Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Sessegnon.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Iemand die een van deze wil kopen, steel maar
GekkeZuiden zei ook van steel maar, niet dat het zin heeft want hij wordt toch wel gestolenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:46 schreef laucas het volgende:
Echt zo triest dat stelen van topics constant.
Hij bedoelde zijn spelers denk ik want hij maakt kort daarna een nieuw deeltje aan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
GekkeZuiden zei ook van steel maar, niet dat het zin heeft want hij wordt toch wel gestolen
wow hoe durfde hijquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die mod
Gaat 'ie het topic sluiten waar iedereen al in zat
Nee dat was GekkeGerritquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:49 schreef laucas het volgende:
[..]
Hij bedoelde zijn spelers denk ik want hij maakt kort daarna een nieuw deeltje aan.
Jeempie zeg, ik kan denk ik niet meer slapen vannacht.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die mod
indewar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee dat was GekkeGerritAl die gekken hier ook he
Op verzoek van TS zelfquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die mod
DTM begon ermee en toen was het een onstopbare reactie geworden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op verzoek van TS zelf
Oh en laten we nu niet gaan rellen over topics openen. Laat iedereen zo vrij of spreek af dat de lapo binnen 5 min. een nieuwe topic opent. Daarna staat iedereen vrij het nieuwe topic te openen.
hoiquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op verzoek van TS zelf
Oh en laten we nu niet gaan rellen over topics openen. Laat iedereen zo vrij of spreek af dat de lapo binnen 5 min. een nieuwe topic opent. Daarna staat iedereen vrij het nieuwe topic te openen.
Trade pile!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:59 schreef Vijf_voor het volgende:
Mijn Healing card is zoek, en nu kan ik niet meer spelen. Al mijn geld is op aan packs.
Verkoop dan wat je uit packs hebtquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:59 schreef Vijf_voor het volgende:
Mijn Healing card is zoek, en nu kan ik niet meer spelen. Al mijn geld is op aan packs.
5 minuten? Stel je eens voor dat het 4:59 minuten duurt voordat er een nieuw topic wordt geopend. Dat is zou catastrofaal zijn!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op verzoek van TS zelf
lolquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:03 schreef pascal08 het volgende:
YES!!! TORRES IN EEN PACK!1!!
[ afbeelding ]
Richten moet je loslaten na 1,5 secondenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:06 schreef Lamabal het volgende:
Oke fifa dus net gekocht. Heb al jaren geen fifa gedaan en dit is wel veel anders.
Oh en hoe de fuck neem je die penalty's? Als je in het groene zit en je aimt naar rechts schiet je keihard over?
Niet te lang naar rechts houden. Welkom trouwensquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:06 schreef Lamabal het volgende:
Oke fifa dus net gekocht. Heb al jaren geen fifa gedaan en dit is wel veel anders.
Oh en hoe de fuck neem je die penalty's? Als je in het groene zit en je aimt naar rechts schiet je keihard over?
In het groen, dan niet het krachtbalkje helemaal vol, en een stuk of 6 tikjes naar links of rechtsquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:06 schreef Lamabal het volgende:
En een hoop leuke grappen he!quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:08 schreef pascal08 het volgende:
40 packs geopend, beste was een +200 coins kaartje.
Ik zit vandaag op de 12Kquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:08 schreef pascal08 het volgende:
40 packs geopend, beste was een +200 coins kaartje.
Ik kreeg ze gratisch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk wel waar voor m'n geld!
Je moet in de Arena eens op je D-pad drukken als de bal in de 16 is. Als je dan Lt indrukt, zie je een blauw 'vizier' verschijnen. Je kan dan een beter gevoel krijgen hoe je zo'n penalty moet nemen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:06 schreef Lamabal het volgende:
Nee, op 12000 coins winst en begon met 2k. weet niet hoeveel dingen ik verkocht heb..quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
12000 pakjes openen heb je niets beters te doen?
Naar de club gaan en partyenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:12 schreef Euroteller het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat `Clubben´ is?
Profclubs.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:12 schreef Euroteller het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat `Clubben´ is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |