Beetje jammer dat de white niet als een qlubtempo is aangekondigt. Aan de andere kant wel jammer dat ik er niet bij ben, aan de andere kant vind ik het ook weer prima.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat baal ik dat ik niet nu op Defqon ben. Lekkere set van Isaac!
Ik kijk niet naar de line up als ik naar dit soort evenementen ga. Gaat me dan vooral om de gezelligheid met vriendenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:29 schreef StM het volgende:
De line-up was toch bekend voor de verkoop? Maar goed ik vond het het niet waard om het dubbele te laten kosten en dan op zaterdag al naar de klote aan de 2e dag te beginnen.
Voor Early heb je echte feestjes zoals HCotB
Ik hoor trouwens wel weer veel idioot slecht mixwerk...
Jesus wat een vervelende site... Ik wacht wel totdat de LU op PF staat, is wat makkelijker lezen....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:01 schreef StM het volgende:
http://events.q-dance.nl/2012-09_08-september_q-base/
Trailer + line-up.
quote:
2007 belde, ze willen hun klacht terug.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:48 schreef StM het volgende:
WAAROM heeft tegenwoordig geen ENKELE A artiest nog fatsoenlijk mixwerk. Zoveel moeite is het niet en dan heb je nog steeds minimaal 3 minuten voor handjeklap, springen voor de booth of andere ongein die een DJ helemaal niet hoeft te doen. Daar hadden we de MC al voor. En het ergste is, ze kunnen het (of iig een groot deel) wel, ze verrekken het alleen!
Waarom moeilijk doen als minder dan 1% op feesten naar het mixwerk luistert.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:48 schreef StM het volgende:
WAAROM heeft tegenwoordig geen ENKELE A artiest nog fatsoenlijk mixwerk. Zoveel moeite is het niet en dan heb je nog steeds minimaal 3 minuten voor handjeklap, springen voor de booth of andere ongein die een DJ helemaal niet hoeft te doen. Daar hadden we de MC al voor. En het ergste is, ze kunnen het (of iig een groot deel) wel, ze verrekken het alleen!
Nu is het vaak toch zodra de outro begint, ze de mid intro/break van de nieuwe track erin gooien.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:54 schreef StM het volgende:
Volgens mij is het tegenwoordig nog wel een paar stapjes erger... Toen was het meer intro - outro mixen, nu is het start stop mixwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |