abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 20 juni 2012 @ 20:46:27 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_113159261
Het leed van de Holocaust had deels kunnen worden voorkomen als Duitsland niet van die strenge wapenwetten had gehad. Mensen waren daardoor niet in het bezit van een vuurwapen om zich te verdedigen. Dat is de mening van Joe the Plumber, die onder zijn echte naam Samuel Wurzelbacher namens de Republikeinen meedingt naar een zetel in het Congres.

Een campagnevideo toont Wurzelbacher terwijl hij met een jachtgeweer appels en tomaten onder vuur neemt. Een voice-over spreekt ondertussen over de wapenwetten in Duitsland en de miljoenen mensen die tussen 1938 en 1945 werden vermoord omdat ze zich niet konden verdedigen. Op dezelfde wijze wordt een verband gelegd tussen de wapenwetten in Turkije in het begin van de twintigste eeuw en de Armeense genocide. Aan het eind van het filmpje is het woord aan Wurzelbacher zelf, die het met zijn geweer nog in de hand kort houdt: "Ik hou van Amerika."

De Nationale Joodse Democratische Raad sprak van een ongepaste campagnevideo en eiste verontschuldigingen. De Democratische Partij noemde de videoboodschap beledigend.

Wurzelbacher verwierf bekendheid tijdens de campagne voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen in 2008 toen hij Barack Obama enkele vragen stelde en de bijnaam Joe the Plumber (Joe de Loodgieter) kreeg.

Van de Front Page.

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_113159332
Joe staat ook bekend als een groot historicus, hoorde ik....
pi_113160156
Ja leuk heb je een 9mm pistooltje en dan kom ik als generaal met dit aan. :')
pi_113160390
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:46 schreef tong80 het volgende:
Het leed van de Holocaust had deels kunnen worden voorkomen als Duitsland niet van die strenge wapenwetten had gehad. Mensen waren daardoor niet in het bezit van een vuurwapen om zich te verdedigen. Dat is de mening van Joe the Plumber, die onder zijn echte naam Samuel Wurzelbacher namens de Republikeinen meedingt naar een zetel in het Congres.

Een campagnevideo toont Wurzelbacher terwijl hij met een jachtgeweer appels en tomaten onder vuur neemt. Een voice-over spreekt ondertussen over de wapenwetten in Duitsland en de miljoenen mensen die tussen 1938 en 1945 werden vermoord omdat ze zich niet konden verdedigen. Op dezelfde wijze wordt een verband gelegd tussen de wapenwetten in Turkije in het begin van de twintigste eeuw en de Armeense genocide. Aan het eind van het filmpje is het woord aan Wurzelbacher zelf, die het met zijn geweer nog in de hand kort houdt: "Ik hou van Amerika."

De Nationale Joodse Democratische Raad sprak van een ongepaste campagnevideo en eiste verontschuldigingen. De Democratische Partij noemde de videoboodschap beledigend.

Wurzelbacher verwierf bekendheid tijdens de campagne voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen in 2008 toen hij Barack Obama enkele vragen stelde en de bijnaam Joe the Plumber (Joe de Loodgieter) kreeg.

Van de Front Page.

:{
Joe was toch die man die heel wat op zijn kerfstok had, terwijl hij klaagde tegen Obama over een belasting die hij zelf nog geen eens betaalde...omdat hij niet eens in de inkomensklasse zat...ik meen dat het over een extra belasting ging voor inkomens boven de $ 250,000
  Trouwste user 2022 woensdag 20 juni 2012 @ 22:09:54 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_113163824
Ik moest ook aan Charlton Heston denken bij Michael Moore

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_113164232
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:09 schreef tong80 het volgende:
Ik moest ook aan Charlton Heston denken bij Michael Moore

:P
Ik was fan van Michael Moore totdat ik doorkreeg hoe hij zijn 'documentaires' maakte...
  woensdag 20 juni 2012 @ 22:33:31 #7
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_113165100
De Duitsers waren lachend met hun tanks over de Zwitsers en hun proppenschieters heengereden als ze dat gewild hadden. Die malloot denkt werkelijk dat je met wat antieke wapens de Blitzkrieg had kunnen stoppen?

Guttegut wat sta je dan buiten de realiteit.
pi_113175964
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
De Duitsers waren lachend met hun tanks over de Zwitsers en hun proppenschieters heengereden als ze dat gewild hadden. Die malloot denkt werkelijk dat je met wat antieke wapens de Blitzkrieg had kunnen stoppen?

De Afghanen en Irakezen laten zien dat je met niet al te ingewikkeld wapentuig het sterkste leger van de wereld lang bezig kan houden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_113176322
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 07:29 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

De Afghanen en Irakezen laten zien dat je met niet al te ingewikkeld wapentuig het sterkste leger van de wereld lang bezig kan houden.
20 atoombommen en je bent klaar.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_113176485
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:12 schreef WH141 het volgende:

[..]

20 atoombommen en je bent klaar.
Maar ze doen het niet he.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_113176845
Hoe streng waren die wapenwetten eigenlijk in Duitsland? Ik weet wel dat ze gelijk nadat Hitler aan de macht kwam al begonnen met het indoctrineren van kinderen. Hierbij hoorde ook ze al op jonge leeftijd bekend te maken met geweren. Dat was gewoon deel van het lesprogramma, dus zo streng zullen die wetten ook weer niet geweest zijn.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_113176971
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 07:29 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Dus die paar honderdduizend joden, die nog geen procent van de Duitse bevolking vormden, hadden zich volgens jou met wapentuig kunnen verdedigen tegen de nazi's?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 21 juni 2012 @ 09:11:03 #13
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_113177099
Joe moet het maar bij loodgieten houden.
pi_113178279
Joe de loodpomper. Dit riekt naar NRA.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_113179835
Joe mag wel uitkijken, straks krijgt hij Herman Loonstein aan zijn broek vanwege aantasting van het alleenrecht op het H-woord.
Farts are jazz to assholes
pi_113180099
Klopt dan hadden ze in Duitsland een bloedige burgeroorlog à la Irak gehad
pi_113180133
En dan hadden burgermilities het op de Joden gemunt want het antisemitisme was wijdverbreid
pi_113180231
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:46 schreef tong80 het volgende:
"Ik hou van Amerika."
  donderdag 21 juni 2012 @ 11:08:31 #19
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_113180492
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
De Duitsers waren lachend met hun tanks over de Zwitsers en hun proppenschieters heengereden als ze dat gewild hadden.
Wat!?! :o Denk je dat echt? Het had er niks mee te maken dat Zwitserland, laten we zeggen, ontzettend moeilijk aan te vallen is/ was? :D Moeilijk terrein, 500.000 Zwitsers met wapens, absoluut niks wat je er uiteindelijk aan overhoudt.

Hitler was nogal obsessief bezig om Zwitserland aan te gaan vallen. Met plannen in ieder geval.

http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Tannenbaum
quote:
;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 21 juni 2012 @ 11:11:22 #20
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_113180586
Het is geen nieuw argument trouwens en er is wel wat voor te zeggen.

quote:
An armed society is a polite society. Manners are good when one may have to back up his acts with his life.
Is best een gevleugelde quote van een hele goede schrijver. En redelijk populair in 'Joe the Plumber county'.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_113180596
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 10:56 schreef De_Guidance het volgende:
Klopt dan hadden ze in Duitsland een bloedige burgeroorlog à la Irak gehad
Wat een dom gelul. De NSDAP kon de macht grijpen wat voor een groot gedeelte te danken was aan de terreur van de SA, je weet wel, die bewapende BURGERmilitie. In het Duitsland van toen was wapenbezit zeer eenvoudig hoor, misschien nog wel makkelijker als in Amerika heden ten dage.

En Zwitserland is nooit aangevallen omdat er andere prioriteiten waren, het 1 grote berg was en het de facto gewoon deel van het Rijk was aangezien de treinen ongestoord door Zwitserland mochten rijden. Plus het was een handige bankier naar de buitenwereld toe.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')