Ik heb eigenlijk wel interesse. Zou je precieze maten (breedte, diepte en hoogte) voor me willen nameten?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:15 schreef Pap89 het volgende:
Omhoog en: De buitenhokken mogen nu weg voor:
50 euro voor het enkele hok
100 euro voor beiden rennen/hokken
Het gaat me alleen om de twee rennen. Maar ze moeten wel precies passen (want de ruimte is nou eenmaal niet groter), dus als je ze zou willen opmeten, dan heel graagquote:Op zondag 8 juli 2012 12:37 schreef Pap89 het volgende:
Zal het van de week even doen, als ik bij m'n ouders ben.
Het enkele hok is volgens mij gewoon vrij standaard, 60 diep meter breed en 1.20? hoog
De 2 "rennen" zijn 1.50 hoog denk ik, ook zo'n 55-65 diep en zeker een meter breed.
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:54 schreef Pap89 het volgende:
Is goed, zal vanavond even langsgaan en meten
Ik ga ff nameten; ben zo terugquote:Op maandag 9 juli 2012 19:13 schreef Pap89 het volgende:
afmetingen van het hok (ren) 80 Diep x116 breed x 120 hoog
Alleen door het dak is het wat groter: 94 diep (steekt aan beiden kanten iets uit) en 122 breed en 120 hoog
Dat zijn de afmetingen van 1 ren.
Dan hebben we een deal. Ongezien, maar dan alleen onder voorwaarde dat het hout nog goed is (en niet gerot, want anders heb ik er niets aan). Kun je dat nog even bevestigen? Dan ga ik daarna het ophalen regelen (wanneer zou dat bijvoorbeeld kunnen?)quote:
Uiteraard is het redelijk waaibomenhoutquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:10 schreef Pap89 het volgende:
Ik zal het vanavond even nakijken.
Het is natuurlijk wel "waaibomenhout", stevig is het nooit haha.
Maar zal even goed kijken of het geen rot vertoont/rot aanvoelt oid.
Ophalen kan doordeweeks na 19:00 of in het weekend, in de morgen/middag bijvoorbeeld.
Prima; geen haastquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:45 schreef Pap89 het volgende:
Ja dat snap ik, zal het even checken.
Vrijwel zeker van dat het goed is.
Zijn denk ik een jaar of 2-3 max oud, dus ze kunnen in dat opzicht nog wel even mee.
Zal rond 8-9 uur het wel gepost hebben.
Dan hebben we een dealquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Pap89 het volgende:
Het hout is verder goed, geen rot gezien/gevoeld.
En thuis scheen de zon (5 minuten)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:39 schreef Pap89 het volgende:
Ja en een kwartiertje later was het wel even droog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |