vertel niet aan mirjam .. de m&ms zijn opquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pas op Sjaan, de m&m's zijn een afleidingsmanoeuvre!![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pas op Sjaan, de m&m's zijn een afleidingsmanoeuvre!![]()
quote:That was the most pointless curling ive ever seen.
IJs used spees, it's super effective!quote:
Wat is dat voor power?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
IJs used spees, it's super effective!
The power of Nom.quote:
Ooh Bambi, lijkt mij trouwens echt een rotsituatie met die ouders over dat stuk voor schoolquote:
Aw, thanks.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh Bambi, lijkt mij trouwens echt een rotsituatie met die ouders over dat stuk voor schoolOokal heb je waarschijnlijk niets mis gedaan, toch krijg je nu onnodige stress.
Maar als je moet huilen gewoon huilenIs beter dan alles opkroppen, want dan heb je dalijk een gesprek en dat komt dan alles eruit. Kun je beter er nu ook gewoon over praten en alle emoties laten gaan
Herkenbaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aw, thanks.Ja dat is het frustrerende, ik heb naar mijn weten niks fout gedaan en zit nu wel met al dit gezeik.
Oh, morgen ga ik toch wel huilen hoor.Maar zal die man wel even van tevoren waarschuwen dat ik dat nou eenmaal doe, maar dat verder niet zoveel te betekenen heeft. Anders schrikt hij straks zo.
Oh verrek. Dat zit ik ook nog! Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Herkenbaar
Iedere keer zeg ik dan ook altijd, ja ik zit in mijn stopweek dan moet ik altijd snel huilen (want dan moet ik ook echt snel huilen)
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh verrek. Dat zit ik ook nog! Dat verklaart een hoop.
Haha, neuh, misschien niet het beste plan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb de pil nu doorgeslikt, anders had ik de stopweek de week nadat het uit was gegaan, dat leek mij niet zo slim
Zo herkenbaar... Denken ze alleen maar: D'aww.. jij sielig klein meisjen...quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik jank ook wanneer ik boos ben. Dan neemt echt niemand je boosheid meer serieus.
Precies!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo herkenbaar... Denken ze alleen maar: D'aww.. jij sielig klein meisjen...
En dan denk ik IK BEN KEIBOOS JONGEUH FEAR ME![]()
Maar dat heeft heul geen nut dan
Pehehehe Das zo kutquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Precies!
Heb ruzie gehad met een vriendin die dat toen nog niet wist. En die dacht alleen maar: Wat staat ze nou te huilen? En ik was echt heeeeeeeel erg boos!
Kwam totaal niet over.
Waardoor je weer gaat janken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe Das zo kutEn achteraf ben je dan eik ook alleen maar boos op jezelf omdat je weer aan het janken was
Nou nee, deze keer was ik echt heel erg gerechtvaardigd boos dus dat bleef ik ook. Maar het had een hoop frustratie gescheeld als zij had begrepen dat ik boos was, en niet verdrietig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe Das zo kutEn achteraf ben je dan eik ook alleen maar boos op jezelf omdat je weer aan het janken was
ligt eraan, het is goed om niet altijd maar overal boos om te worden, maar pas ook op dat mensen er geen misbruik van maken en over je heen gaan lopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
is het raar als ik zeg dat ik nooit boos ben?
Dan hoef ik maar op 1 plek in te brekenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA
ze zijn dr nog
ik had namelijk 2 katten die gingen zeiken om eten
wait ...whut?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan hoef ik maar op 1 plek in te breken.
Vluchtauto nodig?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan hoef ik maar op 1 plek in te breken.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
is het raar als ik zeg dat ik nooit boos ben?
Als ze zich volgezogen hebben maken ze ook zo'n spletsj geluidje als je ze kapot duwtquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
En net weer een teek uit de hont getrokken. Alleen toen ik hem eruit aan het halen was leek het alsof de teek al wat bewoog en toen ik hem in het afwaswater dropte probeerde hij te zwemmen
Oh gatver.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als ze zich volgezogen hebben maken ze ook zo'n spletsj geluidje als je ze kapot duwt
Is mij nog nooit gelukt om zo'n ding kapot te krijgenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als ze zich volgezogen hebben maken ze ook zo'n spletsj geluidje als je ze kapot duwt
Niet? Gewoon tussen papier en dan met de tekenpen erop duwenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is mij nog nooit gelukt om zo'n ding kapot te krijgen.
Ik heb geen tekenpen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet? Gewoon tussen papier en dan met de tekenpen erop duwen
Wij gooien ze altijd in de groencontainer buiten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen tekenpen.
Ik gooi ze in een bakje met afwaswater en spoel dat als ze dood zijn door de plee, of ik plak ze tussen twee plakbandjes en gooi dat weg
gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nicht is bevallen van een zoon. Ik heb een schat van een achterneefje erbij.Echt een mooie baby ook, helemaal nit zo'n kreukelig pasgeboren kind!
Wat is jou werk eigenlijk precies?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:16 schreef Mss het volgende:
Er is me toch een scheldmail binnengekomen op mijn werk. Het is verdomme een halve bedreiging.
do tellquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:16 schreef Mss het volgende:
Er is me toch een scheldmail binnengekomen op mijn werk. Het is verdomme een halve bedreiging.
Bestuurslid van een huurdersvereniging.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat is jou werk eigenlijk precies?
jeej voor jou MM zie je nou welquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:18 schreef megamandy het volgende:
Whoe mijn sociaal leven groeitmensen vragen iets om af te spreken en dan heb ik al iets staan. Heb ik nog nooit meegemaakt
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
jeej voor jou MM zie je nou wel
Er was laatst zo'n gemeentelijke fietsenopruimactie en haar fiets (zonder achterwiel, dus duidelijk een wrak) is meegenomen. De kapotte fietsen worden gestickerd en je hebt een week of 2 om die sticker te verwijderen. Ook krijg je er een brief of 3 over. Haar fiets is meegenomen en zij claimt dat er geen sticker op zat.quote:
Mijn collega was erbij, en die zei dat er echt geen fiets zonder sticker is meegenomen. Maar ik kan me wel begrijpen dat het echt oprecht kut is dat die fiets weg is als dat niet de bedoeling was. Ik vraag me alleen af wat ze denkt te bereiken door op mij te gaan schelden.quote:
Als dat toch enige invloed zou hebben zou dat leuk zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Wat IJs zegt! je hebt toch gewoon netjes gereageerd
Dan laat je die het afhandelen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:24 schreef Mss het volgende:
Ik zoek haar dus even op, blijkt een van mijn collega's haar te kennen...
Die is momenteel op stage voor een week. En ik denk dat dat de zaak juist verergerd. Ze kan beter boos zijn op iemand die ze niet kent dan op iemand die ze wel kent.quote:
Klopt hoor. Dat dacht ik ook al. Maar zou het niet fijn zijn, als dat kon?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Die is momenteel op stage voor een week. En ik denk dat dat de zaak juist verergerd. Ze kan beter boos zijn op iemand die ze niet kent dan op iemand die ze wel kent.
Mail haarquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:29 schreef Mss het volgende:
Maar volgens haar wordt ze al door de verhuurder geholpen, dus eigenlijk is het wel klaar.
quote:Slotje, opgelost![]()
Snap ik.quote:
erm, dat hoeft toch ook niet,m of wat?quote:
Ze zegt dat wij niet willen helpen, wij kunnen niet helpen. Maar ik heb wel vaker me door emoties laten leiden in zakelijke mails en dat was nooit zo verstandig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
erm, dat hoeft toch ook niet,m of wat?
ik werk veel met autisten, en die gaan soms om het minste uit hun stekker.
vervelend hoor, maar dan hoef je niet tegen me te schreeuwen, en dat zeg ik dan ook gewoon
nee, idd niet verstandigquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze zegt dat wij niet willen helpen, wij kunnen niet helpen. Maar ik heb wel vaker me door emoties laten leiden in zakelijke mails en dat was nooit zo verstandig.
Ik stuur de mail even naar mijn collega's, kijken wat we er mee doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, idd niet verstandig
ga er desnoods een nachtej over slapen, en stuur een keiobjectieve mail terug
vaak voelt dat veel beter achteraf
emoslingerquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://lynnderella-lynnde(...)since-you-asked.html
En Mss, ik vind dat je er echt wel iets van kan zeggen hoor!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:40 schreef Mss het volgende:
Ik heb zin om een 'computer says no' mailtje terug te sturen.
Skypen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Boos hoeft ook niet toch?
En shit, sinds ik uit huis ben ga ik opeens wel over m'n bundel heen. Ik mis de thuistelefoon.
Emoslinger is terecht.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://lynnderella-lynnde(...)since-you-asked.html
En Mss, ik vind dat je er echt wel iets van kan zeggen hoor!
Ja maar dat kan vaak niet. Want als ik m'n moeder wil spreken vraag ik toch al wel of ze mij belt.quote:
Wat zijn swapliftersquote:especially after seeing how ferociously photo thieves and swaplifters are tracked in NailWorld
Of dezenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:40 schreef Mss het volgende:
Ik heb zin om een 'computer says no' mailtje terug te sturen.
een swap doen, pakjon krijgen, niks terugsturenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat zijn swapliftersMensen die door te swappen meeliften op andermans succes?
Shoplifters ken je? Dat concept, maar dan met swaps. Dus mensen die hun helft van de swap nooit sturen, of iets sturen dat minder waard is dan wat is afgesproken. Volgens sommige ook mensen die er maaaanden over doen om hun deel te versturen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat zijn swapliftersMensen die door te swappen meeliften op andermans succes?
Of dat, kort en bondig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een swap doen, pakjon krijgen, niks terugsturen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een swap doen, pakjon krijgen, niks terugsturen
Aah zoquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Shoplifters ken je? Dat concept, maar dan met swaps. Dus mensen die hun helft van de swap nooit sturen, of iets sturen dat minder waard is dan wat is afgesproken. Volgens sommige ook mensen die er maaaanden over doen om hun deel te versturen.
deze is nog wat toepasselijker danquote:
Is kapot.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
deze is nog wat toepasselijker dan
[ afbeelding ]
noh! ook niet als je op afbeelding klikt in je qoute?quote:
Jep. Dan linkt hij terug naar de homepage.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
noh! ook niet als je op afbeelding klikt in je qoute?
rechtermuisklik openen in nieuw venster/tabblad dan deed het plaatje het wel bij mijquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jep. Dan linkt hij terug naar de homepage.
Dat doe ik... Hij linkt me terug naar de homepage.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
rechtermuisklik openen in nieuw venster/tabblad dan deed het plaatje het wel bij mij
ooh :squote:Op woensdag 20 juni 2012 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat doe ik... Hij linkt me terug naar de homepage.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
http://static.fjcdn.com/c(...)650f4cd03d0f2dd4.png
als je gewoon de link copy/paste?
dan snap ik het ook niet meerquote:
iets met laagjes zodat je nog wat aan/uit kan doen mocht het nodig zijn?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:03 schreef megamandy het volgende:
Morgen is het 26 graden maar ook regen. En ik moet werken, zo irritant dan weet ik nooit wat ik aan moet doen
Iets wat je normaal zou dragen met 26 graden en een paraplu?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:03 schreef megamandy het volgende:
Morgen is het 26 graden maar ook regen. En ik moet werken, zo irritant dan weet ik nooit wat ik aan moet doen
met panty en dan voor de zekerheid een dikkere of dunnere meenemenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:06 schreef megamandy het volgende:
Ja maar ik zit met mijn benenHet kan dan snel benauwd zijn in het magazijn, maar om met blote benen naar buiten te gaan zie ik ook weer niet zitten.
Hmm ja kan ik misschien het beste doen. Ik vind dat echt lastig somsquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
met panty en dan voor de zekerheid een dikkere of dunnere meenemen
je moet ook weer niet gaan flauwvallen natuurlijk, maar heb je dan verplichte werkkleding?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hmm ja kan ik misschien het beste doen. Ik vind dat echt lastig somsomdat het altijd meteen zo benauwd is en dan met mijn lage bloeddruk blablabla
Nee niets verplichtquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
je moet ook weer niet gaan flauwvallen natuurlijk, maar heb je dan verplichte werkkleding?
ja inderdaad, volgens mij heb ik hier in DH die in dezelfde winkels werken als jou nog nooit met een zwarte top in het weekend gezienquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee niets verplichtAlleen in het weekend een zwarte top. Dus dat is wel fijn
Oja en een keychainquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ja inderdaad, volgens mij heb ik hier in DH die in dezelfde winkels werken als jou nog nooit met een zwarte top in het weekend gezien
hellowquote:
uuuhm nee als je daar een week in moet lopenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja en een keychainofficieel moet het ook op koopavond dat zwarte t-shirt maar daar houden wij ons niet aan. We hebben ook een shirt van de zaak met het logo erop maar dat is er ook maar 1 dus echt veel heb je daar niet aan
lekker slapen MMquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:27 schreef megamandy het volgende:
Ik ga afsluitenSlaap lekker allemaal
Slaap lekker!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:27 schreef megamandy het volgende:
Ik ga afsluitenSlaap lekker allemaal
Truste!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik ga ook maar slapen trusten allemaal![]()
Bambi succes morgen
Heerlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
hoe bevalt het samenwonen Puckzzz
Ik sliep al, maar dankjewel schat! Als je even laat weten hoeveel shipping is maak ik gelijk centjes naar je over okayquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:00 schreef Debsterr het volgende:
Trouwens Sjaan! Gister lakje verstuurd!
ja dat krijg je met een fulltime baanquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je bent ook altijd vroeg van de stok
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hihi, SQ, ik heb over jou en Priem gedroomd denk ik. Het ging over eyeliner, want Priem had gevraagd hoe je dat netjes moest krijgen. Jij zei dat je normaal het lijntje niet doortrekt om er een wing van te maken. Maar dat, wanneer je dat wel deed, bb je altijd bespringt.![]()
Goede matige droomquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hihi, SQ, ik heb over jou en Priem gedroomd denk ik. Het ging over eyeliner, want Priem had gevraagd hoe je dat netjes moest krijgen. Jij zei dat je normaal het lijntje niet doortrekt om er een wing van te maken. Maar dat, wanneer je dat wel deed, bb je altijd bespringt.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat krijg je met een fulltime baan
Slotje, opgelostquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goede matige droom
Ik maak idd nooit een wing.bb bespringt me nooit. Ik zie een verband
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goede matige droom
Ik maak idd nooit een wing.bb bespringt me nooit. Ik zie een verband
Pehehehequote:Op donderdag 21 juni 2012 09:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Mijn dromen hebben voorspellende gaven!
Je zei ook dat je de volgende ochtend maar weer een wing ging maken.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
elke morgen zie ik je naam in mn MyAt omhoog komen als ik met zoeen bak koffie op mn werk FOK! ga zitten F5en.
SCHOPPENquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:47 schreef megamandy het volgende:
Naja zit ik op het stoepje bij het werk te wachten, rijdt iemand met de kinderwagen over mijn voeten
Ik onthoud zelden mijn droom maar vorige week droomde ik dus dat ik giga aan het zuipen en roken was tijdens ek (op zich niks bijzondersquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb alleen maar matige dromen dat ik veul geld win, maar de volgende dag is mijn rekening nog net zo sneu als de avond ervoor. Realistische droom zorgt voor teleurstelling.
het is toch een speciaal momentjequote:
Ik onthoud ze dus ook zelden. Kun je nagaan hoe groot de anticlimax was.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SCHOPPEN
[..]
Ik onthoud zelden mijn droom maar vorige week droomde ik dus dat ik giga aan het zuipen en roken was tijdens ek (op zich niks bijzonders); maar ik was gewoon 8 maand zwanger.... like... wtf brain ?
Goeien droom.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:10 schreef Mss het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat ik een tweeling had geworpen en dat ik ze kampernamen had gegeven. En oh, de vader was buiten beeld en ik woonde bij mijn ouders
.
Beter dan mijn droom.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:10 schreef Mss het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat ik een tweeling had geworpen en dat ik ze kampernamen had gegeven. En oh, de vader was buiten beeld en ik woonde bij mijn ouders
.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Beter dan mijn droom.
Meh, ik heb geen zin.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik droomde dat ik mijn telefoon kapot liet vallen en toen werd ik verdrietig wakker
Dan droomt hij over jou en dat je hem mishandelt, ik weet het zekerquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Cif huilt soms als ie echt bizar aan het dromen is !! En dan maak ik em half wakker en heeft ie echt geen idee waarover ie droomde en dan is zijn kussen nat. Seriously; hij huilt nooit never niet
Ook zo bizar
joepie, ik heb 10 miljoen pond gewonnenquote:Hello to you, I am Dr. Kim Woon, a dual citizen of United Kingdom and American. I work with The UK National Lottery Commission, "the official monitoring body and the operator of the UK National Lottery". I have a mutual business deal for you, this however is not mandatory nor will I in any manner compel you to honor against your will. I have a very urgent proposal for you which will be of our mutual benefit. I wish to seek your acceptance and cooperation so that the total sum of GBP10, 000,000 can be paid to you by the National Lottery for our mutual benefit. The said amount is an unclaimed lottery prize; the wining prize result was published over four month ago and since then, the winner of the prize has failed to come with the winning lottery ticket to claim his or her winning prize. You can check the below four WEBSITE NEWS links to see and understand what I am talking about: http://www.freenationallo(...)r-fails-cash-in.html The reasons why some winners fail to claim their prizes may be one or all of the below: 1. The winner may have accidentally thrown away the tickets and lost track of the winning ticket number and other vital information as regards the lucky win. 2. Some winners do not check their tickets properly. 3 The winner may not be aware of the victory. 4. The National Lottery does not advice winners of their winning via email notification that is why some may not be aware that they won in the draws. Also, notification of winning via email is fraud attempt because you cannot win any prize without buying a lottery ticket and playing the lottery and winners do not pay any fee before prize is given to them by the National Lottery. 5 Due to high rate of internet lottery scam, the winner may have been discouraged by friends or relatives against claiming the prize because they think it may be a scam. But fail to realize that the prize is real as you can see in the WEBSITE NEWS LINK above. Fraudulent lottery informs you in an unsolicited email that your email address has won some huge amount of money. A simple fact is that, you cannot win a lottery prize when you did not buy a lottery ticket and partake or play the lottery as no lottery company is a charity organization that gives out money on a platter of gold. All you need to do is to cooperation with me honestly and confidentially. This project is 100% risk free because it will be executed under a legitimate arrangement that will protect you from any breach of the law as I have mapped out all plans to ensure we claim these funds without any trace in the future. If you are interested provide with below information:(1) Name =(2) Address =(3) Nationality =(4) Age =(5) Occupation =(6) Do you have an Equity line of credit=(7) Do you have registered charity organization =(8) Have you ever visited UK =(9) Cell Phone/Fax. = Best regards, Dr. Kim Woon Send your response to my direct E-mail: kimwoon2013@e-mail.cz
quote:Due to high rate of internet lottery scam,
quote:Fraudulent lottery informs you in an unsolicited email that your email address has won some huge amount of money.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joepie, ik heb 10 miljoen pond gewonnen
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Dus .........
Ik mail zalando over mijn ongelijke schoenen met foto erbij, krijg ik week later mail of ik foto van de hele schoen kan sturen. Ik foto gestuurd van de schoenen in het geheel, krijg ik vandaag (weer week later) mail of ik ook een foto van de schoenzool wil sturen
dafuq
En daarna bieden ze je 10% aan van het aankoopbedrag! Zit je nog binnen die 100 dagen retourttermijn?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Dus .........
Ik mail zalando over mijn ongelijke schoenen met foto erbij, krijg ik week later mail of ik foto van de hele schoen kan sturen. Ik foto gestuurd van de schoenen in het geheel, krijg ik vandaag (weer week later) mail of ik ook een foto van de schoenzool wil sturen
dafuq
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Dus .........
dafuq
Volgens mij willen ze gewoon zien of ze nog kunnen verkopen, want buiten gedragen of niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Dus .........
dafuq
ik had in de eerste mail al gezet dat ik ze 1 keer gedragen heb buitenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze gewoon zien of ze nog kunnen verkopen, want buiten gedragen of niet.
Yesquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
En daarna bieden ze je 10% aan van het aankoopbedrag! Zit je nog binnen die 100 dagen retourttermijn?
Maar hoezo zijn ze ongelijk dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had in de eerste mail al gezet dat ik ze 1 keer gedragen heb buiten
Wat is dat nou weer voor actiequote:Op donderdag 21 juni 2012 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Dus .........
dafuq
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan droomt hij over jou en dat je hem mishandelt, ik weet het zeker
True; maar ben toch blij met mijn nieuwen rokje en topje van daarquote:
euh ik had ergens een foto hier gepostquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar hoezo zijn ze ongelijk dan?
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:57 schreef Loqi het volgende:
Moggel!
I has a happy10 jaar samen vandaag
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:57 schreef Loqi het volgende:
Moggel!
Moggel!
Die ballerina's waarbij bij de ene schoen de hoeveelheid stof bij je tenen korter was dan bij de ander? Of heb ik nu de verkeerde in m'n hoofd?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
euh ik had ergens een foto hier gepost
Yay congratss !! Mijlpaalquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:57 schreef Loqi het volgende:
Moggel!
Ja die ja!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Die ballerina's waarbij bij de ene schoen de hoeveelheid stof bij je tenen korter was dan bij de ander? Of heb ik nu de verkeerde in m'n hoofd?
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:57 schreef Loqi het volgende:
Moggel!
ja, tis ook echt raar hoor, ik heb helemaal niet het idee dat het al zo lang isquote:
Moggel!
Oh I likequote:Op donderdag 21 juni 2012 11:14 schreef Loqi het volgende:
Ik heb gisteren deze gekochtdus die kan ik mooi aan als we uit eten gaan
[ afbeelding ]
prettyquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:14 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ik vind 'm leuk! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:14 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:14 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
cool, van waar?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:14 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:10 schreef RenRen- het volgende:
Kneus is er nog niet, dus ik bellen. "ja zn vorige afspraak loopt uit... En hij weet niet hoe lang het nog gaat duren..." ja pipo, we hebben geen vaste telefoon en die hebben we wel nodig
Zulks een homo'squote:Op donderdag 21 juni 2012 12:10 schreef RenRen- het volgende:
Kneus is er nog niet, dus ik bellen. "ja zn vorige afspraak loopt uit... En hij weet niet hoe lang het nog gaat duren..." ja pipo, we hebben geen vaste telefoon en die hebben we wel nodig
gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:57 schreef Loqi het volgende:
Moggel!
ik denk het nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
Loqi, weet jij al of je naar de meet komt?
huh? sup?quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Omnom, kokos-choco-cake met zoute tranen.![]()
quote:
Hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Omnom, kokos-choco-cake met zoute tranen.![]()
Staat in het vorige topic, gezeik met school/stageplek.quote:
Mweh. Het blijkt dus toch best wel aan ouders te liggen. Die hebben schijnbaar aangegeven dat zij door dit alles zo het vertrouwen in het kdv kwijt zijn geraakt dat ze hun zoontje er van af willen halen!! Dus dan snap ik wel dat het kdv zo hefitg reageert...quote:
Ik merk het...quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
tsja, ouders en hun kindjes, kom er niet aan want alle rationaliteit vervliegt meteen
Misschien een domme vraag hoor, maar als je nu zelf al zegt dat je die info niet had moeten gebruiken omdat het misschien niet klopte, waarom heb je het dan niet weggelaten of heb je het niet gechecked dat het kloptequote:Op donderdag 21 juni 2012 12:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
En nu heb ik hoofdpijn van het huilen.
Maar moet nu dus met meneer van school en mevrouw van het kdv in gesprek gaan, om te kijken hoe we dit op gaan lossen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Staat in het vorige topic, gezeik met school/stageplek.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
En nu heb ik hoofdpijn van het huilen.
Maar moet nu dus met meneer van school en mevrouw van het kdv in gesprek gaan, om te kijken hoe we dit op gaan lossen.
Ik kon het niet checken omdat ouders geen contact met mij opnamen en zij de enige waren waarbij ik het kon controleren. Ik heb het wel gebruikt omndat ik er vanuit ben gegaan dat de pedagogisch medewerksters wel goed had gegokt. Nu achteraf gezien had ik het dan beter anders neer kunnen zetten, toen zag ik er het kwaad niet zo van in.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag hoor, maar als je nu zelf al zegt dat je die info niet had moeten gebruiken omdat het misschien niet klopte, waarom heb je het dan niet weggelaten of heb je het niet gechecked dat het klopte
Oh je hebt de info van iemand gekregen zelfs? Dan heb ik niets gezegdquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kon het niet checken omdat ouders geen contact met mij opnamen en zij de enige waren waarbij ik het kon controleren. Ik heb het wel gebruikt omndat ik er vanuit ben gegaan dat de pedagogisch medewerksters wel goed had gegokt. Nu achteraf gezien had ik het dan beter anders neer kunnen zetten, toen zag ik er het kwaad niet zo van in.
Fuuuuquote:Momenteel zijn wij op zoek naar vakantiewerkers met zorgervaring. Alle andere functies zijn ingevuld.
Ja, want ik wou de gezinssituatie weten, dus vroeg of er nog opa en oma oid waren. Die waren er, maar er stond niet duidelijk aangegeven van welke kant van de familie dat was. Samen met de pedagogisch medewerkster zijn we toen tot de conclusie gekomen dat het ws de ouders van moeder waren. Waarom we tot die conclusie kwamen weet ik ook niet meer... Maarja, dat blijkt dus niet zo te zijn. Foutje, kan gebeuren, maar vader is nu boos want die leest dat zijn ouders blijkbaar niet meer leven. Snap wel dat dat niet leuk is, maar het heeft verder helemaal geen invloed gehad op de rest van het verslag, dus ik snap echt niet waarom dat zo opgeblazen moet worden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh je hebt de info van iemand gekregen zelfs? Dan heb ik niets gezegd.
Mja. Er is blijkbaar gewoon niet goed gecommuniceerd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sommige ouders![]()
Mijn opleiding was niet specifiek gericht op kinderen, maar ik blijf het verbazend vinden dat er helemaal geen lessen zijn over de omgang met ouders, ik ken genoeg ouders die een grotere gebruiksaanwijzing hebben dan hun kind (en dat zijn kinderen met een flinke gebruiksaanwijzing)
Mij belde die uit bedquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja pakketman rijd me maar weer voorbij, ik wacht al 3 weken.
Wat is DAT het? Ik denk je hebt gezegd dat het kind autistisch is terwijl dat niet zo is of iets in die richtingquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, want ik wou de gezinssituatie weten, dus vroeg of er nog opa en oma oid waren. Die waren er, maar er stond niet duidelijk aangegeven van welke kant van de familie dat was. Samen met de pedagogisch medewerkster zijn we toen tot de conclusie gekomen dat het ws de ouders van moeder waren. Waarom we tot die conclusie kwamen weet ik ook niet meer... Maarja, dat blijkt dus niet zo te zijn. Foutje, kan gebeuren, maar vader is nu boos want die leest dat zijn ouders blijkbaar niet meer leven. Snap wel dat dat niet leuk is, maar het heeft verder helemaal geen invloed gehad op de rest van het verslag, dus ik snap echt niet waarom dat zo opgeblazen moet worden.
[..]
Mja. Er is blijkbaar gewoon niet goed gecommuniceerd.
Omnomnom.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:51 schreef Loqi het volgende:
lief heeft een reservering gedaan bij een sterrenrestaurant voor vanavond
![]()
Ouders.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, want ik wou de gezinssituatie weten, dus vroeg of er nog opa en oma oid waren. Die waren er, maar er stond niet duidelijk aangegeven van welke kant van de familie dat was. Samen met de pedagogisch medewerkster zijn we toen tot de conclusie gekomen dat het ws de ouders van moeder waren. Waarom we tot die conclusie kwamen weet ik ook niet meer... Maarja, dat blijkt dus niet zo te zijn. Foutje, kan gebeuren, maar vader is nu boos want die leest dat zijn ouders blijkbaar niet meer leven. Snap wel dat dat niet leuk is, maar het heeft verder helemaal geen invloed gehad op de rest van het verslag, dus ik snap echt niet waarom dat zo opgeblazen moet worden.
[..]
Smakelijk eten bij de friettent ernaquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:51 schreef Loqi het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeee. Alleen maar opa en oma aan de verkeerde ouder gekoppeld.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is DAT het? Ik denk je hebt gezegd dat het kind autistisch is terwijl dat niet zo is of iets in die richting![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WATquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neeee. Alleen maar opa en oma aan de verkeerde ouder gekoppeld.
DAFUKquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Oehhhh!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:51 schreef Loqi het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Smakelijk eten bij de friettent ernaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
disclaimer
nice, welken?quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:51 schreef Loqi het volgende:
![]()
da fuck zegquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neeee. Alleen maar opa en oma aan de verkeerde ouder gekoppeld.
Maar serieus, dit hoort dus bij de diersoort ouders. Dat is een hele andere vorm van communicerenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
quote:
Dat dus. Dat was de 'leugen' die er in stond.quote:
Hoezo onverschillig?quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Dat was de 'leugen' die er in stond.
Verder is het dus ook wel zo dat ze het onverschillig geschreven vonden en hun kind er niet in herkenden. Maar dan nog!
Maar is dat onverschillige niet gewoon de academische stijl ook? Dat is nou niet bepaald het meest gezellige stijltje om te lezen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Dat was de 'leugen' die er in stond.
Verder is het dus ook wel zo dat ze het onverschillig geschreven vonden en hun kind er niet in herkenden. Maar dan nog!
Dat heb ik dus een beetje gedaan. Of iig de term 'probleemgedrag' gebruikt. Terwijl kdv volgensmij nooit specifiek verwoord heeft dat er storend gedrag was. Dus nu zijn ouders boos.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar serieus, dit hoort dus bij de diersoort ouders. Dat is een hele andere vorm van communiceren.
Want als dit zo'n probleem is, moet jij je eens voorstellen dat je zulke ouders moet vertellen dat hun kind niet normaal functioneert..
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Smakelijk eten bij de friettent ernauh, neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Lindehof in Nuenenquote:Knoei
quote:
Dat dus. Naar mijn idee heb ik niet onverschillig geschreven, maar objectief. Dat moet namelijk..quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar is dat onverschillige niet gewoon de academische stijl ook? Dat is nou niet bepaald het meest gezellige stijltje om te lezen natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Naar mijn idee heb ik niet onverschillig geschreven, maar objectief. Dat moet namelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |