Prima keuze. Ik zei na 2 keer G4H gezien te hebben al tegen een maat van me dat ze eigenlijk eerst een berg tracks hadden moeten maken, voordat ze uberhaupt G4H bekend gingen maken. Dan kun je 2 of 3 livesets variëren. Nu was het elke keer weer exact dezelfde tracklist, met een paar nummertjes omgedraaid in volgorde.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:13 schreef Voltreffer het volgende:
Voorlopig laatste optreden van Gunz for Hire dus. Mischien iets te laat, maar ik ga zeker even kijken. Nog nooit live mogen zien, en dat setje van Qlimax is.
Jammer, ja. Denk dat ik naar Deetox ga, meer ruimte en open air.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:15 schreef Waffle het volgende:
Godver geck-o zaterdag tegelijk met deetox en ook nog eens vroeg
Ga je van balen tenzij je van geforceerd hard houdt denk ik...quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:35 schreef 16meter het volgende:
Jammer, ja. Denk dat ik naar Deetox ga, meer ruimte en open air.
Als 't kut is dan loop ik naar de blue of orange.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ga je van balen tenzij je van geforceerd hard houdt denk ik...
Even goede muziek delen tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
quote:Enige hetero aan deze videoclip zijn de dames, van de muziek moet je 't niet hebben.
quote:Hartelijk dank voor het melden van je klacht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had overigens wel last van wat latency met Traktor. Net op het moment dat je een track in mixt slaat hij even een paar miliseconden over om die een beat later alsnog weer in te halen. Kwam wel 3 keer voor, maar heb het netjes weggewerkt in Wavelab, dus je hoort er niets van![]()
Heeft dat dan te maken met de ASIO driver ofzo? Staat gewoon standaard op Reloop Asio, met latency van 15.6 ms...
Oudere R3belz, dreunt momenteel lekker door m'n kamerquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Nieuwe R3belz, ik vind hem erg vet.
Heeft wel iets, zeker dat trancy melo en dan die harde kick.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Nieuwe R3belz, ik vind hem erg vet.
Ook erg vet, ik vind die anticlimax eigenlijk wel okay voor deze keerquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oudere R3belz, dreunt momenteel lekker door m'n kamer
Alleen dat gare stukje anticlimax
Bedoel meer dat stukje voor de anticlimax en dat komt wederom terug vlak voor de climax.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ook erg vet, ik vind die anticlimax eigenlijk wel okay voor deze keer.
nope, bij Alphaverb / Alpha2quote:
Dat is een deal!quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
DQ-kaartje gelukkig nog verkochtveeeeel zin aan zaterdag!
![]()
![]()
[..]
nope, bij Alphaverb / Alpha2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |