vertel niet aan mirjam .. de m&ms zijn opquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pas op Sjaan, de m&m's zijn een afleidingsmanoeuvre!![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pas op Sjaan, de m&m's zijn een afleidingsmanoeuvre!![]()
quote:That was the most pointless curling ive ever seen.
IJs used spees, it's super effective!quote:
Wat is dat voor power?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
IJs used spees, it's super effective!
The power of Nom.quote:
Ooh Bambi, lijkt mij trouwens echt een rotsituatie met die ouders over dat stuk voor schoolquote:
Aw, thanks.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh Bambi, lijkt mij trouwens echt een rotsituatie met die ouders over dat stuk voor schoolOokal heb je waarschijnlijk niets mis gedaan, toch krijg je nu onnodige stress.
Maar als je moet huilen gewoon huilenIs beter dan alles opkroppen, want dan heb je dalijk een gesprek en dat komt dan alles eruit. Kun je beter er nu ook gewoon over praten en alle emoties laten gaan
Herkenbaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aw, thanks.Ja dat is het frustrerende, ik heb naar mijn weten niks fout gedaan en zit nu wel met al dit gezeik.
Oh, morgen ga ik toch wel huilen hoor.Maar zal die man wel even van tevoren waarschuwen dat ik dat nou eenmaal doe, maar dat verder niet zoveel te betekenen heeft. Anders schrikt hij straks zo.
Oh verrek. Dat zit ik ook nog! Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Herkenbaar
Iedere keer zeg ik dan ook altijd, ja ik zit in mijn stopweek dan moet ik altijd snel huilen (want dan moet ik ook echt snel huilen)
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh verrek. Dat zit ik ook nog! Dat verklaart een hoop.
Haha, neuh, misschien niet het beste plan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb de pil nu doorgeslikt, anders had ik de stopweek de week nadat het uit was gegaan, dat leek mij niet zo slim
Zo herkenbaar... Denken ze alleen maar: D'aww.. jij sielig klein meisjen...quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik jank ook wanneer ik boos ben. Dan neemt echt niemand je boosheid meer serieus.
Precies!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo herkenbaar... Denken ze alleen maar: D'aww.. jij sielig klein meisjen...
En dan denk ik IK BEN KEIBOOS JONGEUH FEAR ME![]()
Maar dat heeft heul geen nut dan
Pehehehe Das zo kutquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Precies!
Heb ruzie gehad met een vriendin die dat toen nog niet wist. En die dacht alleen maar: Wat staat ze nou te huilen? En ik was echt heeeeeeeel erg boos!
Kwam totaal niet over.
Waardoor je weer gaat janken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe Das zo kutEn achteraf ben je dan eik ook alleen maar boos op jezelf omdat je weer aan het janken was
Nou nee, deze keer was ik echt heel erg gerechtvaardigd boos dus dat bleef ik ook. Maar het had een hoop frustratie gescheeld als zij had begrepen dat ik boos was, en niet verdrietig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe Das zo kutEn achteraf ben je dan eik ook alleen maar boos op jezelf omdat je weer aan het janken was
ligt eraan, het is goed om niet altijd maar overal boos om te worden, maar pas ook op dat mensen er geen misbruik van maken en over je heen gaan lopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
is het raar als ik zeg dat ik nooit boos ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |