpools.net. Rijd alle grote ronden uit zonder punten te halen. Voor mij een oude bekende, maar bij het grote publiek misschien wat minder bekend.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:05:54 #140
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_113251612
Helemaal vergeten.
Afgelopen zondag mijn adoptierenner al gezien tijdens de Ster ZLM Toer.
[ afbeelding ]
http://i46.tinypic.com/jsohlg.jpg
Royke is de wegkapitein voor Argos Shimano.
Tevens is hij een van de locomotiefs van de Kittel trein.
De kans dat we Roy in front van het peloton zien is groot.
Oh ja Roy's grootste overwinning is Halle Inooigem in 2011.
Daarnaast heeft hij al ervaring in een grote ronde.
In 2011 werd hij 156e in de Vuelta.
Net efkes anges
pi_113251865
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:52 schreef cafca het volgende:

[..]

Tof!

Deze Zuid-Afrikaanse klepper weet wat het is om de gele trui te dragen:
[ afbeelding ]
Hij won namelijk de ronde van Turkije, ondanks een aanslag door onze landgenoot Theo Bos :X
Omschijving voor in de OP: Ervaren gele-truidrager
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:11:49 #142
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_113251933
ik hoop dat Juan José Haedo onbekend genoeg is? Deze sprinter van de Saxobank wordt de allereerste Argentijn in de Tour de France ooit! Ik wil hem graag adopteren :)

Juan José Haedo is DE sprinter van de Saxobank. Heeft jarenlang op het Amerikaanse continent gekoerst en hier en daar wat ritzeges opgepikt, maar in 2006 besloot hij naar Europa te verkassen. Ook daar pakt hij ritzeges in wat etappekoersen. Zijn grootste zege was vorig jaar de 16e etappe in de Vuelta, maar hij zegevierde ook in de Tirreno en de SterZLMtoer!
Dit jaar werd Haedo de opvolger van grote namen als Boasson Hagen, Casper, Hushovd, Kirsipuu en Blijlevens door de GP Denain te winnen.
Wat. Een. Baas!

[ Bericht 29% gewijzigd door 3rdRock op 22-06-2012 22:13:43 ]
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:27:12 #143
194695 franklop
Fran knock
pi_113252773
Een nadere kennismaking met Fabrice Jeandesboz, voor het tweede jaar op rij mijn adoptierenner. Vorig jaar kende de Fransman van Saur-Sojasun een belabberde sart in de Tour, toen hij diverse malen achter een val zat of bij een val was betrokken. Toch wist hij nog een mooie prijs in de wacht te slepen; de chasse patate-award.

Immer was niet Bauke Mollema, maar Fabrice Jeandesboz de koning in het te laat reageren op een vlucht en dr niet erbij weten te komen. Het lukte hem tot drie keer toe niet, wel met als hoogtepunt het ingeseinde plan van zijn adoptievader;

quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:25 schreef franklop het volgende:
In principe wel een mooie dag voor Fabrice Jeandesboz om zich te tonen. Zal eens een What's-appje aan wagen naar hem toe

maar natuurlijk niet teveel doen, volgende week is het echte doel
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:19 schreef franklop het volgende:
En wie gaat er in de aanval, jawel Fabrice Jeandesboz :D Zit alleen nog stukje achter kopgroep, mogelijk een chasse pattate

sterker nog het was er 1, nu weer rustig aan doen tot volgende week
Goed, zijn prestaties zijn, net als die van Frederik Willems, verbeterd sinds ik zijn adoptievader ben. Een kleine greep uit de prestaties van Fabrice van dit jaar;

24 Critérium du Dauphiné
28 Critérium du Dauphiné, Stage 7 : Morzine - Châtel
38 Critérium du Dauphiné, Stage 6 : Saint-Alban-Leysse - Morzine
41 Critérium du Dauphiné, Stage 5 : Saint-Trivier-sur-Moignans - Rumilly
64 Critérium du Dauphiné, Stage 4 : Villié-Morgon - Bourg-en-Bresse I.T.T.
88 Critérium du Dauphiné, Stage 3 : Givors - La Clayette
65 Critérium du Dauphiné, Stage 2 : Lamastre - Saint-Félicien
29 Critérium du Dauphiné, Stage 1 : Seyssins - Saint-Vallier
37 Bayern-Rundfahrt
6 Tour de Romandie, Mountains classification
13 Tour de Romandie
13 Tour de Romandie, Stage 5 : Crans-Montana - Crans-Montana I.T.T.
10 Tour de Romandie, Stage 4 : Bulle - Sion
10 Tour de Romandie, Stage 3 : La Neuveville - Charmey
109 Liège - Bastogne - Liège
34 Vuelta a Castilla y Leon
7 Klasika Primavera Amorebieta
63 Flèche d'Emeraude
25 Volta a Catalunya
46 Classic Loire Atlantique
33 Clasica de Almeria
31 Vuelta a Andalucia - Ruta del Sol
8 Tour Méditerranéen

Scoort dus vooral goed in rittenkoersen. De verwachtingen zijn dan ook hoog gespannen voor de adoptiepapa, die een plek bij de eerste 30 niet uitsluit!

Heb hem vorig jaar nog op de foto gezet op de Champs; maar hij bleef hele tijd achter ploeggenoot Delaplace hangen;
110725_194695_Anthony_delaplace%20fabrice_jeandesboz.jpg
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:31:52 #144
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_113256419
In 2006 was er Cedric Coutouly van Agritubel, een held die welgeteld 1 keer bij de top 100 wist te rijden en dan liet hij me nog wachten tot in Parijs, de grapjas. Cedric is ondertussen gestopt met wielrennen. Even een nostalgisch moment (Cedric komt in beeld na 2 minuten, hij is degene die kansloos lost!)

In 2007, 2008 en 2009 hadden we Geoffroy Lequatre, de Franse dandy, in 2007 bij Cofidis, in 2008 en 2009 bij Agritubel. Die deed het al iets beter, won een paar keer een tussensprint en eindigde ook eens 8e in een rit. Le4 rijdt nu bij Bretagne, nadat hij werd buitengeflikkerd bij RadioShack na de fusie met Leopard. Geoffroy licht toe:

In 2010 was er Arkaitz Duran Aroca, een Spanjaard van het flutteam Footon. Vooral in de eerste week was hij de beste van zijn team, maar daarna zakte hij helaas weg. Ook Arkaitz bevindt zich niet meer in het profpeloton, hij zette een stap terug naar de amateurs nadat Geox ermee ophield. Hier wint Arkaitz op legendarische wijze de Clasica San Rokillo

Vorig jaar was er tenslotte Laurent Mangel van Saur, de koala-liefhebber. Die deed het vrij goed, weliswaar vaak in de schaduw. Laurent zou dit jaar uiteraard weer de Tour rijden voor Saur (en weer mijn adoptierenner zijn), ware het niet dat zijn recordpoging "Hoeveel renners kan ik in één en dezelfde sprint onderuit rijden" eerder dit jaar niet werd gewaardeerd door de teamleiding.

Na al die kansloze figuren wilde ik toch eens een renner die iets kon presteren, dus dit jaar gaan we voor Julien Simon van Saur, een renner die nog net onder de noemer onbekend valt, maar dat zal niet lang meer duren. Julien won dit jaar al 4 wedstrijden, waaronder 2 ritten in de Ronde van Catalonië. Hij staat aan de leiding in de Coupe de France en staat zelfs 31e in de CQranking (2012) en staat daarmee voor Schleck, Uran, Evans, Pozzato en alle Belgen en Nederlanders (behalve Boonen, De Gendt en Westra).

Hier zien we Simon die van ver aangaat, maar toch gewoon Cunego, Gavazzi en Uran op een hoopje sprint.

Ik verwacht niet minder dan een top 3 notering in een rituitslag.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_113257085
Waarom werk in een introductiepost stoppen als Canuti dat al prima zelf gedaan heeft:

Wat direct opvalt: hij kan heel goed zijn shirt open en dicht doen.

De man heeft ook een twitteraccount: @canutifederico.
pi_113257825
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:42 schreef marcodej het volgende:
Waarom werk in een introductiepost stoppen als Canuti dat al prima zelf gedaan heeft:

Wat direct opvalt: hij kan heel goed zijn shirt open en dicht doen.

De man heeft ook een twitteraccount: @canutifederico.
Heeftie thuis geoefend voor de spiegel mocht hij alleen aankomen natuurlijk.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 23 juni 2012 @ 00:38:28 #147
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_113263042
Marcel Sieberg van Lotto - Belisol is voor het tweede jaar op rij mijn adoptierenner. Deze Duitser van 1.98 kent zijn plaats in het team. Hij fungeert als lange wagon in het treintje voor zijn goede vriend en sprinter Andre Greipel. Af en toe laat hij zien wat hij in zijn mars heeft. In de Ronde van Luxemburg van 2012 eindigde hij op plaats 6 in de proloog. Naast het aantrekken van de sprint voor Andre Greipel heeft Marcel Sieberg ook redelijk wat aanleg voor eendaagsewedstrijden. Zo won hij in 2006 de GP Jef Scherens. Een jaar daarvoor won hij de Ronde van Drenthe.

Hoe kan men de tour 2011 van Marcel Sieberg omschrijven? Marcel Sieberg moest veel knechten voor Andre Greipel, maar hij moest ook het nodige werk verrichten voor Phillippe Gilbert. Het harde knechten op kop van het peloton voor Philippe Gilbert en het voorbereiden/aantrekken van de sprint voor Andre Greipel resulteerde uiteindelijk in een paar etappeoverwinningen. Er was weleens tijd voor een lolletje zoals jullie hier kunnen zien.

Hier nog een omschrijving van Marcel Sieberg in een paar woorden voor in de OP: De lange wagon
pi_113267674
Ik wil Anders Lund graag adopteren :)
Hij debuteert dit jaar in de tour en werd eerder dit jaar verdienstelijk 112e in de giro.

[ Bericht 26% gewijzigd door Homdeck op 23-06-2012 09:51:54 ]
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 09:53:54 #149
3878 Vork
Manisch creatief
pi_113267771
Het is alweer zo ver. Jullie houden er nog wel eentje voor me over he?
pi_113268542
Is Chistian Knees (Team Sky) nog beschikbaar?
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')