Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Sessegnon.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Iemand die een van deze wil kopen, steel maar
GekkeZuiden zei ook van steel maar, niet dat het zin heeft want hij wordt toch wel gestolenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:46 schreef laucas het volgende:
Echt zo triest dat stelen van topics constant.
Hij bedoelde zijn spelers denk ik want hij maakt kort daarna een nieuw deeltje aan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
GekkeZuiden zei ook van steel maar, niet dat het zin heeft want hij wordt toch wel gestolen
wow hoe durfde hijquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die mod
Gaat 'ie het topic sluiten waar iedereen al in zat
Nee dat was GekkeGerritquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:49 schreef laucas het volgende:
[..]
Hij bedoelde zijn spelers denk ik want hij maakt kort daarna een nieuw deeltje aan.
Jeempie zeg, ik kan denk ik niet meer slapen vannacht.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die mod
indewar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee dat was GekkeGerritAl die gekken hier ook he
Op verzoek van TS zelfquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die mod
DTM begon ermee en toen was het een onstopbare reactie geworden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op verzoek van TS zelf
Oh en laten we nu niet gaan rellen over topics openen. Laat iedereen zo vrij of spreek af dat de lapo binnen 5 min. een nieuwe topic opent. Daarna staat iedereen vrij het nieuwe topic te openen.
hoiquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op verzoek van TS zelf
Oh en laten we nu niet gaan rellen over topics openen. Laat iedereen zo vrij of spreek af dat de lapo binnen 5 min. een nieuwe topic opent. Daarna staat iedereen vrij het nieuwe topic te openen.
Trade pile!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:59 schreef Vijf_voor het volgende:
Mijn Healing card is zoek, en nu kan ik niet meer spelen. Al mijn geld is op aan packs.
Verkoop dan wat je uit packs hebtquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:59 schreef Vijf_voor het volgende:
Mijn Healing card is zoek, en nu kan ik niet meer spelen. Al mijn geld is op aan packs.
5 minuten? Stel je eens voor dat het 4:59 minuten duurt voordat er een nieuw topic wordt geopend. Dat is zou catastrofaal zijn!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op verzoek van TS zelf
lolquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:03 schreef pascal08 het volgende:
YES!!! TORRES IN EEN PACK!1!!
[ afbeelding ]
Richten moet je loslaten na 1,5 secondenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:06 schreef Lamabal het volgende:
Oke fifa dus net gekocht. Heb al jaren geen fifa gedaan en dit is wel veel anders.
Oh en hoe de fuck neem je die penalty's? Als je in het groene zit en je aimt naar rechts schiet je keihard over?
Niet te lang naar rechts houden. Welkom trouwensquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:06 schreef Lamabal het volgende:
Oke fifa dus net gekocht. Heb al jaren geen fifa gedaan en dit is wel veel anders.
Oh en hoe de fuck neem je die penalty's? Als je in het groene zit en je aimt naar rechts schiet je keihard over?
In het groen, dan niet het krachtbalkje helemaal vol, en een stuk of 6 tikjes naar links of rechtsquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:06 schreef Lamabal het volgende:
En een hoop leuke grappen he!quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:08 schreef pascal08 het volgende:
40 packs geopend, beste was een +200 coins kaartje.
Ik zit vandaag op de 12Kquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:08 schreef pascal08 het volgende:
40 packs geopend, beste was een +200 coins kaartje.
Ik kreeg ze gratisch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk wel waar voor m'n geld!
Je moet in de Arena eens op je D-pad drukken als de bal in de 16 is. Als je dan Lt indrukt, zie je een blauw 'vizier' verschijnen. Je kan dan een beter gevoel krijgen hoe je zo'n penalty moet nemen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:06 schreef Lamabal het volgende:
Nee, op 12000 coins winst en begon met 2k. weet niet hoeveel dingen ik verkocht heb..quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
12000 pakjes openen heb je niets beters te doen?
Naar de club gaan en partyenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:12 schreef Euroteller het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat `Clubben´ is?
Profclubs.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:12 schreef Euroteller het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:12 schreef Euroteller het volgende:
Dankje.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:07 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Niet te lang naar rechts houden. Welkom trouwens
Gewoon R1 en X inhoudenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:13 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dankje.
Ik verloor met az van Heracles met 3-0
Ik ben dat verdedigen nog gewent met A. Hoef je verder niks te doen maar je moet nu zelfs b indrukken.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:14 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk 2vs2 online gewoon h2h?
Alleen als je custom match doet. Ranked kan het niet meer...quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:14 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk 2vs2 online gewoon h2h?
Euhm, ik doe R1 vasthouden, en dan met een andere verdediger diep lopen en jockeyen, en dan instappen op het juiste momentquote:
R1 is druk zetten met een 2e man?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Euhm, ik doe R1 vasthouden, en dan met een andere verdediger diep lopen en jockeyen, en dan instappen op het juiste moment
jockeyen is gayquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Euhm, ik doe R1 vasthouden, en dan met een andere verdediger diep lopen en jockeyen, en dan instappen op het juiste moment
Jaquote:
Op de Xbox zul je helaas geslacht worden, alleen maar goede spelers zitten daar. Op de PS3 zou je wel een goede kans maken als n00b.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:17 schreef Lamabal het volgende:
Naja, enig mens tegen een noob wil spelen.
Gamertag: SniperBooyaa (Xdoos 360)
Je bent zelf gay.quote:
Oude UI van mequote:
ik wel, vaak genoeg ook 1k enzoquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:18 schreef Rijst het volgende:
Deze heb ik nog nooit gehad.
[ afbeelding ]
Echt wel. Nu.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:18 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Wajooooooooooooooooowquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:18 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
WIlde ik ook net makenquote:
Dit kan ik bevestigen als average spelerquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op de Xbox zul je helaas geslacht worden, alleen maar goede spelers zitten daar. Op de PS3 zou je wel een goede kans maken als n00b.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit wordt mijn nieuwe UI. Wie wilt hem voor me croppen?
http://www.resizer.nlquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit wordt mijn nieuwe UI. Wie wilt hem voor me croppen?
omdat hommo'squote:Op woensdag 20 juni 2012 20:20 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ik zie 3 mensen van club online.
Maar er wil niemand clubben
CLUBSquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:23 schreef Rijst het volgende:
Geen voetbal op tv. Wilt iemand een potje?
Niet zo slecht denken over jezelf. Je hebt mij eergisteren nog verslagen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:21 schreef laucas het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen als average speler
Maar jij bent ook slecht....quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet zo slecht denken over jezelf. Je hebt mij eergisteren nog verslagen.
En hoe. Nee, het is gewoon zo.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet zo slecht denken over jezelf. Je hebt mij eergisteren nog verslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even ontopic. Ik ben sinds een paar dagen weer compleet de zin in fifa kwijt. Hoe kan dat?
Feyenoord Rotterdam
De enige persoon van FOK! waar ik heel weinig van win is n0ir. Op een of andere manier kan ik zijn Zlatan en Pato nooit afstoppen. Gisteren won ik wel met 2-4 van 'm.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:28 schreef laucas het volgende:
[..]
En hoe. Nee, het is gewoon zo.
Online verlies ik 10% en tegen 360 FOK'ers is dat 90% denk ik
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:29 schreef Fuszy het volgende:
Voor de liefhebbers. Foto's van mijn nieuwe aanwinst. Meneer of mevrouw de gitaarOmdat je misschien geen bazenteam (meer) hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even ontopic. Ik ben sinds een paar dagen weer compleet de zin in fifa kwijt. Hoe kan dat?
Van hem win ik elke keerquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De enige persoon van FOK! waar ik heel weinig van win is n0ir. Op een of andere manier kan ik zijn Zlatan en Pato nooit afstoppen. Gisteren won ik wel met 2-4 van 'm.
Geen idee. Ik denk de leenbakker of Piet Klerkx. Ikea zit nog redelijk ver weg van hier.quote:
Ik heb nu nog twee teams.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat je misschien geen bazenteam (meer) hebt?
Ziet er wel oké uit, maar kan beter. Heb je nog coins over?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk de leenbakker of Piet Klerkx. Ikea zit nog redelijk ver weg van hier.
[..]
Ik heb nu nog twee teams.
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Het is niet alles, maar ze spelen beide wel prima
Ik heb gisteren 65k aan GJE gegevenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ziet er wel oké uit, maar kan beter. Heb je nog coins over?
450k incl. Messi?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:37 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand een leuk team voor 450k?
Messi bevalt wel, maar ik vind het jammer om zoveel coins in 1 speler te hebben en dan voor de rest een brak team. Hij is wel echt ongelofelijk goed.
Ik snap het niet?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deze is misschien nog wel schizofrener dan VDM, die altijd Stefan en Erik tegelijk speelt.
Het scheelt dat ik geen Stefan heet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deze is misschien nog wel schizofrener dan VDM, die altijd Stefan en Erik tegelijk speelt.
Haha, nee. Anders had ik geen brak team om hem heen gehad.quote:
Step Hanquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik geen Stefan heet.
Zarate - UP Agueroquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:37 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand een leuk team voor 450k?
Messi bevalt wel, maar ik vind het jammer om zoveel coins in 1 speler te hebben en dan voor de rest een brak team. Hij is wel echt ongelofelijk goed.
Ik heb dus maar 450k.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zarate - UP Aguero
Messi
Lavezzi - TOTY marchisio - Cambiasso - IF Pepe
Chiellini - IF Bonucci - IF Ogbonna
TOTY Buffon
Lief dagboek.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:45 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
deze kreeg ik bij mijn gitaar
Ja las het net pasquote:
Als ik genoeg coins zou hebben, zou ik 'm zo maken: http://futhead.com/12/squad/1156801quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha, nee. Anders had ik geen brak team om hem heen gehad.
Dan red ik 't nog niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja las het net pas![]()
Nouja ik merk 0,0 verschil tussen IF en SIF marchisio dus je kan ook de IF nemen voor onder de 20k. Dus dan moet je alleen ff sparen voor IF Bonucci en Ogbonna (die 2 in IF zijn wel echt een must)
Ik speel zelf ook met dit :
Zarete - Aguero
IF Palacio
Lavezzi - IF1 Marchisio - De Rossi - Pepe (non if)
Chiell - IF Bonucci - IF Ogbon
Buffon
Sparen dan!quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan red ik 't nog niet.Alleen zonder Messi.
Ik ga zelf ook wel even puzzelen.
Bij mij staat die ook op middelzwaar, is dat een probleem dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:57 schreef Pobberd het volgende:
Toenet stond mijn firewall opeens in het rood, en toen heb ik hem weer op open gezet. Nu ga ik op fifa, is die middelzwaar. Dus ik weer proberen om hem op open te zetten, maar nu blijft die op middelzwaar staan..
GJE?
Het beste is natuurlijk op openquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:57 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Bij mij staat die ook op middelzwaar, is dat een probleem dan?
Stout dagboekquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:58 schreef pascal08 het volgende:
Om 7 uur begonnen met een nieuwe club, en nu:
[ afbeelding ]
Middelzwaar betekent dat jij alleen mensen kunt joinen met een open NAT (groene firewall).quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:57 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Bij mij staat die ook op middelzwaar, is dat een probleem dan?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:58 schreef pascal08 het volgende:
Om 7 uur begonnen met een nieuwe club, en nu:
[ afbeelding ]
Oke thanksquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Middelzwaar betekent dat jij alleen mensen kunt joinen met een open NAT (groene firewall).
Ik heb nog nooit een IF gehadquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:01 schreef pascal08 het volgende:
Zijn er nou al mensen met een IF uit een pakje vandaag?
Gewoon blijven klagen, dan krijg je er vanzelf 1.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een IF gehadZowel in 11 als in 12 niet. En toch wel aardig wat pakjes open gemaakt al
h4t3n iZ v3rL4t3nquote:
lol nee gefeliciteerd rijkerdquote:
op xbox staan er maar 2, laagste startprijs is 50k. Kijken of ik er 40k of meer uit kan slepenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
lol nee gefeliciteerd rijkerd
Goedkoopste bin op de ps3 is 40k. De rest staat er op vanaf 14k met nog 14 uur te gaan
Zegt niet zoveel natuurlijk..die prijs is gewoon te hoog lijkt me. Stats zijn ook matig aangezien 90% van de MLS spelers eerst naar pace kijkt en dan pas naar de restquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij is aardig wat waard, want dit is de enige Muffat met een BIN op de Xbox markt:
[ afbeelding ]
had GJE hem moeten krijgen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De rijkste user hier moet weer een IF krijgenLife is unfair.
Nja, op die ene met open bid is ook al 8k geboden na 5 minuten, dus ik denk dat je hier wel wat muntjes uit kan slepen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt niet zoveel natuurlijk..die prijs is gewoon te hoog lijkt me. Stats zijn ook matig aangezien 90% van de MLS spelers eerst naar pace kijkt en dan pas naar de rest
Weet je wel hoeveel packs ik daarvoor open heb gemaakt..quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De rijkste user hier moet weer een IF krijgenLife is unfair.
Da's de mijnequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nja, op die ene met open bid is ook al 8k geboden na 5 minuten, dus ik denk dat je hier wel wat muntjes uit kan slepen.
Nee vertel!!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel packs ik daarvoor open heb gemaakt..
Een bal is rond.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:12 schreef Euroteller het volgende:
Iemand vertelde me gister dat je alleen IF kan krijgen als er TOTW zijn
6!quote:
3?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel packs ik daarvoor open heb gemaakt..
Gras is groenquote:
1500 coinsquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Forbes is nog wel wat waard denk ik? 78 pace CB uit een competitie in Engeland.
1500 coinsquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Forbes is nog wel wat waard denk ik? 78 pace CB uit een competitie in Engeland.
Tsja, Hockeyquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Telstar: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)auw-gras-voetballen/
Die had ik zonet ook, ik dacht wtf is dat voor een landquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:20 schreef pascal08 het volgende:
Zou deze man familie zijn van Kandji?
[ afbeelding ]
Hij viel mij ook op door die vlag. Ik kreeg er een epileptische aanval van.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die had ik zonet ook, ik dacht wtf is dat voor een land
Centraal afrika republiek ofzo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Centraal-Afrikaanse_Republiek
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij viel mij ook op door die vlag. Ik kreeg er een epileptische aanval van.
I'm Charlie the non believer!quote:
Dan geloof je het toch nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
I'm Charlie the non believer!
Leuk drankspelletje kan je met dat filmpje doen. Bij elke keer dat Charlie gezegd wordt moet je een shotje nemen.
Charliequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
I'm Charlie the non believer!
Leuk drankspelletje kan je met dat filmpje doen. Bij elke keer dat Charlie gezegd wordt moet je een shotje nemen.
Toen het filmpje nog minder dan 1000 views had kende ik het alquote:
Ragerquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ben klaar met Fifa 12.
Kutspel.
You're a wizard Harry!quote:
Gt5 vind ik zelf een mwa.quote:
koop gt5 maar van mij als je die wilt, 1x gespeeld en alweer klaar mee.quote:
Met stuur is ook veel vetter, maar ik heb er de ruimte niet voorquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:34 schreef vandermar het volgende:
Racespellenalleen Formule 1 is nog wel leuk als je stuurtje hebt
12incl?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
koop gt5 maar van mij als je die wilt, 1x gespeeld en alweer klaar mee.
quote:
ik heb er een speciale desk voor gekochtquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met stuur is ook veel vetter, maar ik heb er de ruimte niet voor
doei, dan gooi ik het nog liever weg.quote:
huh je gaat hem verkopen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die 402k op mijn Messi wil bieden? Dat is de startprijs. kthxbye.
Uiteindelijk is de verhouding fifa op forza 100:1quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb er een speciale desk voor gekochtbest wel vet
Dat ben jij na teveel kapsalon?quote:
Ja, ik koop hem misschien later. Als ik 'n beetje meer coins heb.quote:
hoe weet je dat?!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de verhouding fifa op forza 100:1
Nieuw istie 25 bij Bol.comquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
13. Ik heb maar 13,50 op mijn rekening staan
Helaas heb ik last van hetzelfdequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe weet je dat?!![]()
maar wel tof met een vriend samen driften af en toe, en in het begin speelde ik wel veel vaker
wel bijna een halfuur!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nieuw istie 25 bij Bol.com
1 keer gespeeld, wat dacht je van 20incl?
BOL.COMquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nieuw istie 25 bij Bol.com
1 keer gespeeld, wat dacht je van 20incl?
Geef je boy poker eens een goed bod zou ik zeggenquote:
Koop hem daar.quote:
Je kan hem nieuw kopen voor 20euquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Koop hem daar.
Oja, tijdelijk uitverkocht
Stommerd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:41 schreef poker4lifee het volgende:
ja nvm dan houd i keen tientje over, laat hem liever de komende 3 jaar stof happen
Ik heb Forza 4 ergens vorig jaar November gekocht, maar hij zit nog steeds in het folie.quote:
3,50 verzendkosten?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:41 schreef poker4lifee het volgende:
ja nvm dan houd i keen tientje over, laat hem liever de komende 3 jaar stof happen
postzegels zijn duurder gewordenquote:
Kut spel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:42 schreef Luukiee09 het volgende:
achja, iemand interesse in Red dead redemption? 12,50 incl :p koopje!
Al die mensen die games inruilen bij winkels laten zich harder naaien volgens mijquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Koop gewoon nieuw Rijst.
Jij zou ook niet een game voor 10 euro netto wegdoen hoop ik
moojen nummer zeg poe tim jij hebt goeie smaak nou zegquote:
nah man haal maar nieuw voor 20quote:
Bij GameMania wouden ze 20 eu geven voor mijn COD:BO die net 3 weken uit wasquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die mensen die games inruilen bij winkels laten zich harder naaien volgens mij
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah man haal maar nieuw voor 20
http://www.bpgames.nl/gran-turismo-5-ps3.html 18+2 verzendkosten daar, np.
Doe jij echt hbo?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
We zoeken een nieuwe mod voor KLB
Ik wil eigenlijk wel solliciterenmaarja, als ik uitgekozen wordt (nihil is de kans
) dan ga ik het echt verneuken
vandermar als mod, dan kom ik nooit meer in KLBquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
We zoeken een nieuwe mod voor KLB
Ik wil eigenlijk wel solliciterenmaarja, als ik uitgekozen wordt (nihil is de kans
) dan ga ik het echt verneuken
Wordt word, dikke carequote:
Ik vind Yelawolf rare muziek maken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
moojen nummer zeg poe tim jij hebt goeie smaak nou zeg
Dan ban ik je wel vanuit hierquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vandermar als mod, dan kom ik nooit meer in KLB
ah die doet 'm goedkoop weg ja.quote:
Dat wel, maar deze is tof.quote:
Lijkt op Heide Montag, maar wel voor de laatste 10 operaties volgens mijquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:47 schreef pascal08 het volgende:
Weet iemand wie dit is? Is dit niet toevallig die chick van The Hills?
[ afbeelding ]
Handicapbelievers..denken dat hun squad handicaploos blijft als ze er 3 silvers bijgooien.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen een gouden team, maar ik wil El Shaa ook eens proberen. Ik snap nooit echt het nut van dure silvers in gouden squads..
Waar is dr buikquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:47 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
El Shaawarie is wel een baas, maar inderdad niet goed genoeg voor gouden teams imoquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen een gouden team, maar ik wil El Shaa ook eens proberen. Ik snap nooit echt het nut van dure silvers in gouden squads..
maar jij bent ook gewoon slecht.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
El Shaawarie is wel een baas, maar inderdad niet goed genoeg voor gouden teams imo
Ja volgens mij ook. Geshopt of niet, ziet er wel geil uit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt op Heide Montag, maar wel voor de laatste 10 operaties volgens mij
Je kan een chick wel op een andere plek vastpakken dan bij haar pens hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waar is dr buikje moet toch iets hebben om vast te pakken..
Je merkt het gewoon dat hij tekort komt hoor tegen de T.Silva en Chiellini verdedigingne.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar jij bent ook gewoon slecht.
Bij mij dribbelde hij zo tussen de gouden verdedigers door
Gemaakt door een kruising van ons tweeën. Timothy de asianquote:
Heidi Montag?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:47 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere lovehandlesquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan een chick wel op een andere plek vastpakken dan bij haar pens hoor
aubrey o'day volgens tineyequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:47 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Menen jullie dit allemaal?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb Forza 4 ergens vorig jaar November gekocht, maar hij zit nog steeds in het folie.![]()
Net als deze rest van m'n spellen. Het is allemaal de schuld van FIFA.![]()
Je bent gewoon een nerd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Menen jullie dit allemaal?ik ben colonel service star 2 (2 levels na de max tegen 230k xp per level), 7de prestige op bijna alle cods, en nog veel spellen die ik speel
dat geeft alleen maar aan dat jij nog meer tijd besteed aan gamenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Menen jullie dit allemaal?ik ben colonel service star 2 (2 levels na de max tegen 230k xp per level), 7de prestige op bijna alle cods, en nog veel spellen die ik speel
Ik heb allemaal centjes verdiend met cod spelen. $$$ > prestige lvl 2349023424quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ikke voeg me toequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:56 schreef UltimateTeam het volgende:
Wie wil er een potje tegen mij, ik speel ps3 wil het niveau hier wel eens zien
GERRARDquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Nasri, Modric of Gerrard op CAM in 352?
Ik snap hem nietquote:
Mag ik ook aub?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik heb je al een link met de rest van de foto's gestuurd
Bwa, ong 50/60 uur BF3 (in het begin speelde ik constant, nu niet meer) wat ik eerlijk gezegd weinig vind, had er veel meer van verwacht. Op MW3 niet geprestiged en ong een dag gameplay. BO veel zombies + 7de prestige. FIFA division 1 en ong 500 matchesquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat geeft alleen maar aan dat jij nog meer tijd besteed aan gamen
Fifa is niet voor lol man.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef UltimateTeam het volgende:
Rijst spelen jullie hier altijd gewoon voor de lol toch? ( ik heb je toegevoegd
Kopen kopen kopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo, ik zocht naar alle bronze IFs en toen zag ik die Moffat van Tim86 op de markt. Dus tot nu toe heeft slechts 1 iemand een IF gekregen? Dat valt best wel tegen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |